abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:20:12 #154
217702 Lonaa
Honger!
pi_199286536
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp al deze dingen. :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:23:27 #155
217702 Lonaa
Honger!
pi_199286572
De enige tip die ik heb voor je is om te doen wat je mij zou aanraden, zeg maar. Dat is wat ik bij mezelf probeer in ieder geval. Iedere dag opnieuw.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:28:17 #156
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199286626
Is het ernstig om er voor uit te komen dat het opeten van de inhoud van een schaaltje gevuld met halve perzikken uit blik voldoening schenkt?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199286641
@Lonaa *knuffel* ingewikkelde zooi blijft het.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199286650
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:28 schreef fietsie het volgende:
Is het ernstig om er voor uit te komen dat het opeten van de inhoud van een schaaltje gevuld met halve perzikken uit blik voldoening schenkt?
Nee hoor. Als jij dat lekker vindt ^O^

Die gingen bij ons vroeger door de andijviestamppot, dat was wat minder. :')
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:31:56 #159
217702 Lonaa
Honger!
pi_199286671
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:29 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa *knuffel* ingewikkelde zooi blijft het.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een goed begin. Alle dingen die je post.

Ik ga nu met Dora wandelen, daarna eten. Tunamelt want eiwits. En lekker.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:32:01 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199286673
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nee hoor. Als jij dat lekker vindt ^O^

Die gingen bij ons vroeger door de andijviestamppot, dat was wat minder. :')
Andijvie met perzik ja?

Ik ken het vooal uit mijn studententijd, toen we "Pilaf" maakten met de goedkoopste witte rijst, de goedkoopste kip, de allergoedkoopste pakjes tomatenpuree en dan een paar blikken perzik erdoor....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199286734
quote:
2s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is een goed begin. Alle dingen die je post.

Ik ga nu met Dora wandelen, daarna eten. Tunamelt want eiwits. En lekker.
Dat klinkt goed. Groetjes aan Dora O+
Ik moest nog aan jullie denken toen er vanochtend een mega herder tegen mijn benen op sprong toen ik aan het hardlopen was. Baasje zei uh uh tegen de hond, kwam duidelijk niet aan. Ik dacht, Lonaa en Dora zouden dat nooit zo doen. w/
pi_199286743
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Andijvie met perzik ja?

Ik ken het vooal uit mijn studententijd, toen we "Pilaf" maakten met de goedkoopste witte rijst, de goedkoopste kip, de allergoedkoopste pakjes tomatenpuree en dan een paar blikken perzik erdoor....
Andijviestamppot met te weinig aardappels en te veel andijvie, en dan perzik uit blik en stukken brie erdoor, en dan nog geen vlees of iets erbij maar alleen de stamppot. :')
pi_199287016
Knap dat jullie zijn weggelopen B&G. Dat ze zoiets doms op 4 mei flikken is verschrikkelijk. Uitdagend doen, vinden ze heerlijk.

@Tele6; knuffel voor jou. Lijkt me zwaar als dat constant in je hoofd zit want je eet meerdere keren op een dag.
Hopelijk kun je ooit tevreden zijn :*

Stom verhaal over kut Z.iggo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199287029
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:32 schreef fietsie het volgende:

Andijvie met perzik ja?

Ik ken het vooal uit mijn studententijd, toen we "Pilaf" maakten met de goedkoopste witte rijst, de goedkoopste kip, de allergoedkoopste pakjes tomatenpuree en dan een paar blikken perzik erdoor....
Dat aten wij ook in ons studentenhuis _O- Maar dan zonder de kip en met kaas, want 3 vegetariërs.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:03:45 #165
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199287047
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat aten wij ook in ons studentenhuis _O- Maar dan zonder de kip en met kaas, want 3 vegetariërs.
Sindsdien vind ik het dus lekker om af en toe perzik uit blik....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199287056
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Knap dat jullie zijn weggelopen B&G. Dat ze zoiets doms op 4 mei flikken is verschrikkelijk. Uitdagend doen, vinden ze heerlijk.

@:Tele6; knuffel voor jou. Lijkt me zwaar als dat constant in je hoofd zit want je eet meerdere keren op een dag.
Hopelijk kun je ooit tevreden zijn :*

Stom verhaal over kut Z.iggo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bizar zoals dat loopt bij jou :X Ik zou dit niet pikken idd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199287078
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:03 schreef fietsie het volgende:

Sindsdien vind ik het dus lekker om af en toe perzik uit blik....
Ik heb in dat studentenhuis ook een toetje leren kennen met perzik. Maar het is serieus funest voor de lijn.
Dubbelvla (wij haalden meestal een pak chocolade en een pak vanillevla) met stukjes perzik er door, met een heleboel nougatine (van Baukje of hoedatnuookmaarheet) en slagroom :X Was goddelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:06:50 #168
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199287092
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb in dat studentenhuis ook een toetje leren kennen met perzik. Maar het is serieus funest voor de lijn.
Dubbelvla (wij haalden meestal een pak chocolade en een pak vanillevla) met stukjes perzik er door, met een heleboel nougatine (van Baukje of hoedatnuookmaarheet) en slagroom :X Was goddelijk.
Damn. Die vla is al een suikerbom... en dan dat er nog door :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:10:45 #169
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199287149
Dit voelt wel raar, vrij hebben zo midden in de week.
(Ik heb een mini vakantie ivm schoolvakantie deze week)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199287172
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:06 schreef fietsie het volgende:

Damn. Die vla is al een suikerbom... en dan dat er nog door :P
Ja, het is alweer een aantal jaar geleden dat ik dat heb gehad, maar het was zooooo lekker :9
Nooit de kcal er van uitgerekend :+ Leek me een te grote shock.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199287280
Ik vind het niet zo gek, @Tele6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199287502
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 21:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind poezie gewoon wel heel gaaf. Spoken word kan dat ook zijn, maar ik vind het ritme soms ingewikkeld.

Overigens moet ik altijd hier aan denken, en dan moet ik opnieuw huilen want dit is zo intens en zo waar en zoveel pijn:
Ga niet kijken nu ik AD aan afbouwen ben :')

Als je niet snapt dat spoken word geen gedichtje of geen voordrachtje is heb je nog nooit goede spoken word gezien. Ik kan het onderscheid lastig onder worden brengen, ook omdat ik er niet helemaal in thuis ben, maar ik vind het eerder muziekloze rap en woordenkunst oid. Er komt natuurlijk geen spoken word kunstenaar bij een inauguratie als spoken word niet al een megading is.

Soms sla ik achterover van de mogelijkheden van sommige artiesten om een flow te creëren in een tekst die niet rijm of ritme IS, maar toch wel ofzo...

Ik denk dat wanneer mw. Inauguratie en Eminem (waar je van alles van kunt vinden, maar die onbetwist excelleert in taalmanagement) laat battelen, zij zou winnen. Tenzij ze niet kan freestylen, maar dan zou ik ernstig teleurgesteld zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199287551
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:14 schreef Tele6 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199287569
Aan allen met moeilijkheden: wat is zo'n internetforum met van die vertrouwde anonieme kennissen toch een werelduitvinding, vinden jullie niet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:39:54 #175
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199287604
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ga niet kijken nu ik AD aan afbouwen ben :')

Als je niet snapt dat spoken word geen gedichtje of geen voordrachtje is heb je nog nooit goede spoken word gezien. Ik kan het onderscheid lastig onder worden brengen, ook omdat ik er niet helemaal in thuis ben, maar ik vind het eerder muziekloze rap en woordenkunst oid. Er komt natuurlijk geen spoken word kunstenaar bij een inauguratie als spoken word niet al een megading is.

Soms sla ik achterover van de mogelijkheden van sommige artiesten om een flow te creëren in een tekst die niet rijm of ritme IS, maar toch wel ofzo...

Ik denk dat wanneer mw. Inauguratie en Eminem (waar je van alles van kunt vinden, maar die onbetwist excelleert in taalmanagement) laat battelen, zij zou winnen. Tenzij ze niet kan freestylen, maar dan zou ik ernstig teleurgesteld zijn.
Dit wilde ik gisteren ook nog even zeggen.
Spoilers!
pi_199287666
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat aten wij ook in ons studentenhuis _O- Maar dan zonder de kip en met kaas, want 3 vegetariërs.
Moet even hard nadenken over kaas met perzik :{

Vla met nougatine klinkt heerlijk :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199287683
quote:
5s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:37 schreef sigme het volgende:
Aan allen met moeilijkheden: wat is zo'n internetforum met van die vertrouwde anonieme kennissen toch een werelduitvinding, vinden jullie niet?
^O^

Ik vind het (meestal) een veilige plek hier om je diepste dingen te kunnen delen. En als bonus posten er dan ook nog mensen van in het werkveld/met verstandige woorden/met een luisterend oor/zonder oordelen.
Je weet dat er veel lurkers zijn en toch redelijk anoniem kan blijven voor mensen die je nooit privé hebt ontmoet op bijv (mini-) meetings of zo. Dat vind ik het sterke van de culsc.
Klein hoekje van fok waar het goed toeven is.
Meestal :)
pi_199287721
En ik hou van perzik.
Maar in stampotten? Kweenie hoor :D

Ananas op pizza doen dan ? :+

@5 mei en vrij zijn: ons ziekenhuis heeft er jaren geleden voor gekozen om goede vrijdag als vrije dag om te ruilen voor bevrijdingsdag ^O^

Ik ben nog heeeeeeeel lang boosch geweest op het groepje mensen gisteravond bij Hannie Schaft. Kon er maar niet van in slaap komen en ik had briljante ingevingen om mee in discussie te kunnen gaan :')
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:51:09 #179
63722 z80
I fink you freaky
pi_199287754
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:28 schreef fietsie het volgende:
Is het ernstig om er voor uit te komen dat het opeten van de inhoud van een schaaltje gevuld met halve perzikken uit blik voldoening schenkt?
Nee. Enkel dat je deze eerst in een schaaltje doet. Zo uit blik scheelt weer afwas.
Ook direct de reden waarom ik geen fruit in blik heb.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:53:37 #180
217702 Lonaa
Honger!
pi_199287783
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat klinkt goed. Groetjes aan Dora O+
Ik moest nog aan jullie denken toen er vanochtend een mega herder tegen mijn benen op sprong toen ik aan het hardlopen was. Baasje zei uh uh tegen de hond, kwam duidelijk niet aan. Ik dacht, Lonaa en Dora zouden dat nooit zo doen. w/
Ik probeer uberhaupt te voorkomen dat het zover komt. Ik passeer mensen niet zo dichtbij. Of zorg dat ik er zelf tussen zit. Er zal maar een debiel bij zitten die van zich afschopt als Dora naar m kijkt, weet jij veel. :X

Dora begint geloof ik volwassen te worden :o Ze markeert sinds een paar weken :o En ze grauwt van zich af als er keffers helemaal uit hun plaat gaan tegen d'r for no reason.
Dan kijkt ze eerst: :? :{ |:) WOEWOEWOE :(

En terecht wel. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:54:17 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199287792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:48 schreef Blues het volgende:
En ik hou van perzik.
Maar in stampotten? Kweenie hoor :D

Ananas op pizza doen dan ? :+

@:5 mei en vrij zijn: ons ziekenhuis heeft er jaren geleden voor gekozen om goede vrijdag als vrije dag om te ruilen voor bevrijdingsdag ^O^


5 mei is gewoon in de CAO ziekenhuizen geregeld, dat is niet ziekenhuisspecifiek

Ik ben m nu kwijt bij nieuwe werkgever en dat voel toch wat stom. En ook nog eens vol crisisoverleg vandaag.
Volgend jaar maar opnemen gewoon als vrije dag, want onwijs belangrijk _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199287818
Als tiener kocht ik met een vriendin vaak blikken perzik om na school op te peuzelen voor de tv :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199287849
Wat @sigme en @Blues zeggen. Zo fijn om je te kunnen uiten, en dat er ook hulp is. Niet als in een behandeling, maar een soort virtuele arm om je schouder met "je bent goed". Want dat zijn jullie.

Hier geen vrij op 5 mei, geloof ook niet dat ik in de afgelopen jaren ergens gewerkt heb dat dat zo was. Misschien in mijn uitzendtijd maar da's helemaal lang geleden. Goede Vrijdag trouwens ook niet echt vrij, maar omdat ik zoveel internationale collega's hebben is het vaak een dag om mails weg te werken.
En nu hoor ik Rutte zeggen dat hij denkt dat 5 mei vrij heel dicht bij is, maar moet in de CAO's geregeld worden. Wij dus volgend jaar niet ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_199287907
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:48 schreef Blues het volgende:
Kon er maar niet van in slaap komen en ik had briljante ingevingen om mee in discussie te kunnen gaan
Oh dat ken ik :+

Paar dagen geleden had ik een aanvaring met de jachtopziener hier, daarna heb ik bovenstaand effect ook nog een paar dagen gehad. Zo nutteloos :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:03:51 #185
63722 z80
I fink you freaky
pi_199287909
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:29 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa *knuffel* ingewikkelde zooi blijft het.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft een cirkeltje. Onbewust onbekwaam, bewust onbekwaam, bewust bekwaam, onbewust bekwaam.

Misschien helpt dit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199287930
Goede Vrijdag is geen 'officiële feestdag', en 5 mei ook niet.

De politiek kan daar op zich wel wat aan doen, 5 mei kan uitgeroepen worden tot officiële feestdag.
Betaald en verplicht vrij met kerst en pasen en pinksteren etc is over het algemeen ook per CAO geregeld, en wel met de bepaling 'vrij op officiële feestdagen'.

Ik heb wel eens ergens gewerkt waar 5 mei op jubileumjaren vrij was - tot redelijke verrassing van het (nieuwe) management :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199287996
Ik heb wel echt een pre-inet DP en een after-DP. Je mist zo veel matches als je afhankelijk bent van fysieke ontmoetingen waarbij je ook de tijd hebt om je ergernissen uitvoerig op tafel te gooien :D

Ella Bandita heeft op Instagram meegedeeld meer x te zijn dan de v die ze voor haar hebben bepaald en ik vind het zo'n raar iets dat ze 40 jaar geleden gewoon dachten "we kiezen gewoon 1 geslacht en we halen gewoon die andere weg" :o

Besnijdenis blijf ik ook intens rude vinden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199288006
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:06 schreef sigme het volgende:
Goede Vrijdag is geen 'officiële feestdag', en 5 mei ook niet.

De politiek kan daar op zich wel wat aan doen, 5 mei kan uitgeroepen worden tot officiële feestdag.
Betaald en verplicht vrij met kerst en pasen en pinksteren etc is over het algemeen ook per CAO geregeld, en wel met de bepaling 'vrij op officiële feestdagen'.

Ik heb wel eens ergens gewerkt waar 5 mei op jubileumjaren vrij was - tot redelijke verrassing van het (nieuwe) management :D.
5 mei op jubeljaren is landelijk toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199288025
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:06 schreef sigme het volgende:
Goede Vrijdag is geen 'officiële feestdag', en 5 mei ook niet.

De politiek kan daar op zich wel wat aan doen, 5 mei kan uitgeroepen worden tot officiële feestdag.
Betaald en verplicht vrij met kerst en pasen en pinksteren etc is over het algemeen ook per CAO geregeld, en wel met de bepaling 'vrij op officiële feestdagen'.

Ik heb wel eens ergens gewerkt waar 5 mei op jubileumjaren vrij was - tot redelijke verrassing van het (nieuwe) management :D.
Volgens mij is dat ook meestal wel zo geregeld in CAO's, in een aantal is 5 mei altijd vrij, en in de meeste CAO's 1x in de 5 jaar.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:15:59 #190
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_199288037
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als tiener kocht ik met een vriendin vaak blikken perzik om na school op te peuzelen voor de tv :D
Aaahh
DelMonte Perzikken uit blik
pi_199288047
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

5 mei op jubeljaren is landelijk toch?
Oh, dan is het zeker eens per jaar een officiële feestdag, waarmee het in 1 x afgedekt is.
Maak er jaarlijks een officiële feestdag van en (bijna) iedereen is vrij zonder enige CAO-aanpassing.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199288124
Toen ik bij t vumc werkte was 5/5 een gewone werkdag.
Maar die zitten niet in de cao zkh.

NiB zit er weer op. 1 oefening was zo gek dat ik t nu al voel in mijn achterbovenbenen. Hoe heten die 😅
Gewichten met 2 handen voor je uitstrekken en tussen je benen door naar achteren zwaaien :Y)
pi_199288140
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:21 schreef Blues het volgende:
Toen ik bij t vumc werkte was 5/5 een gewone werkdag.
Maar die zitten niet in de cao zkh.

NiB zit er weer op. 1 oefening was zo gek dat ik t nu al voel in mijn achterbovenbenen. Hoe heten die 😅
Hamstrings. Ik kreeg telefoon en moest stoppen :D (en nu geen zin meer om 't over te doen, ga straks als het droog is wel een eindje wandelen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_199288159
quote:
14s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, dan is het zeker eens per jaar een officiële feestdag, waarmee het in 1 x afgedekt is.
Maak er jaarlijks een officiële feestdag van en (bijna) iedereen is vrij zonder enige CAO-aanpassing.
Dat kost geld! En het valt al zo typisch in de zes weken van Goede Vrijdag t/m 2e Pinksterdag.

Gister gebeld en kan straks naar de mondhygiëniste. Bij maken van de afspraak zei ik, dat het ook zeker een jaar geleden is, dat de tandarts meekeek. Dus hoppa ook ingepland.
Ben ik zo maar het dorp uit. w/
pi_199288163
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:21 schreef Blues het volgende:
Toen ik bij t vumc werkte was 5/5 een gewone werkdag.
Maar die zitten niet in de cao zkh.

NiB zit er weer op. 1 oefening was zo gek dat ik t nu al voel in mijn achterbovenbenen. Hoe heten die 😅
Gewichten met 2 handen voor je uitstrekken en tussen je benen door naar achteren zwaaien :Y)
Klopt. Gelukkig ben ik vrij op woensdagen 8-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:25:35 #196
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_199288164
5 mei is hier altijd een feestdag, want de jongste is jarig.

Al heeft hij daar geen weet van en denkt hij dat hij zaterdag jarig is... O+
pi_199288179
Gefeliciteerd! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199288197
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:25 schreef Jagärtrut het volgende:
5 mei is hier altijd een feestdag, want de jongste is jarig.

Al heeft hij daar geen weet van en denkt hij dat hij zaterdag jarig is... O+
Gefeliciteerd w/
Zijn de jongens allebei weer beter en koortsvrij?
pi_199288215
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:25 schreef Jagärtrut het volgende:
5 mei is hier altijd een feestdag, want de jongste is jarig.

Al heeft hij daar geen weet van en denkt hij dat hij zaterdag jarig is... O+
Mooie dag om jarig te zijn! *G*

Oh ja Kaat Hamstrings. Het was de oefening van gisteren.
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:31:07 #200
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_199288234
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:28 schreef AnneX het volgende:

[..]

Gefeliciteerd w/
Zijn de jongens allebei weer beter en koortsvrij?
Oudste had gisteravond nog 40 graden koorts, maar is vandaag voor het eerst weer koortsvrij. Jongste was vandaag weer naar school.

Oudste hoest nog steeds behoorlijk, dus ik weet niet of we hem morgen al naar school kunnen sturen...
pi_199288255
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:25 schreef Jagärtrut het volgende:
5 mei is hier altijd een feestdag, want de jongste is jarig.

Al heeft hij daar geen weet van en denkt hij dat hij zaterdag jarig is... O+
Gefeliciteerd, JT *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199288265
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:29 schreef Blues het volgende:

[..]

Mooie dag om jarig te zijn! *G*

Oh ja Kaat Hamstrings. Het was de oefening van gisteren.
Toen zat ik in een andere meeting, ook niet gedaan (wel m'n eigen oefeningen, ik wissel af)

Gefeliciteerd met je je zoon @Jagärtrut. Zijn beide heren weer wat beter?
We have far more in common than that which devides us..
pi_199288282
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:48 schreef Blues het volgende:
Ik ben nog heeeeeeeel lang boosch geweest op het groepje mensen gisteravond bij Hannie Schaft. Kon er maar niet van in slaap komen en ik had briljante ingevingen om mee in discussie te kunnen gaan :')
Die briljante ingevingen achteraf, ken ik ook wel.
Er spelen wat familieperikelen met zwager 1 en NichtjeX.
Daarover droomde ik, dat Nichtje mij tot nonfamilie verklaarde, haar peettante.
En iedere keer opnieuw de droom overnieuw, want ik kon het niet geloven. Haar argumenten, mijn vragen. Tot ik écht wakker werd, met rotgevoel.
pi_199288364
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:34 schreef AnneX het volgende:

[..]

Die briljante ingevingen achteraf, ken ik ook wel.
Er spelen wat familieperikelen met zwager 1 en NichtjeX.
Daarover droomde ik, dat Nichtje mij tot nonfamilie verklaarde, haar peettante.
En iedere keer opnieuw de droom overnieuw, want ik kon het niet geloven. Haar argumenten, mijn vragen. Tot ik écht wakker werd, met rotgevoel.
Mss kun je ze op papier/mail zetren om ze niet te vergeten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')