abonnement Unibet Coolblue
pi_199274906
Een voorbijganger heeft maandagmorgen in Emmeloord twee afgehakte hondenpoten gevonden. De poten lagen op een grasveldje en zijn waarschijnlijk verwijderd toen het dier nog leefde.

Na de vondst zijn ze door de politie naar een dierenarts gebracht. Die concludeerde dat het om een bastaardhond gaat met een deels zwarte, deels roodbruine vacht en een gewicht tussen de 10 en 15 kilo.

Iedereen die iets opvallends heeft gezien in de omgeving van het grasveldje op de kruising tussen de Urkervaart en de Lemstervaart, wordt opgeroepen zich te melden, meldt Omroep Flevoland. Ook mensen die de hond denken te herkennen, kunnen contact opnemen met de politie.

(https://nos.nl/artikel/23(...)sveldje-in-emmeloord)

Tijd voor een wet dat je iemands benen verplicht zou mogen amputeren en dat zonder verdoving.

:r :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:07:58 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_199274996
TS is dan zelf geen haar beter.
pi_199275011
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:07 schreef BasEnAad het volgende:
TS is dan zelf geen haar beter.
Oh jawel hoor, by far
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199275075
Ga jij de dader levenslang verzorgen, of is het eigenlijk een langzame doodstraf die je wil?
pi_199275117
TS vindt dus ook dat zijn benen afgehakt mogen worden als hij een kippenpootje eet?
pi_199275121
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Ga jij de dader levenslang verzorgen, of is het eigenlijk een langzame doodstraf die je wil?
Heeft vast familie, plus ben voor de doodstraf.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199275141
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
TS vindt dus ook dat zijn benen afgehakt mogen worden als hij een kippenpootje eet?
Dat je zelf niet snapt dat het een onzinnige vergelijking is zegt ook iets over je IQ.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199275211
We leven toch niet in Liberia ofzo man kom op zeg
pi_199275213
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:14 schreef TLC het volgende:

[..]

Dat je zelf niet snapt dat het een onzinnige vergelijking is zegt ook iets over je IQ.
Hoezo? Waarom is het bij een hond wel erg maar bij een kip niet?

Of ga je mijn reactie weer afdoen met een onzinnige "Durpiedurp, jij snapt het niet!?!!" :? Het zou dan ook beter zijn als jij uitlegt waarom ik het schijnbaar niet snap.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:19:04 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199275269
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Hoezo? Waarom is het bij een hond wel erg maar bij een kip niet?

Of ga je mijn reactie weer afdoen met een onzinnige "Durpiedurp, jij snapt het niet!?!!" :? Het zou dan ook beter zijn als jij uitlegt waarom ik het schijnbaar niet snap.
Lol, deze absolute gek is moedwillige verminking aan het vergelijken met vleesproductie _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199275316
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Hoezo? Waarom is het bij een hond wel erg maar bij een kip niet?

Of ga je mijn reactie weer afdoen met een onzinnige "Durpiedurp, jij snapt het niet!?!!" :? Het zou dan ook beter zijn als jij uitlegt waarom ik het schijnbaar niet snap.
Levend versus dood?
Somebody that I used to know
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:21:09 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199275319
Maar goed, TS, wat nu als het een kuthont was die als straf voor het doden van, laten we zeggen, het schaap van de buurman verdoofd ontpoot is?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199275338
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Lol, deze absolute gek is moedwillige verminking aan het vergelijken met vleesproductie _O-
Inderdaad. Wat is het verschil dan volgens jou? Er worden in beide gevallen poten afgehakt. Het dier zelf zal het verschil niet merken.

Dus vertel, wat is het verschil?
pi_199275340
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Hoezo? Waarom is het bij een hond wel erg maar bij een kip niet?

Of ga je mijn reactie weer afdoen met een onzinnige "Durpiedurp, jij snapt het niet!?!!" :? Het zou dan ook beter zijn als jij uitlegt waarom ik het schijnbaar niet snap.
Nogmaals, ik kan je gebrek aan intelligentie niet compenseren door het je te gaan uitleggen, ik neem het je ook niet kwalijk hoor, het is zoals het is.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199275372
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:21 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Levend versus dood?
Right
https://www.google.com/se(...)n&oq=levend+slachten

Dus vertel, wat is het verschil?
pi_199275422
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:21 schreef TLC het volgende:

[..]

Nogmaals, ik kan je gebrek aan intelligentie niet compenseren door het je te gaan uitleggen, ik neem het je ook niet kwalijk hoor, het is zoals het is.
Het probleem is dat jij het niet kan uitleggen, omdat jij verblindt bent door de woede dat het hier een hond betreft. Die kip interesseert je geen flikker, want dat is geen huisdier.

Vervang hond door kip in je OP en probeer nog eens diezelfde woede te krijgen. Dat gaat jou als hypocriet echt niet lukken.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:26:38 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199275439
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat is het verschil dan volgens jou? Er worden in beide gevallen poten afgehakt. Het dier zelf zal het verschil niet merken.

Dus vertel, wat is het verschil?
Ik heb echt helemaal geen (maar dan ook absoluut écht geen!) interesse in een ethische discussie met iemand die het verschil tussen het moedwillig verminken van levende wezens niet kan onderscheiden van het doden van een dier om aan een levensbehoefte te kunnen voldoen. Wat overigens ook niet gebeurt door van een levende kip de poten af te hakken maar goed. Doe normaal joh.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199275461
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik heb echt helemaal geen (maar dan ook absoluut écht geen!) interesse in een ethische discussie met iemand die het verschil tussen het moedwillig verminken van levende wezens niet kan onderscheiden van het doden van een dier om aan een levensbehoefte te kunnen voldoen.
Doe het dan ook niet en reageer in het vervolg ook nergens op als je geen discussie wilt.

Alvast bedankt.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:29:15 #19
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199275482
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Hoezo? Waarom is het bij een hond wel erg maar bij een kip niet?

Of ga je mijn reactie weer afdoen met een onzinnige "Durpiedurp, jij snapt het niet!?!!" :? Het zou dan ook beter zijn als jij uitlegt waarom ik het schijnbaar niet snap.
Omdat bij die hond iemand express voor zijn genot 2 poten heeft geamputeerd. Dit zijn vaak kenmerken van een psychopaat/moordenaar in wording.

Een kip wordt door een persoon in een machine gedouwd omdat dat zijn baan is. Hij heeft hier hopelijk geen satanistische gevoelens bij. Hij doet het puur om geld te verdienen.

Het heeft niks met honden of kippen te maken. Iemand die voor de lol beide pootjes van een kip breekt is even erg als iemand die voor de lol 2 poten van een hond breekt.

PLUS

De hond is in dit geval een huisdier. Vaak hecht iemand hier dus veel waarde en liefde aan. Maar nogmaals, als iemand een kip die iemand als huisdier heeft martelt is dat even erg.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:29:52 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199275493
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:21 schreef TLC het volgende:

[..]

Nogmaals, ik kan je gebrek aan intelligentie niet compenseren door het je te gaan uitleggen, ik neem het je ook niet kwalijk hoor, het is zoals het is.
Kerel is niet goed bij z'n hoofd man. Probeert (absoluut verwerpelijke) misstanden in een branche te vergelijken met de acties van een psychopaat. Ik mag dan zo goed als vegetarisch door het leven gaan maar dan ben je de weg echt helemaal kwijt _O-

En dan vervolgens doen alsof de wereld staat te juichen wanneer iemand met een bot mes de pootjes van een levende kip afhakt en deze vervolgens op één of ander grasveld pleurt. Wat een nagemaakte is dat joh _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199275547
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Omdat bij die hond iemand express voor zijn genot 2 poten heeft geamputeerd. Dit zijn vaak kenmerken van een psychopaat/moordenaar in wording.

Een kip wordt door een persoon in een machine gedouwd omdat dat zijn baan is. Hij heeft hier hopelijk geen satanistische gevoelens bij. Hij doet het puur om geld te verdienen.

Het heeft niks met honden of kippen te maken. Iemand die voor de lol beide pootjes van een kip breekt is even erg.
Maar vreemd genoeg is de verontwaardiging er dus niet als het om kippen gaat voor de vleesindustrie. Ook daar werken voldoende sadistische medewerkers die er plezier in beleven deze poten af te hakken. Filmpjes genoeg op internet te vinden.

Ik snap die hypocrisie van TS en consorten niet als het gaat om een afgeslachte hond. Zulk soort figuren zouden de eersten moeten zijn om vegetarisch te worden.
pi_199275572
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Kerel is niet goed bij z'n hoofd man. Probeert (absoluut verwerpelijke) misstanden in een branche te vergelijken met de acties van een psychopaat. Ik mag dan zo goed als vegetarisch door het leven gaan maar dan ben je de weg echt helemaal kwijt _O-

En dan vervolgens doen alsof de wereld staat te juichen wanneer iemand met een bot mes de pootjes van een levende kip afhakt en deze vervolgens op één of ander grasveld pleurt. Wat een nagemaakte is dat joh _O-
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik heb echt helemaal geen (maar dan ook absoluut écht geen!) interesse in een ethische discussie met iemand die het verschil tussen het moedwillig verminken van levende wezens niet kan onderscheiden van het doden van een dier om aan een levensbehoefte te kunnen voldoen.
Dus je wilt wel een discussie, maar alleen met gelijkgestemden. Wat moet jij een diepgaand & verrijkt leven hebben dan.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:38:17 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199275631
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

[..]

Dus je wilt wel een discussie, maar alleen met gelijkgestemden. Wat moet jij een diepgaand & verrijkt leven hebben dan.
Zwijg maar gewoon :*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:40:12 #24
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199275662
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Maar vreemd genoeg is de verontwaardiging er dus niet als het om kippen gaat voor de vleesindustrie. Ook daar werken voldoende sadistische medewerkers die er plezier in beleven deze poten af te hakken. Filmpjes genoeg op internet te vinden.

Ik snap die hypocrisie van TS en consorten niet als het gaat om een afgeslachte hond. Zulk soort figuren zouden de eersten moeten zijn om vegetarisch te worden.
Gaat om de rol van het dier en de intentie van het leed, en hoelang het leed duurt.

We zijn boos op de persoon die 2 poten van een hond amputeert omdat

1) de hond van iemand was die er waarde en liefde aan hechtte.

2) het beest zonder dat het nodig was toegetakeld wordt (geen eten, geen gevaar)

3) het beest daarna nog onnodig lang aan het leiden is.

4) het iets zegt over de toestand van die persoon (misschien is ie ook een gevaar voor andere mensen?)

We zijn niet boos op iemand die een kip slacht omdat:

1) de kip van niemand is

2) Een kip razendsnel geslacht wordt en gebruikt wordt als eten

3) Het beest dus weinig leidt (maar hier gaat het fout in de bio-industrie ja)

4) de personen die hier werken hopelijk geen satanisten of psychopaten zijn (en ja ook hier gaat het soms fout)

Imo ben je pas hypocriet als je zegt dat chinezen geen honden mogen eten maar wij wel kippen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_199275673
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Zwijg maar gewoon :*
Prima. Break a leg!
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:42:35 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199275694
Waarom ga je niet naar een land waar de sharia is ingevoerd? Daar past dit namelijk prima bij.
pi_199275728
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Maar vreemd genoeg is de verontwaardiging er dus niet als het om kippen gaat voor de vleesindustrie. Ook daar werken voldoende sadistische medewerkers die er plezier in beleven deze poten af te hakken. Filmpjes genoeg op internet te vinden.

Ik snap die hypocrisie van TS en consorten niet als het gaat om een afgeslachte hond. Zulk soort figuren zouden de eersten moeten zijn om vegetarisch te worden.
quote:
en zijn waarschijnlijk verwijderd toen het dier nog leefde
Als je werkelijk het verschil niet begrijpt tussen een levend dier de poten afhakken en een dood dier de poten afhakken ben je echt te dom om te poepen.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:45:43 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199275747
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Omdat bij die hond iemand express voor zijn genot 2 poten heeft geamputeerd. Dit zijn vaak kenmerken van een psychopaat/moordenaar in wording.

Een kip wordt door een persoon in een machine gedouwd omdat dat zijn baan is. Hij heeft hier hopelijk geen satanistische gevoelens bij. Hij doet het puur om geld te verdienen.

Het heeft niks met honden of kippen te maken. Iemand die voor de lol beide pootjes van een kip breekt is even erg als iemand die voor de lol 2 poten van een hond breekt.

PLUS

De hond is in dit geval een huisdier. Vaak hecht iemand hier dus veel waarde en liefde aan. Maar nogmaals, als iemand een kip die iemand als huisdier heeft martelt is dat even erg.
De vleesparadox, maar goed, zelfs die is los van wat hier gaande is. Een kwast van een user maakt een onmogelijke vergelijking terwijl het door zo goed als niemand als moreel wordt gezien om voor persoonlijk plezier dieren te mishandelen. Hond, koe, kip, mug of worm.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199275755
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Gaat om de rol van het dier en de intentie van het leed, en hoelang het leed duurt.

We zijn boos op de persoon die 2 poten van een hond amputeert omdat

1) de hond van iemand was die er waarde en liefde aan hechtte.

2) het beest zonder dat het nodig was toegetakeld wordt (geen eten, geen gevaar)

3) het beest daarna nog onnodig lang aan het leiden is.

4) het iets zegt over de toestand van die persoon (misschien is ie ook een gevaar voor andere mensen?)

We zijn niet boos op iemand die een kip slacht omdat:

1) de kip van niemand is

2) Een kip razendsnel geslacht wordt en gebruikt wordt als eten

3) Het beest dus weinig leidt (maar hier gaat het fout in de bio-industrie ja)

4) de personen die hier werken hopelijk geen satanisten of psychopaten zijn (en ja ook hier gaat het soms fout)

Imo ben je pas hypocriet als je zegt dat chinezen geen honden mogen eten maar wij wel kippen.
Persoonlijk vind ik het al hypocriet als je wel verontwaardigd bent door de afslachting van een voor jou onbekende hond, maar niet voor de voor jou ook onbekende kip.
pi_199275777
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:45 schreef Dven het volgende:

[..]

De vleesparadox, maar goed, zelfs die is los van wat hier gaande is. Een kwast van een user maakt een onmogelijke vergelijking terwijl het door zo goed als niemand als moreel wordt gezien om voor persoonlijk plezier dieren te mishandelen. Hond, koe, kip, mug of worm.
Kun je ophouden persoonlijk te worden over mij?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:48:23 #31
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_199275793
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:42 schreef Hexagon het volgende:
Waarom ga je niet naar een land waar de sharia is ingevoerd? Daar past dit namelijk prima bij.
Alleen geven ze daar dan weer geen fuck om honden :P

Maar TS is dus geen haar beter. Als je zo'n waas voor je ogen krijgt als je zoiets hoort of leest, maakt dat je een net zo grote psychopaat als iemand die bij honden poten afsnijdt. Maar dat zie ik wel vaker bij mensen die verblind zijn door "dierenliefde".
Don't let my username fool you...
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:53:05 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199275874
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Gaat om de rol van het dier en de intentie van het leed, en hoelang het leed duurt.

We zijn boos op de persoon die 2 poten van een hond amputeert omdat

1) de hond van iemand was die er waarde en liefde aan hechtte.

2) het beest zonder dat het nodig was toegetakeld wordt (geen eten, geen gevaar)

3) het beest daarna nog onnodig lang aan het leiden is.

4) het iets zegt over de toestand van die persoon (misschien is ie ook een gevaar voor andere mensen?)

We zijn niet boos op iemand die een kip slacht omdat:

1) de kip van niemand is

2) Een kip razendsnel geslacht wordt en gebruikt wordt als eten

3) Het beest dus weinig leidt (maar hier gaat het fout in de bio-industrie ja)

4) de personen die hier werken hopelijk geen satanisten of psychopaten zijn (en ja ook hier gaat het soms fout)

Imo ben je pas hypocriet als je zegt dat chinezen geen honden mogen eten maar wij wel kippen.
Mwoah, er zijn nog wel meer redenen waarom het niet eens verstandig is om honden te eten. Honden zijn dan ook niet zonder reden als gezelschapsdier gedomesticeerd in plaats van als consumptiedier. Ook in Oost-Azië is consumptie van honden nooit gebruikelijk geweest tot een paar bijgeloofszaakjes de kop op kwamen steken iets van een.. 100/200 jaar terug?

Gaat ook niet lang meer duren voor dat ook daar gewoon niet meer gegeten wordt. En gelukkig maar.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:54:01 #33
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199275886
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Kun je ophouden persoonlijk te worden over mij?
Luisteren is lastig voor je he? Ik zal het nog eens herhalen:

quote:
Ik heb echt helemaal geen (maar dan ook absoluut écht geen!) interesse in een ethische discussie met iemand die het verschil tussen het moedwillig verminken van levende wezens niet kan onderscheiden van het doden van een dier om aan een levensbehoefte te kunnen voldoen.
Doei.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:57:06 #34
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199275937
quote:
80s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:44 schreef okselzweet het volgende:

[..]

[..]

Als je werkelijk het verschil niet begrijpt tussen een levend dier de poten afhakken en een dood dier de poten afhakken ben je echt te dom om te poepen.
Ja maar er zijn misstanden in de (sowieso verwerpelijke) bio-industrie dusseh... NU OOK NIET JANKEN!!!!!

ofzo.

8)7
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199275986
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Luisteren is lastig voor je he? Ik zal het nog eens herhalen:
[..]

Doei.
Waarom blijf je dan mij persoonlijk afzeiken, als je geen discussie wilt?
pi_199276012
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja maar er zijn misstanden in de (sowieso verwerpelijke) bio-industrie dusseh... NU OOK NIET JANKEN!!!!!

ofzo.

8)7
Wellicht moet je eerst vragen waarom iemand zoiets beweert, voordat je zelf conclusies trekt.
pi_199276072
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:03 schreef TLC het volgende:
Een voorbijganger heeft maandagmorgen in Emmeloord twee afgehakte hondenpoten gevonden. De poten lagen op een grasveldje en zijn waarschijnlijk verwijderd toen het dier nog leefde.

Na de vondst zijn ze door de politie naar een dierenarts gebracht. Die concludeerde dat het om een bastaardhond gaat met een deels zwarte, deels roodbruine vacht en een gewicht tussen de 10 en 15 kilo.

Iedereen die iets opvallends heeft gezien in de omgeving van het grasveldje op de kruising tussen de Urkervaart en de Lemstervaart, wordt opgeroepen zich te melden, meldt Omroep Flevoland. Ook mensen die de hond denken te herkennen, kunnen contact opnemen met de politie.

(https://nos.nl/artikel/23(...)sveldje-in-emmeloord)

Tijd voor een wet dat je iemands benen verplicht zou mogen amputeren en dat zonder verdoving.

:r :r
Je ben zelf best wel verknipt als je andere mensen wil gaan martelen. Psychopaat.
pi_199276185
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:13 schreef TLC het volgende:

[..]

Heeft vast familie, plus ben voor de doodstraf.
Dus als je oom wat stoms doet, dan mogen we jou erop aanspreken?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:24:39 #39
489305 Borisboemboem
Boris boem boem bam bam boem!
pi_199276248
Bah hier word je toch misselijk van gewoon.
Boem <br />Bam <br />Boem<br />Boem
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:40:31 #40
256666 leeell
I know you're lonely
pi_199276400
Wat een idiote TT , TR gemaakt.

Doodstraf :')
Lijfstraffen :')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_199277017
Ze zoeken nog een TS op FOK.sa :')
pi_199277151
Nu heb ik zin in kip }:|
Somebody that I used to know
pi_199277309
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik heb echt helemaal geen (maar dan ook absoluut écht geen!) interesse in een ethische discussie met iemand die het verschil tussen het moedwillig verminken van levende wezens niet kan onderscheiden van het doden van een dier om aan een levensbehoefte te kunnen voldoen. Wat overigens ook niet gebeurt door van een levende kip de poten af te hakken maar goed. Doe normaal joh.
Jij hecht waarde aan het lijdens axioma. Hartstikke fijn! Tijd om consequent te zijn nu en je gedrag aan te passen.

Vlees is geen levensbehoefte in een land als Nederland. Het is zelfs schadelijk voor de gezondheid :)

Wat is het verschil tussen het doden van een dier voor smaak of sensatie? In beide gevallen gaat het om genot van een 3e partij.
pi_199277577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dus als je oom wat stoms doet, dan mogen we jou erop aanspreken?
Zou knap zijn aangezien ik geen oom heb.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 4 mei 2021 @ 18:22:12 #45
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199277605
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:55 schreef soeverein het volgende:

[..]

Jij hecht waarde aan het lijdens axioma. Hartstikke fijn! Tijd om consequent te zijn nu en je gedrag aan te passen.

Vlees is geen levensbehoefte in een land als Nederland. Het is zelfs schadelijk voor de gezondheid :)

Wat is het verschil tussen het doden van een dier voor smaak of sensatie? In beide gevallen gaat het om genot van een 3e partij.
Maak jij je vooral niet dik, kind. Ik heb mijn consumptie van dierlijke producten namelijk prima op orde. Wél ben ik voor jou enorm blij dat jij nu net in een tijdperk geboren bent waarbij je voedsel van over de gehele wereld kan laten importeren zodat je er een vleesvrij bestaan op kan nahouden. Vergeet alleen je B12-tabletjes niet, net zo min als dat je niet moet vergeten onderscheid te maken in wit vlees, rood vlees en bewerkt vlees wanneer het op 'gezondheid' aankomt, oke?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 4 mei 2021 @ 18:22:24 #46
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199277607
TS is dus voor de Sharia.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_199277622
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:08 schreef The_End het volgende:

[..]

Je ben zelf best wel verknipt als je andere mensen wil gaan martelen. Psychopaat.
Willen zeker niet, en t zou niet eens moeten als mensen zich eens normaal gedragen.
Een psychopaat denkt heel anders trouwens.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199277644
Vreemd verhaal. Waar is de rest van de hond? Zijn er andere verklaringen mogelijk? Kan de hond bijvoorbeeld onder een grote grasmaaier of auto terecht zijn gekomen?

Er staat overigens dat het waarschijnlijk is dat de poten afgehakt zijn toen het dier nog leefde. Het is dus niet 100% zeker. Poten afhakken van een dode hond als macabere "grap" behoort dus tot de mogelijkheden.

Ik praat dierenmishandeling niet goed, voordat daar weer opmerkingen over komen. Dierenmishandeling is altijd fout. Zeer fout.

Het valt mij alleen op dat bij dit soort berichten mensen altijd reageren vanuit emotie en het logisch nadenken geheel achterwege blijft.
pi_199277658
Psychopaten verdienen een nekschot, punt.
pi_199277665
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:24 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Vreemd verhaal. Waar is de rest van de hond? Zijn er andere verklaringen mogelijk? Kan de hond bijvoorbeeld onder een grote grasmaaier of auto terecht zijn gekomen?

Dan 'hoop' ik maar dat, mensen die zo verknipt zijn om dat bij dieren te doen stappen daarna heel gemakkelijk over naar mensen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199277678
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Maak jij je vooral niet dik, kind. Ik heb mijn consumptie van dierlijke producten namelijk prima op orde. Wél ben ik voor jou enorm blij dat jij nu net in een tijdperk geboren bent waarbij je voedsel van over de gehele wereld kan laten importeren zodat je er een vleesvrij bestaan op kan nahouden. Vergeet alleen je B12-tabletjes niet, net zo min als dat je niet moet vergeten onderscheid te maken in wit vlees, rood vlees en bewerkt vlees wanneer het op 'gezondheid' aankomt, oke?
95+% van de B12 gaat naar de bio industrie dus leuke poging :)

Voedsel import is ook wederom vooral bio industrie. Soya schroot uit Zuid Amerika naar Nederland. Nederlands vlees de wereld in. Heerlijk goed voor de aarde!

Kippenvlees met salmonela bedoel je dat gezonde spul? Of de antibiotica resistentie die we krijgen dankzij overmatig gebruik in de veeteelt?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 18:28:38 #52
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_199277689
Waarom niet gewoon kruisigen? Dan kan de omgeving er ook nog van genieten.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 18:33:40 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199277757
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:27 schreef soeverein het volgende:

[..]

95+% van de B12 gaat naar de bio industrie dus leuke poging :)

Voedsel import is ook wederom vooral bio industrie. Soya schroot uit Zuid Amerika naar Nederland. Nederlands vlees de wereld in. Heerlijk goed voor de aarde!

Kippenvlees met salmonela bedoel je dat gezonde spul? Of de antibiotica resistentie die we krijgen dankzij overmatig gebruik in de veeteelt?
Ik stel alleen maar dat ik blij ben dat jij jouw volledig diervrije dieet er dankzij import op kan nahouden. Niets over welke hoeveelheden waarvoor bestemd zijn, net zo min als dat ik gesteld heb een fan te zijn van enorme vleesconsumpie en/of de bijhorende bio-industrie. Wel bij de les blijven, oké?

Nee, aan vegan-griezels zoals jij die hun eigen onvolledige agenda en religie over de wereld willen verspreiden heb ik misschien nog wel een iets grotere hekel dan aan de zelfverklaarde carnivoren hier op FOK! :r
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:17:28 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199278234
Dit soort topics zijn altijd wle goed om degenen met een agressieprobleem te herkennen.
pi_199278524
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:20 schreef TLC het volgende:

[..]

Zou knap zijn aangezien ik geen oom heb.
Goede ontwijking _O- . Mensen die het hardste roepen om harde straffen zijn vaak nog te bang om hun mening te verdedigen op een anoniem forum. Ik heb gewoon medelijden met je.
pi_199279189
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:26 schreef TLC het volgende:
Dan 'hoop' ik maar dat, mensen die zo verknipt zijn om dat bij dieren te doen stappen daarna heel gemakkelijk over naar mensen.
Heb jij ook op dieren geoefend, voordat je op mensen wilde overstappen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')