abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 mei 2021 @ 13:36:27 #26
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_199387744
ik weet nog dat ik gebreide slofjes kreeg toen mijn oudste geboren werd, en ik vond ze echt heel lelijk, :@ . In de tussentijd ben ik er wel wat anders tegenaan gaan kijken (en gestart met haken (en soms een beetje breien)), maar ik ben zelf altijd wat terughoudend gebleven in het geven van slofjes.
in de haak.
pi_199387792
Ja trui, dat is een goede toevoeging! Ik heb toestemming om dit te maken en te geven. Anders is het zo zonde. Maar gelukkig werd beide keren heel enthousiaste op het voorstel gereageerd. Ik vond gekregen kleren voor de kinderen ook altijd spannend, dat is vaak hit or miss.
  woensdag 12 mei 2021 @ 13:44:01 #28
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_199387861
Klopt, dat is allemaal toch behoorlijk smaakgevoelig. En ach ja, ook weer geen ramp als een paar slofjes niet gebruikt gaan worden. Maar toch een beetje jammer van de energie die je erin steekt.
in de haak.
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:38:27 #29
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199391729
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 13:44 schreef trui het volgende:
Klopt, dat is allemaal toch behoorlijk smaakgevoelig. En ach ja, ook weer geen ramp als een paar slofjes niet gebruikt gaan worden. Maar toch een beetje jammer van de energie die je erin steekt.
Ik maak ze lekker alleen voor mezelf :7

Vind deze wel heel schattig staan overigens O+
Kwak
pi_199391903
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik maak ze lekker alleen voor mezelf :7

Vind deze wel heel schattig staan overigens O+
Ja, jij wel, maar ik krijg geen baby meer, dus moet ik andere baby's gebruiken als excuus om super schattige slofjes te haken *)
  donderdag 13 mei 2021 @ 09:38:52 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_199400031
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 13:36 schreef trui het volgende:
ik weet nog dat ik gebreide slofjes kreeg toen mijn oudste geboren werd, en ik vond ze echt heel lelijk, :@ . In de tussentijd ben ik er wel wat anders tegenaan gaan kijken (en gestart met haken (en soms een beetje breien)), maar ik ben zelf altijd wat terughoudend gebleven in het geven van slofjes.
Haha ja ik had ook een paar dat ik niet mooi vond. Maar meestal viel het aan mijn baby dan weer hard mee O+

Ik geef ze dus aan bijna iedereen, wordt altijd enthousiast in ontvangst genomen, en eigenlijk maakt het me niet uit als ze niet gedragen worden... het is echt geen werk, maar wel handwerk en dat wordt altijd gewaardeerd.
  donderdag 13 mei 2021 @ 21:44:29 #32
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_199411253
Ik heb een mozaïekkussen gehaakt en de tweede is in de maak :)


It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_199411290
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:44 schreef Muck het volgende:
Ik heb een mozaïekkussen gehaakt en de tweede is in de maak :)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prachtig, ook mooi in die stoel!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 13 mei 2021 @ 23:24:38 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_199412709
Waaaaauwwww prachtig!! O+
pi_199413028
Heel erg mooi!!
  vrijdag 14 mei 2021 @ 06:48:37 #36
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_199414097
Super!
in de haak.
pi_199602558
De eerste deken is nu echt bijna af. Ben halverwege de laatste toer rondom. En daarna nog een beetje opspannen en de laatste losse draadjes wegwerken.

Ik heb de deken anderhalf keer zo breed als het patroon, en hij is nu 1,99m lang en 2,01m breed. Praktisch vierkant dus.

Het is een housewarming cadeau voo mijn broer en zijn vriendin.

"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_199602603
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:44 schreef Muck het volgende:
Ik heb een mozaïekkussen gehaakt en de tweede is in de maak :)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauw O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 25 mei 2021 @ 05:59:15 #39
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_199607055
Mooi cadeau, essnhills!!
in de haak.
pi_200372172
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:44 schreef Muck het volgende:
Ik heb een mozaïekkussen gehaakt en de tweede is in de maak :)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die is mooi! Waar heb je dat patroon vandaan?

Ik ben bijna klaar met mijn cactussen (de eerste batch van 5 is klaar, maar dochter wil er ook 5 voor op haar kamer). Met alle hulp van hier heb ik gewoon werkelijk een project afgerond al! Bedankt dus daarvoor!

Nu ga ik over naar kerstdingen (ik ben niet zo snel dus moet op tijd beginnen :D ). Ik heb een boekje uit de bieb gehaald waarin je een kerstboom haakt met allerlei dingen eraan, dit vind ik wel erg leuk. En voor de familie ga ik kerstballen haken :D Ik ben alleen nog op zoek naar een goed patroon voor dino kerstballen (dus als iemand die heeft). Dit weekend even het garen bestellen, dan kan ik helemaal los in de vakantie.
pi_200372465
Leuk! @ChildoftheStars is diezelfde kerstboom aan het maken volgens mij :D
pi_200372732
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 08:37 schreef MeisPluis het volgende:

[..]

Die is mooi! Waar heb je dat patroon vandaan?

Ik ben bijna klaar met mijn cactussen (de eerste batch van 5 is klaar, maar dochter wil er ook 5 voor op haar kamer). Met alle hulp van hier heb ik gewoon werkelijk een project afgerond al! Bedankt dus daarvoor!

Nu ga ik over naar kerstdingen (ik ben niet zo snel dus moet op tijd beginnen :D ). Ik heb een boekje uit de bieb gehaald waarin je een kerstboom haakt met allerlei dingen eraan, dit vind ik wel erg leuk. En voor de familie ga ik kerstballen haken :D Ik ben alleen nog op zoek naar een goed patroon voor dino kerstballen (dus als iemand die heeft). Dit weekend even het garen bestellen, dan kan ik helemaal los in de vakantie.
Mijn boom is net af! Heel werk, veel plezier!

Misschien een domme opmerking, maar kan je niet gewoon kijken voor een borduurpatroon met een dino en die gewoon in een bol haken? Dat zou ik doen tenminste :@ maar ik ben misschien raar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200372735
quote:
7s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:10 schreef Serinde het volgende:
Leuk! @:Childofthestars is diezelfde kerstboom aan het maken volgens mij :D
Jep en die is klaar O+

Tegen die tijd bij de Action lampjes halen om erin te hangen en dan issie af
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200374300
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mijn boom is net af! Heel werk, veel plezier!

Misschien een domme opmerking, maar kan je niet gewoon kijken voor een borduurpatroon met een dino en die gewoon in een bol haken? Dat zou ik doen tenminste :@ maar ik ben misschien raar
Is dit boekje, heb jij dezelfde? Of een betere? ;)

Ik wil deze week alle garen bestellen, dus dat moet ik even goed uitzoeken.

Ik heb werkelijk geen idee hoe ik een borduurpatroon om kan zetten :D zo goed ben ik echt nog niet ... Maar ben nu aan het kijken naar het haken van een kleine dino en daar dan gewoon een draadje aan te maken ;)
pi_200375084
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 11:33 schreef MeisPluis het volgende:

[..]

Is dit boekje, heb jij dezelfde? Of een betere? ;)

Ik wil deze week alle garen bestellen, dus dat moet ik even goed uitzoeken.

Ik heb werkelijk geen idee hoe ik een borduurpatroon om kan zetten :D zo goed ben ik echt nog niet ... Maar ben nu aan het kijken naar het haken van een kleine dino en daar dan gewoon een draadje aan te maken ;)
Ja! Dat boekje. De sneeuwpop en de engel (grote beide) vind ik ook super schattig en wil ik maken. De grote kerstman vind ik creepy

Per poppetje heb je echt heel weinig wol nodig. Alleen de boom (ik heb de kegel) vreet garens (hij is bij mij zo'n 60cm hoog en acht bolletjes garen, Drops Paris). En uit een ander boekje haal ik een patroon om strikjes te haken om erbij te doen. En ik ga er lampjes in doen

Oh sorry, dat wist ik niet, maar jouw plan is beter toch! Het werkt, dus perfect *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200375432
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja! Dat boekje. De sneeuwpop en de engel (grote beide) vind ik ook super schattig en wil ik maken. De grote kerstman vind ik creepy

Per poppetje heb je echt heel weinig wol nodig. Alleen de boom (ik heb de kegel) vreet garens (hij is bij mij zo'n 60cm hoog en acht bolletjes garen, Drops Paris). En uit een ander boekje haal ik een patroon om strikjes te haken om erbij te doen. En ik ga er lampjes in doen

Oh sorry, dat wist ik niet, maar jouw plan is beter toch! Het werkt, dus perfect *O*
Goed idee van die lampjes! Dat ga ik ook doen ;)

8 bollen?! dat is nogal wat :D en welke haaknaald heb je gebruikt? Ik neem aan dat je de "Pion" haakt? Eigenlijk dat ding uit 1 stuk zeg maar - niet de spiralen. Ik ga inderdaad ook voor ander garen, want als ik 8 bollen van het voorgestelde garen neem dan ben ik 3,95 per bol kwijt ... Dat is wel erg overdreven en ik hoef het toch nooit te wassen (waarom ze dat voorstellen in het boekje is mij een raadsel :D )

En welke kleur garen van Drops Paris voor de boom - 11 of 43 of zo? (ik heb even je ervaring nodig ;) Dat maakt het voor mij als beginner een stuk makkelijker)
pi_200375562
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 12:54 schreef MeisPluis het volgende:

[..]

Goed idee van die lampjes! Dat ga ik ook doen ;)

8 bollen?! dat is nogal wat :D en welke haaknaald heb je gebruikt? Ik neem aan dat je de "Pion" haakt? Eigenlijk dat ding uit 1 stuk zeg maar - niet de spiralen. Ik ga inderdaad ook voor ander garen, want als ik 8 bollen van het voorgestelde garen neem dan ben ik 3,95 per bol kwijt ... Dat is wel erg overdreven en ik hoef het toch nooit te wassen (waarom ze dat voorstellen in het boekje is mij een raadsel :D )

En welke kleur garen van Drops Paris voor de boom - 11 of 43 of zo? (ik heb even je ervaring nodig ;) Dat maakt het voor mij als beginner een stuk makkelijker)
Ik had naald vijf gebruikt.
En ja de pion gemaakt
En dat boekje wordt misschien gesponsord

Kleur 43
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200375603
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had naald vijf gebruikt.
En ja de pion gemaakt
En dat boekje wordt misschien ges
Dank je wel! Ja ik vond het nogal gek, want je bent een vermogen kwijt als je alles van dat type garen wil hebben...

Ik ga het vandaag bestellen, en dan aan beginnen!

Die poppen zijn inderdaad ook leuk! Maar ik denk dat ik met de kerstboom en ballen wel tot kerst bezig ben ;)
pi_200375635
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 13:07 schreef MeisPluis het volgende:

[..]

Dank je wel! Ja ik vond het nogal gek, want je bent een vermogen kwijt als je alles van dat type garen wil hebben...

Ik ga het vandaag bestellen, en dan aan beginnen!

Die poppen zijn inderdaad ook leuk! Maar ik denk dat ik met de kerstboom en ballen wel tot kerst bezig ben ;)
Ik kan me geen andere reden verzinnen voor het advies van dure wol voorstellen
Het is namelijk erg raar idd

En hahaha uhm... twee weken werk :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200375719
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik kan me geen andere reden verzinnen voor het advies van dure wol voorstellen
Het is namelijk erg raar idd

En hahaha uhm... twee weken werk :+
Dan is dat voor mij een heleboel meer :X maar het is pas juli dus ik heb nog even! En ik moet de cactussen nog afmaken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')