abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 mei 2021 @ 14:57:20 #251
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199330159
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 14:50 schreef amaranta het volgende:
Ik wil Nancha absoluut niet in twijfel trekken. Maar het is de zoveelste die een account aanmaakt, 1 post plaatst en weer verdwijnt.

Voor het bestwil van je zoon lijkt het me juist beter om niet zulke dingen op fora te plaatsen. Je bereikt er (voor hem) niets mee. En eenmaal op het internet staat het op het internet.
Eens met deze post.
  Spellchecker zaterdag 8 mei 2021 @ 14:57:33 #252
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199330163
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 14:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Ho ho, niet te snel. Welk filmpje?
#216
pi_199330167
Oooh haha, zie t net op haar insta.
Lekker high zeggen dat alles leuk is, wasmiddel is leuk voor de was. Top promo!

Na het verliezen van de liefde van haar leven blijft ze niet bij de pakken neerzitten. Ondernemend type, als vanouds. Repsetc!
Go hard or go home
pi_199330221
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 14:52 schreef amaranta het volgende:

[..]

In die actionloods.
@Noek Dit.
Ik loop wat achter. :')
pi_199330558
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 18:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou je kan best als je in een topic komt even teruglezen of de OP bekijken voordat je iets gaat vragen terwijl dat allang/net een paar posts geleden/134 keer uitgelegd is :D

Ik snap best dat de mensen die hier vaak posten niet altijd zin hebben dat dan WEER uit te leggen :7
die mensen zijn niet verplicht om het WEER uit te leggen, het kost ze meer moeite om maar weer eens uit te gaan leggen dat mensen terug kunnen lezen dan dat ze gewoon helemaal nie reageren :)
zijn hier echt wel users die er helemaal geen problemen mee hebben om iets uit te leggen evt
pi_199331085
Op autotrader staat een artikel over een grijs gewrapte mercedes (nep) amg die door domeinen verkocht is. Volgens mij is het de auto van Mike. Probeerde een link te plaatsen maar die is verwijderd
  zaterdag 8 mei 2021 @ 15:56:13 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199331206
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 15:48 schreef Djonnie123 het volgende:
Op autotrader staat een artikel over een grijs gewrapte mercedes (nep) amg die door domeinen verkocht is. Volgens mij is het de auto van Mike. Probeerde een link te plaatsen maar die is verwijderd
Ja, dat klopt. Is zijn auto.
Dankje voor het melden hier.
pi_199331249
Ik begrijp niet helemaal de issue met de auto van Michael. Hij had een auto, die is in beslag genomen door de overheid en toen? Wie biedt hem aan en waarom is dat zo'n ding?
  zaterdag 8 mei 2021 @ 16:16:41 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199331545
Het is g
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:00 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik begrijp niet helemaal de issue met de auto van Michael. Hij had een auto, die is in beslag genomen door de overheid en toen? Wie biedt hem aan en waarom is dat zo'n ding?
Niemand maakt er een ding van. Hoogstens hijzelf.
pi_199331576
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:29 schreef suzi1 het volgende:
is het heel raar dat ik niks van die ophanging weet?
het enige wat me bijstaat is pillen, balkon en stoeprand.
een tabel zou fijn zijn :X
Nee hoor dat is niet raar dat je daar niks van weet, je hebt “vriendinnen” die ookal krijgen ze onterecht allemaal ellende en beschuldigingen over zich heen, toch hun mond houden, maar eens is helaas de maat vol
pi_199331733
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 14:50 schreef amaranta het volgende:
Ik wil Nancha absoluut niet in twijfel trekken. Maar het is de zoveelste die een account aanmaakt, 1 post plaatst en weer verdwijnt.

Voor het bestwil van je zoon lijkt het me juist beter om niet zulke dingen op fora te plaatsen. Je bereikt er (voor hem) niets mee. En eenmaal op het internet staat het op het internet.
Wat bedoel je verdwijnt? Ik reageer netjes op mensen.De reactie op roddelpraat was niet door mij een vriendin van mij reageerde met de reactie over mijn zoon, die is toen ook verwijderd omdat dat van mij niet gedeeld hoeft te worden maar aangezien ik een foto ontving dat ik volgens mevrouw theelepel zei dat Milano haar zag hangen ben ik idd eventjes gaan reageren, sommige mensen lezen niet goed en beweren dan hele verkeerde dingen.
pi_199332078
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 15:48 schreef Djonnie123 het volgende:
Op autotrader staat een artikel over een grijs gewrapte mercedes (nep) amg die door domeinen verkocht is. Volgens mij is het de auto van Mike. Probeerde een link te plaatsen maar die is verwijderd
Hoe kan een auto ‘nep’ zijn? Snap er niks van.
pi_199332233
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:18 schreef Nancha het volgende:

[..]

Nee hoor dat is niet raar dat je daar niks van weet, je hebt “vriendinnen” die ookal krijgen ze onterecht allemaal ellende en beschuldigingen over zich heen, toch hun mond houden, maar eens is helaas de maat vol
Ik neem aan dat die ophang-zelfmoordpoging ook de reden is dat jullie niet meer bevriend zijn nu?
pi_199332247
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:16 schreef amaranta het volgende:
Het is g
[..]

Niemand maakt er een ding van. Hoogstens hijzelf.
Nou, hier zijn er anders ook best een aantal posts aan gewijd, met screenshots en al over vorige eigenaren, enz. Echt niet boeiend.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 17:03:35 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199332451
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:55 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Nou, hier zijn er anders ook best een aantal posts aan gewijd, met screenshots en al over vorige eigenaren, enz. Echt niet boeiend.
Ja, klopt. En nou is dat onderwerp toch klaar?
:P
  zaterdag 8 mei 2021 @ 17:06:32 #266
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199332518
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:26 schreef Nancha het volgende:

[..]

Wat bedoel je verdwijnt? Ik reageer netjes op mensen.De reactie op roddelpraat was niet door mij een vriendin van mij reageerde met de reactie over mijn zoon, die is toen ook verwijderd omdat dat van mij niet gedeeld hoeft te worden maar aangezien ik een foto ontving dat ik volgens mevrouw theelepel zei dat Milano haar zag hangen ben ik idd eventjes gaan reageren, sommige mensen lezen niet goed en beweren dan hele verkeerde dingen.
Sommige users komen 1x en vervolgens niet meer.
Naar mijn weten heeft op dit forum niemand iets over jouw zoon gezegd.
Ook niet over Milano die haar zag hangen.
Maar ik heb ook niet alle Posts gelezen.
Maar als het daadwerkelijk een post van dit forum was, zou je hier de screenshot willen plaatsten da ?
Ik snap er nl niks van.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 17:17:53 #267
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199332693
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 01:30 schreef Nancha het volgende:

[..]

Aangezien ik op de vorige post niet kan reageren, ik kreeg een screenprint door waar je zegt dat ik zeg dat milano slecht slaapt nadat hij zijn moeder in het trappenhat zag hangen, als je iets leest moet je het wel goed lezen, mijn zoon is nu 11 en die heeft samantha toen hij 7’was in het trappengat zien hangen toen we daar logeerde, sterker nog arme jongetje heeft mij moeten helpen om haar los te maken, en tot vandaag heeft hij trauma’s durft hij niet te slapen en word hij 5x per nacht wakker! Dit gaat dus over mijn eigen kind en ik mag dat melden toch?
Djiez Nancha, wat erg, pfff. En dat door een ‘vriendin’ (?) van je.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199332865
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

Sommige users komen 1x en vervolgens niet meer.
Naar mijn weten heeft op dit forum niemand iets over jouw zoon gezegd.
Ook niet over Milano die haar zag hangen.
Maar ik heb ook niet alle Posts gelezen.
Maar als het daadwerkelijk een post van dit forum was, zou je hier de screenshot willen plaatsten da ?
Ik snap er nl niks van.
Ik heb het wel langs zien komen. Waar weet ik niet meer, kan best een paar topics geleden zijn, maar ik weet dat ik het heb gezien hier. Iemand zei dat Nancha had gereageerd op Instagram met de opmerking dat Milano Barbie in het trapgat had zien hangen. Heb geen zin om de post terug te gaan zoeken, maar het stond er dus op.
pi_199332876
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:03 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja, klopt. En nou is dat onderwerp toch klaar?
:P
Dat hoop ik wel, ja, anders was ik wel een topicreeks over Michael gaan volgen.
pi_199332891
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

Sommige users komen 1x en vervolgens niet meer.
Naar mijn weten heeft op dit forum niemand iets over jouw zoon gezegd.
Ook niet over Milano die haar zag hangen.
Maar ik heb ook niet alle Posts gelezen.
Maar als het daadwerkelijk een post van dit forum was, zou je hier de screenshot willen plaatsten da ?
Ik snap er nl niks van.
Er is idd geschreven dat Milano slecht sliep omdat die Samant zag hangen waarop ik nog schreef dat ze uit het keukenraam was gedonderd en met gebroken bekken op de scooter zat maar dat ophanging onbekend was.
Go hard or go home
  Spellchecker zaterdag 8 mei 2021 @ 17:44:11 #271
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199333053
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:33 schreef Noek het volgende:

[..]

Er is idd geschreven dat Milano slecht sliep omdat die Samant zag hangen waarop ik nog schreef dat ze uit het keukenraam was gedonderd en met gebroken bekken op de scooter zat maar dat ophanging onbekend was.
Dit was het @Nancha
pi_199333083
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:31 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ik heb het wel langs zien komen. Waar weet ik niet meer, kan best een paar topics geleden zijn, maar ik weet dat ik het heb gezien hier. Iemand zei dat Nancha had gereageerd op Instagram met de opmerking dat Milano Barbie in het trapgat had zien hangen. Heb geen zin om de post terug te gaan zoeken, maar het stond er dus op.
oh maakt nie uit, Amaranta gaat wel ff alle 71253725833topics teruglezen want dat verwacht ze ook van nieuwe users :)
pi_199333274
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

Sommige users komen 1x en vervolgens niet meer.
Naar mijn weten heeft op dit forum niemand iets over jouw zoon gezegd.
Ook niet over Milano die haar zag hangen.
Maar ik heb ook niet alle Posts gelezen.
Maar als het daadwerkelijk een post van dit forum was, zou je hier de screenshot willen plaatsten da ?
Ik snap er nl niks van.
Ik snap het ook niet eigenlijk. Ik heb het proberen terug te lezen, maar toen begreep ik nog niet waar dit ineens vandaan komt.
Ik weet dat iemand (een vriendin van zowel Nancha als Samantha begrijp ik?) onder een post van Fawry of de Juicechannel schreef dat Milano zijn moeder in het trapgat zag hangen en er nog nachtmerries van heeft. Dat is al wat dagen of zelfs meer dan een week geleden, en daar is hier niet veel aandacht aan besteed. En nu komt het bericht van Nancha ineens hier dat het niet Milano was, maar haar zoontje. Begrijp ik dit goed? De aanleiding van Nancha's correctie nu ineens heb ik niet meegekregen.

Edit: blijkbaar moet ik sneller typen, want er waren ondertussen 4 users voor mij :')
  zaterdag 8 mei 2021 @ 18:38:44 #274
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199333678
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 18:03 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet eigenlijk. Ik heb het proberen terug te lezen, maar toen begreep ik nog niet waar dit ineens vandaan komt.
Ik weet dat iemand (een vriendin van zowel Nancha als Samantha begrijp ik?) onder een post van Fawry of de Juicechannel schreef dat Milano zijn moeder in het trapgat zag hangen en er nog nachtmerries van heeft. Dat is al wat dagen of zelfs meer dan een week geleden, en daar is hier niet veel aandacht aan besteed. En nu komt het bericht van Nancha ineens hier dat het niet Milano was, maar haar zoontje. Begrijp ik dit goed? De aanleiding van Nancha's correctie nu ineens heb ik niet meegekregen.

Edit: blijkbaar moet ik sneller typen, want er waren ondertussen 4 users voor mij :')
Dit klopt inderdaad, is hier tussen neus en lippen door besproken. Rond de tijd dat Gilmore overleed.

Had te maken met die fight tussen Naomi en Micheal en Samant, net voordat ze naar Turkije gingen.
Toen is dat hier besproken, dat Milano slecht sliep doordat hij Samant had zien hangen,
  zaterdag 8 mei 2021 @ 18:53:37 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199333898
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:46 schreef boik het volgende:

[..]

oh maakt nie uit, Amaranta gaat wel ff alle 71253725833topics teruglezen want dat verwacht ze ook van nieuwe users :)
Zeker gaat ze dat doen.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 19:00:39 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199334031
Zo, hier is de betreffende post. En nu jij weer @boik

quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik lees in de reacties op de insta van roddeloog meerdere reacties van Nancha. Dat is ook een ex best friend, dat Milano nog steeds slecht slaapt nadat hij zijn moeder in het trapgat zag hangen.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 19:02:17 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199334061
Post 250 van topic #76
Er wordt ook nauwelijks op gereageerd.
pi_199334675
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:00 schreef amaranta het volgende:
Zo, hier is de betreffende post. En nu jij weer @:boik
[..]

:D _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 8 mei 2021 @ 19:51:48 #279
496109 Jetenkiek
Wij zijn allemaal mensch
pi_199334721
Ik lees al een poosje mee en ja, ik ben ook nieuw😅
Sorry🙈
Op de e.o.a. Manier fascineert Samantha mij. Vanuit mijn vakgebied in de psychiatrie, beroepsmatig dus, maar ook prive. Ze heeft een hoog ‘red/mij gehalte’.
Dat mensen niet ‘gered’ willen worden maar vooral gelijkwaardig willen zijn en serieus willen worden genomen weet ik natuurlijk inmiddels wel uit ervaring.
Waarom
Ik mij heb aangemeld is vooral omdat ik nieuwschierig ben naar hoe het voor jullie zou voelen als Samantha’s suïcide succesvol gaat zijn( ik vrees binnenkort)... ze heeft namelijk teveel verloren en niks meer te verliezen.
Ze is namelijk een echt mens met echte problemen.
Ik weet het, ze fascineert mij ook en met mijn bericht doe ik precies hetzelfde. Dus deze vraag is net zo goed aan mezelf bedoelt
Signaturen is bestemd voor mensen die mij kennen in het echte leven😊
pi_199334895
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:51 schreef Jetenkiek het volgende:
Ik mij heb aangemeld is vooral omdat ik nieuwschierig ben naar hoe het voor jullie zou voelen als Samantha’s suïcide succesvol gaat zijn( ik vrees binnenkort)...
Ik zou dat wel oprecht heel tragisch vinden. Ik volg deze topicreeks eigenlijk vooral omdat ik elke keer weer van de ene verbazing in de andere rol: er gebeurt namelijk altijd iets wat ik echt totaal niet had verwacht of zien aankomen. En ook omdat het zo'n onbekende wereld voor me is: ik heb (als mede-borderliner) in mijn eigen wilde jaren de zelfkant van de samenleving ook echt wel gezien, maar dit is wel next level, hoor. Er is niet heel veel waar ik nog van op kijk, maar zelfs ik denk hier regelmatig: WTF, doen mensen dit echt, kun je echt zo zijn?!

Maar eerlijk is eerlijk, als deze topicreeks ooit zou eindigen omdat Samantha eindelijk besluit haar leven op de rails te gaan zetten en er valt gewoon niks meer te soapen hier, dan zou dat natuurlijk wel de beste afloop zijn. Het is zeker niet dat ik hier verlekkerd zit te wachten op de volgende sensationele zelfmoordpoging. Je hoopt uiteindelijk toch dat het allemaal nog goed komt - al ben ik ook realistisch en denk ik dat het heel onwaarschijnlijk is dat dat zal gebeuren. Ergens heb ik ook wel met haar te doen: je zult maar zo zelfdestructief zijn. Ik weet als geen ander dat eerst het kwartje moet vallen van binnen vóórdat je je leven op de rit kunt gaan krijgen, ongeacht hoeveel capaciteiten je hebt en hoeveel hulpverleners voor je klaarstaan. Als de knop van binnen niet omgaat bij je, dan zul je keer op keer de foute keuzes blijven maken. Bij mij is hij Goddank omgegaan op een gegeven moment. M'n 30e verjaardag was echt zo'n kruispunt van "blijf ik aanklooien of ga ik het nu echt anders doen".
Uit ervaring kan ik zeggen: als die knop op je 30e nog niet om is, dan wordt het vaak ook niks meer. De mensen die ik heb gekend bij wie de knop rond hun 30e nog niet om was, die zijn uiteindelijk allemaal in de goot beland. Samantha wordt in juli 32. Heel veel tijd is er dus niet meer, hoewel ik voor haar (en haar kindjes) wel hoop dat ze het voor elkaar zal weten te krijgen.
  Miss 200.000.000! zaterdag 8 mei 2021 @ 20:08:17 #281
367000 roos94
pi_199334899
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:51 schreef Jetenkiek het volgende:
ze heeft namelijk teveel verloren en niks meer te verliezen.

Ze heeft 3 kinderen. Hoe bedoel je niks te verliezen.
pi_199334908
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:51 schreef Jetenkiek het volgende:
Ik lees al een poosje mee en ja, ik ben ook nieuw😅
Sorry🙈
Op de e.o.a. Manier fascineert Samantha mij. Vanuit mijn vakgebied in de psychiatrie, beroepsmatig dus, maar ook prive. Ze heeft een hoog ‘red/mij gehalte’.
Dat mensen niet ‘gered’ willen worden maar vooral gelijkwaardig willen zijn en serieus willen worden genomen weet ik natuurlijk inmiddels wel uit ervaring.
Waarom
Ik mij heb aangemeld is vooral omdat ik nieuwschierig ben naar hoe het voor jullie zou voelen als Samantha’s suïcide succesvol gaat zijn( ik vrees binnenkort)... ze heeft namelijk teveel verloren en niks meer te verliezen.
Ze is namelijk een echt mens met echte problemen.
Ik weet het, ze fascineert mij ook en met mijn bericht doe ik precies hetzelfde. Dus deze vraag is net zo goed aan mezelf bedoelt
Welkom! *O*

En, hoe zou jij je dan voelen als het haar lukt?

Mij persoonlijk zal het me aan mijn bevallige derrière oxyderen, zal er geen nacht van wakker liggen, geen traan om laten.

Hou alleen wat meer tijd over als dit topic stopt :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker zaterdag 8 mei 2021 @ 20:11:24 #283
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199334924
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 20:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Welkom! *O*

En, hoe zou jij je dan voelen als het haar lukt?

Mij persoonlijk zal het me aan mijn bevallige derrière oxyderen, zal er geen nacht van wakker liggen, geen traan om laten.

Hou alleen wat meer tijd over als dit topic stopt :+
@jeroen, lees je mee?
pi_199335058
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:51 schreef Jetenkiek het volgende:
Ik lees al een poosje mee en ja, ik ben ook nieuw😅
Sorry🙈
Op de e.o.a. Manier fascineert Samantha mij. Vanuit mijn vakgebied in de psychiatrie, beroepsmatig dus, maar ook prive. Ze heeft een hoog ‘red/mij gehalte’.
Dat mensen niet ‘gered’ willen worden maar vooral gelijkwaardig willen zijn en serieus willen worden genomen weet ik natuurlijk inmiddels wel uit ervaring.
Waarom
Ik mij heb aangemeld is vooral omdat ik nieuwschierig ben naar hoe het voor jullie zou voelen als Samantha’s suïcide succesvol gaat zijn( ik vrees binnenkort)... ze heeft namelijk teveel verloren en niks meer te verliezen.
Ze is namelijk een echt mens met echte problemen.
Ik weet het, ze fascineert mij ook en met mijn bericht doe ik precies hetzelfde. Dus deze vraag is net zo goed aan mezelf bedoelt
Hoi, welkom!
Samantha fascineert mij ook. Ik heb gekeken naar Oh oh Cherso en daarna alle delen van haar RLS, waarin ze voor mij echt de 'gunfactor' had en ik erg om haar moest lachen en dacht dat ze gewoon een grote bek en klein hartje had.
Gaandeweg leek dat toch anders in elkaar te steken, en denk ik dat ze behoorlijke problematiek heeft op allerlei fronten, en lijkt ze niet geholpen te wíllen worden...
Wat het beste is? Geen idee, wat ik zie op haar Insta foto's is een heel ongelukkig persoon (al ver voor Gelmore's dood)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_199335069
Soms gaat het met iemand zo slecht dat je hoopt dat het een keertje lukt. Weet ik uit ervaring. Dat iemand zo doodongelukkiig is dat je zelfs als ouder hoopt dat de ellende voor je kind eindelijk stopt en dat dat de enige manier is.
Gelukkig is het in mijn situatie goed gekomen maar diegene was dan ook niet lvb.
pi_199335106
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:51 schreef Jetenkiek het volgende:
Ik lees al een poosje mee en ja, ik ben ook nieuw😅
Sorry🙈
Op de e.o.a. Manier fascineert Samantha mij. Vanuit mijn vakgebied in de psychiatrie, beroepsmatig dus, maar ook prive. Ze heeft een hoog ‘red/mij gehalte’.
Dat mensen niet ‘gered’ willen worden maar vooral gelijkwaardig willen zijn en serieus willen worden genomen weet ik natuurlijk inmiddels wel uit ervaring.
Waarom
Ik mij heb aangemeld is vooral omdat ik nieuwschierig ben naar hoe het voor jullie zou voelen als Samantha’s suïcide succesvol gaat zijn( ik vrees binnenkort)... ze heeft namelijk teveel verloren en niks meer te verliezen.
Ze is namelijk een echt mens met echte problemen.
Ik weet het, ze fascineert mij ook en met mijn bericht doe ik precies hetzelfde. Dus deze vraag is net zo goed aan mezelf bedoelt
Ik heb echt dubbele gevoelens bij het actief volgen van en meedoen aan dit topic. Ik zie een gekwelde vrouw die verzuipt in het leven, haar levenskeuzes en de dingen die haar overkomen. Mede door gebrek aan overzicht en inzicht kiest zij voor de makkelijkste weg. En dat is verstand op nul, verkeerde mensen binnenlaten en op allerlei manieren impulsief gedrag vertonen met als doel het leven direct nu leuker en minder zwaar te maken. De consequenties daarvan komen later wel.
De spiraal waarin zij zich lijkt te bevinden is mijns inziens deels onvrijwillig en deels zelf gekozen. Het is natuurlijk het laatste waardoor wij als anoniempjes ons eigen gedrag rechtvaardigen. Want zij maakt er ook een puinhoop van en maakt sprongen die je niet of nauwelijks kunt voorstellen als je buiten die spiraal staat. Maar ik denk ook echt dat zij verzuipt en wat ze ook probeert: het lukt haar om wat voor reden niet om weer boven water te komen. De publiciteit (toen en nu), social media en mensen zoals wij helpen daar natuurlijk niet bij. Maar ja, toeschouwers mogen op haar schieten want: Moet zij het maar niet op instagram zetten, toch?

Daar voel ik mij regelmatig wel slecht over. En dat zal zeker ook het geval zijn als haar wel iets ernstigs overkomt. Het is ramptoerisme to the max. Maar helaas ook zo fascinerend (eigenlijk gewoon vermakelijk) doordat er iedere keer weer iets gebeurt waarvan je het niet voor mogelijk had gehouden. De meeste mensen maken 1 of 2 van dit soort gebeurtenissen mee, maar bij Samantha gaat het maar door. Alsof ze in een serie speelt en contractueel verplicht is om iedere keer met iets nieuws op de proppen te komen.

Gelukkig heb ik persoonlijk geen ervaring met dit soort mensen, maar je moet volgens mij wel heel stevig in je schoenen staan wil je hier uit kunnen komen. En ik betwijfel of haar dat gaat lukken.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 20:30:01 #287
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199335151
Wat kan Samantha nog? Begeleid wonen op iets van een boerderij in the middle of nowhere? Geen drugsmilieu om haar heen, ver weg van Den Haag? Dan is ze eenzaam, ja, maar waar ze nu blijft hangen is het ook niet goed voor haar. Denk ik.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199335247
Samantha fascineert mij ook ik zie een hele ongelukkige vrouw die steeds verder afglijd dat vind ik wel triest om te zien
Wie zou haar nu nog kunnen helpen vraag ik me af en wil ze dat wel !!
pi_199335265
Ik had er tijdens de relatie met Gerrit nog vertrouwen in dat ze nu de goede afslag zou kiezen. Ze leken oprecht gek met elkaar en ook de baby zou natuurlijk nog een extra bindende factor zijn. Helaas liep dat anders. Ik denk wel dat dat Samantha's kruispunt is geweest: dat was het moment waarop ze voor een stabiel leven had kunnen kiezen en waarop alles de andere kant op had kunnen gaan. Helaas liep het anders.
pi_199335311
Overigens, dat SamanthaDeJong2 roddelaccount had de afgelopen dagen een foto op hun stories staan van (naar hun zeggen) de echte vader van Angelo. Eén of andere getinte kerel die Barbie's pooier zou zijn geweest. Ze vroegen wie hem kende. Blijkbaar zijn daar reacties op gekomen, want nu staat er een story met de tekst "wil papa R. zich melden". Ze hebben dus kennelijk inmiddels een naam. Het hele 'papa-van-Angelo'-verhaal krijgt dus zo te zien nog wel een staartje.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 21:50:16 #291
496109 Jetenkiek
Wij zijn allemaal mensch
pi_199336339
Aan allemaal.
Dit is een bericht van jettiekiet..
Het lukt mij nog even niet om persoonlijk op mensen te reageren.
Dus even een algemene reactie...

Als je jezelf gedeeltelijk herkend in Samantha’s verhaal en uitlatingen. Dat is heel normaal. Dat komt veel voor. Je bent je g steeds een goed mens. Als het je niet alleen lukt mag je hulp vragen. Uiteindelijk doen we allemaal ons uiterste best. Geen oordeel, alleen maar een knuffel. Nogmaals zoek hulp als het je niet alleen lukt.

Geen idee hoe helpend te reageren op Samantha’s persoonlijke situatie. Ik ken haar niet en ik denk dat ook mensen die oprecht van haar houden in haar privé omgeving echt tot haar door kunnen dringen. Ik zeg dus ook niet dat wij. Forum reageerders, iets kunnen zeggen/doen om haar te helpen.
Ik zou ook niet weten wat behalve, zoek hulp. Ook als je denkt dat het geen zin meer heeft. Iedereeen kan het, iedereen is het waard. Hou nog even vol

Voor de mensen die zich totaal niks interesseren wat er met een medeMens gebeurd( waaronder samantha) ... ik wens jou wel het allerbeste net als alle mensen hier. Het is niet voor niks dat je zo verhard bent. Richt je positief op jezelf en niet veroordelend op een ander.

Sorry voor mijn prekende berichtje.
Het lukt mij even niet om op ieder persoonlijk te reageren. Binnenkort waarschijnlijk wel

fijne en gezellige avond voor iedereen.
Signaturen is bestemd voor mensen die mij kennen in het echte leven😊
  Moderator / Miss SHO zaterdag 8 mei 2021 @ 22:11:57 #292
22592 crew  Ole
pi_199336676
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:50 schreef Jetenkiek het volgende:
Aan allemaal.
Dit is een bericht van jettiekiet..
Het lukt mij nog even niet om persoonlijk op mensen te reageren.
Dus even een algemene reactie...

Als je jezelf gedeeltelijk herkend in Samantha’s verhaal en uitlatingen. Dat is heel normaal. Dat komt veel voor. Je bent je g steeds een goed mens. Als het je niet alleen lukt mag je hulp vragen. Uiteindelijk doen we allemaal ons uiterste best. Geen oordeel, alleen maar een knuffel. Nogmaals zoek hulp als het je niet alleen lukt.

Geen idee hoe helpend te reageren op Samantha’s persoonlijke situatie. Ik ken haar niet en ik denk dat ook mensen die oprecht van haar houden in haar privé omgeving echt tot haar door kunnen dringen. Ik zeg dus ook niet dat wij. Forum reageerders, iets kunnen zeggen/doen om haar te helpen.
Ik zou ook niet weten wat behalve, zoek hulp. Ook als je denkt dat het geen zin meer heeft. Iedereeen kan het, iedereen is het waard. Hou nog even vol

Voor de mensen die zich totaal niks interesseren wat er met een medeMens gebeurd( waaronder samantha) ... ik wens jou wel het allerbeste net als alle mensen hier. Het is niet voor niks dat je zo verhard bent. Richt je positief op jezelf en niet veroordelend op een ander.

Sorry voor mijn prekende berichtje.
Het lukt mij even niet om op ieder persoonlijk te reageren. Binnenkort waarschijnlijk wel

fijne en gezellige avond voor iedereen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:50 schreef Jetenkiek het volgende:
Aan allemaal.
Dit is een bericht van jettiekiet..
Het lukt mij nog even niet om persoonlijk op mensen te reageren.
Dus even een algemene reactie...

Als je jezelf gedeeltelijk herkend in Samantha’s verhaal en uitlatingen. Dat is heel normaal. Dat komt veel voor. Je bent je g steeds een goed mens. Als het je niet alleen lukt mag je hulp vragen. Uiteindelijk doen we allemaal ons uiterste best. Geen oordeel, alleen maar een knuffel. Nogmaals zoek hulp als het je niet alleen lukt.

Geen idee hoe helpend te reageren op Samantha’s persoonlijke situatie. Ik ken haar niet en ik denk dat ook mensen die oprecht van haar houden in haar privé omgeving echt tot haar door kunnen dringen. Ik zeg dus ook niet dat wij. Forum reageerders, iets kunnen zeggen/doen om haar te helpen.
Ik zou ook niet weten wat behalve, zoek hulp. Ook als je denkt dat het geen zin meer heeft. Iedereeen kan het, iedereen is het waard. Hou nog even vol

Voor de mensen die zich totaal niks interesseren wat er met een medeMens gebeurd( waaronder samantha) ... ik wens jou wel het allerbeste net als alle mensen hier. Het is niet voor niks dat je zo verhard bent. Richt je positief op jezelf en niet veroordelend op een ander.

Sorry voor mijn prekende berichtje.
Het lukt mij even niet om op ieder persoonlijk te reageren. Binnenkort waarschijnlijk wel

fijne en gezellige avond voor iedereen.
je had per ongeluk een topicreport gezet in plaats van quote..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 mei 2021 @ 22:13:54 #293
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199336720
Het roddelaccount Samantha2 heeft een screen van een FOK!post in zijn stories :o

Edit: ik zit mobiel dus op hoop van zegen:

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 22:16:08 #294
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_199336763
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:26 schreef Nancha het volgende:

[..]

Wat bedoel je verdwijnt? Ik reageer netjes op mensen.De reactie op roddelpraat was niet door mij een vriendin van mij reageerde met de reactie over mijn zoon, die is toen ook verwijderd omdat dat van mij niet gedeeld hoeft te worden maar aangezien ik een foto ontving dat ik volgens mevrouw theelepel zei dat Milano haar zag hangen ben ik idd eventjes gaan reageren, sommige mensen lezen niet goed en beweren dan hele verkeerde dingen.
Hoe erg ik het ook voor jou/je zoon vindt, ik snap niet dat je het verhaal bij roddelloog laat verwijderen omdat het niet gedeeld hoeft te worden, en dan helemaal een account gaat maken om hier zelf dat verhaal alsnog gaat plaatsen :')

Het was één post, al een tijdje geleden en niemand had het er meer over, big deal!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 8 mei 2021 @ 22:29:46 #295
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199336974
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:51 schreef Jetenkiek het volgende:
Ik lees al een poosje mee en ja, ik ben ook nieuw😅
Sorry🙈
Op de e.o.a. Manier fascineert Samantha mij. Vanuit mijn vakgebied in de psychiatrie, beroepsmatig dus, maar ook prive. Ze heeft een hoog ‘red/mij gehalte’.
Dat mensen niet ‘gered’ willen worden maar vooral gelijkwaardig willen zijn en serieus willen worden genomen weet ik natuurlijk inmiddels wel uit ervaring.
Waarom
Ik mij heb aangemeld is vooral omdat ik nieuwschierig ben naar hoe het voor jullie zou voelen als Samantha’s suïcide succesvol gaat zijn( ik vrees binnenkort)... ze heeft namelijk teveel verloren en niks meer te verliezen.
Ze is namelijk een echt mens met echte problemen.
Ik weet het, ze fascineert mij ook en met mijn bericht doe ik precies hetzelfde. Dus deze vraag is net zo goed aan mezelf bedoelt
Ik raak altijd een beetje op mijn hoede als iemand zich in dit soort topics voordoet als zijnde universitair geschoold maar schrijft als een blo'er. Maar goed, ik zou het heel erg vinden als Samantha een eind aan haar leven zou maken. Ondanks dat ik haar een harteloos loeder vind heb ik het ook wel met haar te doen. Een leuk leven heeft ze niet en ik denk dat dat grotendeels door onvermogen komt, niet door onwil.

Ik denk dat ze heel erg worstelt met zichzelf, het leven en haar onvermogen om haar leven in goede banen te lijden voor haarzelf en haar kinderen. En daar ook erg onder te lijden heeft. En juist daardoor steeds maar vlucht in nieuwe liefdes, drugs en drama. Als een soort tijdelijk houvast in alle ellende en daardoor steeds dieper in de shit raakt. Als ze door een relatiebreuk oid dan even beseft wat een puinhoop ze van haar en haar kinderen hun leven heeft gemaakt totaal instort waarop een zelfmoordpoging volgt.

Hoe verder ze zich in de nesten draait door haar gevlucht van de bittere realiteit, hoe verder ze vervreemd van de realiteit. Er is geen weg meer terug voor haar, ze is haar kinderen voorgoed kwijt, bijna heel Nederland kijkt op haar neer en lacht haar uit. Ze is een karikatuur van zichzelf geworden. Anderen hebben geprofiteerd van haar en maken de blits over haar rug. Ze heeft zichzelf totaal gedegradeerd naar een lowlife bitch. En dat weet ze, dat voelt ze.

Haar leven staat op repeat, een neerwaarts spiraal zonder hoop, zonder licht aan het eind van de tunnel. De volgende clyde is wsl al op haar pad, de zoveelste vlucht in haar donkere tunnel waar het licht aan het einde steeds verder vervaagd. Ontzettend triest voor haar, haar kinderen en haar naasten, kwestievan tijd tot het haar echt lukt om het tijdelijke voor het eeuwige te ruilen. Het zal je kind maar wezen.
pi_199337020
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:50 schreef Jetenkiek het volgende:
Aan allemaal.
Dit is een bericht van jettiekiet..
Het lukt mij nog even niet om persoonlijk op mensen te reageren.
Dus even een algemene reactie...

Als je jezelf gedeeltelijk herkend in Samantha’s verhaal en uitlatingen. Dat is heel normaal. Dat komt veel voor. Je bent je g steeds een goed mens. Als het je niet alleen lukt mag je hulp vragen. Uiteindelijk doen we allemaal ons uiterste best. Geen oordeel, alleen maar een knuffel. Nogmaals zoek hulp als het je niet alleen lukt.

Geen idee hoe helpend te reageren op Samantha’s persoonlijke situatie. Ik ken haar niet en ik denk dat ook mensen die oprecht van haar houden in haar privé omgeving echt tot haar door kunnen dringen. Ik zeg dus ook niet dat wij. Forum reageerders, iets kunnen zeggen/doen om haar te helpen.
Ik zou ook niet weten wat behalve, zoek hulp. Ook als je denkt dat het geen zin meer heeft. Iedereeen kan het, iedereen is het waard. Hou nog even vol

Voor de mensen die zich totaal niks interesseren wat er met een medeMens gebeurd( waaronder samantha) ... ik wens jou wel het allerbeste net als alle mensen hier. Het is niet voor niks dat je zo verhard bent. Richt je positief op jezelf en niet veroordelend op een ander.

Sorry voor mijn prekende berichtje.
Het lukt mij even niet om op ieder persoonlijk te reageren. Binnenkort waarschijnlijk wel

fijne en gezellige avond voor iedereen.
Heb je zoveel PB’s gekregen dan?
  zaterdag 8 mei 2021 @ 22:35:37 #297
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199337043
Ik pas even...

Laat ff weten als Samant haar nieuwe wimper heeft, daar zal ze van opknappen. ^O^
  zaterdag 8 mei 2021 @ 22:35:52 #298
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199337047
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:50 schreef Jetenkiek het volgende:
Aan allemaal.
Dit is een bericht van jettiekiet..
Het lukt mij nog even niet om persoonlijk op mensen te reageren.
Dus even een algemene reactie...

Als je jezelf gedeeltelijk herkend in Samantha’s verhaal en uitlatingen. Dat is heel normaal. Dat komt veel voor. Je bent je g steeds een goed mens. Als het je niet alleen lukt mag je hulp vragen. Uiteindelijk doen we allemaal ons uiterste best. Geen oordeel, alleen maar een knuffel. Nogmaals zoek hulp als het je niet alleen lukt.

Geen idee hoe helpend te reageren op Samantha’s persoonlijke situatie. Ik ken haar niet en ik denk dat ook mensen die oprecht van haar houden in haar privé omgeving echt tot haar door kunnen dringen. Ik zeg dus ook niet dat wij. Forum reageerders, iets kunnen zeggen/doen om haar te helpen.
Ik zou ook niet weten wat behalve, zoek hulp. Ook als je denkt dat het geen zin meer heeft. Iedereeen kan het, iedereen is het waard. Hou nog even vol

Voor de mensen die zich totaal niks interesseren wat er met een medeMens gebeurd( waaronder samantha) ... ik wens jou wel het allerbeste net als alle mensen hier. Het is niet voor niks dat je zo verhard bent. Richt je positief op jezelf en niet veroordelend op een ander.

Sorry voor mijn prekende berichtje.
Het lukt mij even niet om op ieder persoonlijk te reageren. Binnenkort waarschijnlijk wel

fijne en gezellige avond voor iedereen.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 22:37:34 #299
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199337072
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 22:33 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Heb je zoveel PB’s gekregen dan?
Die kun je toch niet krijgen de eerste week na het aanmaken van een account?

Dat was altijd een probleem in het Kris en Lisanne topic met nieuwe users.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 22:47:29 #300
496109 Jetenkiek
Wij zijn allemaal mensch
pi_199337232
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 22:33 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Heb je zoveel PB’s gekregen dan?
Haha, nee helemaal niet, denk ik. Ik weet nog niet goed hoe ik persoonlijk op reacties moet reageren. Vandaar even algemeen. Komt goed
Signaturen is bestemd voor mensen die mij kennen in het echte leven😊
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')