abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 5 mei 2021 @ 21:35:59 #251
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199294748
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:03 schreef Jimbo het volgende:
Waar is @:Pheno eigenlijk? Gaat alles wel goed met die pik?
Goede vraag.
Misschien druk met het schrijven van reviews van nieuwe games.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 5 mei 2021 @ 22:02:11 #252
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199295155
PhenoGOD is vast aan het chillen, even geen FOK!, Village spelen.
Rust
SOONY
  woensdag 5 mei 2021 @ 22:02:26 #253
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199295161
Dit is wel heel tof, ze mogen de mensen van de art/designers wel een loonsverhoging geven.
SOONY
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 22:05:16 #254
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_199295203
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:02 schreef DKUp het volgende:
Dit is wel heel tof, ze mogen de mensen van de art/designers wel een loonsverhoging geven.
Misschien maar goed dat de PS5 versie nog even duurt, als ie tof is, is het 't wachten waard en anders scheelt het goed geld.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 5 mei 2021 @ 22:10:28 #255
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_199295289
Subnautica: Below Zero gekocht, volgens de timer nog 8 dagen en 2 uurtjes *O*
pi_199296180
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_199296237
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 23:04 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

#56
Gelijk met @:kaneelstokje en @:voetbalmanager2
Netjes!
Dat was een snelle. Ik zag de trophies iedere keer voorbijkomen op het hoofdscherm
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 00:15:27 #259
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_199296890
Damn, nog ff en jullie halen me in :r

Rustaaaagh
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_199297504
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 6 mei 2021 @ 07:32:34 #261
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199297757
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 23:04 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

#56
Gelijk met @:kaneelstokje en @:voetbalmanager2
Lekker bezig. Je hebt me aardig ingehaald afgelopen jaar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 6 mei 2021 @ 08:19:14 #262
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_199298016
Alle extra's (behalve ingame items) voor de deluxe editions van alle mass effect gratis te downloaden.

https://www.gamespot.com/(...)r-free/1100-6491046/
pi_199298031
Zin in om binnenkort opnieuw een van de beste games ooit te kunnen spelen _O_

Maar eerst Resident Evil morgen *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_199298042
quote:
17s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:02 schreef DKUp het volgende:
PhenoGOD is vast aan het chillen, even geen FOK!, Village spelen.
Rust
Zoiets.

Druk op het werk en even klaar met de wereld/mensheid als ik de laptop dichtgooi. Nog steeds in een medische bende, maar dat raak ik ondertussen wel gewend dat ze niet kunnen vinden wat er aan de hand is :') Alleen nu duurt het langer omdat je voor elk onderzoekje weer een maand of twee mag wachten. Daarbovenop: het idee hebben dat wat ik doe voor FOK toch niet boeit, je krijgt alleen maar het gezeik terug. Er is al genoeg gezeik op het moment, dus dan mijd ik wat ik mijden kan :)

Komen nog wat artikeltjes aan (Pokemon Snap, Shin Megami 3, oa), en dan ga ik eens bedenken of ik nog door wil gaan of dit weer eens een dip is. Soms zit je gewoon ergens te lang, misschien is dat het :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_199298140
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:24 schreef Pheno het volgende:
Zoiets.

Druk op het werk en even klaar met de wereld/mensheid als ik de laptop dichtgooi. Nog steeds in een medische bende, maar dat raak ik ondertussen wel gewend dat ze niet kunnen vinden wat er aan de hand is :') Alleen nu duurt het langer omdat je voor elk onderzoekje weer een maand of twee mag wachten. Daarbovenop: het idee hebben dat wat ik doe voor FOK toch niet boeit, je krijgt alleen maar het gezeik terug. Er is al genoeg gezeik op het moment, dus dan mijd ik wat ik mijden kan :)

Komen nog wat artikeltjes aan (Pokemon Snap, Shin Megami 3, oa), en dan ga ik eens bedenken of ik nog door wil gaan of dit weer eens een dip is. Soms zit je gewoon ergens te lang, misschien is dat het :)
Eerlijk gezegd boeit me die hele frontpage ook niet. Het ligt echter niet aan jou, je zit gewoon op een stervend medium. Er zijn zoveel betere alternatieven. Zelfs het forum wordt steeds irritanter met al die reclames. Vraag is of je je energie niet beter ergens anders kunt inzetten als je er geen voldoening meer van krijgt.
  donderdag 6 mei 2021 @ 08:41:46 #266
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199298178
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 6 mei 2021 @ 08:45:04 #267
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_199298205
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zoiets.

Druk op het werk en even klaar met de wereld/mensheid als ik de laptop dichtgooi. Nog steeds in een medische bende, maar dat raak ik ondertussen wel gewend dat ze niet kunnen vinden wat er aan de hand is :') Alleen nu duurt het langer omdat je voor elk onderzoekje weer een maand of twee mag wachten. Daarbovenop: het idee hebben dat wat ik doe voor FOK toch niet boeit, je krijgt alleen maar het gezeik terug. Er is al genoeg gezeik op het moment, dus dan mijd ik wat ik mijden kan :)

Komen nog wat artikeltjes aan (Pokemon Snap, Shin Megami 3, oa), en dan ga ik eens bedenken of ik nog door wil gaan of dit weer eens een dip is. Soms zit je gewoon ergens te lang, misschien is dat het :)
Ik hoop voor je dat je op medisch vlak snel duidelijkheid hebt. Het is echt niet leuk om zo onderzoek na onderzoek te moeten ondergaan.

Het is vooral een deel van de crew dat me hier enorm het bloed doet koken. Het heeft me afgelopen weekend veel moeite gekost om Fok's uptime niet te laten afhangen van het nog langer crew zijn van een bepaald iemand.
Klagen bij een admin helpt hier niet want die doen gewoon mee.
  donderdag 6 mei 2021 @ 08:51:53 #268
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199298272
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zoiets.

Druk op het werk en even klaar met de wereld/mensheid als ik de laptop dichtgooi. Nog steeds in een medische bende, maar dat raak ik ondertussen wel gewend dat ze niet kunnen vinden wat er aan de hand is :') Alleen nu duurt het langer omdat je voor elk onderzoekje weer een maand of twee mag wachten. Daarbovenop: het idee hebben dat wat ik doe voor FOK toch niet boeit, je krijgt alleen maar het gezeik terug. Er is al genoeg gezeik op het moment, dus dan mijd ik wat ik mijden kan :)

Komen nog wat artikeltjes aan (Pokemon Snap, Shin Megami 3, oa), en dan ga ik eens bedenken of ik nog door wil gaan of dit weer eens een dip is. Soms zit je gewoon ergens te lang, misschien is dat het :)
Om de zoveel tijd heb je zo'n fase. No worries. Heeft iedereen weleens.

Je kunt ook gewoon stoppen en lekker een beetje gamen wat je zelf wil. Geen deadlines. Geen druk. Geen verplichte kutgames. Geen geneuzel van bezoekers. Ik vond het een heerlijke beslissing toen ik dat deed. FOK! zelf ga je toch niet veranderen omdat upper management er niets in wil/kan/gaat investeren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_199298314
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:45 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Het is vooral een deel van de crew dat me hier enorm het bloed doet koken.
Dat is idd iets wat al langer speelt ja.
Je hoort het ook steeds vaker en van steeds meer mensen.
Dat het gedag van een clubje crewleden (een aantal mods en een FA) door hun gedrag mensen juist wegjaagt.
Dat doet Fok uiteindelijk meer kwaad dan wat adblockers op de langere termijn.
Zelf ook op het punt gestaan om mij op anoniem te laten zetten, maar daarvan afgezien omdat het hier in GAM nog wel leuk is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_199298353
Oh begrijp niet niet verkeerd, FOK is niet heilig, en users en crew zijn net mensen. Reclames irritant? Geloof me, als er een andere manier was had Danny het echt al gedaan. Maar op dit moment is er niet veel te kiezen (of er voor kiezen de stekker uit te trekken, maar ja, dat is ook weer zo wat). FOK is nostalgie, en probeert met gebroken riemen te roeien en een nieuwe manier te vinden. Maar ja, het kost geld als je serieus wil vernieuwen, een andere koers wil varen. Dat kun je niet van vrijwilligers verwachten, iig niet op een snel tempo.

Het is gewoon de algehele tendens dat iedereen maar op elkaar aan het bashen is. Niet alleen op FOK, ook op discord, reddit en weet ik wat meer. Ik voel me (en ben) een oude zak als ik zeg dat internet vroeger leuker was: allemaal geeks die aan het geeken waren. Nu de grote boze buitenwereld ook op het internet zit is het verziekt en toxic en het wordt met de jaren alleen maar erger. Het gaat meer om hoe je eruit ziet, hoe mooi je gefakede en gephotoshopte digitale leventje is, hoeveel volgers je hebt, hoe je je gelijk door de strot van een ander kan rammen (hoe dom je complottheorie ook is) en hoe hard je iemand kunt afzeiken. Waarover dan ook.

Teveel negativiteit voor deze simpele ziel op het moment. Compleet offtopic, ik weet het, maar dit nav de vraag of ik nog leef. Onkruid vergaat niet, alleen het haar op mijn hoofd.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_199298390
Ik wil ook wel even ranten over FOK! maar ik hou me in :).
  donderdag 6 mei 2021 @ 09:06:13 #272
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_199298391

Nog nooit van Gameboost gehoord maar Horizon Zero Dawn when??
  donderdag 6 mei 2021 @ 09:07:19 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199298400
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:00 schreef Pheno het volgende:
alleen het haar op mijn hoofd
Dat zal inmiddels toch wel allemaal weg zijn? :+

Maar verder heb je een punt. Internet was vroeger beter maar is nog steeds goud. Je moet gewoon je eigen bubbel creëren en leuke Twitter-accounts volgen bijvoorbeeld. Instagram niet gebruiken voor de fotomodellen, maar voor de hondenfilmpjes. Niet posten in KLB maar lekker in GAM blijven. Dat soort dingen.

En op Discord komen met andere FOK!kers. Zonder ads. ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_199298469
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:00 schreef Pheno het volgende:
Oh begrijp niet niet verkeerd, FOK is niet heilig, en users en crew zijn net mensen. Reclames irritant? Geloof me, als er een andere manier was had Danny het echt al gedaan. Maar op dit moment is er niet veel te kiezen (of er voor kiezen de stekker uit te trekken, maar ja, dat is ook weer zo wat). FOK is nostalgie, en probeert met gebroken riemen te roeien en een nieuwe manier te vinden. Maar ja, het kost geld als je serieus wil vernieuwen, een andere koers wil varen. Dat kun je niet van vrijwilligers verwachten, iig niet op een snel tempo.

Het is gewoon de algehele tendens dat iedereen maar op elkaar aan het bashen is. Niet alleen op FOK, ook op discord, reddit en weet ik wat meer. Ik voel me (en ben) een oude zak als ik zeg dat internet vroeger leuker was: allemaal geeks die aan het geeken waren. Nu de grote boze buitenwereld ook op het internet zit is het verziekt en toxic en het wordt met de jaren alleen maar erger. Het gaat meer om hoe je eruit ziet, hoe mooi je gefakede en gephotoshopte digitale leventje is, hoeveel volgers je hebt, hoe je je gelijk door de strot van een ander kan rammen (hoe dom je complottheorie ook is) en hoe hard je iemand kunt afzeiken. Waarover dan ook.

Teveel negativiteit voor deze simpele ziel op het moment. Compleet offtopic, ik weet het, maar dit nav de vraag of ik nog leef. Onkruid vergaat niet, alleen het haar op mijn hoofd.
Grappig dat je over Discord begint.
Eergister heeft ome Jimbo een nieuwe Discord geopend: alléén voor Fokkers, alléén uit GAM.
Het is daar nu al redelijk druk en gezellig.
Wat mij betreft ben je daar meer dan welkom.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_199298504
Ik plaats nog even wat screenshots van Valhalla (misschien leuk voor Discord, een screenshot kanaal @Jimbo);

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 mei 2021 @ 09:21:07 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199298510
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Grappig dat je over Discord begint.
Eergister heeft ome Jimbo een nieuwe Discord geopend: alléén voor Fokkers, alléén uit GAM.
Het is daar nu al redelijk druk en gezellig.
Wat mij betreft ben je daar meer dan welkom.
Hoe kom ik hier?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_199298520
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe kom ik hier?
Ik zal Jimbo vragen jou een invite te sturen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_199298522
quote:
14s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zal inmiddels toch wel allemaal weg zijn? :+

Maar verder heb je een punt. Internet was vroeger beter maar is nog steeds goud. Je moet gewoon je eigen bubbel creëren en leuke Twitter-accounts volgen bijvoorbeeld. Instagram niet gebruiken voor de fotomodellen, maar voor de hondenfilmpjes. Niet posten in KLB maar lekker in GAM blijven. Dat soort dingen.

En op Discord komen met andere FOK!kers. Zonder ads. ;)
Ja, dit. Vooral games lijken tegenwoordig de nieuwe frontlinie van de culture wars te zijn.

Daarnaast is games reviewen omdat het "moet" niet meer van deze tijd. De tegenzin en frustratie druipt er meestal vanaf. Je ziet dat mensen massaal weglopen van sites die dit doen. Liever mensen volgen die enthousiast zijn over gamen, maar niet elke game reviewen.
pi_199298530
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:17 schreef StateOfMind het volgende:
Grappig dat je over Discord begint.
Eergister heeft ome Jimbo een nieuwe Discord geopend: alléén voor Fokkers, alléén uit GAM.
Het is daar nu al redelijk druk en gezellig.
Wat mij betreft ben je daar meer dan welkom.
En je stukjes krijgen er misschien minder views, maar waarschijnlijk wel meer waardering.
pi_199298535
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik plaats nog even wat screenshots van Valhalla (misschien leuk voor Discord, een screenshot kanaal @:Jimbo);

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft een schitterende game.
Soms heb je zo'n game waarvan je baalt als je hem eenmaal uitgespeeld hebt, Valhalla is er zo een.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_199298564
Link naar de Discord: https://discord.gg/tXVQFdTJ

Misschien opnemen in de OP?
pi_199298576
@Kaneelstokje
@Pheno

Check je dm :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_199298585
Ah, Aurelius was me voor
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_199298589
quote:
2s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:06 schreef Drankster het volgende:

Nog nooit van Gameboost gehoord maar Horizon Zero Dawn when??
Betaalde remaster met deel 2
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_199298636
quote:
19s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Cijfer?
8 of zo
maar dan 9 voor de sfeer/setting en 7 voor de gameplay
Forgotton Anne
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 09:49:11 #286
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_199298827
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik zal Jimbo vragen jou een invite te sturen.
Er staat in de op een invite link die niet verloopt ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik plaats nog even wat screenshots van Valhalla (misschien leuk voor Discord, een screenshot kanaal @:Jimbo);

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima plan

quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:26 schreef Aurelius het volgende:
Link naar de Discord: https://discord.gg/tXVQFdTJ

Misschien opnemen in de OP?
Staat er dus al :6 ;)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_199298952
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Borderlands 3 is nu wel heel tof. Heb nu echt dikke guns waar ik echt wat aan heb. En voldoende ruimte in m'n rugzak.

Snap nu ook waarom er zoveel canon fodder rondloopt bij eindbazen. Second wind ftw.
He ben er 2 weken terug ook mee begonnen.
Speelt wel prima weg, lekker knallen.

Wel enigzins veel van hetzelfde
pi_199298980
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:16 schreef Jimbo het volgende:

[..]

DQB2 ook

Maar niet mijn soort game, liever dan een game als Diablo, Wow of weet ik wat
Mass effect legendary edition
pi_199299070
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:02 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Mass effect legendary edition
Wel zin in :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:10:47 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199299072
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:34 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

8 of zo
maar dan 9 voor de sfeer/setting en 7 voor de gameplay
Forgotton Anne
Review gelezen, trailer gekeken, op wish-list gezet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:11:26 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199299079
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:59 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

He ben er 2 weken terug ook mee begonnen.
Speelt wel prima weg, lekker knallen.

Wel enigzins veel van hetzelfde
Oh dat zeker. Gebied inlopen. Heel veel schieten en granaten gooien. Alles oprapen. Alle kisten open maken.

Repeat.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:14:57 #292
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199299106
quote:
2s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:06 schreef Drankster het volgende:

Nog nooit van Gameboost gehoord maar Horizon Zero Dawn when??
Hopelijk snel _O_
SOONY
pi_199299150
quote:
2s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:06 schreef Drankster het volgende:

Nog nooit van Gameboost gehoord maar Horizon Zero Dawn when??
Gameboost wil zeggen dat alle PS4 games automatisch gebruik maken van de kracht van de PS5, ongeacht of een game een PS5 patch heeft gekregen of niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:40:50 #294
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_199299369
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het blijft een schitterende game.
Soms heb je zo'n game waarvan je baalt als je hem eenmaal uitgespeeld hebt, Valhalla is er zo een.
Nioh 1 en 2.

Horizon Zero Dawn ook in 1 ruk uitgespeeld, net zo een goed vechtsysteem en ook nog eens een erg goed verhaal.
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:49:09 #295
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_199299435
Bioware brengt gratis Mass Effect-content uit

quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Alle extra's (behalve ingame items) voor de deluxe editions van alle mass effect gratis te downloaden.

https://www.gamespot.com/(...)r-free/1100-6491046/
Je krijgt tegenwoordig zelfs geen bedankje meer als je een crewlid inspiratie geeft voor een nieuwsbericht. -O- :D

@Pheno
pi_199299580
quote:
12s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:49 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Bioware brengt gratis Mass Effect-content uit
[..]

Je krijgt tegenwoordig zelfs geen bedankje meer als je een crewlid inspiratie geeft voor een nieuwsbericht. -O- :D

@:Pheno
Pas op straks is dit de laatste druppel.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_199299609
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:21 schreef Aurelius het volgende:

Daarnaast is games reviewen omdat het "moet" niet meer van deze tijd. De tegenzin en frustratie druipt er meestal vanaf. Je ziet dat mensen massaal weglopen van sites die dit doen. Liever mensen volgen die enthousiast zijn over gamen, maar niet elke game reviewen.
Niets moet. We flikkeren een releaselijstje achter de schermen en vragen wie wat wil doen. Alles wat niet gedaan word vraag ik niet eens aan. Laten we wel zijn: we zijn vrijwilligers, we kunnen niet alles doen. Ik werk 8 a 9 uur op een dag, als ik dan achter de console kruip wil ik soms ook hersendood Pokemon fotograferen ipv Call of Duty-kloon #30 recenseren. Of ongeīnspireerde indie-game #1536. Maar dat hebben we nooit verplicht. Ik speel nu het meest ESO, dus ja, die review zal tzt wel komen. Niet omdat het verplicht is/wordt, maar omdat ik die MMO nu speel. FFXIV pak ik wel weer op als Endwalker eraan zit te komen, voor nu is het daar dailies en verder niets. Daar heb ik dan weer weinig zin in, dus heb ik mijn abo even stilgezet :P

quote:
12s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:49 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Bioware brengt gratis Mass Effect-content uit
[..]

Je krijgt tegenwoordig zelfs geen bedankje meer als je een crewlid inspiratie geeft voor een nieuwsbericht. -O- :D

@:Pheno
Sorry, ik had een persbericht in mijn mailbox. Stond er al sinds gisteravond, maar toen was ik niet online :'(

quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:00 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Pas op straks is dit de laatste druppel.
Ik heb nog geen Tena nodig :N
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 11:44:58 #298
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_199300114
quote:
12s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:49 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Bioware brengt gratis Mass Effect-content uit
[..]

Je krijgt tegenwoordig zelfs geen bedankje meer als je een crewlid inspiratie geeft voor een nieuwsbericht. -O- :D

@:Pheno
Man, zelfs voor een potje pijpen krijg je tegenwoordig geen bedankje meer van de crew.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_199300283
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 12:04:17 #300
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_199300346
quote:
10./10 would not play
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')