abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 mei 2021 @ 18:24:11 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199304629
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:36 schreef YoshiBignose het volgende:

Iemand compleet zonder reden doodschoppen moet zwaarder gestraft worden dan een pedo doodschoppen.
Nee. Zo werkt het strafrecht niet en al helemaal Artikel 1 van de Grondwet niet.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_199305751
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 18:05 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Dat doen is één ding, maar in dit geval was er geen sprake van een verkracht dochtertje/zoontje.
Ik denk dat als je dochtertje/zoontje verkracht is, dat je ook wel wat extremer reageert als je weet dat iemand een pedofiel is (afspraken maakt met minderjarigen).

quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 18:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee. Zo werkt het strafrecht niet en al helemaal Artikel 1 van de Grondwet niet.
De straf voor moord is 30 jaar, maar die geven ze bijna nooit. Dat hangt toch af van de omstandigheden? Waarom zouden ze dan niet kijken naar de reden van de moord?

Ze kunnen blijkbaar bij verkrachting ook lagere straffen geven (veel lager zelfs dan in het wetboek staat) dus waarom zouden ze de vader die deze asielzoeker daarna bijvoorbeeld vermoordt niet minder kunnen straffen? https://www.rtlnieuws.nl/(...)rkrachtte-lichter-om
Facts don't care about your feelings
pi_199305852
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 19:45 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik denk dat als je dochtertje/zoontje verkracht is, dat je ook wel wat extremer reageert als je weet dat iemand een pedofiel is (afspraken maakt met minderjarigen).
[..]
Ik betwijfel ten zeerste dat er in casu sprake was van verkrachtte dochtertjes/zoontjes.
pi_199305898
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 19:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik betwijfel ten zeerste dat er in casu sprake was van verkrachtte dochtertjes/zoontjes.
Ik ook, maar technisch gezien kan het :')
Facts don't care about your feelings
pi_199307611
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 19:45 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik denk dat als je dochtertje/zoontje verkracht is, dat je ook wel wat extremer reageert als je weet dat iemand een pedofiel is (afspraken maakt met minderjarigen).
[..]

De straf voor moord is 30 jaar, maar die geven ze bijna nooit. Dat hangt toch af van de omstandigheden? Waarom zouden ze dan niet kijken naar de reden van de moord?

Ze kunnen blijkbaar bij verkrachting ook lagere straffen geven (veel lager zelfs dan in het wetboek staat) dus waarom zouden ze de vader die deze asielzoeker daarna bijvoorbeeld vermoordt niet minder kunnen straffen? https://www.rtlnieuws.nl/(...)rkrachtte-lichter-om
Zonder tangconstructie denk ik dat ik vast extremer reageer als mijn naasten zoiets is overkomen, maar nog niet mezelf voordoe als vijftienjarige chatter, daarmee lukraak mensen overhaal, die mensen opwacht en hen vervolgens in elkaar trap. Ook denk ik niet dat ik, zoals in andere gevallen, mensen ga afpersen, maar misschien is dat een kwestie van smaak.
pi_199307886
Ik snap niet hoe je daar in trapt.
2.
pi_199307925
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:26 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

In de volksmond is dat dus gewoon pedo.
Zo oud zelfs? Is de aoc van Zweden niet 15?

[ Bericht 16% gewijzigd door XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx op 06-05-2021 22:08:02 ]
2.
pi_199308317
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:00 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]

Zo oud zelfs? Is de aoc van Zweden niet 15?
Mexico 12. Moet er niet aan denken :%

Maar dan heb je het wel echt over (nog net) pedo.
  donderdag 6 mei 2021 @ 23:51:45 #59
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199309318
Bizar lage straffen voor het voor de lol kapotschoppen van iemand, zelfs zodanig dat hij komt te overlijden.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199310074
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:51 schreef -XOR- het volgende:
Bizar lage straffen voor het voor de lol kapotschoppen van iemand, zelfs zodanig dat hij komt te overlijden.
Vind het ook wel erg mild inderdaad. Getrapt terwijl hij al op de grond lag, slachtoffer heel bewust uitgekozen.. Ik vraag me ook af of ze de vermeende ‘pedo’ een lesje wilden leren of dat ze wisten dat dit gewoon een makkelijk slachtoffer was, die toch waarschijnlijk geen aangifte zou doen om zichzelf niet in de voet te schieten. Lekker makkelijk rammen dan.

Waarschijnlijk heeft de rechter, ook wel weer begrijpelijk, gedacht dat helemaal niemand ook maar iets beter wordt van een jarenlange gevangenisstraf en deze jongens beter nu wel hun school af kunnen maken en straks gaan studeren. De nabestaanden van het slachtoffer hadden er volgens mij ook wel vrede mee en gaan dacht ik niet in hoger beroep.
pi_199310292
Hier de uitspraak:
https://uitspraken.rechts(...)=true&keyword=arnhem

Ik vind vooral die WhatsApp berichten onthutsend.
Het is met voorbedachte rade gewoon uitgelokt door die jongens. Lekker ff pedo meppen.

En inderdaad wat een fop straf. Dat is je leven dus waard in Nederland…
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_199312989
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 06:34 schreef Raw85 het volgende:
De nabestaanden van het slachtoffer hadden er volgens mij ook wel vrede mee en gaan dacht ik niet in hoger beroep.
De nabestaanden kunnen helemaal niet in hoger beroep gaan, het OM is de procespartij.
pi_199314031
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:47 schreef r_one het volgende:

[..]

De nabestaanden kunnen helemaal niet in hoger beroep gaan, het OM is de procespartij.
Oeps, dat klopt inderdaad, excuus. Bedoelde eigenlijk dat de nabestaanden het wel goed vinden en vooral rust willen nu. De advocaat van (een van) de verdachten wil volgens mij nog wel in hoger beroep gaan.
pi_199352194
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:26 schreef r_one het volgende:

[..]

Mexico 12. Moet er niet aan denken :%

Maar dan heb je het wel echt over (nog net) pedo.
Als ze willen neuken doen ze het toch wel. Ik denk niet dat wetten echt veel verschil maken.
2.
pi_199354339
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 01:04 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:

[..]

Als ze willen neuken doen ze het toch wel. Ik denk niet dat wetten echt veel verschil maken.
Als ze willen doorrijden doen ze het toch wel. Ik denk niet dat verkeerslichten echt veel verschil maken.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 mei 2021 @ 16:28:42 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199486528
quote:
Een van de veroordeelde jongeren voor fatale pedojacht gaat in hoger beroep

ARNHEM - Eén van de verdachten in de pedojagerszaak rondom de 73-jarige Jan, die na mishandeling overleed, is in hoger beroep gegaan. Dat heeft het gerechtshof Arnhem-Leeuwarden laten weten. De verdachten kunnen tot en met dinsdag beroep aantekenen.

Het slachtoffer werd in oktober vorig jaar zwaar mishandeld door een groep jongeren. Dat gebeurde in het Spijkerkwartier in Arnhem. Hij werd zo hard geslagen, dat hij onwel raakte en ter plaatse gereanimeerd moest worden. Jan werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht, waar hij later overleed.

Vijf verdachten
Er werden vijf verdachten opgepakt, onder wie vier minderjarige jongens uit Westervoort, Arnhem en Rozendaal. De rechtbank legde de minderjarige verdachte uit Rozendaal een jaar gevangenisstraf, waarvan zes maanden voorwaardelijk, op. Ook zijn meerderjarige broer kreeg die straf. Drie jongens werden veroordeeld tot de maximale taakstraf binnen het jeugdstrafrecht van 200 uur en zes maanden voorwaardelijke celstraf.

Volgens de rechter is het voor verschillende verdachten bewezen dat ze Jan hebben geschopt, geslagen en zijn bril kapot trapten. Ook richting zijn hoofd, toen hij al op de grond lag. Dat de verdachten uit waren op de dood van Jan, is volgens de rechtbank niet vast te stellen. "Wel hebben ze het risico aanvaard dat ze het slachtoffer zwaar lichamelijk letsel zouden aandoen."

De advocaat van de meerderjarige verdachte heeft laten weten dat haar cliënt niet in hoger beroep is gegaan.

https://www.omroepgelderl(...)gaat-in-hoger-beroep
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')