abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 mei 2021 @ 10:24:13 #26
117098 Hathor
Effe niet
pi_199271341
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:47 schreef thedeedster het volgende:
Maar...
Hoeveel oorlogen zijn er eigenlijk in Zuid- en Midden Amerika?
(Drugsoorlogen niet meegeteld)
Mjah....maar dat je weg wil uit landen als El Salvador of Honduras, waar corruptie en criminaliteit hoogtij vieren, lijkt me niet meer dan normaal. Alleen hebben die lui een nogal vertekend beeld van de VS, alsof dat een soort paradijs op aarde zou zijn, terwijl ze daar eveneens geen toekomst hebben, en naar alle waarschijnlijkheid gewoon terecht gaan komen in de housing projects van een of andere grote stad, en dus opnieuw in een omgeving van geweld komen te zitten. Als je voor een dubbeltje geboren bent, zul je nooit een kwartje worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 10:26:54 #27
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_199271388
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 10:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mjah....maar dat je weg wil uit landen als El Salvador of Honduras, waar corruptie en criminaliteit hoogtij vieren, lijkt me niet meer dan normaal. Alleen hebben die lui een nogal vertekend beeld van de VS, alsof dat een soort paradijs op aarde zou zijn, terwijl ze daar eveneens geen toekomst hebben, en naar alle waarschijnlijkheid gewoon terecht gaan komen in de housing projects van een of andere grote stad, en dus opnieuw in een omgeving van geweld komen te zitten. Als je voor een dubbeltje geboren bent, zul je nooit een kwartje worden.
Heb van de week nog de film Nomadland ( de Oscar winnaar) gekeken. Vond hem best goed, maar dat is echt geen visitekaartje voor dat land.

Of juist wél.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_199271691
Als het vluchtelingen zijn heb je toch geen keus? Je kunt die mensen boven de 62.500 toch niet de dood injagen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Wat de VS met vluchtelingen en illegale immigranten doet, kan mij op de een of andere manier geen ene reet schelen.

Had dan ook moeite met de muur die Trump aan het bouwen was. Het is immers niet mijn land.
Je bedoelt dat een land grenzen heeft en alles daarbinnen is van die mensen die er al wonen? Dat is racistisch, fascist.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199271824
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 10:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Als het vluchtelingen zijn heb je toch geen keus? Je kunt die mensen boven de 62.500 toch niet de dood injagen?
[..]

Je bedoelt dat een land grenzen heeft en alles daarbinnen is van die mensen die er al wonen? Dat is racistisch, fascist.
Nee, ik bedoel dat het mij weinig kan schelen of de VS wel of geen immigranten/vluchtelingen verwelkomt. Ik woon er immers niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 4 mei 2021 @ 10:59:58 #30
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_199271827
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Had dan ook moeite met de muur die Trump aan het bouwen was. Het is immers niet mijn land.
:')
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 10:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat het mij weinig kan schelen of de VS wel of geen immigranten/vluchtelingen verwelkomt. Ik woon er immers niet.
Wat heb je tegen muren?
pi_199271839
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 10:59 schreef the-eye het volgende:

[..]

:')
Het woord 'geen' ontbreekt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 4 mei 2021 @ 11:01:30 #32
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_199271846
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het woord 'geen' ontbreekt.
Zet dat er dan bij :(
pi_199272275
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 10:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat het mij weinig kan schelen of de VS wel of geen immigranten/vluchtelingen verwelkomt. Ik woon er immers niet.
Hoezo is dat ineens een argument? Er zijn toch ook allemaal mensen, NGO's, miljardairs, technocraten, banken, rechters e.d. die hier niet wonen maar wel bepalen dat Nederland onder het mom van vluchtelingenopvang migranten moet verwelkomen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199272306
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoezo is dat ineens een argument? Er zijn toch ook allemaal mensen, NGO's, miljardairs, technocraten, banken, rechters e.d. die hier niet wonen maar wel bepalen dat Nederland onder het mom van vluchtelingenopvang migranten moet verwelkomen?
Ik geef dan ook slechts mijn mening, beste jongen. Het kan mij niets rotten of de VS wel of geen vluchtelingen/immigranten. Het staat anderen daarentegen vrij om daar iets van te vinden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199272345
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik geef dan ook slechts mijn mening, beste jongen. Het kan mij niets rotten of de VS wel of geen vluchtelingen/immigranten. Het staat anderen daarentegen vrij om daar iets van te vinden.
In je overweging dat het immers hun land is ligt een stellingname over migratie besloten. Namelijk dat mensen die er wonen, de bevolking dus, geen enkele verplichting moreel of anderzins heeft om vluchtelingen/migranten op te nemen en dat anderen zich daar niet mee moeten bemoeien.

Een heel redelijk standpunt natuurlijk, ik zou bijna zeggen geen speld tussen te krijgen. Maar niettemin wel relevant om even uitdrukkelijk te benoemen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199272357
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 11:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

In je overweging dat het immers hun land is ligt een stellingname over migratie besloten. Namelijk dat mensen die er wonen, de bevolking dus, geen enkele verplichting moreel of anderzins heeft om vluchtelingen/migranten op te nemen en dat anderen zich daar niet mee moeten bemoeien.

Een heel redelijk standpunt natuurlijk, ik zou bijna zeggen geen speld tussen te krijgen. Maar niettemin wel relevant om even uitdrukkelijk te benoemen.
Natuurlijk mogen anderen zich ermee bemoeien. Ik doe dat echter niet, omdat het mij niks kan schelen hoeveel Mexicanen illegaal de VS binnendringen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')