SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ben je al gestopt bij S&S bank?quote:Op maandag 3 mei 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
woensdag maar kijken bij de de badkamer in den haag. ze zijn van 9 tot 1600 bezig geweest
Ja, maar later pas want het wordt de hele week slecht weer en we kunnen alleen op terrassen zitten, niet binnenquote:Op maandag 3 mei 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das bijna kwiwi![]()
Doen ze iets van een afscheidsborrel?
Met Zwitserse kaashapjes?quote:Op maandag 3 mei 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das bijna kwiwi![]()
Doen ze iets van een afscheidsborrel?
Hij was op vakantie vorige week, dat scheeldequote:Op maandag 3 mei 2021 16:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij houdt het nog goed vol ondanks het pestgedrag van je manneger.
Luiwammes onnie?quote:Op maandag 3 mei 2021 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij was op vakantie vorige week, dat scheelde
Nou, erger (lees luier) dan mijn collega vandaag bestaat volgens mij nietquote:
Wat heeft die uitgevroten?quote:Op maandag 3 mei 2021 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou, erger (lees luier) dan mijn collega vandaag bestaat volgens mij niet
En jij binnenkort die 3 maanden vrij of toch niet?quote:Op maandag 3 mei 2021 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij was op vakantie vorige week, dat scheelde
7.5 weekquote:Op maandag 3 mei 2021 16:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
En jij binnenkort die 3 maanden vrij of toch niet?
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2021 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis
Luie collega was lui
Hij had een bepaalde wijk, maar moest voor 2 brieven een stukje omfietsen (iets van 100 meter). Dus moest ik het vuile werk opknappen, want ik was van de andere bezorgers daar het dichtst bij. Kom ik hem tijdens mijn ronde in mijn wijk tegen.Hij woont daar en moest waarschijnlijk even naar de WC..
![]()
![]()
Dus even 100 meter omfietsen kan niet, maar wel even 500 meter afleggen naar huis om te pissen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |