abonnement Unibet Coolblue
pi_199259878
Ex-realityster Caitlyn Jenner onder vuur om transgenderuitspraken
Nadat Caitlyn Jenner zeer duidelijke uitspraken deed over het deelnemen van transmeisjes aan vrouwelijke sportcompetities op scholen, iets waar zij fel tegen is, kreeg Jenner bakken met kritiek over zich heen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BRON.

Dit is al iets dat een tijd gaande is, maar weer de bevestiging brengt dat de LGBT-community niet kan verdragen als de kritiek hun kant op gaat.

In de UFC is dit ook een probleem, mannen die mee doen aan vrouwen competities en alle echte vrouwen aan gort slaan.
Dit komt dus steeds vaker voor, ook bij vele andere sporten en de extreme LGBTQ gemeenschap wil hier niets van horen.

Begint beetje tijd te worden dat bepaalde LGBTQ aanhangers even wakker worden geschud en uit hun bubbel kruipen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_199259900
Geldt dat niet voor al die 'gekwetste' minderheden van tegenwoordig?
U MAD?
  maandag 3 mei 2021 @ 12:35:19 #3
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_199259929
Sport is ook commercie. Dit “probleem” gaat zich vanzelf oplossen. Al het gejank ten spijt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_199259930
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:33 schreef de_boswachter het volgende:
Geldt dat niet voor al die 'gekwetste' minderheden van tegenwoordig?
Exact.

Paar generaties geleden leerde we nog in de opvoeding dat je niet iedereen te vriend kan houden en of dat niet iedereen de zelfde mening heeft en leerde je een muur opbouwen tegen dingen die je niet leuk vond.

Hedendaags worden kinderen al die leer momenten ontnomen omdat ze opgroeien in bubbeltjesplastic.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_199259942
quote:
Begint beetje tijd te worden dat bepaalde LGBTQ aanhangers even wakker worden geschud en uit hun bubbel kruipen.
Ik denk dat het vooral tijd is om mensen die te pas en te onpas strooien met LGBTQ gewoon eens te negeren.

Vroeger waren mensen homo of hetero. Als het een vrouw was noemde je haar lesbisch. Als iemand begint met "ik ben queer" ben ik er gelijk al klaar mee.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 3 mei 2021 @ 12:36:37 #6
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_199259950
Het is wachten op de eerste vent in een rokje die alle gouden medailles bij de dames opstrijkt eens zien hoe de discussie dan lost barst.
Ben je LGBTQ-foob of anti-feminist?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_199259999
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral tijd is om mensen die te pas en te onpas strooien met LGBTQ gewoon eens te negeren.

Vroeger waren mensen homo of hetero. Als het een vrouw was noemde je haar lesbisch. Als iemand begint met "ik ben queer" ben ik er gelijk al klaar mee.
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:36 schreef nils7 het volgende:
Het is wachten op de eerste vent in een rokje die alle gouden medailles bij de dames opstrijkt eens zien hoe de discussie dan lost barst.
Ben je LGBTQ-foob of anti-feminist?
Dit is dus ook precies een ding.
Zodra jij jou mening uit, dan ben je dus al snel volgens hen een trans of wat voor foob dan ook.

Hier werden ze ook erg boos om bij de lgbtq gemeenschap.
Je kan niet zomaar iets nieuws verzinnen waren ze van mening :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij komt er bij hen elke 2 jaar een nieuwe letter bij

Iedereen mag zijn wat hij wil van mij, maar forceer anderen niet om ook in jou sprookje te geloven of mee te gaan
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_199260012
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral tijd is om mensen die te pas en te onpas strooien met LGBTQ gewoon eens te negeren.

Vroeger waren mensen homo of hetero. Als het een vrouw was noemde je haar lesbisch. Als iemand begint met "ik ben queer" ben ik er gelijk al klaar mee.
Queer is lekker makkelijk toch. Dan hoef je maar 1 term te onthouden.
  maandag 3 mei 2021 @ 12:46:55 #9
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199260061
quote:
,,Het is gewoon niet eerlijk voor biologisch vrouwelijke sporters om het te moeten opnemen tegen een vrouw die oorspronkelijk in een mannenlijf geboren is. Dat bedoel ik absoluut niet respectloos naar wie dan ook, maar we moeten de sporten voor meisjes op scholen beschermen.”
Vanuit een puur competitief oogpunt heeft ze toch gewoon gelijk?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199260096
Kijk hoe dit soort volk zich kleed en gedraagt.

Wie durft te beweren dat deze mensen 100% zijn, maar slechts een bepaalde levenswijze hebben, spoort niet. Net als hun.
pi_199260110
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Vanuit een puur competitief oogpunt heeft ze toch gewoon gelijk?
Dat heeft ze ook.
Het is competitie vervalsing lijkt mij.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_199260142
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:41 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Queer is lekker makkelijk toch. Dan hoef je maar 1 term te onthouden.
Nee, dat is niet makkelijk. Waarom een nieuw woord bedenken voor iets waar al een woord voor is: homoseksueel

Queer is volgens mij weer iets anders dan gewoon homo.

Ik heb een keer een seksdate gehad met een vrouw die zich identificeerde als genderqueer. Ze was gewoon vrouwelijk en gewoon een lekker wijf. Ze viel normaal op vrouwen maar af en toe wilde ze een date met een man. Het is mij niet duidelijk geworden waarom ze zich queer noemde (genderqueer) zelfs en niet gewoon lesbisch.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199260214
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:33 schreef de_boswachter het volgende:
Geldt dat niet voor al die 'gekwetste' minderheden van tegenwoordig?
Geldt ook voor de meerderheid, die kan ook niet tegen kritiek.
pi_199260221
Als iemand die binnen deze groep valt kan ik dit bevestigen. Zodra je niet voldoet aan een vrij rigide beeld wat er is gecreëerd op basis van het LGBT aspect van je identiteit, en tevens niet de gewenste dogma's opdreunt, resulteert dit vaak in woeste reacties. Het is bijna alsof je een soort van "traitor" bent binnen "de tribe". Heel erg apart wel.

In deze situatie heeft Caitlyn Jenner natuurlijk gewoon gelijk. Transgender "meisjes" moeten niet op professioneel niveau kunnen sporten met biologische meisjes, want het zijn geen meisjes. Fantastisch dat ze hier zo eerlijk over is. Natuurlijk resulteert dit in schuimbekkende reacties, maar dat komt ook mede omdat veel te veel is toegegeven aan de hele genderideologie. Dit heeft ervoor gezorgd dat de T-groep van de LGBT'ers, een stel verwende kinderen zijn geworden die direct in de meest hysterische temper tantrums schieten als men niet op de wenken wordt bediend en direct krijgt wat er wordt gevraagd.
  User die overal opduikt 2022 maandag 3 mei 2021 @ 12:59:54 #15
186611 Haags
pi_199260241
Sneeuwvlokjes, sneeuwvlokjes overal. OVERAL!! :'( ;( :'(
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 mei 2021 @ 13:02:31 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199260292
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:59 schreef Haags het volgende:
Sneeuwvlokjes, sneeuwvlokjes overal. OVERAL!! :'( ;( :'(
En dat terwijl het al lente is
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199260885
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:58 schreef Amfoor_ het volgende:

[..]

Geldt ook voor de meerderheid, die kan ook niet tegen kritiek.
Iedereen is tegenwoordig gekwetst. Gekwetst om iets wat 600 jaar geleden gebeurde, gekwetst omdat men linksdragend is, gekwetst opdat men in het zwembad de enige met een tepelpiercing was, gekwetst omdat een blanke het woord neger zegt, gekwetst omdat FVD niet gewonnen heeft, gekwetst omdat men niet als eerste een spuit voor de corona krijgt, gekwetst dat men geen vrijheden meer heeft blablablabla.
U MAD?
  maandag 3 mei 2021 @ 13:48:01 #18
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_199261037
Wetenschappelijke feiten doen het niet zo goed bij pseudo-wetenschap aanbiddende gekkies.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  maandag 3 mei 2021 @ 13:49:54 #19
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_199261076
Wat een kut TT :') Pareltje weer.
Echt. Gaan we Shownieuws quoten omdat het allemaal in onze eigen trangender agenda past?

Als we maar lekker verbolgen kunnen doen en 'sneeuwvlokjes' kunnen roepen. _O-

https://www.etonline.com/(...)-california-governor

Hier de bron :') zit gewoon een celebrity twitter fitty serieus te nemen in NWS. De tering...

[ Bericht 35% gewijzigd door SicSicSics op 03-05-2021 13:56:02 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_199261199
quote:
6s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:49 schreef SicSicSics het volgende:
Wat een kut TT :') Pareltje weer.
Echt. Gaan we Shownieuws quoten omdat het allemaal in onze eigen trangender agenda past?

Als we maar lekker verbolgen kunnen doen en 'sneeuwvlokjes' kunnen roepen. _O-

https://www.etonline.com/(...)-california-governor

Hier de bron :') zit gewoon een celebrity twitter fitty serieus te nemen in NWS. De tering...
Kerel, wat is er mis met jou zeg?

Valt dit in jou straatje als aanhanger van de LGBTQ gemeenschap ofzo?
Dit onderwerp is niet nieuw, alleen pikken ze het dit keer wel op aangezien er kritiek komt van iemand die zelf transgender is.

Het is een serieus probleem waar velen nog de ogen voor sluiten omdat ze bang zijn dat ze het twitter legioen over zich heen krijgen en aangezien de media en dergelijke denken dat twitter het grote woord van het internet is brand tot nu toe niemand zich er aan.

Joe Rogan kreeg destijds ook een lading over zich heen, terwijl het een serieus onderwerp is.

En die TT is geen quote, de titel van het bericht was wat anders. :')
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 3 mei 2021 @ 14:10:13 #21
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_199261316
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:01 schreef schommelstoel het volgende:
Kerel, wat is er mis met jou zeg?
Weinig! 8-)
quote:
Valt dit in jou straatje als aanhanger van de LGBTQ gemeenschap ofzo?
Dit onderwerp is niet nieuw, alleen pikken ze het dit keer wel op aangezien er kritiek komt van iemand die zelf transgender is.

Het is een serieus probleem waar velen nog de ogen voor sluiten omdat ze bang zijn dat ze het twitter legioen over zich heen krijgen en aangezien de media en dergelijke denken dat twitter het grote woord van het internet is brand tot nu toe niemand zich er aan.
Wat is een serieus probleem? :D Dat George Takai en RuPaul het niet eens zijn met Caitlyn Jenner? _O-

En Caitlyn Jenner is de republikeinse achterban aan het bespelen. Doet ze goed. Maar waarom dit nieuws is?..

quote:
Joe Rogan kreeg...
Kut voor hem dat zijn grapjes ook kunnen backfiren. :')
Joe Rogan... :')_!
quote:
En die TT is geen quote, de titel van het bericht was wat anders. :')
Daarom is je TT kut. Het is geen kop. Het is een eigen invulling, van jou. _O-

"Anti-LGBTQ gemeenschap kan niet tegen kritiek." ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_199261381
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee, dat is niet makkelijk. Waarom een nieuw woord bedenken voor iets waar al een woord voor is: homoseksueel

Queer is volgens mij weer iets anders dan gewoon homo.

Ik heb een keer een seksdate gehad met een vrouw die zich identificeerde als genderqueer. Ze was gewoon vrouwelijk en gewoon een lekker wijf. Ze viel normaal op vrouwen maar af en toe wilde ze een date met een man. Het is mij niet duidelijk geworden waarom ze zich queer noemde (genderqueer) zelfs en niet gewoon lesbisch.
Queer bestond al in het Nederlands als 'Kween'. Ik stoor mijzelf dus vooral aan het woord Queer omdat het een onnodig anglicisme is in de Nederlandse taal waar al een Nederlands woord voor was.
pi_199261395
quote:
14s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:10 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Weinig! 8-)
[..]

Wat is een serieus probleem? :D Dat George Takai en RuPaul het niet eens zijn met Caitlyn Jenner? _O-

En Caitlyn Jenner is de republikeinse achterban aan het bespelen. Doet ze goed. Maar waarom dit nieuws is?..
[..]

Kut voor hem dat zijn grapjes ook kunnen backfiren. :')
Joe Rogan... :')_!
[..]

Daarom is je TT kut. Het is geen kop. Het is een eigen invulling, van jou. _O-

"Anti-LGBTQ gemeenschap kan niet tegen kritiek." ;)
Krijg sterkt het idee dat jij goed zal passen bij het gedrag van de LGBTQ gemeenschap.
Dat van Joe Rogan was geen grap, hij gaf aan wat een groeiend probleem is in de sport de laatste tijd.
LGBTQ kan dat weer niet verdragen en iedereen is foob.

Het is niet alleen een "fight" tussen bekende Amerikanen.
Het probleem gaat ook buiten hun om, het is het feit dat nu een andere bekende Amerikaan het aankaart wat
jou weer doet denken alsof het alleen shownieuws is.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 3 mei 2021 @ 14:25:19 #24
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_199261465
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:17 schreef schommelstoel het volgende:
Krijg sterkt het idee dat jij goed zal passen bij het gedrag van de LGBTQ gemeenschap.
Dat van Joe Rogan was geen grap, hij gaf aan wat een groeiend probleem is in de sport de laatste tijd.
LGBTQ kan dat weer niet verdragen en iedereen is foob.
Joe Rogan is een grote grap. ;)
quote:
Het is niet alleen een "fight" tussen bekende Amerikanen.
In dit geval wel. :D
Als jij het groter wil tillen, dan zou ik een betere OP maken of een ander bronartikel nemen.
quote:
Het probleem gaat ook buiten hun om, het is het feit dat nu een andere bekende Amerikaan het aankaart wat
jou weer doet denken alsof het alleen shownieuws is.
Het probleem is vooral dat de 'bills and bans' geen wetenschappelijke grondslag hebben en vooral gericht lijken te zijn op het uitsluiten van transgender mensen en niet op het oplossen van een eventueel probleem.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_199261501
Hoe werkt dat precies met zo'n community? Wanneer worden de Twitter berichten van individuen, de boodschap van een community? En dan ook nog eentje die uit zo veel sub-culturen en -groepen bestaat.

In dit geval .. Takei en een aantal mensen uiten hun mening op Twitter. En daaruit volgt dan dat de gehele LGBTQ community niet tegen kritiek kan?
"Pools are perfect for holding water"
pi_199261573
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:17 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Krijg sterkt het idee dat jij goed zal passen bij het gedrag van de LGBTQ gemeenschap.
Dat van Joe Rogan was geen grap, hij gaf aan wat een groeiend probleem is in de sport de laatste tijd.
LGBTQ kan dat weer niet verdragen en iedereen is foob.

Het is niet alleen een "fight" tussen bekende Amerikanen.
Het probleem gaat ook buiten hun om, het is het feit dat nu een andere bekende Amerikaan het aankaart wat
jou weer doet denken alsof het alleen shownieuws is.
SicSicSics weet hier inderdaad wel een bepaald beeld te bevestigen. Direct heel gefrustreerd de social justice warrior uithangen. Je kunt natuurlijk ook gewoon rustig aangeven het er niet mee eens te zijn en het daar gewoon bij laten.
quote:
6s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:25 schreef SicSicSics het volgende:
Het probleem is vooral dat de 'bills and bans' geen wetenschappelijke grondslag hebben en vooral gericht lijken te zijn op het uitsluiten van transgender mensen en niet op het oplossen van een eventueel probleem.
Niemand wil mensen met genderdysforie uitsluiten hoor. Ze kunnen gewoon competitief meesporten met de groep van hun biologisch geslacht. Dit punt gaat dus niet op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2021 14:33:57 ]
pi_199261609
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee, dat is niet makkelijk. Waarom een nieuw woord bedenken voor iets waar al een woord voor is: homoseksueel

Queer is volgens mij weer iets anders dan gewoon homo.

Ik heb een keer een seksdate gehad met een vrouw die zich identificeerde als genderqueer. Ze was gewoon vrouwelijk en gewoon een lekker wijf. Ze viel normaal op vrouwen maar af en toe wilde ze een date met een man. Het is mij niet duidelijk geworden waarom ze zich queer noemde (genderqueer) zelfs en niet gewoon lesbisch.
Onnodige interessant-doenerij van een biseksuele vrouw dus.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_199261651
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:33 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Niemand wil mensen met genderdysforie uitsluiten hoor. Ze kunnen gewoon competitief meesporten met de groep van hun biologisch geslacht. Dit punt gaat dus niet op.
Gaat het hier om competitief sporten dan? Krijg ik niet mee uit de originele roddelrubriek.

En vind je ook dat transmannen als vrouwen mee moeten doen in competitie?
  maandag 3 mei 2021 @ 15:00:18 #29
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_199261942
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:33 schreef Dejannn het volgende:
SicSicSics weet hier inderdaad wel een bepaald beeld te bevestigen. Direct heel gefrustreerd de social justice warrior uithangen. Je kunt natuurlijk ook gewoon rustig aangeven het er niet mee eens te zijn en het daar gewoon bij laten.
Hoe hang ik, in godsnaam, de SJW uit? :D
quote:
Niemand wil mensen met genderdysforie uitsluiten hoor. Ze kunnen gewoon competitief meesporten met de groep van hun biologisch geslacht. Dit punt gaat dus niet op.
:') :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_199261984
Gelukkig is de meerderheid nooit gekwetst, of voelt zich bedreigd. Blijkt maar weer uit een groot deel van de reacties in dit topic.

:')
  maandag 3 mei 2021 @ 15:04:14 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199262005
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:28 schreef probeer het volgende:
Hoe werkt dat precies met zo'n community? Wanneer worden de Twitter berichten van individuen, de boodschap van een community? En dan ook nog eentje die uit zo veel sub-culturen en -groepen bestaat.

In dit geval .. Takei en een aantal mensen uiten hun mening op Twitter. En daaruit volgt dan dat de gehele LGBTQ community niet tegen kritiek kan?
Iedereen die wat op Twitter plaatst is kennelijk enorm machtig en kan kennelijk hele groepen zijn of haar wil opleggen.

Zo werkt het altijd bij jammertopics van alt-right users.
pi_199262154
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Iedereen die wat op Twitter plaatst is kennelijk enorm machtig en kan kennelijk hele groepen zijn of haar wil opleggen.

Zo werkt het altijd bij jammertopics van alt-right users.
Dus ik ben een alt-right persoon?

Iemand die het niet met je eens is, is niet meteen rechts hoor..
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_199262189
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dus ik ben een alt-right persoon?

Iemand die het niet met je eens is, is niet meteen rechts hoor..
Niet happen. Iedereen die niet de radicaal progressieve agenda van Hexagon deelt is volgens hem zogenaamd "alt-right".
  maandag 3 mei 2021 @ 15:21:18 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199262218
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dus ik ben een alt-right persoon?

Iemand die het niet met je eens is, is niet meteen rechts hoor..
Het past in een patroontje dat je hier steeds terug ziet

Je kan ook gewoon stellen dat je het een slecht idee vind dat transgenders meedoen in competities van hun nieuwe geslacht om feitelijke redenen dat ze fysiek voordeel hebben. En dat Jenner daarin gelijk heeft. Dat vind ik namelijk ook.

Maar nee, iemand roept wat op Twitter en direct kan "de volledige LGBTQ gemeenschap" niet tegen kritiek. Wie met dat soort conclusies komt heeft een niveau ZULO of heeft een dubbele agenda.
pi_199262227
Ik wil best tegen zo'n trangender jongen boksen.
pi_199262245
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:16 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dus ik ben een alt-right persoon?

Iemand die het niet met je eens is, is niet meteen rechts hoor..
Het feit dat je Joe Rogan aanhaalt en een favoriet alt-right onderwerp op deze manier bespreekt laat je tenminste de schijn tegen hebben.
  maandag 3 mei 2021 @ 15:23:43 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199262251
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:19 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Niet happen. Iedereen die niet de radicaal progressieve agenda van Hexagon deelt is volgens hem zogenaamd "alt-right".
Uiteraard, iedereen die kritiek heeft op alt-right en zijn vaste propagandariedeltjes is een radicaal volgens onze Dejannn, de koning van het normaliseren van extreemrechts en ultraconservatief gedachtegoed.
pi_199262256
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het past in een patroontje dat je hier steeds terug ziet

Je kan ook gewoon stellen dat je het een slecht idee vind dat transgenders meedoen in competities van hun nieuwe geslacht om feitelijke redenen dat ze fysiek voordeel hebben. En dat Jenner daarin gelijk heeft.

Maar nee, iemand roept wat op Twitter en direct kan "de volledige LGBTQ gemeenschap" niet tegen kritiek. Wie met dat soort conclusies komt heeft een niveau ZULO of heeft een dubbele agenda.
Och god weer een gevalletje hij verwoord het niet goed en ik ben gekwetst en hij moet het zo verwoorden dat ik mij niet gekwetst voel.

Plus dit is niet iets dat iemand zomaar even op twitter plaatst.
Dit is al langer gaande, maar niemand durft zijn handen er aan te branden omdat ze anders één of andere foob blijken te zijn volgens de LGBTQ gemeenschap.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 3 mei 2021 @ 15:25:47 #39
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_199262286
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:19 schreef Dejannn het volgende:
Niet happen. Iedereen die niet de radicaal progressieve agenda van Hexagon deelt is volgens hem zogenaamd "alt-right".
En iedereen die niet in de ultra conservatieve agenda van Schommelstoel en Dejann past is een SJW? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_199262297
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:23 schreef AlohA het volgende:

[..]

Het feit dat je Joe Rogan aanhaalt en een favoriet alt-right onderwerp op deze manier bespreekt laat je tenminste de schijn tegen hebben.
Dat je denkt dat Joe Rogan rechts is laat maar weer zien dat je alleen op kleine bits van hem afgaat die verschijnen onder de LGBTQ gemeenschap.

Schreeuwen om iemand terwijl ze nog nooit zijn volledige mening hebben gezien.

Joe Rogan is linkser dan jij denkt, alleen pakken ze natuurlijk kleine stukjes en gaan bij hen de haren recht overeind staan en is hij alt-right.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_199262314
quote:
12s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En iedereen die niet in de ultra conservatieve agenda van Schommelstoel en Dejann past is een SJW? :D
Mijn hemel :|W
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_199262328
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het past in een patroontje dat je hier steeds terug ziet

Je kan ook gewoon stellen dat je het een slecht idee vind dat transgenders meedoen in competities van hun nieuwe geslacht om feitelijke redenen dat ze fysiek voordeel hebben. En dat Jenner daarin gelijk heeft. Dat vind ik namelijk ook.

Maar nee, iemand roept wat op Twitter en direct kan "de volledige LGBTQ gemeenschap" niet tegen kritiek. Wie met dat soort conclusies komt heeft een niveau ZULO of heeft een dubbele agenda.
Nee, dat doet het eigenlijk helemaal niet.

Alt-right:
quote:
De alt-rechtsbeweging komt voort uit de Amerikaanse alt-rightbeweging. In deze extremistische beweging staat ras centraal.

Het blanke ras moet volgens hen zuiver blijven en niet gemengd worden met andere rassen. In de blanke etnostaat die zij nastreven is geen plaats voor andere rassen. De alt-rechtsbeweging wil dit extremistische gedachtegoed algemeen geaccepteerd maken.

https://www.aivd.nl/onder(...)-rechts-of-alt-right
Dus hoe je hier een strijd voor een blanke etnostaat door een Amerikaanse groepering aan genderdysforie tracht te linken ontgaat velen. Jij labelt alt-right aan letterlijk elk progressief onderwerp, van migratie tot LGBT, en van klimaatverandering tot vermeende discriminatie. Staat iemand niet vooraan de progressieve agenda de promoten? > Alt-right.

Het komt volgens mij vooral voort uit frustratie. Want zodra iemand een iets post dat hij of zij bijvoorbeeld geen voorstander is van massamigratie of het aanmoedigen van hormoonkuren bij kleuters, zit jij alweer ziedend achter je beeldscherm. En de enige reflex is dan om die persoon te demoniseren met het label 'alt-right'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2021 15:28:43 ]
  maandag 3 mei 2021 @ 15:31:46 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199262382
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:24 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Och god weer een gevalletje hij verwoord het niet goed en ik ben gekwetst en hij moet het zo verwoorden dat ik mij niet gekwetst voel.

Plus dit is niet iets dat iemand zomaar even op twitter plaatst.
Dit is al langer gaande, maar niemand durft zijn handen er aan te branden omdat ze anders één of andere foob blijken te zijn volgens de LGBTQ gemeenschap.
Of je gaat het verwoorden dat je geen mensen woorden in hun mond legt. Je hebt het alweer over " de LGBTQ gemeenschap". Wie is dat precies? Hebben ze dit op hun ledenvergadering vastgesteld? Is die persoon hun woordvoerden? Nee dit is gewoon een bekende truuk om een volledige groep in een slecht daglicht te plaatsen. Een die ze demagogie noemen.

Dus ja als je het onderwerp "transgenders in sportcompetities" nou op een normale en niet demagogische manier in een topic zou zetten, dan zouden de reacties mogelijk ook wat inhoudelijker zijn.
  maandag 3 mei 2021 @ 15:36:37 #44
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_199262451
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:40 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

[..]

Dit is dus ook precies een ding.
Zodra jij jou mening uit, dan ben je dus al snel volgens hen een trans of wat voor foob dan ook.

Ze willen wel dat je hun accepteert maar ze hebben zichzelf nooit kunnen accepteren.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_199262465
Ik snap niet zo goed waarom transgenders in sport een probleem zouden zijn, vooral in Amerika niet.

Volgens mij heeft dat land wel betere dingen aan het hoofd. Rare jongens die Republikeinen.
Incelfrikandel
pi_199262548
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:26 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat je denkt dat Joe Rogan rechts is laat maar weer zien dat je alleen op kleine bits van hem afgaat die verschijnen onder de LGBTQ gemeenschap.

Schreeuwen om iemand terwijl ze nog nooit zijn volledige mening hebben gezien.

Joe Rogan is linkser dan jij denkt, alleen pakken ze natuurlijk kleine stukjes en gaan bij hen de haren recht overeind staan en is hij alt-right.
Ik zeg niet dat Rogan rechts is. Is ook helemaal niet nodig om een geliefd persoon te zijn in de alt-right sferen.
  maandag 3 mei 2021 @ 15:46:33 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199262597
quote:
10s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:27 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nee, dat doet het eigenlijk helemaal niet.

Alt-right:
[..]

Dus hoe je hier een strijd voor een blanke etnostaat door een Amerikaanse groepering aan genderdysforie tracht te linken ontgaat velen. Jij labelt alt-right aan letterlijk elk progressief onderwerp, van migratie tot LGBT, en van klimaatverandering tot vermeende discriminatie. Staat iemand niet vooraan de progressieve agenda de promoten? > Alt-right.

Het komt volgens mij vooral voort uit frustratie. Want zodra iemand een iets post dat hij of zij bijvoorbeeld geen voorstander is van massamigratie of het aanmoedigen van hormoonkuren bij kleuters, zit jij alweer ziedend achter je beeldscherm. En de enige reflex is dan om die persoon te demoniseren met het label 'alt-right'.
Alt-right is wel een stuk breder dan dat
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/03/26/over-boze-blanke-mannen/

https://jalta.nl/politiek(...)me-van-de-alt-right/

https://nos.nl/op3/artike(...)troll-tot-witte-huis

En ja gezien dat een staatsondermijnende, vrijheidsbedreigende en mensonvriendelijke ideologie is, hoeven we degenen die dat op dit forum voortdurend lopen de verdedigen en te normaliseren niet met fluwelen handschoentjes aan te pakkken.
pi_199262609
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:37 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom transgenders in sport een probleem zouden zijn, vooral in Amerika niet.

Volgens mij heeft dat land wel betere dingen aan het hoofd. Rare jongens die Republikeinen.
De theorie erachter vind ik wel logisch, namelijk dat mannen over het algemeen x% sterker zijn dan vrouwen en zo creeer je een oneerlijk speelveld voor de vrouwen die vanaf geboorte vrouw zijn, omdat trans vrouwen automatisch sterker zijn.

Het schijnt echter dat dit met hormoontherapie weer uitgeleveld wordt, maar hier weet ik net niet genoeg van. Las laatst dat een trans vrouw die een jaar aan de hormonen zit, het voordeel al weer heeft ingeleverd. Maar ik kan me niet meer herinneren waar en ik heb dus ook geen idee hoe valide die bron is.

Overigens wordt de kapstop van topstort (/ sport waar geld mee verdiend wordt) vooral gebruikt om uit te sluiten op een niveau waar dat totaal niet speelt. Dus dan gaat het vooral weer eens om het verdedigen van de hetero normatieve moraal en het uitsluiten van iedereen die (een beetje) anders is en ook graag mee wil doen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 mei 2021 @ 15:48:28 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199262627
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:37 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom transgenders in sport een probleem zouden zijn, vooral in Amerika niet.

Volgens mij heeft dat land wel betere dingen aan het hoofd. Rare jongens die Republikeinen.
Ach als ze fysiek voordeel hebben door hun voormalige geslacht is er best wat voor te zeggen dat je ze niet in competities laat meedoen tegen anderen van dat nieuwe geslacht.

Maar daar lijkt het niet om te doen gezien de manier waarop deze discussie wordt aangevlogen.
pi_199262632
Mooi onderwerp waarin ik het lastig vind om een kant te kiezen.

Sport is per definitie oneerlijk. Een man van 1,70 zal niet snel een wereldster in basketbal worden en als jij niet het talent hebt, dan word je nooit een prof voetballer, hoe hard je ook traint.
Het is ook niet zo dat als een trans vrouw ervoor kiest om professioneel sporter te zijn, dat zij zomaar wereldkampioen wordt. Dat komt haar niet zomaar aanwaaien, daar moet ze ontzettend veel en ontzettend lang voor trainen.

Bij de KNZB was het zo dat je als trans vrouw pas professionele wedstrijden mocht spelen nadat je 3 jaar (aantoonbaar) aan de testosterononderdrukkende hormonen zit. Dit is veranderd naar twee jaar en dat is genoeg tijd om hormonaal geen voordeel meer te hebben.
Tegelijkertijd betekent dat dus ook dat je 2 jaar lang niet je sport op professioneel niveau mag beoefenen en dat zorgt voor een hoge barrière om aan de transitie te beginnen. Ik weet niet hoe het met andere sportbonden zit, maar daar verwacht ik dezelfde regels. De "man in een rok die eventjes vrouwen verslaat" kom je dan ook niet tegen.

Toch sta ik ook niet te springen om zomaar trans atleten toe te laten in sportcompetities. Een trans vrouw, die na de puberteit in transitie gaat, is vaak wat langer, heeft langere handen en voeten en kunnen daar in sommige sporten wel voordeel uit halen, ondanks dat ze minder testosteron in hun lijf hebben dan cis vrouwen.
Basketballen tegen een team van trans vrouwen geeft een team van cis vrouwen een nadeel, terwijl het met turnen dan weer andersom is.
Waar trek je de grens? Trans sporters moeten al zoveel opgeven om professioneel te kunnen sporten en als er dan eentje kampioen wordt, dan komt dit vooral dankzij talent en hard werken, niet door oneerlijk voordeel.
Bovendien speelt deze discussie al best lang, terwijl we nog nooit een (openlijk) transgender atleet na de transitie op de Olympische Spelen gezien hebben. Tot nu toe zijn alle medailles door cis sporters gewonnen, dus waar hebben we het nou eigenlijk over?
pi_199262663
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:48 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi onderwerp waarin ik het lastig vind om een kant te kiezen.

Sport is per definitie oneerlijk. Een man van 1,70 zal niet snel een wereldster in basketbal worden en als jij niet het talent hebt, dan word je nooit een prof voetballer, hoe hard je ook traint.
Het is ook niet zo dat als een trans vrouw ervoor kiest om professioneel sporter te zijn, dat zij zomaar wereldkampioen wordt. Dat komt haar niet zomaar aanwaaien, daar moet ze ontzettend veel en ontzettend lang voor trainen.

Bij de KNZB was het zo dat je als trans vrouw pas professionele wedstrijden mocht spelen nadat je 3 jaar (aantoonbaar) aan de testosterononderdrukkende hormonen zit. Dit is veranderd naar twee jaar en dat is genoeg tijd om hormonaal geen voordeel meer te hebben.
Tegelijkertijd betekent dat dus ook dat je 2 jaar lang niet je sport op professioneel niveau mag beoefenen en dat zorgt voor een hoge barrière om aan de transitie te beginnen. Ik weet niet hoe het met andere sportbonden zit, maar daar verwacht ik dezelfde regels. De "man in een rok die eventjes vrouwen verslaat" kom je dan ook niet tegen.

Toch sta ik ook niet te springen om zomaar trans atleten toe te laten in sportcompetities. Een trans vrouw, die na de puberteit in transitie gaat, is vaak wat langer, heeft langere handen en voeten en kunnen daar in sommige sporten wel voordeel uit halen, ondanks dat ze minder testosteron in hun lijf hebben dan cis vrouwen.
Basketballen tegen een team van trans vrouwen geeft een team van cis vrouwen een nadeel, terwijl het met turnen dan weer andersom is.
Waar trek je de grens? Trans sporters moeten al zoveel opgeven om professioneel te kunnen sporten en als er dan eentje kampioen wordt, dan komt dit vooral dankzij talent en hard werken, niet door oneerlijk voordeel.
Bovendien speelt deze discussie al best lang, terwijl we nog nooit een (openlijk) transgender atleet na de transitie op de Olympische Spelen gezien hebben. Tot nu toe zijn alle medailles door cis sporters gewonnen, dus waar hebben we het nou eigenlijk over?
Amen. Het is vooral weer brandstof voor excluderend denken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 mei 2021 @ 16:02:23 #52
117098 Hathor
Effe niet
pi_199262810
Geen idee hoeveel transgenders er wereldwijd gezien aan sport doen, maar als dat een aanzienlijk aantal is zouden ze toch ook een eigen competitie kunnen opzetten? Dan krijg je niet van dit soort discussies, en in principe is het ook eerlijker.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199262816
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De theorie erachter vind ik wel logisch, namelijk dat mannen over het algemeen x% sterker zijn dan vrouwen en zo creeer je een oneerlijk speelveld voor de vrouwen die vanaf geboorte vrouw zijn, omdat trans vrouwen automatisch sterker zijn.

Het schijnt echter dat dit met hormoontherapie weer uitgeleveld wordt, maar hier weet ik net niet genoeg van. Las laatst dat een trans vrouw die een jaar aan de hormonen zit, het voordeel al weer heeft ingeleverd. Maar ik kan me niet meer herinneren waar en ik heb dus ook geen idee hoe valide die bron is.

Overigens wordt de kapstop van topstort (/ sport waar geld mee verdiend wordt) vooral gebruikt om uit te sluiten op een niveau waar dat totaal niet speelt. Dus dan gaat het vooral weer eens om het verdedigen van de hetero normatieve moraal en het uitsluiten van iedereen die (een beetje) anders is en ook graag mee wil doen.
Dus als je als vrouw recreatief sport mag je wel tegen een omgebouwde vent gezet worden? Dan mag je daar niks van vinden want dan ben je heteronormatief :')

Wat een quatsch...

Misschien moeten mensen die zich van naar vrouw om laten bouwen maar accepteren dat ze niet uit mogen komen in damescompetities. Zij laten immers hun lichaam verbouwen, daar hoeft een ander geen last of nadeel van te ondervinden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199262819
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar daar lijkt het niet om te doen gezien de manier waarop deze discussie wordt aangevlogen.
Jij hebt wel erg veel moeite met "manieren' van anderen.
Je opvatting van anderen is dan vaak ook totaal misplaatst, gelijk iemand in alt-right plaatsen als ze niet volgens jou manier handelen.

Wat dat betreft kunnen we volgens jou maatstaven jou plaatsen onder extreem-links.
Net zo slecht.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 3 mei 2021 @ 16:03:49 #55
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_199262824
Het is transgenders sinds 2004 toegestaan om mee te doen met de Olympische spelen...

Weet je hoeveel transgenders zich gekwalificeerd hebben in deze tijd? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 3 mei 2021 @ 16:06:00 #56
117098 Hathor
Effe niet
pi_199262839
quote:
3s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:03 schreef SicSicSics het volgende:
Het is transgenders sinds 2004 toegestaan om mee te doen met de Olympische spelen...

Weet je hoeveel transgenders zich gekwalificeerd hebben in deze tijd? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig animo voor sport dus onder transgenders.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199262841
Als je A zegt moet je ook B zeggen. Ergo, een transgender-man is een man en mag meedoen met mannensporten en een transgender-vrouw is een vrouw en mag meedoen met vrouwensporten.

Het idee dat mensen op aanzienlijke schaal een geslachtstransitie zullen ondergaan om sportief voordeel te behalen is de grootste onzin en bangmakerij die er is. Net als het idee dat zo iemand dan ineens desbetreffende sport domineert (die MMA transgender-vrouw Fallon Fox bijv. is bij lange na niet goed genoeg gebleken voor de top bij de vrouwen in die sport).

De sportwereld kan het trouwens prima aan dat er sporadisch iemand is die bizar fysiek mannelijk voordeel heeft, dat is niet anders dan een Semenya of Dillema.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 3 mei 2021 @ 16:09:35 #58
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_199262876
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:06 schreef Hathor het volgende:
Weinig animo voor sport dus onder transgenders.
Dat weet ik niet.
Maar als het allemaal zo veel voordelen oplevert en het zo gemakkelijk is om je als man in de vrouwencompetitie te bewegen als soms geschets wordt en de opheft die het veroorzaakt ... zou je toch verwachten dat er sins 2005 geen vrouw meer gewonnen heeft :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_199262896
Maar het gaat hier weer om topsport en in competitieverband, dat haal ik helemaal niet uit de OP.

quote:
Met haar uitspraken reageert Caitlyn op het nieuws dat de gouverneurs van de Amerikaanse staten Kansas en North Dakota veto’s hebben uitgesproken over wetsvoorstellen die transgendermeisjes zouden verbieden om met andere meisjes mee te sporten op school.
Interessant trouwens dat ze haar voornaam hier gebruiken, is dat een showbizzding?

Wat ik hier uit haal is dat een groep, waarvan ik me kan voorstellen dat ze het al niet makkelijk hebben op school, nog meer uitgesloten wordt en dat mw. Jenner dat prima vindt.

Ik snap wel dat een groot deel van LGBTQ+ gemeenschap daar niet blij mee is.
pi_199262914
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De theorie erachter vind ik wel logisch, namelijk dat mannen over het algemeen x% sterker zijn dan vrouwen en zo creeer je een oneerlijk speelveld voor de vrouwen die vanaf geboorte vrouw zijn, omdat trans vrouwen automatisch sterker zijn.

Het schijnt echter dat dit met hormoontherapie weer uitgeleveld wordt, maar hier weet ik net niet genoeg van. Las laatst dat een trans vrouw die een jaar aan de hormonen zit, het voordeel al weer heeft ingeleverd. Maar ik kan me niet meer herinneren waar en ik heb dus ook geen idee hoe valide die bron is.

Overigens wordt de kapstop van topstort (/ sport waar geld mee verdiend wordt) vooral gebruikt om uit te sluiten op een niveau waar dat totaal niet speelt. Dus dan gaat het vooral weer eens om het verdedigen van de hetero normatieve moraal en het uitsluiten van iedereen die (een beetje) anders is en ook graag mee wil doen.
Ik heb inderdaad ook gelezen dat het voordeel van de hormonen wegvalt na een paar jaar hormoontherapie. Echter hebben transgenders bij een late transitie vaak licht voordeel van een betere bouw in de pubertijd die niet zomaar verdwijnt. Maarja dit soort dingen heb je ook als je transgenders uitsluit, de een heeft van nature een betere bouw, conditie etc.

quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach als ze fysiek voordeel hebben door hun voormalige geslacht is er best wat voor te zeggen dat je ze niet in competities laat meedoen tegen anderen van dat nieuwe geslacht.
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Misschien moeten mensen die zich van naar vrouw om laten bouwen maar accepteren dat ze niet uit mogen komen in damescompetities. Zij laten immers hun lichaam verbouwen, daar hoeft een ander geen last of nadeel van te ondervinden.
Tsja, ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom niet. Competitiesport is per definitie niet eerlijk. Daar is het competitie voor.
Incelfrikandel
  maandag 3 mei 2021 @ 16:14:08 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199262931
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:03 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Jij hebt wel erg veel moeite met "manieren' van anderen.
Je opvatting van anderen is dan vaak ook totaal misplaatst, gelijk iemand in alt-right plaatsen als ze niet volgens jou manier handelen.

Wat dat betreft kunnen we volgens jou maatstaven jou plaatsen onder extreem-links.
Net zo slecht.
UIteraard, als de manier is om een hele groep te gaan beschuldigen van "niet tegen kritiek kunnen" op basis van wat tweets, dan gaan mensen vanzelf denken dat je een bepaalde dubbele agenda bezit. Het is zo moeilijk niet.
  Leukste jonkie 2022 maandag 3 mei 2021 @ 16:15:00 #62
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_199262947
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:40 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

[..]

Dit is dus ook precies een ding.
Zodra jij jou mening uit, dan ben je dus al snel volgens hen een trans of wat voor foob dan ook.

Hier werden ze ook erg boos om bij de lgbtq gemeenschap.
Je kan niet zomaar iets nieuws verzinnen waren ze van mening :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij komt er bij hen elke 2 jaar een nieuwe letter bij

Iedereen mag zijn wat hij wil van mij, maar forceer anderen niet om ook in jou sprookje te geloven of mee te gaan
De correcte afkorting is LGBTQQIP2SAA+ :{w
-XOXO- Je maintiendrai
  maandag 3 mei 2021 @ 16:19:38 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199263013
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:12 schreef Frikandelbroodje het volgende:

Tsja, ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom niet. Competitiesport is per definitie niet eerlijk. Daar is het competitie voor.
Toch zijn er wel meer voorbeelden van allerlei klassen in de sport om iets van een gelijk speelveld te creeeren. AlsTransgender zijn een zodanig voordeel wordt, dat het voor de niet-Transgender een kansloze zaak wordt, dan vind ik het niet onredelijk om te zeggen dat je dat niet toestaat.

Maargoed, dit soort discussies moeten op basis van feiten worden gevoerd. Niet op demagogie.
pi_199263088
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Toch zijn er wel meer voorbeelden van allerlei klassen in de sport om iets van een gelijk speelveld te creeeren. AlsTransgender zijn een zodanig voordeel wordt, dat het voor de niet-Transgender een kansloze zaak wordt, dan vind ik het niet onredelijk om te zeggen dat je dat niet toestaat.

Maargoed, dit soort discussies moeten op basis van feiten worden gevoerd. Niet op demagogie.
En door mensen die er mee te maken hebben, ipv n00bs die het niveautje vmboplein niet ongroeid zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199263134
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Toch zijn er wel meer voorbeelden van allerlei klassen in de sport om iets van een gelijk speelveld te creeeren. Als Transgender zijn een zodanig voordeel wordt, dat het voor de niet-Transgender een kansloze zaak wordt, dan vind ik het niet onredelijk om te zeggen dat je dat niet toestaat.

Maargoed, dit soort discussies moeten op basis van feiten worden gevoerd. Niet op demagogie.
Maar dat is dus niet zo. De praktijk wijst dat totaal niet uit. In theorie is het wel mogelijk maar dat is net zo zeldzaam als geboren vrouwen met extreem mannelijke bouw of testosteron-waarden die er nu ook bij zitten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 3 mei 2021 @ 16:30:12 #66
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199263157
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:33 schreef Dejannn het volgende:

[..]

SicSicSics weet hier inderdaad wel een bepaald beeld te bevestigen. Direct heel gefrustreerd de social justice warrior uithangen. Je kunt natuurlijk ook gewoon rustig aangeven het er niet mee eens te zijn en het daar gewoon bij laten.
[..]

Niemand wil mensen met genderdysforie uitsluiten hoor. Ze kunnen gewoon competitief meesporten met de groep van hun biologisch geslacht. Dit punt gaat dus niet op.
Dat is simpelweg niet waar. Als transman mag je dus echt niet bij de vrouwen meedoen. Men wil dat transgenders meedoen bij de groep waar ze het meeste nadeel ondervinden: mannen, ongeacht de transitie.

quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:24 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Och god weer een gevalletje hij verwoord het niet goed en ik ben gekwetst en hij moet het zo verwoorden dat ik mij niet gekwetst voel.

Plus dit is niet iets dat iemand zomaar even op twitter plaatst.
Dit is al langer gaande, maar niemand durft zijn handen er aan te branden omdat ze anders één of andere foob blijken te zijn volgens de LGBTQ gemeenschap.
Het gebruiken van alt-right discussiemethoden, door mensen die claimen niet alt-right (of zelfs maar rechts te zijn) is ook al langer aan de gang, maar als iemand dat aankaart is het weer niet lief. :')
  Leukste jonkie 2022 maandag 3 mei 2021 @ 16:30:16 #67
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_199263159
Een groot probleem binnen de LHBT gemeenschap ja.

Zodra je niet binnen de keurig afgekaderde lijntjes denkt dan wordt je direct buitengesloten. Kijk maar naar Jenner, Blaire White, Dave Rubin etc. waag het niet om binnen de LGBT gemeenschap ook maar enigszins conservatief of kritisch te zijn.

Overigens worden die lijntjes op arbitraire wijze steeds krapper gemaakt. Voorbeeld is J.K. Rowling die van LGBT-heldin naar TERF werd gedegradeerd omdat ze het lef had om een kritische noot te zetten bij het taalgebruik en het vervagen van definities rondom transgenders en biologische vrouwen.
-XOXO- Je maintiendrai
pi_199263168
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En door mensen die er mee te maken hebben, ipv n00bs die het niveautje vmboplein niet ongroeid zijn.
Wat zou je willen omschrijven als 'niveautje vmboplein' ?
  maandag 3 mei 2021 @ 16:49:39 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199263412
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Maar dat is dus niet zo. De praktijk wijst dat totaal niet uit. In theorie is het wel mogelijk maar dat is net zo zeldzaam als geboren vrouwen met extreem mannelijke bouw of testosteron-waarden die er nu ook bij zitten.
Als dat zo is dan is de uitkomst van de discussie dat ze gewoon mee mogen doen. :)
  maandag 3 mei 2021 @ 16:53:42 #70
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199263474
Als een blanke man zijn gezicht zwart schminkt en een gekleurd iemand imiteert, is hij een vuige racist, maar als die zelfde vent een jurk aantrekt en zich als vrouw uit geeft is het wel OK? En mannen die simpelweg hun haar laten groeien, make up op doen en dan met een wedstrijd voor vrouwen mee doen, dat is allemaal prima?

Want het gaat hier niet alleen om mannen die de complete operatie hebben ondergaan, maar natuurlijk ook om mannen die simpelweg zeggen zich als vrouw te identificeren.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_199263484
quote:
11s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Als een blanke man zijn gezicht zwart schminkt en een gekleurd iemand imiteert, is hij een vuige racist, maar als die zelfde vent een jurk aantrekt en zich als vrouw uit geeft is het wel OK? En mannen die simpelweg hun haar laten groeien, make up op doen en dan met een wedstrijd voor vrouwen mee doen, dat is allemaal prima?

Want het gaat hier niet alleen om mannen die de complete operatie hebben ondergaan, maar natuurlijk ook om mannen die simpelweg zeggen zich als vrouw te identificeren.
Niet waar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 mei 2021 @ 16:55:58 #72
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199263503
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet waar.
Jij beweert dat er dus controle plaatsvindt bij sportevenementen op het bezitten van de correcte primaire geslachtsorganen?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_199263528
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:55 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jij beweert dat er dus controle plaatsvindt bij sportevenementen op het bezitten van de correcte primaire geslachtsorganen?
Ja?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 mei 2021 @ 16:59:07 #74
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_199263539
Drama queens, wat verwacht je dan
  maandag 3 mei 2021 @ 17:13:11 #75
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199263677
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja?
Dat vraag ik mij af. Naar huidige Amerikaanse maatstaven zou dat nogal een belediging zijn, want het gaat daar tegenwoordig om het 'identificeren' als iemand van het andere geslacht, wat iemand transgender maakt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_199263702
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 17:13 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij af. Naar huidige Amerikaanse maatstaven zou dat nogal een belediging zijn, want het gaat daar tegenwoordig om het 'identificeren' als iemand van het andere geslacht, wat iemand transgender maakt.
Niet perse een antwoord op de vraag of ik beweer wat jij beweert dat ik beweer, non?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199263757
Als transgender moet je zoveel offers maken, dat ik echt niet kan begrijpen waarom het zo'n punt zou zijn om hier het zekere voor het onzekere te nemen en transgender vrouwen niet te laten knokken met andere vrouwen. Als je als man de pubertijd hebt gehad heb je gewoon wat voordelen die een vrouw niet zou kunnen hebben. Spierverslappende hormonen ten spijt, als jij een dikkere schedel hebt in een sport waar je tegen je hoofd wordt geslagen is dat een voordeel. Doe maar lekker mee met de mannen of een transcup als je graag wil gaan knokken.

Ook bij andere sporten heb je als man vaak een voordeel. 50% van de wereld benadelen om een minderheid van een minderheid te plezieren vind ik idioot.
  maandag 3 mei 2021 @ 17:35:08 #78
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_199263959
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:41 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Queer is lekker makkelijk toch. Dan hoef je maar 1 term te onthouden.
Vroeger noemden we afwijkende personen gewoon freaks.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 3 mei 2021 @ 17:36:21 #79
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199263973
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 17:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Als transgender moet je zoveel offers maken, dat ik echt niet kan begrijpen waarom het zo'n punt zou zijn om hier het zekere voor het onzekere te nemen en transgender vrouwen niet te laten knokken met andere vrouwen. Als je als man de pubertijd hebt gehad heb je gewoon wat voordelen die een vrouw niet zou kunnen hebben. Spierverslappende hormonen ten spijt, als jij een dikkere schedel hebt in een sport waar je tegen je hoofd wordt geslagen is dat een voordeel. Doe maar lekker mee met de mannen of een transcup als je graag wil gaan knokken.

Ook bij andere sporten heb je als man vaak een voordeel. 50% van de wereld benadelen om een minderheid van een minderheid te plezieren vind ik idioot.
Precies. ik denk dat professionele vrouwelijk sporters absoluut geen fan zijn van toelating transgenders in hun competities, maar dit niet openlijk durven ventileren omdat ze dan meteen verketterd worden en misschien zelfs wel uit hun eigen competitie worden gecancelculturerd.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 3 mei 2021 @ 17:42:58 #80
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_199264033
Kennen jullie die Zuid Afrikaanse hardloopster nog?

https://m.standaard.be/cnt/dmf20160823_02435398
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_199264171
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:37 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom transgenders in sport een probleem zouden zijn, vooral in Amerika niet.
Sport is al heel lang op geslacht verdeeld waarbij bijna elke sport wel een mannen- en vrouwenvariant heeft.
Soms zal dat cultureel bepaald zijn omdat men liever niet had dat jongens en meisjes samen spelen of dat men bang was dat de meisjes te stoer zouden worden.
Maar ook doordat mannen- en vrouwenlichamen zich anders ontwikkelen waardoor ze heel andere kansen hebben.

Op sommige gebieden zijn mannen sterker dan vrouwen waardoor in bepaalde sporten er alleen mannen in de top zouden staan.
Dat kun je dan voor lief nemen als ultieme gelijke behandeling maar toch hebben we voor die sporten een vrouwentak waarin vrouwen niet tegen mannen uit hoeven te komen en niet vanwege hun geslacht al achter staan.

Als je dan door transvrouwen toe te laten alsnog biologische mannen de vrouwentak binnen haalt dan hef je deze gelijkmaker op.
Bij transvrouwen die al met hun 12e aan hormonen zijn begonnen zal er dan misschien weinig verschil zijn maar een transvrouw die pas met 24 in transitie zijn gegaan na 12 jaar met mannelijke hormonen te hebben geleefd zal dat merkbaarder zijn.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_199264305
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:31 schreef schommelstoel het volgende:
Ex-realityster Caitlyn Jenner onder vuur om transgenderuitspraken
In de UFC is dit ook een probleem, mannen die mee doen aan vrouwen competities en alle echte vrouwen aan gort slaan.
Dit komt dus steeds vaker voor, ook bij vele andere sporten en de extreme LGBTQ gemeenschap wil hier niets van horen.
Geweldig. Is dat ergens terug te zien?
Sowieso, we zijn toch allemaal gelijk? Waarom nog afzonderlijk mannen en vrouwen sporten. Zet gewoon alles bij elkaar op basis van prestaties ipv geslacht.
  Beste debater 2022 maandag 3 mei 2021 @ 18:12:43 #83
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199264352
quote:
10s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:27 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nee, dat doet het eigenlijk helemaal niet.

Alt-right:
[..]

Dus hoe je hier een strijd voor een blanke etnostaat door een Amerikaanse groepering aan genderdysforie tracht te linken ontgaat velen. Jij labelt alt-right aan letterlijk elk progressief onderwerp, van migratie tot LGBT, en van klimaatverandering tot vermeende discriminatie. Staat iemand niet vooraan de progressieve agenda de promoten? > Alt-right.

Het komt volgens mij vooral voort uit frustratie. Want zodra iemand een iets post dat hij of zij bijvoorbeeld geen voorstander is van massamigratie of het aanmoedigen van hormoonkuren bij kleuters, zit jij alweer ziedend achter je beeldscherm. En de enige reflex is dan om die persoon te demoniseren met het label 'alt-right'.
En als je in de spiegel kijkt gaat dit direct voor jou op. Met je links-progressief 'narratief' dat overal kennelijk heerst.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 3 mei 2021 @ 18:14:53 #84
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199264376
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
Een groot probleem binnen de LHBT gemeenschap ja.

Zodra je niet binnen de keurig afgekaderde lijntjes denkt dan wordt je direct buitengesloten. Kijk maar naar Jenner, Blaire White, Dave Rubin etc. waag het niet om binnen de LGBT gemeenschap ook maar enigszins conservatief of kritisch te zijn.

Overigens worden die lijntjes op arbitraire wijze steeds krapper gemaakt. Voorbeeld is J.K. Rowling die van LGBT-heldin naar TERF werd gedegradeerd omdat ze het lef had om een kritische noot te zetten bij het taalgebruik en het vervagen van definities rondom transgenders en biologische vrouwen.
Misschien omdat conservatisme nu niet direct bekend staat om haar tolerantie voor homo's.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199264387
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En als je in de spiegel kijkt gaat dit direct voor jou op. Met je links-progressief 'narratief' dat overal kennelijk heerst.
Wat gaat direct voor mij op?
  maandag 3 mei 2021 @ 18:16:33 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199264390
Goh, wat verrassend om te zien dat bekrompenheid in dit topic hoogtij viert.
Huilen dan.
  Beste debater 2022 maandag 3 mei 2021 @ 18:17:14 #87
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199264396
quote:
11s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:16 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Wat gaat direct voor mij op?
Dat werkelijk alles wat niet in je straatje past geschaard kan worden onder de noemer 'linksgeoriënteerd progressivisme". Niet voor niets is er een dejannn-bingokaart.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Leukste jonkie 2022 maandag 3 mei 2021 @ 18:20:01 #88
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_199264431
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:08 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Geweldig. Is dat ergens terug te zien?
Sowieso, we zijn toch allemaal gelijk? Waarom nog afzonderlijk mannen en vrouwen sporten. Zet gewoon alles bij elkaar op basis van prestaties ipv geslacht.
-XOXO- Je maintiendrai
pi_199264455
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat werkelijk alles wat niet in je straatje past geschaard kan worden onder de noemer 'linksgeoriënteerd progressivisme". Niet voor niets is er een dejannn-bingokaart.
Linksgeoriënteerd progressivisme heeft toch verder geen negatieve connotatie? Het is wat betreft een wereld van verschil met een label als 'alt-right'. En overigens zou ik lang niet alles wat niet in mijn straatje past in de categorie linksgeoriënteerd, dan wel progressief, willen scharen. Dat doe ik dus ook niet. Ik ben namelijk een zeer ruimdenkend mens O+.
  maandag 3 mei 2021 @ 18:22:15 #90
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199264462
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 17:13 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij af. Naar huidige Amerikaanse maatstaven zou dat nogal een belediging zijn, want het gaat daar tegenwoordig om het 'identificeren' als iemand van het andere geslacht, wat iemand transgender maakt.
Haha lekker bezig deze gast. Heel hard iets beweren en wanneer de bewering uitgedaagd wordt, roepen dat je het betwijfelt, maar nooit daadwerkelijk erkennen dat je maar wat uit je nek roept, omdat het negatief klinkt over de groep die je probeert aan te vallen.

Niet de enige in dit topic trouwens.
  maandag 3 mei 2021 @ 18:24:55 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199264500
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat werkelijk alles wat niet in je straatje past geschaard kan worden onder de noemer 'linksgeoriënteerd progressivisme". Niet voor niets is er een dejannn-bingokaart.
Sterker nog: de kelder puilt uit van de linksgeoriënteerde progressieve stropoppen, enkel opgetuigd omdat zonder karikaturale verdraaiingen de werkelijkheid nog niet genoeg niet in het straatje past.
Huilen dan.
  Leukste jonkie 2022 maandag 3 mei 2021 @ 18:27:23 #93
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_199264539
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Misschien omdat conservatisme nu niet direct bekend staat om haar tolerantie voor homo's.
Ben ik het niet mee eens, maar dat is toch geen reden om conservatieven LHBT'ers (vaak niet eens echt conservatief, maar klassiek liberaal voor wie wokeism en identity politics veel te ver zijn doorgeslagen) dan maar buiten te sluiten.

Daarbij is iemand als Rowling ver van conservatief en heeft communisten als rolmodellen, maar ja één puntje van kritiek op de transgendergemeenschap en ze moet gecanceld worden.
-XOXO- Je maintiendrai
pi_199264695
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:58 schreef Dejannn het volgende:
Als iemand die binnen deze groep valt kan ik dit bevestigen. Zodra je niet voldoet aan een vrij rigide beeld wat er is gecreëerd op basis van het LGBT aspect van je identiteit, en tevens niet de gewenste dogma's opdreunt, resulteert dit vaak in woeste reacties. Het is bijna alsof je een soort van "traitor" bent binnen "de tribe". Heel erg apart wel.

In deze situatie heeft Caitlyn Jenner natuurlijk gewoon gelijk. Transgender "meisjes" moeten niet op professioneel niveau kunnen sporten met biologische meisjes, want het zijn geen meisjes. Fantastisch dat ze hier zo eerlijk over is. Natuurlijk resulteert dit in schuimbekkende reacties, maar dat komt ook mede omdat veel te veel is toegegeven aan de hele genderideologie. Dit heeft ervoor gezorgd dat de T-groep van de LGBT'ers, een stel verwende kinderen zijn geworden die direct in de meest hysterische temper tantrums schieten als men niet op de wenken wordt bediend en direct krijgt wat er wordt gevraagd.
Ik val ook onder deze communitie (denk ik :? ) Hoe dan ook, alle LGBT+ers die ik ken geven hier geen neuk om. Die willen gewoon een normaal leven en geaccepteerd worden.

Je doet nu net of alle LGBT+ers hier constant mee bezig, terwijl ik zeker weet dat een grootdeel hoogstens af en toe een feestje bezoekt.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 3 mei 2021 @ 19:46:26 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199265577
quote:
15s.gif Op maandag 3 mei 2021 18:39 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik val ook onder deze communitie (denk ik :? ) Hoe dan ook, alle LGBT+ers die ik ken geven hier geen neuk om. Die willen gewoon een normaal leven en geaccepteerd worden.

Je doet nu net of alle LGBT+ers hier constant mee bezig, terwijl ik zeker weet dat een grootdeel hoogstens af en toe een feestje bezoekt.
Ja zeg, een realistisch beeld dat past natuurlijk niet in het beeld dat Dejannn hier neer wil zetten. Mensen moeten natuurlijk wel denken dat LGBT+ers een hysterisch leger aan schuimbekkende, volkomen onredelijke en geradicaliseerde gekkies vormen om antibeleid tegen hen te kunnen normaliseren.
pi_199265676
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja zeg, een realistisch beeld dat past natuurlijk niet in het beeld dat Dejannn hier neer wil zetten. Mensen moeten natuurlijk wel denken dat LGBT+ers een hysterisch leger aan schuimbekkende, volkomen onredelijke en geradicaliseerde gekkies vormen om antibeleid tegen hen te kunnen normaliseren.
Ik zou dus antibeleid willen normaliseren tegen een groep waar ik zelf toebehoor. Volg je het zelf nog een beetje? Je doet je ondertitel in elk geval weer eens eer aan.
  maandag 3 mei 2021 @ 20:03:35 #97
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199265818
quote:
10s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:54 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik zou dus antibeleid willen normaliseren tegen een groep waar ik zelf toebehoor. Volg je het zelf nog een beetje? Je doet je ondertitel in elk geval weer eens eer aan.
Ik denk dat iedere normale toeschouwer ondertussen langzaamaan opmerkt dat het niet uitmaakt waar jij toe behoort of wat je aanhangt (of in ieder geval claimt toe te behoren of aan te hangen), om te doorzien wat voor bij elkaar gelogen vijandbeeld je opzet, om met allerlei oneerlijke discussiemethodes "rationeel" te bestrijden.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 3 mei 2021 @ 20:16:10 #98
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_199266002
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:48 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi onderwerp waarin ik het lastig vind om een kant te kiezen.

Sport is per definitie oneerlijk. Een man van 1,70 zal niet snel een wereldster in basketbal worden en als jij niet het talent hebt, dan word je nooit een prof voetballer, hoe hard je ook traint.
Het is ook niet zo dat als een trans vrouw ervoor kiest om professioneel sporter te zijn, dat zij zomaar wereldkampioen wordt. Dat komt haar niet zomaar aanwaaien, daar moet ze ontzettend veel en ontzettend lang voor trainen.

Bij de KNZB was het zo dat je als trans vrouw pas professionele wedstrijden mocht spelen nadat je 3 jaar (aantoonbaar) aan de testosterononderdrukkende hormonen zit. Dit is veranderd naar twee jaar en dat is genoeg tijd om hormonaal geen voordeel meer te hebben.
Tegelijkertijd betekent dat dus ook dat je 2 jaar lang niet je sport op professioneel niveau mag beoefenen en dat zorgt voor een hoge barrière om aan de transitie te beginnen. Ik weet niet hoe het met andere sportbonden zit, maar daar verwacht ik dezelfde regels. De "man in een rok die eventjes vrouwen verslaat" kom je dan ook niet tegen.

Toch sta ik ook niet te springen om zomaar trans atleten toe te laten in sportcompetities. Een trans vrouw, die na de puberteit in transitie gaat, is vaak wat langer, heeft langere handen en voeten en kunnen daar in sommige sporten wel voordeel uit halen, ondanks dat ze minder testosteron in hun lijf hebben dan cis vrouwen.
Basketballen tegen een team van trans vrouwen geeft een team van cis vrouwen een nadeel, terwijl het met turnen dan weer andersom is.
Waar trek je de grens? Trans sporters moeten al zoveel opgeven om professioneel te kunnen sporten en als er dan eentje kampioen wordt, dan komt dit vooral dankzij talent en hard werken, niet door oneerlijk voordeel.
Bovendien speelt deze discussie al best lang, terwijl we nog nooit een (openlijk) transgender atleet na de transitie op de Olympische Spelen gezien hebben. Tot nu toe zijn alle medailles door cis sporters gewonnen, dus waar hebben we het nou eigenlijk over?
Het gaat zelfs verder dan dat. Iemand die de transitie maakt na zijn puberteit (man-vrouw) heeft een dichtere botstructuur, sterkere en dichtere spieren, het gestel kan meer zuurstof opnemen en rondpompen.

Tja, sorry maar zulke dingen komen simpelweg voort uit onze evolutie. Mannen zijn, uithezonderingen daargelaten, fysiek sterker en houden dat langer vol. Het is dus oneerlijk tov niet trans vrouwen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_199266072
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:03 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik denk dat iedere normale toeschouwer ondertussen langzaamaan opmerkt dat het niet uitmaakt waar jij toe behoort of wat je aanhangt (of in ieder geval claimt toe te behoren of aan te hangen), om te doorzien wat voor bij elkaar gelogen vijandbeeld je opzet, om met allerlei oneerlijke discussiemethodes "rationeel" te bestrijden.
Dat mag je allemaal vinden natuurlijk. Ik deel hier slechts mijn visie, en die wil nog wel eens haaks staan op wat sommige progressieve figuren willen horen van minderheden. Zodra men deze groepen niet kan gebruiken voor het pushen van de eigen agenda, resulteert dat keer op keer in woede en frustratie. Al deze aantijgingen spreken wat dat betreft ook weer boekdelen. Een gelogen vijandbeeld? Oneerlijke discussiemethoden? Hier is totaal geen sprake van ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2021 20:22:13 ]
  maandag 3 mei 2021 @ 20:28:10 #100
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_199266172
Dit is geen unieke mening. JK Rowling (iemand die zich altijd heeft uitgesproken voor transgenders en allerlei andere bijzondere groepen) werd een jaar of wat geleden ook aan het kruis genageld voor een vergelijkbaar standpunt. Tegenwoordig noemen haar voormalige geloofsgenoten haar "transfoob". :')

En dit dan: Martina Navratilova: Transgender Athletes in Women's Sport Is Insane, Cheating

Die kreeg me destijds ook een bak shit over zich heen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')