quote:Na een half uurtje ken je iedereen. Iedereen is voor het eerst op een meeting geweest. En een groot voordeel van deze meeting is dat je altijd een gespreksonderwerp hebt.
Op dinsdag 4 februari 2003 10:31 schreef boebiedoe het volgende:
Ik ken alleen niemand
quote:Ik ken dat gevoel, en dat komt goed joh. De meeste Fok!kers die ik heb gemeet waren echt hele aardige koele mensen. Kun je best een dag mee omgaan hoor! En mocht je verlegen zijn ofzow... dat zijn er meer.
Op dinsdag 4 februari 2003 10:31 schreef boebiedoe het volgende:
Ik ken alleen niemand
Extra onder voorbehoud voor wijzigingen halverwege dit project natuurlijk...
quote:Jaaaaaaaaa!!! De piranha was super! Dit jaar weer hoor! We sjouwen jullie er wel in
Op maandag 3 februari 2003 22:27 schreef thurminator het volgende:[..]
De Piranha was ook leuk...
[..]De trilsteen voel je zelfs als je er met je rolstoel op staat!!
De trilsteen is klote, krijg weer kippevel als ik aan dat ding denk! Niet dat-ie eng is ofzo, het is gewoon een grappig ding, maar niet helemaal voor mijn soort mensen...
Vogeltje: JAAAA, ik ga wééér naar de efteling (2 tot 3 keer per jaar is toch niet overdreven veel?)
Boedieboe:
Vorig jaar kende ik ook niemand hoor, en ik ben ook niet echt een bekende user, maar iedereen was erg aardig!
quote:En? En? En? Het is donderdag!
Op dinsdag 4 februari 2003 17:17 schreef Tackleberry het volgende:
Donderdag weet ik of ik mee kan (dan krijg ik als het goed mijn rooster)Extra onder voorbehoud voor wijzigingen halverwege dit project natuurlijk...
yvonne is natuurlijk op elke meeting een gespreksonderwerp, maar nu hebben we ook nog aaaalle attracties erbij.
quote:Da's niet keigaaf.
Op vrijdag 7 februari 2003 15:19 schreef sweetie het volgende:
16 mei heb ik centraal examen..
quote:Ja zie je wel, ik dacht al wel dat jij diegene was die met troela, YPPY en mij in de Piranha was geweest
Op woensdag 5 februari 2003 20:49 schreef Nyame het volgende:[..]
Jaaaaaaaaa!!! De piranha was super! Dit jaar weer hoor! We sjouwen jullie er wel in
quote:We gaan weer 2 keer achter elkaar!
Op vrijdag 7 februari 2003 16:59 schreef thurminator het volgende:[..]
Ja zie je wel, ik dacht al wel dat jij diegene was die met troela, YPPY en mij in de Piranha was geweest
(maar toen had je toch een andere username?
)
quote:* Troela zegt ff via Thurminator dat ze geen zin heeft in nog een blauwe plek!!
Op vrijdag 7 februari 2003 17:08 schreef YPPY het volgende:[..]
We gaan weer 2 keer achter elkaar!
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door thurminator op 07-02-2003 18:09]
quote:Ja... Nou ja, dat wil zeggen dat ik me nog aangemeld had voor de meeting met mijn vorige username, maar tijdens de meeting gebruikte ik mijn nieuwe al op fok, had er toen alleen nog nauwelijks posts mee!
Op vrijdag 7 februari 2003 16:59 schreef thurminator het volgende:[..]
Ja zie je wel, ik dacht al wel dat jij diegene was die met troela, YPPY en mij in de Piranha was geweest
(maar toen had je toch een andere username?
)
quote:Als Troela even een FA mailt, kan die haar mailadres veranderen. Dan kan ze wel weer fokken.
Op vrijdag 7 februari 2003 17:34 schreef thurminator het volgende:[..]
* Troela zegt ff via Thurminator dat ze geen zin heeft in nog een blauwe plek!!
* Troela is haar wachtwoord kwijt en d'r mailaccount is opgeheven
quote:Ja hoor tuurlijk, was vorig jaar keigezellig
Op vrijdag 7 februari 2003 23:46 schreef Nyame het volgende:[..]
Mag ik nu nog wel mee?
quote:Zoooo hier ben ik dan weer!!
Op zaterdag 8 februari 2003 09:29 schreef YPPY het volgende:[..]
Als Troela even een FA mailt, kan die haar mailadres veranderen. Dan kan ze wel weer fokken.
quote:Nou ik ben nog net niet levensmoe
Zullen we dan extra kussentjes meenemen?
quote:Niet echt nee..
Op vrijdag 7 februari 2003 15:23 schreef YPPY het volgende:[..]
Da's niet keigaaf.
Jullie kunnen het zeker niet 2 weekjes opschuiven?
quote:Nee
Op zaterdag 8 februari 2003 18:22 schreef sweetie het volgende:[..]
Niet echt nee..
Jullie kunnen het zeker niet 2 weekjes opschuiven?
quote:Ze beginnen pas om 14:00
Op zaterdag 8 februari 2003 19:03 schreef YPPY het volgende:[..]
Nee
We zitten met de vrije dagen van Fannetje, die zijn weinig flexibel. Misschien ben je al vroeg klaar en kun je wat later komen.
Dan maar wachten tot volgend jaar
quote:Helemaal niet flexibel zelfs, ik heb tegelijk vrij met de kinderen in m'n klas.
Op zaterdag 8 februari 2003 19:03 schreef YPPY het volgende:[..]
Nee
We zitten met de vrije dagen van Fannetje, die zijn weinig flexibel. Misschien ben je al vroeg klaar en kun je wat later komen.
Jammer Sweetie, dan maar weer tot volgend jaar
quote:Kom je op mijn meeting dan? Fok - Efteling meeting - za 5 april
Op zaterdag 8 februari 2003 19:11 schreef sweetie het volgende:[..]
Ze beginnen pas om 14:00
Dan maar wachten tot volgend jaar
quote:ALS ik het huidige rooster aanhoudt tot in mei (wat ik toch enigzins betwijfel) is er niets aan de hand... Door creatief omgaan met het rooster (wat verschuivingen regelen) heb ik een leuk rooster.
Op donderdag 6 februari 2003 08:57 schreef YPPY het volgende:
En? En? En? Het is donderdag!(ok, nog wel een beetje vroeg)
Maar nogmaals; ik ga er niet vanuit dat mijn rooster hetzelfde blijft, maar wat ik wél weet is dat ik in het 2e blok minder uren heb. Blijven duimen dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |