abonnement Unibet Coolblue
pi_199284398
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 04:58 schreef raptorix het volgende:

[Ten eerste is 1 juli tenminste iedereen tenminste 1 keer gevaccineerd.
Nee, iedereen die wil is in juli 1x gevaccineerd. Dat is een subtiel verschil.
pi_199284409
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 07:44 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Nee, iedereen die wil is in juli 1x gevaccineerd. Dat is een subtiel verschil.
Maken we er 1 juli van, maar goed vaccineren is slecht bijzaak voor Hugo, die is vooral met testballonetje en paspoortjes bezig, en die vind het gek die ziekenhuizen vol liggen: Omdat de mensen niet luisteren, hou toch op.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 5 mei 2021 @ 07:59:28 #103
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199284475
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 07:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Maken we er 1 juli van, maar goed vaccineren is slecht bijzaak voor Hugo, die is vooral met testballonetje en paspoortjes bezig, en die vind het gek die ziekenhuizen vol liggen: Omdat de mensen niet luisteren, hou toch op.
Hugo de Jonge is voornamelijk druk met Open Nederland die hij met 925 miljoen een kleine subsidie heeft gegeven om Nederland te redden
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199284704
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:20 schreef eragon2890 het volgende:
Ik sta voor nu achter de maatregelen, maar het is letterlijk een levende hel voor me. Hoe sneller ik weer gewoon lekker naar mijn favoriete evenementen mag gaan en lekker vrij open rond mag lopen zonder 1.5m, zonder bekvodjes, zonder knuffelverboden, zonder looplijnen etc maar gewoon lekker mengen, vrienden maken, knuffelen, gewoon normaal sociaal vrij MENS ZIJN, hoe blijer ik ben
:? :?
Waarom sta je achter de maatregelen als ze een levende hel zijn ?
Je WEET toch dat de maatregelen niet deugen ?
quote:
Ik ben helemaal met je eens dat Azië het beter doet, ik zie dat het leven in vietnam, China, Taiwan, nz, alweer 100% is zoals in 2019 inclusief die evenementen die ik hier zo mis zonder vodjes, afstand etc, gewoon vrij, open, spontaan, gezellig, en ik ben elke keer WOEST. ik wil dat ook weer, en dat zij letterlijk alles weer mogen en ik hier opgehokt wordt en ontdaan wordt van mijn menselijke natuur met 1,5m regels en mondkapjes en iedereen als gevaar moeten zien maakt me witheet.
Stop ten eerste eens met China als goed voorbeeld te zien, daar zijn ze echt niet vrij, helemaal niet nu er Covid is
Misschien hebben je vrienden die er wonen het niet eens meer door, maar je wordt letterlijk overal gevolgd en getracked. En zo`n QR code achtig iets om ergens binnen te komen als bewijs dat je niet besmet bent, hadden ze daar bijna een jaar geleden al
Ten tweede zijn ze in die Aziatische landen niet gestopt met mondkapjes hoor, en 1,5m afstand was sowieso al onmogelijk in die drukke miljoenensteden natuurlijk
quote:
Maar de strategie verandert voorlopig niet; heb je die motie gezien? Regering blijft dus met grofweg 80% van de kamer achter zich gewoon sturen op zorgcapaciteit. Als zodanig is het enige wat mij boeit hoe ik zo snel mogelijk weer als vanouds van mijn events, leven en vrijheid kan genieten zonder 1.5m en vodjes binnen die strategie.
Als alternatief voor het sturen op zorgcapaciteit wil jij een ZeroCovid strategie
Zeg dan maar gedag tegen je vrijheid voor de rest van het jaar
Want het virus is nu zo verspreid dat je dat echt niet in een paar maand lukt
Dat betekent een snoeiharde lockdown en keiharde repressie
En vanzelfsprekend een verwoeste economie in Nederland handelsland
Maar dan wil je zeker weer uitzonderingen voor grensverkeer, en vrachtverkeer zodat de economie door blijft gaan ?
Dan lukt je Zero Covid strategie ook niet
Het is niet voor niets dat al die landen die ZeroCovid hebben eilanden zijn, of landen met veel minder grensverkeer als in de EU
quote:
Voor nu steun ik zoals ik al eerder zei als een van de weinigen hier die testwet, omdat de overheid die dingen expliciet alleen wilt inzetten straks als alternatief voor de 1.5m bij bv (letterlijk citaat minister) "hele grote evenementen" of (stond in die nota) om al voor stap 6 de 1.5m te kunnen dumpen in het onderwijs. Als zo'n test ervoor zorgt dat ik straks bv in augustus op tomocon weer lekker vrij lol kan hebben zonder 1.5m, gewoon lekker kan knuffelen wie ik wil zeg maar gewoon normaal, zoals in Engeland nu ook al in uitvoering wordt gebracht (vorig weekend bv 3000 mensen zonder afstand of vodjes in een nachtclub), dan ben ik helemaal voor.
Gelukkig is dat ook wat de overheid wilt.
Wat ??
Jij denkt dat het toegangstesten alleen sporadisch ingezet wordt "omdat Hugo de Jonge dat gezegd heeft ?"
Een onbetrouwbaardere hond dan Hugo De Jonge is er niet

Maandenlang zei ie dat mondkapjes niet nodig waren en slechts schijnveiligheid boden, en plots waren ze verplicht
quote:
Ik wil gewoon ook weer alles mogen wat voor corona mogt zsm net als die Aziaten, en binnen onze strategie bereiken we dat tegen oktober omdat ziekenhuizen niet meer overbelast kunnen raken. En het moment dat de overheid stap 6 aankondigt ga ik heel, heel, heel bij zijn en accuut vergeten dat dit tyfusvirus wat alles al zo lang van mij afpakt ooit bestaan heeft. Simpel.

Maar ik accepteer zowieso niet dat ik hier volgend jaar nog met maatregelen en testen zit opgescheept, dat hebben die Aziaten namelijk ook allemaal niet, die leven 100% Vrij als voor corona, en dat moet in onze strategie volgend jaar ook kunnen. Punt.
Hoe kom je er toch steeds bij dat die Aziatische landen leven als voor Corona en dat ze daar weer alles mogen ?
Dat is onzin

[ Bericht 2% gewijzigd door bluemoon23 op 05-05-2021 08:56:42 ]
  woensdag 5 mei 2021 @ 08:54:05 #105
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199284963
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 07:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Hugo de Jonge is voornamelijk druk met Open Nederland die hij met 925 miljoen een kleine subsidie heeft gegeven om Nederland te redden
Redden? Voor 2-3 maanden?
Het enige wat NL gaat redden is een goede vaccinatiecampagne. Niet een testmaatschappij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 5 mei 2021 @ 08:57:52 #106
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199284986
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Redden? Voor 2-3 maanden?
Het enige wat NL gaat redden is een goede vaccinatiecampagne. Niet een testmaatschappij.
Maar zijn maffia vrienden hebben wel 925 miljoen in de pocket ,
makkelijk zo een demissionair kabinet behalve in corona zaken

Dab kan je alsnog 925 miljoen achterover drukken

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 05-05-2021 09:18:36 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199285000
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 23:38 schreef NightDancert het volgende:
Mooi dat al die wappies straks de deksel op hun neus krijgen.
Ja, of de rconomie omdat ineens blijkt dat er toch een beetje boel minder mensen op komen dagen dan verwacht.

En ik denk dat er een zwarte markt gaat ontstaan hiervoor. Niet dat ik daar gebruik van ga maken want ik ben principieel tegen. Maar als ik zie hoe vindingrijk mensen nu al zijn, is dat slechts een kwestie van afwachten.
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:03:03 #108
37887 Dauthi
Progressive
pi_199285026
Ironisch, dat in de gedenkings en bevrijheidingsweek de vrijheid nog meer wordt beperkt.

Vrijheid die bij de minste tegenstand meteen het raam wordt uitgesmeten.

Het is in en in triest en precies wat ik had verwacht dat stond te gebeuren in de bananenmonarchie.

Remember remember the 5th of November...
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:08:59 #109
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199285073
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Maar zijn maffia vrienden hebben wek 925 miljoen in de pocket ,
makkelijk zo een demissionair kabinet behalve in corona zaken

Dab kan je alsnog 925 miljoen achterover drukken
Vraag me af wat de legitimiteit is van al het ingevoerde.
Het is nieuw onder een demissionair kabinet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:09:56 #110
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199285078
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:03 schreef Dauthi het volgende:
Ironisch, dat in de gedenkings en bevrijheidingsweek de vrijheid nog meer wordt beperkt.

Vrijheid die bij de minste tegenstand meteen het raam wordt uitgesmeten.

Het is in en in triest en precies wat ik had verwacht dat stond te gebeuren in de bananenmonarchie.

Remember remember the 5th of November...
Ook zo'n voorstel naar de kamer sturen op de avond van dodenherdenking.
Respectloze hond is het, hugo.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:11:01 #111
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199285088
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 23:38 schreef NightDancert het volgende:
Mooi dat al die wappies straks de deksel op hun neus krijgen.
Denk dat je je moet afvragen wie hier de wappie is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:19:20 #112
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199285159
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ook zo'n voorstel naar de kamer sturen op de avond van dodenherdenking.
Respectloze hond is het, hugo.
een smerige rat is het zeker
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:23:31 #113
37887 Dauthi
Progressive
pi_199285196
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vraag me af wat de legitimiteit is van al het ingevoerde.
Het is nieuw onder een demissionair kabinet.
Demissionair is een typische Nederlandse poldermaatregel/herenakkoord. We zeggen dat we niets meer doen omdat het vertrouwen is opgezegd maar technisch heeft het Kabinet nog de volledige macht.

Nederland is meer een dictatuur van de meerheid dan een democratie...
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:32:34 #114
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199285291
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:23 schreef Dauthi het volgende:
dictatuur van de meerheid
Ook niet eens. Want 76+38 is niet bepaald een meerderheid van 17mln.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_199285670
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 09:21 schreef Nober het volgende:
De testmaatschappij is in aantocht.

[ twitter ]

Nota naar aanleiding van het nader verslag Tijdelijke wet testbewijzen covid-19

Wijziging van de Wet publieke gezondheid in verband met het stellen van tijdelijke regels over de inzet van testbewijzen bij de bestrijding van het virus SARS-CoV-2

https://www.rijksoverheid(...)estbewijzen-covid-19

Bewijs maar dat je negatief bent. :W
Is dat niet prachtig en een teken van grootse visie en vooruitgang dan?
De Jodenster (Huh? Nee daar kan ik me niets over herinneren) heeft zichzelf ook prima bewezen, weliswaar in een ander tijdperk met een andere achterliggende motivatie en je hoeft een vaccinatiebewijs nu niet continue te tonen maaaaarrrrrr het heeft een enorm positief effect gehad op de maatschappij, die tweedeling.

EN je kon zo tenminste direct zien met wie je "veilig" kon omgaan en wie je zoveel mogelijk links moest laten liggen. Win - Win....

En vandaag vieren we..... wat ook alweer?

P.s. wie het waagt om alle WO2 verschrikkingen weer te vergelijken met Corona kan meteen in de stront zakken. De mensheid had wat moeten leren van die tijd en overheden hadden zich vandaag de dag NOOIT mogen laten uitlokken Corona als een nationale / wereldwijde ramp te behandelen.
pi_199286251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ook zo'n voorstel naar de kamer sturen op de avond van dodenherdenking.
Respectloze hond is het, hugo.
Het gore lef, tegen een motie van de kamer in, als demissionair kabinet. En dan heeft de RvS ook nog eens de doelpalen definitief verzet en bepaald dat de grondrechtinbreuken door mogen gaan nadat de noodsituatie van overstromende ziekenhuizen niet meer dreigt, maar ook gebruikt mogen worden voor het verder indammen van een virus met de mortaliteit van een zware griep.

Een en ander omlijst door een schaamteloze goebbelsiaans propagandacampagne over vrijheid die kennelijk bestaat in het illegaal militair bezetten van andere landen, het seksueel mogen begeren van wie je wil zonder ermee af te mogen spreken op een terras, en allerlei smadelijke verzinsels mogen debiteren over hoe FvD en PVV de vrijheid bedreigen en deze Israel fanboys het antisemitisme doen opleven. En dan komt ook nog die Mofrikaanse pensioenendief die met haar miljoen moslimimmigranten de joodse gemeenschap een stuk onveiliger heeft gemaakt straks even vertellen hoe haar neue Weltordnung antisemitisme gaat bestrijden door de vrijheid van meningsuiting aan banden te leggen terwijl mensen die demonstreren door de politie in mekaar geknuppeld worden. .
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:26:43 #117
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_199286612
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:23 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Demissionair is een typische Nederlandse poldermaatregel/herenakkoord. We zeggen dat we niets meer doen omdat het vertrouwen is opgezegd maar technisch heeft het Kabinet nog de volledige macht.

Nederland is meer een dictatuur van de meerheid dan een democratie...
Meer macht zelfs want nu kunnen we niet meer weggestuurd worden.

Groet,
Mark
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:34:49 #118
37887 Dauthi
Progressive
pi_199286702
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:26 schreef Hahug13 het volgende:

[..]

Meer macht zelfs want nu kunnen we niet meer weggestuurd worden.

Groet,
Mark
Ze konden al niet worden weggestuurd...
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:27:02 #119
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199287434
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het gore lef, tegen een motie van de kamer in, als demissionair kabinet. En dan heeft de RvS ook nog eens de doelpalen definitief verzet en bepaald dat de grondrechtinbreuken door mogen gaan nadat de noodsituatie van overstromende ziekenhuizen niet meer dreigt, maar ook gebruikt mogen worden voor het verder indammen van een virus met de mortaliteit van een zware griep.

Een en ander omlijst door een schaamteloze goebbelsiaans propagandacampagne over vrijheid die kennelijk bestaat in het illegaal militair bezetten van andere landen, het seksueel mogen begeren van wie je wil zonder ermee af te mogen spreken op een terras, en allerlei smadelijke verzinsels mogen debiteren over hoe FvD en PVV de vrijheid bedreigen en deze Israel fanboys het antisemitisme doen opleven. En dan komt ook nog die Mofrikaanse pensioenendief die met haar miljoen moslimimmigranten de joodse gemeenschap een stuk onveiliger heeft gemaakt straks even vertellen hoe haar neue Weltordnung antisemitisme gaat bestrijden door de vrijheid van meningsuiting aan banden te leggen terwijl mensen die demonstreren door de politie in mekaar geknuppeld worden. .
2nd that.
Geen speld tussen te krijgen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:58:43 #120
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199287838
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:26 schreef Hahug13 het volgende:

[..]

Meer macht zelfs want nu kunnen we niet meer weggestuurd worden.

Groet,
Mark
https://www.telegraaf.nl/(...)-gaan-onbespreekbaar

Geen test maatschappij om de 925 miljoen Euro aan de maffia te verantwoorden
quote:
We moeten zo snel mogelijk terug naar het oude ’normaal’ en niet onnodig een systeem van testen in stand willen houden”, stelt KHN-voorzitter Robèr Willemsen. „

Het lijkt wel alsof het kabinet de enorme uitgaven op deze manier wil verantwoorden, in plaats van de focus te leggen op de heropening van de samenleving.”

De branchevereniging merkt verder op niet alleen te staan met de kritiek en dat verschillende burgemeesters ook tegen de plannen voor sneltests zijn.


Ook andere branches hebben volgens KHN aangegeven sneltests niet te zien zitten.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199298542
Ik weiger een persoonlijke gezondheid test als "toegangsbewijs" voor wat dan ook!!

Veel plezier "samen" in de test maatschappij, ik organiseer mijn eigen evenementen wel en heb daar geen boodschap aan Corona, de Griep of mensen met een Aids besmetting.
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:06:03 #122
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_199299018
Testen voor toegang is een absurd idee, je zou bijna denken dat het een afleidingsmanoeuvre is. Een preventieve intelligentietest voor ministers vind ik dan weer wel een goed idee.
Never explain, never apologize.
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:13:05 #123
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199299095
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:06 schreef Lurf het volgende:
Testen voor toegang is een absurd idee, je zou bijna denken dat het een afleidingsmanoeuvre is. Een preventieve intelligentietest voor ministers vind ik dan weer wel een goed idee.
Gaat niet door joh, dat was gewoon een truc om 925 miljoen los te peuteren van Hugo

De kindertoeslag ouders krijgen na veel bedelen 10 miljoen uitgekeerd

quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:06 schreef Lurf het volgende:
Testen voor toegang is een absurd idee, je zou bijna denken dat het een afleidingsmanoeuvre is.
Een preventieve intelligentietest voor ministers vind ik dan weer wel een goed idee.
of ze wel beslissingen > 10 miljoen euro mogen nemen in een demissionaire status

[ Bericht 16% gewijzigd door michaelmoore op 06-05-2021 10:59:12 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199299309
BBB: Waarom 10 uur debatteren als de coalitie er al over uit is? Zonde van mijn tijd.
pi_199299644
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het gore lef, tegen een motie van de kamer in, als demissionair kabinet. En dan heeft de RvS ook nog eens de doelpalen definitief verzet en bepaald dat de grondrechtinbreuken door mogen gaan nadat de noodsituatie van overstromende ziekenhuizen niet meer dreigt, maar ook gebruikt mogen worden voor het verder indammen van een virus met de mortaliteit van een zware griep.

Een en ander omlijst door een schaamteloze goebbelsiaans propagandacampagne over vrijheid die kennelijk bestaat in het illegaal militair bezetten van andere landen, het seksueel mogen begeren van wie je wil zonder ermee af te mogen spreken op een terras, en allerlei smadelijke verzinsels mogen debiteren over hoe FvD en PVV de vrijheid bedreigen en deze Israel fanboys het antisemitisme doen opleven. En dan komt ook nog die Mofrikaanse pensioenendief die met haar miljoen moslimimmigranten de joodse gemeenschap een stuk onveiliger heeft gemaakt straks even vertellen hoe haar neue Weltordnung antisemitisme gaat bestrijden door de vrijheid van meningsuiting aan banden te leggen terwijl mensen die demonstreren door de politie in mekaar geknuppeld worden. .
Wat heeft de rvs verzet?? Het mag tijdelijk gebruikt worden om het genoeg in te dammen dat de ziekenhuizen niet opnieuw overspoelen. Logisch.

En seksueel beweren maar niet op een terras? Wat zeg je überhaupt?
#WeesGeenWhales
pi_199299653
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:34 schreef Nober het volgende:
BBB: Waarom 10 uur debatteren als de coalitie er al over uit is? Zonde van mijn tijd.
Maar zijn ze dat? D66 wil bv geen eigen bijdrage en een vaccinatiebewijs, dat laatste gaat christenunie echt niet willen denk ik zo. Bijvoorbeeld.
#WeesGeenWhales
pi_199299673
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:05 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Maar zijn ze dat? D66 wil bv geen eigen bijdrage en een vaccinatiebewijs, dat laatste gaat christenunie echt niet willen denk ik zo. Bijvoorbeeld.
Coalitie is in dit geval VVD/D66/CDA/GL/PvdA de CU mag een andere keer weer meedoen.
pi_199299713
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:07 schreef Nober het volgende:

[..]

Coalitie is in dit geval VVD/D66/CDA/GL/PvdA de CU mag een andere keer weer meedoen.
Okay, maar dan nog zie ik diezelfde strijdpunten ook wel tussen d66 en cda...
#WeesGeenWhales
pi_199299813
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:12 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Okay, maar dan nog zie ik diezelfde strijdpunten ook wel tussen d66 en cda...
De Jonge (CDA) komt met deze wet en D66...

pi_199299886
Goh, PvdA wil het alleen voor grote evenementen.
pi_199299986
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:27 schreef Nober het volgende:
Goh, PvdA wil het alleen voor grote evenementen.
Ik zei toch dat er nog wel genoeg te vechten is?
#WeesGeenWhales
pi_199301226
De PCR test voor Covid19 deugt al van geen enkele kant. Een plan voor een testsamenleving gaat dus helemaal onderuit omdat je niet juist kunt testen.
  donderdag 6 mei 2021 @ 14:59:19 #133
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_199302352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 13:19 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
De PCR test voor Covid19 deugt al van geen enkele kant. Een plan voor een testsamenleving gaat dus helemaal onderuit omdat je niet juist kunt testen.
Het is meer de statistiek achter het testen: een negatieve testuitslag is onbetrouwbaar(der) als er veel viruscirculatie is, en dat is juist de situatie waarin je toegangstesten in zou willen zetten. En als er weinig circulatie is heb je ook geen toegangstesten nodig.

Ik vind het een onzalig en onnozel idee. Het is een politiek project en niets meer. Ik vind het ook gek dat Hugo de Jonge nu het testen staat te verdedigen om de samenleving te kunnen openen, terwijl hij daar begin dit jaar nog met gestrekt been tegenin ging toen HerstelNL met vergelijkbare ideeën kwam.
Never explain, never apologize.
pi_199302446
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:59 schreef Lurf het volgende:

[..]

Het is meer de statistiek achter het testen: een negatieve testuitslag is onbetrouwbaar(der) als er veel viruscirculatie is, en dat is juist de situatie waarin je toegangstesten in zou willen zetten. En als er weinig circulatie is heb je ook geen toegangstesten nodig.

Ik vind het een onzalig en onnozel idee. Het is een politiek project en niets meer. Ik vind het ook gek dat Hugo de Jonge nu het testen staat te verdedigen om de samenleving te kunnen openen, terwijl hij daar begin dit jaar nog met gestrekt been tegenin ging toen HerstelNL met vergelijkbare ideeën kwam.
Als een test betrouwbaar is dan is het betrouwbaar. Of er veel of weinig virus is maakt dan niet uit lijkt me. Die PCR test voor Covid19 deugt gewoon niet. De testmaatschappij wordt zo een grote theater.
  donderdag 6 mei 2021 @ 15:17:19 #135
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_199302586
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 15:06 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:

[..]

Als een test betrouwbaar is dan is het betrouwbaar. Of er veel of weinig virus is maakt dan niet uit lijkt me. Die PCR test voor Covid19 deugt gewoon niet. De testmaatschappij wordt zo een grote theater.
De betrouwbaarheid van de PCR test (en andere testen) is afhankelijk van de viruscirculatie omdat het om kansrekening gaat. Een testuitslag is nooit absoluut, maar hangt af van de omgeving waarin je hem uitvoert. Als er veel besmettingen zijn is de kans op een fout-negatieve uitslag veel groter dan wanneer er weinig besmettingen zijn. Dat is de voornaamste reden dat testen voor toegang niet werkt.

Los daarvan is de PCR test inderdaad minder betrouwbaar dan wordt gesuggereerd, maar dat is weer een ander verhaal.
Never explain, never apologize.
  donderdag 6 mei 2021 @ 17:33:17 #136
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199304055
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:59 schreef Lurf het volgende:

[..]

Het is meer de statistiek achter het testen: een negatieve testuitslag is onbetrouwbaar(der) als er veel viruscirculatie is, en dat is juist de situatie waarin je toegangstesten in zou willen zetten. En als er weinig circulatie is heb je ook geen toegangstesten nodig.

Ik vind het een onzalig en onnozel idee. Het is een politiek project en niets meer. Ik vind het ook gek dat Hugo de Jonge nu het testen staat te verdedigen om de samenleving te kunnen openen, terwijl hij daar begin dit jaar nog met gestrekt been tegenin ging toen HerstelNL met vergelijkbare ideeën kwam.
Hugo is een lachwekkend figuur.
pi_199306035
Er wordt gedebatteerd over die 7,50 Euro eigen bijdrage? En niet of er überhaupt getest moet worden?

Fijn man. We gaan straks belastinggeld betalen voor de steun die ondernemers krijgen, en daarna ook nog eens voor de klanten. En dat laatste geld verdwijnt in de zakken van vriendjes die zonder aanbesteding gewoon 'gekozen' zijn.

Koekoek 8)7
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:43:00 #138
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199306688
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:03 schreef Morri2 het volgende:
Er wordt gedebatteerd over die 7,50 Euro eigen bijdrage? En niet of er überhaupt getest moet worden?

Fijn man. We gaan straks belastinggeld betalen voor de steun die ondernemers krijgen, en daarna ook nog eens voor de klanten. En dat laatste geld verdwijnt in de zakken van vriendjes die zonder aanbesteding gewoon 'gekozen' zijn.

Koekoek 8)7
Als je dan op een terras zit een je wilt naar binnen dan moet je een testbewijs van Hugo hebben


quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 17:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hugo is een lachwekkend figuur.
Hij is door e en door verrot met zijn 925 miljoen weggeven en de toeslag ouders krijgen niet eens 10 miljoen compensatie voor hun ellende
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:25:29 #139
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199307360
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)-gaan-onbespreekbaar

Geen test maatschappij om de 925 miljoen Euro aan de maffia te verantwoorden
[..]

Niet aan meewerken. Gewoonweg niet doen.
Dan komt de politiek er zelf achter dat het een kutidee was wat zo snel mogelijk weg moet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:54:43 #140
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_199307826
Blijft tragikomisch dat je als onschuldige burger moet gaan bewijzen dat je ongevaarlijkt bent voor anderen.

Hoe goed bedoeld ook is meewerken aan testen om uitvoerbaarheid daarvan te "testen" , ongewenst omdat het de opmaat is tot tweedeling. Het verleiden van mensen daaraan (gesubsdieerd, omgekocht) mee te werken of zelfs in te stemmen is niets minder dan actief - uit eigen belang ? - voor die tweedeling zijn.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:57:00 #141
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_199307860
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:03 schreef Morri2 het volgende:
Er wordt gedebatteerd over die 7,50 Euro eigen bijdrage? En niet of er überhaupt getest moet worden?

Fijn man. We gaan straks belastinggeld betalen voor de steun die ondernemers krijgen, en daarna ook nog eens voor de klanten. En dat laatste geld verdwijnt in de zakken van vriendjes die zonder aanbesteding gewoon 'gekozen' zijn.

Koekoek 8)7
De bekende truc van Den Haag niet over het principe besluiten maar tot het hoe van de utivoerbaarheid besluiten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:00:00 #142
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_199307906
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Niet aan meewerken. Gewoonweg niet doen.
Dan komt de politiek er zelf achter dat het een kutidee was wat zo snel mogelijk weg moet.
Ik heb ergens ooit een filmpje gezien waarin Rutte dat ook zei: als de meerderheid beslist niet meer mee te doen, dan is het kabinet nergens meer.
Prrrrr
pi_199308572
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:24 schreef SmaRTeY het volgende:
Ik weiger een persoonlijke gezondheid test als "toegangsbewijs" voor wat dan ook!!

Veel plezier "samen" in de test maatschappij, ik organiseer mijn eigen evenementen wel en heb daar geen boodschap aan Corona, de Griep of mensen met een Aids besmetting.
Moet jij weten.
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:57:14 #144
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199308832
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Niet aan meewerken. Gewoonweg niet doen.
Dan komt de politiek er zelf achter dat het een kutidee was wat zo snel mogelijk weg moet.
o nee ik ben ingeënt , ik zal nooit een test bewijs halen van terras naar de bar 8)7 8)7 :W
Al wil die Hugo dat nog zo graag om zijn fonds van 925 miljoen aan de "stichting" te rechtvaardigen

[ Bericht 12% gewijzigd door michaelmoore op 07-05-2021 08:52:26 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199308906
Jup "tijdelijk".
pi_199308930
quote:
18s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:54 schreef Vallon het volgende:
Blijft tragikomisch dat je als onschuldige burger moet gaan bewijzen dat je ongevaarlijkt bent voor anderen.

Wel eens van een rijbewijs gehoord?
  donderdag 6 mei 2021 @ 23:17:53 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199309049
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:05 schreef Farenji het volgende:

[..]

Wel eens van een rijbewijs gehoord?
Lijkt me niet bepaald een goede vergelijking dit.
  donderdag 6 mei 2021 @ 23:28:54 #148
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_199309135
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:05 schreef Farenji het volgende:

[..]

Wel eens van een rijbewijs gehoord?
Dat bewijs is om aan te geven dat iemand basisvaardigheden heeft verworven om inachtneming van regelseen voertuig te besturen. Lijkt mij ver af staan dan te moeten bewijzen dat je een ongevaarlijk mens bent. Sws is het moeilijk te bewijzen dat iemand ongevaarlijk is.

Kom maar met een beter voorbeeld dat rechtvaardigt dat iemand moet bewijzen dat die onschuldig is.
Ook gelet dat vaccin of whatever test geen geen zekerheid verschaft. Je kunt wel bewijzen dat iemand besmet is maar dat gaat niet andersom. Iemand toelaten op grond van kans of waarschijnlijkheden, is de deur openzetten naar willekeur.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vallon op 06-05-2021 23:51:48 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 7 mei 2021 @ 00:25:25 #149
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199309504
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:03 schreef mrevil1337 het volgende:
Jup "tijdelijk".
Hij zegt nu al dat het langer nodig is, dus deze niet in functie zijnde regering heeft ons iets opgelegd wat we helemaal niet willen.

Oprotten er mee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_199310043
Ik vraag me toch af hoe mensen straks een bewijs van vaccinatie kunnen halen als een groot deel van de gevaccineerde mensen momenteel niet geregistreerd is......
  vrijdag 7 mei 2021 @ 06:35:24 #151
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_199310078
Niet mee eens? Niet mee doen. Testen voor toegang geldt alleen voor niet-essentiële zaken. Dan hebben de voorstanders maar fijn hun caravanritje over de grens, de apenheul en het restaurant.

Als voldoende mensen niet hier aan mee doen, zal de markt een andere oplossing eisen.

Ik vind het compleet verwerpelijk dat de belastingbetaler grotendeels opdraait voor deze pret-testjes. Er is helaas geen manier om onder deze enorme verspilling van belastinggeld uit te komen. Ik hoop van harte dat als dit meer dan enkele maanden duurt, de gebruikers zelf een kostendekkende vergoeding moeten betalen.

Persoonlijk zal ik me uitsluitend laten testen bij klachten.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_199310099
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:05 schreef Farenji het volgende:

[..]

Wel eens van een rijbewijs gehoord?
Zie het als volgt, je moet een rijbewijs hebben als je naar het strand of naar een event gaat, maar als je naar je werk of de dokter gaat heb je geen rijbewijs nodig, want dat is belangrijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199310338
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:05 schreef Farenji het volgende:

[..]

Wel eens van een rijbewijs gehoord?
Spuit je een rijbewijs in het lichaam dan ?
pi_199314989
Ik kreeg gisteren iets mee van dat het criterium was aantal positieve PCR-tests per 100.000 inwoners, niet een percentage. Dus dan krijgen we met de testsamenleving veel meer tests en dus positieve tests en heeft De Jonge weer een aanleiding voor grondrechteninbreuken.

Ik ben sowieso tegen, maar TK laat weer een wet passeren die veel te veel ruimte laat voor de leugenachtige bende incompetentelingen met een dubbele agenda die ons kabinet inmiddels heeft bewezen te zijn. De coalitie is weer een schoothandje dat nauwelijks blaft en zijn tanden laat trekken. Als je nou toch zo'n wet wil, maak dan ook een wet zoals je die wil en hou daarin De Jonge kort, heel kort.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 14:27:15 #155
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199315075
  vrijdag 7 mei 2021 @ 16:21:32 #156
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_199316469
Alles is tijdelijk in het tijdelijk bestaan van tijdelijk besef. Daarna is het altijd zo geweest.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 06:07 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vraag me toch af hoe mensen straks een bewijs van vaccinatie kunnen halen als een groot deel van de gevaccineerde mensen momenteel niet geregistreerd is......
Straks zal je wel iets krijgen dat als je mee wilt doen aan de samenleving je dan ook je privacy moet opgeven of je telkens weer met privacy schendende moeite, dan je te grabbel gegooide onschuld moet gaan bewijzen.

De zwarte markt zal sws welig tieren en als het papiertje QRcode zegt dat het goed is, zal dat wel zo zijn, toch ?
Verder is het "bewijs" wat het ook moge bewijzen vooral om de commerciële wens mogelijk te maken dat mensen weer hun geld gaan uitgeven.

Daar een controle op vaccinatie met persoonlijke QR-code alleen "online" uitvoerbaar is, ivm de zg niet tot op persoon controleerbare certificaatafgifte, heeft de overheid gelijk geregeld dat we ons bestaan nog verder digitaal kunnen gaan verantwoorden. Dit met lekke(ere) Corona-app voor ons allemaal. Mensen die geen smartphone (willen) noch een digitaal bestaan wensen, worden (en zijn sws) subversieve paria's die je moet (ver)leiden.
Dat zie je nu ook met mensen die contant willen afrekenen, dat genoegzaam bekend moeilijker aan het worden is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 7 mei 2021 @ 19:11:46 #157
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_199318421
Gelden die testbewijzen ook voor nachtclubs en discotheken? Opengooien die zaken dan!
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_199322292
Ik steek die brief in de fik op camera.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199324290
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:21 schreef Vallon het volgende:
Alles is tijdelijk in het tijdelijk bestaan van tijdelijk besef. Daarna is het altijd zo geweest.
[..]

Straks zal je wel iets krijgen dat als je mee wilt doen aan de samenleving je dan ook je privacy moet opgeven of je telkens weer met privacy schendende moeite, dan je te grabbel gegooide onschuld moet gaan bewijzen.

De zwarte markt zal sws welig tieren en als het papiertje QRcode zegt dat het goed is, zal dat wel zo zijn, toch ?
Verder is het "bewijs" wat het ook moge bewijzen vooral om de commerciële wens mogelijk te maken dat mensen weer hun geld gaan uitgeven.

Daar een controle op vaccinatie met persoonlijke QR-code alleen "online" uitvoerbaar is, ivm de zg niet tot op persoon controleerbare certificaatafgifte, heeft de overheid gelijk geregeld dat we ons bestaan nog verder digitaal kunnen gaan verantwoorden. Dit met lekke(ere) Corona-app voor ons allemaal. Mensen die geen smartphone (willen) noch een digitaal bestaan wensen, worden (en zijn sws) subversieve paria's die je moet (ver)leiden.
Dat zie je nu ook met mensen die contant willen afrekenen, dat genoegzaam bekend moeilijker aan het worden is.
Tien jaar geleden werd ik nog uitgelachen om mijn contantloze maatschappij complotverhalen. Maar tegenwoordig lijkt alles "organisch" te gaan alsof elke volgende stap een normaal gevolg zou zijn en geen complot tot een cashless society. Ditzelfde gaat gebeuren met de tijdelijke covidmaatregelen. Ze zijn niet tijdelijk. Maar straks zullen mensen het toch een permanent goed idee vinden door langdurige brainwashing om ze te houden |:)

[ Bericht 2% gewijzigd door Brainfreeze-Cat op 08-05-2021 02:42:18 ]
  zaterdag 8 mei 2021 @ 05:51:45 #160
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199324681
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:21 schreef Vallon het volgende:
Alles is tijdelijk in het tijdelijk bestaan van tijdelijk besef. Daarna is het altijd zo geweest.
[..]

Straks zal je wel iets krijgen dat als je mee wilt doen aan de samenleving je dan ook je privacy moet opgeven of je telkens weer met privacy schendende moeite, dan je te grabbel gegooide onschuld moet gaan bewijzen.

De zwarte markt zal sws welig tieren en als het papiertje QRcode zegt dat het goed is, zal dat wel zo zijn, toch ?
Verder is het "bewijs" wat het ook moge bewijzen vooral om de commerciële wens mogelijk te maken dat mensen weer hun geld gaan uitgeven.

Daar een controle op vaccinatie met persoonlijke QR-code alleen "online" uitvoerbaar is, ivm de zg niet tot op persoon controleerbare certificaatafgifte, heeft de overheid gelijk geregeld dat we ons bestaan nog verder digitaal kunnen gaan verantwoorden. Dit met lekke(ere) Corona-app voor ons allemaal. Mensen die geen smartphone (willen) noch een digitaal bestaan wensen, worden (en zijn sws) subversieve paria's die je moet (ver)leiden.
Dat zie je nu ook met mensen die contant willen afrekenen, dat genoegzaam bekend moeilijker aan het worden is.
Er kwam ook een papieren variant die op naam staat toch?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 8 mei 2021 @ 07:43:25 #161
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199324903
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 10:38 schreef 0kselhaar het volgende:

[..]

Beter inlezen vriend, de vaccinaties zijn nooit (geen enkele vaccinatie is dat) 100% werkzaam, pas als genoeg mensen gevaccineerd zijn (wereldwijd) is er een kans dat corona uitdooft en aangezien er heel wat landen pas voor 2022 op de rol staan is de kans dat er nieuwe varianten komen waar de huidige vaccines niet tegen werken behoorlijk aannemelijk.
Juist, wereldwijd. Maar als je nooit ergens heen gaat, heb je misschien geen vaccinatiepaspoort nodig. Ik houd al mijn vaccinaties bij (bijna ieder jaar naar Azië alleen nu ivm corona natuurlijk niet). En nu is er iets heel belangrijks, nu zou ik het dan niet in mijn vaccinatiepaspoort willen hebben? Ik EIS het zelfs.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:19:01 #162
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199326755
https://www.telegraaf.nl/(...)in-plaats-van-testen

quote:
Coronacrisis zaterdag 8 mei 2021

LIVE | 'Investeer in vaccinatie in plaats van testen' ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
16 min geleden in BINNENLAND
BRUSSEL - Al ruim een jaar worden Nederland en de wereld in de greep gehouden door het uit China overgewaaide coronavirus. Hoe snel weten we ons een weg te vaccineren uit deze crisis? Volg hier het laatste nieuws.

11.00 - Oproep voor meer onderzoek over immunisatie
In plaats van in toegangstesten zou de overheid moeten investeren in de vaccinatiestrategie voor de lange termijn, zegt vaccinoloog en emeritus hoogleraar Kindergeneeskunde Ronald de Groot tegen het ANP.

Er wordt volgens hem nauwelijks onderzoek gedaan naar de werking van de coronavaccins op de langere termijn, terwijl het maar zeer de vraag is hoe lang de vaccins bescherming bieden.

Volgende week stemt de Tweede Kamer over een kabinetsplan om toegangstesten voor activiteiten en evenementen in juni in werking te laten te treden.
Er lijkt al wel een Kamermeerderheid voor het voorstel te zijn. ,,

We gaan investeren in het organiseren van evenementen, terwijl: het enige dat ons uit de coronapandemie helpt is vaccineren", zegt De Groot,
Albert is gevaccineerd en mag overal in , Ruben niet , Niet


[ Bericht 41% gewijzigd door michaelmoore op 08-05-2021 11:27:56 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:47:23 #163
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199327140
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 10:38 schreef 0kselhaar het volgende:

[..]

Beter inlezen vriend, de vaccinaties zijn nooit (geen enkele vaccinatie is dat) 100% werkzaam, pas als genoeg mensen gevaccineerd zijn (wereldwijd) is er een kans dat corona uitdooft en aangezien er heel wat landen pas voor 2022 op de rol staan is de kans dat er nieuwe varianten komen waar de huidige vaccines niet tegen werken behoorlijk aannemelijk.
Waarom geen reisverbod voor niet-EU-landen m.u.v. landen die op de witte lijst staan? Als mensen minder de wereld overvliegen, is er minder kans dat vaccinresistente virusvarianten Europa kunnen bereiken.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 14:12:11 #164
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_199329399
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 02:33 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:

[..]

Tien jaar geleden werd ik nog uitgelachen om mijn contantloze maatschappij complotverhalen. Maar tegenwoordig lijkt alles "organisch" te gaan alsof elke volgende stap een normaal gevolg zou zijn en geen complot tot een cashless society. Ditzelfde gaat gebeuren met de tijdelijke covidmaatregelen. Ze zijn niet tijdelijk. Maar straks zullen mensen het toch een permanent goed idee vinden door langdurige brainwashing om ze te houden |:)
Het is geen complot maar vooral een ontwikkeling die tegemoet komt aan een kernverlangen om met brood en spelen zich met anderen te laten verdwazen.
De covidmaatregelen zijn (groten)deels erg nuttig voor de groep die het moet beschermen. Helaas woden, zoals zo vaak, een nuttige actie direct aangegrepen om wat anders tot stand te brengen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 8 mei 2021 @ 14:42:07 #165
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_199329892
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 05:51 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Er kwam ook een papieren variant die op naam staat toch?
Dat op "naam" (en offline) is een flink issue t.a.v. herleidbare persoonsgegevens.
De simpelheid (daar)van controleren ligt een stuk ingewikkelder dan op voorhand vermoed wordt.

Het is bv onwenselijk dat een "organisatie" toegangsnummers van bewijzen kan/gaat verzamelen die dan terug te leiden zijn tot een persoon. Een ontvangende organisatie hoeft "alleen" maar te weten of volgens de medische autoriteit (wie dat ook moge zijn?) iemand "veilig" kan worden toegelaten.
In principe zou ook een gezochte crimineel met een bewijs van gezondheid de gelegenheid moeten kunnen hebben om zonder zich zorgen te maken bijvoorbeeld LowLands te bezoeken.

De (tijdelijke)wet spreekt naast een electronische idd over een schriftelijke variant. Hoe die en dat; exact vorm wordt gegeven is nog in de nodige mist gehuld. Om tweedeling te voorkomen mag er bv geen zichtbaar verschil zijn in dat je veilig bent op grond van vaccinatie en/of voorafgaande test.

Hoe dit internationaal uitpakt, wordt afwachten. Doorgaans is privacy voor niet ingezetenen ondergeschikt gemaakt. Iemand die internationaal wil reizen is overigens al "gewend" dat er geen recht op privacy meer is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 8 mei 2021 @ 15:05:04 #166
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199330300
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 14:42 schreef Vallon het volgende:

[..]

Dat op "naam" (en offline) is een flink issue t.a.v. herleidbare persoonsgegevens.
De simpelheid (daar)van controleren ligt een stuk ingewikkelder dan op voorhand vermoed wordt.

Het is bv onwenselijk dat een "organisatie" toegangsnummers van bewijzen kan/gaat verzamelen die dan terug te leiden zijn tot een persoon. Een ontvangende organisatie hoeft "alleen" maar te weten of volgens de medische autoriteit (wie dat ook moge zijn?) iemand "veilig" kan worden toegelaten.
In principe zou ook een gezochte crimineel met een bewijs van gezondheid de gelegenheid moeten kunnen hebben om zonder zich zorgen te maken bijvoorbeeld LowLands te bezoeken.

De (tijdelijke)wet spreekt naast een electronische idd over een schriftelijke variant. Hoe die en dat; exact vorm wordt gegeven is nog in de nodige mist gehuld. Om tweedeling te voorkomen mag er bv geen zichtbaar verschil zijn in dat je veilig bent op grond van vaccinatie en/of voorafgaande test.

Hoe dit internationaal uitpakt, wordt afwachten. Doorgaans is privacy voor niet ingezetenen ondergeschikt gemaakt. Iemand die internationaal wil reizen is overigens al "gewend" dat er geen recht op privacy meer is.
Toegangscontrole met identificatie is toch niks geks bij grote evenementen? Bijvoorbeeld als tickets op naam staan?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 8 mei 2021 @ 15:21:49 #167
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_199330590
Ze zijn exact een jaar te laat met het opzetten van die testkermis. Ik kan me de TWiV episode van ruim een jaar geleden nog herinneren waarin Michael Mina pleitte voor veelvuldig testen met rapid tests. Dit is nooit opgepikt door de politiek, maar in de tijd dat we nog geen vaccins hadden, was dit een mooie tussenoplossing geweest om de R waarde te drukken.

Nu zijn er vaccins, maar is daar door de politiek een gigantische bende van gemaakt, en komen ze alsnog met dit idee. En in plaats van een miljard te steken in het verhogen van de productie van vaccins, worden schimmige bedrijfjes in de arm genomen die tests van een paar euro (in Lidl Duitsland 5 tests voor onder de 20 euro) gaan doen voor een veelvoud.

De politici die hiervoor verantwoordelijk zijn, zijn naast incompetent ook nog eens corrupt tot op het bot. Het zou me niet verbazen als de vaccinaties bewust worden getemporiseerd zodat wat vriendjes nog even snel kunnen cashen met die tests. Met gigantische schade voor de gehele samenleving tot gevolg.

De vaccin leveringen kunnen de laatste weken niet meer als excuus dienen. Sinds de VS meer prikken dan armen heeft, krijgen we hier voldoende binnen. Maar door het vasthouden aan de rigide volgorde, zorgt men ervoor dat grote groepen nog niet worden gevaccineerd. Dat zal gezien de belangen ook niet gebeuren voor de zomer, immers de jeugd wil naar evenementen en daar valt flink aan te verdienen door de trawanten van Hugo de Jonge.
pi_199330838
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:11 schreef StarmanFR het volgende:
Gelden die testbewijzen ook voor nachtclubs en discotheken? Opengooien die zaken dan!
Ongetwijfeld, hij zegt dat het geld voor "hele grote festivals met heel veel mensen dicht op elkaar", in engeland is dat ook zo, en hij roept dat de 1,5m er volgende maand mee losgelaten kan worden...
#WeesGeenWhales
  zaterdag 8 mei 2021 @ 16:11:29 #169
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_199331441
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 15:05 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Toegangscontrole met identificatie is toch niks geks bij grote evenementen? Bijvoorbeeld als tickets op naam staan?
Zie (je) hoe mensen inmiddels zo gewend zijn om zich - soms met graagte - te (moeten) identificeren ?
Ik vind het ook bizar dat ik mij "zo" moet legitimeren om een concert te bezoeken.

Dat een ticket op naam staat heeft vooral een andere (commercieel/gebruiks) reden waarbij zinnigheid daarvan is af te vragen. Een naar keuze te bezoeken (commercieel) evenement mag verder van mij zelfs eisen stellen maar niet als die de vrijheid van lichaam en geest aantast.
De RodeHoedjesVereniging mag van haar leden vragen om rode hoedjes te dragen.
De bakker heeft echter geen enkele zeggenschap wat ik met de gekochte producten doe.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 8 mei 2021 @ 16:14:48 #170
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199331506
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:11 schreef Vallon het volgende:

[..]

Zie (je) hoe mensen inmiddels zo gewend zijn om zich - soms met graagte - te (moeten) identificeren ?
Ik vind het ook bizar dat ik mij "zo" moet legitimeren om een concert te bezoeken.

Dat een ticket op naam staat heeft vooral een andere (commercieel/gebruiks) reden waarbij zinnigheid daarvan is af te vragen. Een naar keuze te bezoeken (commercieel) evenement mag verder van mij zelfs eisen stellen maar niet als die de vrijheid van lichaam en geest aantast.
De RodeHoedjesVereniging mag van haar leden vragen om rode hoedjes te dragen.
De bakker heeft echter geen enkele zeggenschap wat ik met de gekochte producten doe.
Ik, en het gros van mensen, heeft daar geen enkele moeite mee.
Daarnaast is het lastig anders te doen als je werkt met papieren testbewijzen.
Prima oplossing voor mensen zonder app wat mij betreft.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199331724
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:47 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Waarom geen reisverbod voor niet-EU-landen m.u.v. landen die op de witte lijst staan? Als mensen minder de wereld overvliegen, is er minder kans dat vaccinresistente virusvarianten Europa kunnen bereiken.
dat hebben we ook, je komt NL niet in zonder geldige reden als niet Europeaan, ook niet vanuit het VK
  zaterdag 8 mei 2021 @ 16:29:49 #172
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199331787
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:26 schreef 0kselhaar het volgende:

[..]

dat hebben we ook, je komt NL niet in zonder geldige reden als niet Europeaan, ook niet vanuit het VK
Ik bedoel dat reisverbod handhaven tot eind 2022 of wanneer covid de wereld uit is.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 16:44:53 #173
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_199332047
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:14 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik, en het gros van mensen, heeft daar geen enkele moeite mee.
Daarnaast is het lastig anders te doen als je werkt met papieren testbewijzen.
Prima oplossing voor mensen zonder app wat mij betreft.
Probleem is dat mensen met een wet in de hand worden gecriminaliseerd als zij zich gaan onttrekken om te bewijzen dat zij onschuldig zijn. Wat jij zelf vindt mag niet inhouden dat dit dus dan ook voor anderen maar moet gelden.
Dat iemand zichzelf met naam, toenaam en achtergrond ergens wil vermelden, mag niet betekenen dat anderen dat dan ook moeten.

Met testbewijzen, laat staan papier, voorzie ik sws chaos waarbij ik mij vooral afvraag of de overheid er überhaupt aan moet beginnen. Regelingen worden in de praktijk vooral een farce met doen alsof het bijdraagt met als onderliggend doel om mensen te dwingen tot gewenst gedrag.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 8 mei 2021 @ 16:49:13 #174
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199332115
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:44 schreef Vallon het volgende:

[..]

Probleem is dat mensen met een wet in de hand worden gecriminaliseerd als zij zich gaan onttrekken om te bewijzen dat zij onschuldig zijn. Wat jij zelf vindt mag niet inhouden dat dit dus dan ook voor anderen maar moet gelden.
Dat iemand zichzelf met naam, toenaam en achtergrond ergens wil vermelden, mag niet betekenen dat anderen dat dan ook moeten.

Met testbewijzen, laat staan papier, voorzie ik sws chaos waarbij ik mij vooral afvraag of de overheid er überhaupt aan moet beginnen. Regelingen worden in de praktijk vooral een farce met doen alsof het bijdraagt met als onderliggend doel om mensen te dwingen tot gewenst gedrag.
Als er een meerderheid geen probleem mee heeft kan er gewoon een wettelijke grondslag gecreëerd worden voor identificatie tbv een papieren testbewijs.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 8 mei 2021 @ 17:05:00 #175
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199332484
In het buitenland worden de meest beperkingen zonder meer opgegeven , waarom zitten we hier nu opeens in een test maatschappij?/

Met een Test Autoriteit en een betaling van 925 miljoen euro
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 8 mei 2021 @ 17:25:06 #176
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_199332792
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:49 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als er een meerderheid geen probleem mee heeft kan er gewoon een wettelijke grondslag gecreëerd worden voor identificatie tbv een papieren testbewijs.
Alles kan waarbij ik opnieuw herhaal dat daar grondwettelijke grenzen (aan) zijn gesteld.
Men zal niet in de wet kunnen verankeren dat feitelijk alleen gezond verklaarde mensen toegang hebben tot de samenleving.
Toegegeven dat men onder het mom van de crisis tal van rechten met de grond gelijk heeft gemaakt wat een jaar geleden nog voor onmogelijk werd gehouden.

Met papiervodjes of stempelkenmerken op officiële legitimaties, laat staan goedkeuringsetiketjes op tickets voorzie ik sws een nog grotere (en onwenselijke) chaos die het eigenlijke doel heel ver voorbij zal schieten.
In begin zullen overdonderde mensen dat nog wel slikken omdat zij direct voordeel hebben maar niet als die hun vrijheden elders gaan beperken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 8 mei 2021 @ 17:28:27 #177
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199332832
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:05 schreef michaelmoore het volgende:
In het buitenland worden de meest beperkingen zonder meer opgegeven , waarom zitten we hier nu opeens in een test maatschappij?/

Met een Test Autoriteit en een betaling van 925 miljoen euro
Omdat Hugo nog wat vriendjes moest pleasen.
pi_199332914
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 16:29 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik bedoel dat reisverbod handhaven tot eind 2022 of wanneer covid de wereld uit is.
eind 2022 is het niet de wereld uit, ik verwacht dat het zal blijven sluimeren
gezien ze ook verwachten dat je herhaaldelijk gevaccineerd moeten worden
ik verwcaht niet dat de maatregelen nodig blijven
  zaterdag 8 mei 2021 @ 18:05:33 #179
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199333298
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Omdat Hugo nog wat vriendjes moest pleasen.
zijn wel hele goede vrienden voor 925 miljoen euro
waarom niet 1 miljard euro, of valt dat teveel op


Daarvoor had ie 10.000 toeslagouders 100.000 euro vergoeding kunnen geven

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 08-05-2021 18:35:24 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 8 mei 2021 @ 19:06:30 #180
408813 crew  trein2000
pi_199334135
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:47 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Waarom geen reisverbod voor niet-EU-landen m.u.v. landen die op de witte lijst staan? Als mensen minder de wereld overvliegen, is er minder kans dat vaccinresistente virusvarianten Europa kunnen bereiken.
Het recht om je land te verlaten is niet voor niets een grondrecht. Daar moet je voorzichtig mee zijn.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199334165
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:35 schreef 0kselhaar het volgende:

[..]

eind 2022 is het niet de wereld uit, ik verwacht dat het zal blijven sluimeren
gezien ze ook verwachten dat je herhaaldelijk gevaccineerd moeten worden
ik verwcaht niet dat de maatregelen nodig blijven
Dat is idd een belangrijk onderscheid. En let's be real, weer zonder maatregelen 1,5m mondkapjes etc vrij kunnen leven is natuurlijk het enige wat echt telt.
#WeesGeenWhales
  zondag 9 mei 2021 @ 19:20:02 #182
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199348605
Zo Fieldlab test programma is klaar voor die 925 miljoen

Het is nu aan de politiek of ze met de uitkomsten iets gaan doen


https://www.telegraaf.nl/(...)-politiek-nu-aan-zet

quote:
Fieldlab heeft doel bereikt: 'Evenementen kunnen veilig, politiek nu aan zet'
Door KOEN NEDERHOF

1 uur geleden in BINNENLAND
DEN BOSCH - Fieldlab Evenementen heeft voldoende data verzameld om evenementen veilig te kunnen organiseren.
Het lijkt erop dat ze met de juiste maatregelen op minstens vijftig procent van de capaciteit bezocht kunnen worden.
De reeks onderzoeksevenementen nadert zijn einde. Het laatste woord is nu aan de politiek, aldus de organisatie.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199348817
Prima hoor. Mensen die onderdeel willen zijn van de oplossing mogen hier ook de vruchten van plukken. Mensen die dat niet willen zijn dit niet verplicht maar moeten gewoon iets langer wachten (maar nog steeds veel minder lang dan wanneer niemand aan de oplossing zou willen meewerken). Alleen maar winnaars.
  zondag 9 mei 2021 @ 21:49:52 #184
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199350249
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:45 schreef Intint het volgende:
Prima hoor. Mensen die onderdeel willen zijn van de oplossing mogen hier ook de vruchten van plukken. Mensen die dat niet willen zijn dit niet verplicht maar moeten gewoon iets langer wachten (maar nog steeds veel minder lang dan wanneer niemand aan de oplossing zou willen meewerken). Alleen maar winnaars.
Verder testen we in België

daar zijn de kroegen al open

https://www.telegraaf.nl/(...)naar-belgisch-terras

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 10-05-2021 03:34:48 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')