SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit is nog laterquote:
de curve zakt snel om maar in corona termen te blijvenquote:Op maandag 3 mei 2021 07:15 schreef Dr_Flash het volgende:
3:34 extra daglicht vandaag
![]()
De gemiddelde Duitse man bezit 23 onderbroeken. Maar 1 op de 8 draagt hem langer dan een dag.
ik had wel zin gehad in een full English breakfast. Maar had geen spekquote:
Valt best mee hoor. De dagen zijn inmiddels lang (>15 uur), worden nog steeds langer, en ook nog steeds best wel snel langer. Ze worden alleen niet meer steeds sneller langer.quote:Op maandag 3 mei 2021 07:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de curve zakt snel om maar in corona termen te blijven
Waarom niet?quote:
quote:
Jawel. Twee meetings, vanmiddag trainen en dan vrij tot volgende weekquote:
oh lekkerquote:Op maandag 3 mei 2021 07:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. Twee meetings, vanmiddag trainen en dan vrij tot volgende week
1e deel wel tot het middaguur, daarna mag ik weer de auto in naar Dordt om met m'n moeder naar het ziekenhuis te gaan voor wederom een onderzoekquote:
oh das minderquote:Op maandag 3 mei 2021 07:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e deel wel tot het middaguur, daarna mag ik weer de auto in naar Dordt om met m'n moeder naar het ziekenhuis te gaan voor wederom een onderzoek
Dat zeg je nu wel maar je kent onze krachten niet!quote:Op maandag 3 mei 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat jullie niet op een foto kunnen voelen hoe dat muurtje nu voelt
Wat dingen in huis waarschijnlijk en wat dingen met de kleine want die heeft vakantie. Ligt een beetje aan het weer watquote:
quote:Op maandag 3 mei 2021 07:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e deel wel tot het middaguur, daarna mag ik weer de auto in naar Dordt om met m'n moeder naar het ziekenhuis te gaan voor wederom een onderzoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |