abonnement Unibet Coolblue
pi_199256382
Griep >>>>>>>>>>>>>>>>>> COVID

Papa is 65 jaar, zondag in contact geweest met Covid-opa. Dinsdag al wat beroerd. Dus test bij GGD, negatief. Woensdag kuchje erbij, tja verkoudheidje? Kluun geeft papa Daro Hoestdrank Extra Sterk Vitamine C & Coldrax & die lekkere Etos Vitamine C bruistabletten. Papa (en ook Kluun zonder klachten) gaan ermee aan de slag.

Papa test vrijdag weer, verrek nog steeds negatief.

Kuchje is minder, maar zaterdag is het er nog, zondag ook. Dus papa doet nog een GGD test, NU WEL POSITIEF. THE FOK?!

Paniek alom...maar kuchje is bijna weg. Wel heeft papa lekkende neus, maar ja dat valt reuze mee, vergeleken met wanneer hij griep heeft. Met griep is de beste man lam. Met Covid, tja...lijkt meer op verkoudheid. Mijn hooikoorts is elk jaar zelfs 10 keer erger.

Maar de media, Covid = IC, Quarantaine, Deadly Corona Virus

Is allemaal lariekoek.

Covid is besmetterlijker dan griep = meer mensen krijgen het en daardoor sterven er dus sneller meer mensen. Die mensen zouden de griep hoogstwaarschijnlijk ook niet overleefd hebben.

Dat gezegd hebbende, je moet wel wat doen. Zoals mijn luie onverantwoordelijke opa vrolijk hoesten + ongezond eten + Pfizer prik = doodgaan. (Vrees voor mama, net zo eigenwijs als haar inmiddels overleden pa)

Zoals mijn pa en ik goed slapen, voor de klachten beginnen of verergeren aan de paracetamol, hoestdrank, extra vitamines, voldoende drinken, voldoende rusten = niks aan de handje.

Tenzij er iets geks gebeurd, verwacht ik verder niets ernstigs.

Behandel het als een griepje, mensen!
Niet doen
pi_199256392
*voor de volledigheid en transparantie, mijn vader heeft wel al 12 dagen voor besmetting zijn eerste Astra Zeneca prikje gehad...dus wie weet helpt dat enigzins.
Niet doen
  maandag 3 mei 2021 @ 00:56:41 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_199256399
Behandel het als een griepje, mensen!
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 3 mei 2021 @ 01:12:19 #4
408813 crew  trein2000
pi_199256445
Bedankt voor je bijdrage
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')