Ik heb het niet over pammetjes, want die kan je niet langer dan een maand? innemen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:24 schreef BeauCis het volgende:
[..]
Sorry, maar wat je hier beweert is niet waar. Al die pammetjes worden erg makkelijk voorgeschreven en bestrijden slechts symptomen niet de oorzaak. Daarbij word je er afhankelijk van en werken ze verslavend. Vaak heb je ook na verloop van tijd meer nodig voor hetzelfde effect. In de basis worden de diverse pammetjes voorgeschreven ter ondersteuning en niet als vervanging van therapie.
Dit ja. Ik leef toch liever zonder medicatie.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:24 schreef BeauCis het volgende:
[..]
Sorry, maar wat je hier beweert is niet waar. Al die pammetjes worden erg makkelijk voorgeschreven en bestrijden slechts symptomen niet de oorzaak. Daarbij word je er afhankelijk van en werken ze verslavend. Vaak heb je ook na verloop van tijd meer nodig voor hetzelfde effect. In de basis worden de diverse pammetjes voorgeschreven ter ondersteuning en niet als vervanging van therapie.
Ik ben niet de TSquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik lees elders over je drankprobleem. Drank maakt dat je redelijk snel in slaap valt maar de slaapkwaliteit is bagger. Je word vaak wakker en je komt niet in je diepe slaap.
Ik zie daar dat je wilt proberen om te stoppen, dat lijkt me een goede eerste stap.
Verder lijkt het dat je sinds die periode dat het misging met drugs je nu vooral behoefte hebt aan controle. Zodat je niet meer in rare situaties komt of je lichaam anders reageert dan je wilt. Probeer met hulp van je therapeut om die controle los te gaan laten. (als dat het is want het kan ook heel iets anders zijn natuurlijk. Maar dit kwam in mij op na het lezen van je verhaal).
Sterkte.
Ik wil hier toch even op reageren. Angststoornissen zijn zeker niet ‘bijna alleen te behandelen met medicijnen’.quote:Op zondag 2 mei 2021 21:54 schreef HPoi het volgende:
Angststoornissen zijn bijna alleen te behandelen met medicijnen. Ja, ik was er ook bang voor in het begin, maar het helpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |