abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 mei 2021 @ 23:06:05 #176
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199255606
Oh mensen ik kijk net naar de weersverwachting, eindelijk wordt het warmer (na as vrijdag). Zou het dan nu toch de goede kant opgaan?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_199255609
Mijn ouders krijgen deze week hun prik. Is maar eentje omdat ze al een besmetting doorgemaakt hebben.

We zijn niet zo van het constant knuffelen en zoenen maar het zou wel fijn zijn als je alles weer onbevangen kunt doen.
pi_199255613
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 22:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft de eerste ook gehad, tweede heel binnenkort al. Mijn zus, zorgmedewerkers en risicogroep ook. Mijn schoonouders beide hun eerste.

Het gaat misschien niet in de sneltreinvaart die we graag zouden zien, maar gestaag komen er meer en meer gevaccineerden bij. Dat doet me echt goed.
Dat is goed nieuws! Vooral een paar weken na de eerste prik is het toch een fijn idee dat ze daarna eigenlijk toch niet zoveel kans meer hebben om in het ziekenhuis te komen.

En goed inderdaad dat er steeds meer en meer gevaccineerden bijkomen 14.gif
pi_199255615
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 22:50 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Los van wat ik daar van vind moet je wel gewoon een aanpak kiezen. Je kunt niet de ene bijeenkomst uit elkaar slaan of beboeten uit het oogpunt van volksgezondheid en de ander laten lopen uit het oogpunt van openbare orde. Dat is pure willekeur. Dat is niet goed.

Vorig zomer zag je dat ook heel erg, illegale feestjes van 30 man werden bekeurd. Met 300 man niet. Dat is niet goed.
Natuurlijk kan dat wel. Lijkt me niet meer dan logisch dat situaties afzonderlijk worden bekeken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 2 mei 2021 @ 23:07:03 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199255616
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:01 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Het idee is dat je in een nachtclub, festival, animecon, theater, elke plek waar je ff test doet (kan ook blaastest zijn die binnen paar seconden uitslag geeft straks hé) dus geen social distancing nodig heeft, bij bedoelt duidelijk of-of.

Verder vind ik zijn zeer duidelijke verhaal dat we nooit meer een lockdown nodig moeten hebben, én het feit dat hij al een jaar tegen lockdowns is, erkend dat ze schade en levens kosten zelf, en roept om meer in te zetten op kwetsbaren beschermen wel positief.

En ook positief dat deze niet komt "ik denk dat we nog jaren iéts met dit virus moeten, dus deal ermaar mee, nooiit meer een festival, nachtclub, concert, of animeconventie voor jullie, het nieuwe normaal", maar "ik denk dat, dus hier is hoe we toch alles gewoon normaal kunnen doen wat we leuk vinden waar afstand houden niet werkt".

Positieve insteek kan ik bij iedereen wel waarderen ;)
Voldoende mensen vaccineren en open met die handel, zonder tests en zonder maatregelen.

Eigen verantwoordelijkheid verder dan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199255617
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:06 schreef popje het volgende:
Oh mensen ik kijk net naar de weersverwachting, eindelijk wordt het warmer (na as vrijdag). Zou het dan nu toch de goede kant opgaan?
Eerst nog een week veel regen en binnenzitten wat niet goed is voor de besmettingen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 2 mei 2021 @ 23:09:09 #182
62419 CherryLips
chocoholic
pi_199255640
In mijn familie worden de komende weken m'n ooms en tantes gevaccineerd. M'n ouders hebben de eerste al gehad. Verder alleen de man van m'n nicht die in het ziekenhuis werkt. Neven en nichten zijn nog niet aan de beurt: de oudste is 46 geloof ik.
Tap tap tap
pi_199255672
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:02 schreef diedrick het volgende:

[..]

Mijn broers en (schoon)zussen hebben inmiddels allemaal de eerste prik gehad (mijn vrouw en ik gisteren) en de komende vijf weken successievelijk allemaal de tweede. Dus na 5 juni iedereen gevaccineerd.
Mooizo! Een paar weken na de eerste prik heb je al grote mate van bescherming en kan me voorstellen dat de groepen die nu aan de beurt komen toch een stuk veilger voelen nadat ze gevaccineerd zijn! 14.gif

Denk dat ik mijn vaccin ergens half juni of begin juli krijg :9
pi_199255677
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 22:41 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik kijk na een jaar weer eens in dit topic en de ontkenningsfase is voor sommigen nog steeds bezig blijkbaar?
Nou hoho, ik ben niet tegen wat die professor zegt, maar molo ontkent hier volgens mij helemaal niets.

Het klopt wel dat dat een groot goed is. Ik wil mijn gezellige oude open sociale vrije leventje ook terug, dat is de énige reden dat ik steun wat die professor zegt, dat hij tests wilt gebruiken expliciet om op alle plekken waar social distancing niet werkt en/of alle sfeer en gezelligheid en spontaniteit sloopt (hij noemt zelf als voorbeelden grote concerten, massa evenementen en nachtclubs) geen social distancing of andere beperkingen meer nodig te hebben.

AKA dan kan ik weer gewoon normaal zoals voor corona ontspannen zonder beperkingen genieten van animecon. Anderen van festival. Anderen van nachtclub. Dáárom en alleen daarom steun ik wat hij zegt.

In een winkel boeit het me niet, maar op een sociaal event als dat ga ik idd letterlijk de seconde dat de overheid de beperkingen opheft vergeten dat corona ooit bestaan heeft en weer gewoon lekker met nieuwe mensen praten, mengen, vrienden maken, knuffelen, op de foto, lekker gek en ontspannen doen, ipv iedereen idd als wandelend gevaar te zien. Dat belet mij gigantisch in het maken van vrienden, in ontspannen van een event genieten, haalt alle gezelligheid en spontaniteit uit mijn leven, zorgt ervoor dat ik nooit lekker relaxed gewoon als vanouds op bv een con kan rondwandelen en gewoon met iedereen open een praatje kan beginnen enz, en verandert mijn leven in een hel.

Professor snapt dat duidelijk, daarom dat voorstel, daarom waardeer ik het zo. Een realistische praktische man, die zijn vakgebied aanpast aan wat mensen willen en nodig hebben om gelukkig te zijn (sociaal contact, dansen, nchtclubs, concerten, conventies, etc), ipv te verwachten dat mensen stoppen met mens zijn want corona bestaat.

Maar nogmaals, wel om die reden. Als die test ervoor zorgt dat ik over de drempel van bv. animecon lekker kan ontspannen, wat hij daar overduidelijk suggereert, dán ben ik ervoor. En dat is dan ook zoals hij zegt expliciet het doel van die test, en dan hoef je iedereen daar (of in de club, of bij dat grote concert) dus niet meer als gevaar te zijn. En waar een stip op de vloer geen hol uitmaakt voor de ervaring (werkplek en winkel zijn goede voorbeelden van hem), daar kan je best dat blijven doen... who cares lol. Maar niet op plaatsen waar je heen gaat om te dansen, zingen, moshpitten, nieuwe mensen leren kennen etc. Aka "nightclubs, grote concerten, en massa evenementen". ;)
#WeesGeenWhales
pi_199255750
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Voldoende mensen vaccineren en open met die handel, zonder tests en zonder maatregelen.

Eigen verantwoordelijkheid verder dan
Opzich eens, maar volgens mij probeert de beste man hier gewoon (dat zegt hij ook) alleen mee te denken hoe dingen die mensen leuk vinden weer gewoon kunnen ipv zoals veel geflipte en door mij intens gehate experts maar gewoon te verwachten dat mensen accepteren dat ze nooit maar neer een "nachtclub , groot concert, of massa evenment kunnen" of er "gewoon" 1,5m afstand moeten houden. Dat alleen al waardoor ik heel erg van hem.

En ik denk dat hij daar ook alvast een eventuele opleving in de winter mee voor wilt zijn XD Dat de nachtclubs etc dan gewoon open kunnen blijven.

Vergeet niet dat testen straks betekent "3 keer ademen in een apparaat en 15 seconden wachten" met de laatste ontwikkelingen.

Bijkomend ginormisch voordeel wat mijns inziens niet onderschat moet worden is dat dat óók in een keer betekent dat bij elke vólgende eventuele pandemie de nachtclubs, stadions, grote concerten, conventies etc gewoon door kunnen gaan, omdat je dan gewoon de genetische code van het nieuwe virus (die heb je in een paar uur na patient één) in die testpaal ramt en ta-da! Nu test je daarop.

Dus zelfs als het niet meer nodig is voor corona - hij zegt het hier niet, maar laat in godsnaam die capaciteit staan, want als we dan nog een keer iets krijgen, voorkom je bv. het hele lockdown gebeueren en dat al die plekken als nachtclubs weer 1,5 jaar dicht moeten terwijl we weer wachten op een vaccin en iedereen vaccineren....
#WeesGeenWhales
pi_199255797
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:07 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Eerst nog een week veel regen en binnenzitten wat niet goed is voor de besmettingen.
Dinsdag staat er zelfs storm op het programma. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 2 mei 2021 @ 23:22:01 #187
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_199255803
quote:
17s.gif Op zondag 2 mei 2021 22:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-bewust-niet-in.html

En daar zien we weer eens de twee gezichten qua wel of niet ingrijpen. Mensen in parken kunnen we keihard aanpakken, wat jongeren die elkaars auto op een verder lege parkeerplaats willen bekijken ook, als we een avondklok invoeren kan er voor de eerste avonden heel stoer worden gedaan met fuiken en zero tolerance. Maar nu doen we even niets, stel je voor dat je serieus tegengas krijgt.
Met 12.000 man werkt dat de-escaleren wel wat anders. De vlam slaat dan veel sneller in de pan als je gaat ingrijpen en met zoveel mensen (gezopen, hooligans.. Zit vanalles tussen) is het einde zoek. Niet ingrijpen zorgt in ieder geval voor meer rust, want tegenhouden doe je het sowieso niet.

En ja, dan is 4 man aanpakken om 22:02 vanwege de avondklok natuurlijk makkelijker. Maar dat levert ook minder risico op voor handhavers en openbare orde.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_199255827
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:12 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Nou hoho, ik ben niet tegen wat die professor zegt, maar molo ontkent hier volgens mij helemaal niets.

Het klopt wel dat dat een groot goed is. Ik wil mijn gezellige oude open sociale vrije leventje ook terug, dat is de énige reden dat ik steun wat die professor zegt, dat hij tests wilt gebruiken expliciet om op alle plekken waar social distancing niet werkt en/of alle sfeer en gezelligheid en spontaniteit sloopt (hij noemt zelf als voorbeelden grote concerten, massa evenementen en nachtclubs) geen social distancing of andere beperkingen meer nodig te hebben.

AKA dan kan ik weer gewoon normaal zoals voor corona ontspannen zonder beperkingen genieten van animecon. Anderen van festival. Anderen van nachtclub. Dáárom en alleen daarom steun ik wat hij zegt.

In een winkel boeit het me niet, maar op een sociaal event als dat ga ik idd letterlijk de seconde dat de overheid de beperkingen opheft vergeten dat corona ooit bestaan heeft en weer gewoon lekker met nieuwe mensen praten, mengen, vrienden maken, knuffelen, op de foto, lekker gek en ontspannen doen, ipv iedereen idd als wandelend gevaar te zien. Dat belet mij gigantisch in het maken van vrienden, in ontspannen van een event genieten, haalt alle gezelligheid en spontaniteit uit mijn leven, zorgt ervoor dat ik nooit lekker relaxed gewoon als vanouds op bv een con kan rondwandelen en gewoon met iedereen open een praatje kan beginnen enz, en verandert mijn leven in een hel.

Professor snapt dat duidelijk, daarom dat voorstel, daarom waardeer ik het zo. Een realistische praktische man, die zijn vakgebied aanpast aan wat mensen willen en nodig hebben om gelukkig te zijn (sociaal contact, dansen, nchtclubs, concerten, conventies, etc), ipv te verwachten dat mensen stoppen met mens zijn want corona bestaat.

Maar nogmaals, wel om die reden. Als die test ervoor zorgt dat ik over de drempel van bv. animecon lekker kan ontspannen, wat hij daar overduidelijk suggereert, dán ben ik ervoor. En dat is dan ook zoals hij zegt expliciet het doel van die test, en dan hoef je iedereen daar (of in de club, of bij dat grote concert) dus niet meer als gevaar te zijn. En waar een stip op de vloer geen hol uitmaakt voor de ervaring (werkplek en winkel zijn goede voorbeelden van hem), daar kan je best dat blijven doen... who cares lol. Maar niet op plaatsen waar je heen gaat om te dansen, zingen, moshpitten, nieuwe mensen leren kennen etc. Aka "nightclubs, grote concerten, en massa evenementen". ;)
Ik snap die insteek op zich ook wel, zoals het hier staat aangegeven is ook niet zo ernstig. Al kun je natuurlijk altijd in discussie over de details.

Maar over blaastesten hoor je nooit meer wat, en de zelftesten zijn verkrijgbaar maar dienen nergens als bewijs. Hier moeten eerst nog wat bevriende bedrijven van het kabinet en OMT gespekt worden. Dus voor een zuivere discussie moet je niet in Nederland zijn. Dat kun je wel zien als de NOS vandaag weer volstaat met dat de testsamenleving nodig is omdat we 'niet weten' of vaccins tegen besmetting helpen. Totale lulkoek die je in 5 minuten kunt ontkrachten, maar in Nederland gaat die lulkoek er als zoete koek in.

Het principe blijft voor mij hetzelfde, dat je bij een voldoende vaccinatiegraad van de kwetsbare mensen (en wie verder maar wil) veel wettelijke beperkingen kunt afschaffen en zelfs het einde van de 'basisregels' in zicht is. Heb je helemaal geen 'extra' zekerheid nodig en zou je als staat dus ook verre van moeten blijven. Het zou mooi zijn als er straks tenminste één EU-lidstaat zou zijn die net als Florida e.d. alle wettelijke verplichtingen afschaft en discriminatie expliciet verbiedt.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 2 mei 2021 @ 23:26:05 #189
408813 crew  trein2000
pi_199255848
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat wel. Lijkt me niet meer dan logisch dat situaties afzonderlijk worden bekeken.
Ik vind dat dus niet logisch. 150 scholieren leg je een coronaboete op. En een paar duizend bij de arena niet. Dat schuurt nogal. Ik vind alles of niets.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199255866
Ik weet nog wel ergens in het begin dat ik een keer latex handschoentjes aan deed om geld te betalen bij een winkel.

Jezus wat was ik retarded zeg voor heel even. Typisch die irrationele angst die je nog wel bij sommige mensen ziet. Nu is alles er gewoon lekker weer uit.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199255882
We kunnen hoog of laag springen maar ik ken echt niemand meer die zich strikt aan de regels houdt. Koningsdag was te verwachten, ajax vandaag ook en as zaterdag staan de media weer te janken dat het een middelvinger naar de zorg is.. Rot op, mensen zijn er klaar mee. De maatregelen staan niet in verhouding tot de ziekte.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 2 mei 2021 @ 23:31:48 #192
408813 crew  trein2000
pi_199255899
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
We kunnen hoog of laag springen maar ik ken echt niemand meer die zich strikt aan de regels houdt. Koningsdag was te verwachten, ajax vandaag ook en as zaterdag staan de media weer te janken dat het een middelvinger naar de zorg is.. Rot op, mensen zijn er klaar mee. De maatregelen staan niet in verhouding tot de ziekte.
Dat kun je vinden. Maar dan moet je dat ook consequent doen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 2 mei 2021 @ 23:32:11 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199255905
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:18 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Opzich eens, maar volgens mij probeert de beste man hier gewoon (dat zegt hij ook) alleen mee te denken hoe dingen die mensen leuk vinden weer gewoon kunnen ipv zoals veel geflipte en door mij intens gehate experts maar gewoon te verwachten dat mensen accepteren dat ze nooit maar neer een "nachtclub , groot concert, of massa evenment kunnen" of er "gewoon" 1,5m afstand moeten houden. Dat alleen al waardoor ik heel erg van hem.

En ik denk dat hij daar ook alvast een eventuele opleving in de winter mee voor wilt zijn XD Dat de nachtclubs etc dan gewoon open kunnen blijven.

Vergeet niet dat testen straks betekent "3 keer ademen in een apparaat en 15 seconden wachten" met de laatste ontwikkelingen.

Bijkomend ginormisch voordeel wat mijns inziens niet onderschat moet worden is dat dat óók in een keer betekent dat bij elke vólgende eventuele pandemie de nachtclubs, stadions, grote concerten, conventies etc gewoon door kunnen gaan, omdat je dan gewoon de genetische code van het nieuwe virus (die heb je in een paar uur na patient één) in die testpaal ramt en ta-da! Nu test je daarop.

Dus zelfs als het niet meer nodig is voor corona - hij zegt het hier niet, maar laat in godsnaam die capaciteit staan, want als we dan nog een keer iets krijgen, voorkom je bv. het hele lockdown gebeueren en dat al die plekken als nachtclubs weer 1,5 jaar dicht moeten terwijl we weer wachten op een vaccin en iedereen vaccineren....
Allemaal leuk en aardig
Maar jouw verhaal kun je over alle infectieziekten leggen en daar doen we dat ook niet voor

Zodra de ziekenhuiscijfers dalen, gewoon open met die toko's. Zonder testen.
Staat niet in verhouding tot de risico's
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199255910
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:24 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ik snap die insteek op zich ook wel, zoals het hier staat aangegeven is ook niet zo ernstig. Al kun je natuurlijk altijd in discussie over de details.

Maar over blaastesten hoor je nooit meer wat, en de zelftesten zijn verkrijgbaar maar dienen nergens als bewijs. Hier moeten eerst nog wat bevriende bedrijven van het kabinet en OMT gespekt worden. Dus voor een zuivere discussie moet je niet in Nederland zijn. Dat kun je wel zien als de NOS vandaag weer volstaat met dat de testsamenleving nodig is omdat we 'niet weten' of vaccins tegen besmetting helpen. Totale lulkoek die je in 5 minuten kunt ontkrachten, maar in Nederland gaat die lulkoek er als zoete koek in.

Het principe blijft voor mij hetzelfde, dat je bij een voldoende vaccinatiegraad van de kwetsbare mensen (en wie verder maar wil) veel wettelijke beperkingen kunt afschaffen en zelfs het einde van de 'basisregels' in zicht is. Heb je helemaal geen 'extra' zekerheid nodig en zou je als staat dus ook verre van moeten blijven. Het zou mooi zijn als er straks tenminste één EU-lidstaat zou zijn die net als Florida e.d. alle wettelijke verplichtingen afschaft en discriminatie expliciet verbiedt.
Nou, die eu lidstaat worden wij dus, want stap 6 is toch echt héél duidelijk "terug naar normaal: alle basismaatregelen weg", en ik heb woensdag nog letterlijk van koopmans gehoord dat dat idd het einddoel is, met deze quote uit haar mail:

". Maar het is inderdaad zoals je zegt: in het stappenplan komt uiteindelijk het "normaal" terug. Handen geven, knuffelen, een feest. Ook ik verlang daar naar hoor. ".

Wat dat betreft gaan wij verder dan Engeland, die hebben dit gepland voor na hun stap 4 heh. Of nou ja die prof pleit ervoor, en test events geven aan dat de overheid ook in die richting kijkt: geen bekvodjes of antisocial distancing, maar dan wel tests. https://www.mirror.co.uk/(...)s-thousands-24016662 en https://www.liverpoolecho(...)ing-bizarre-20485482 bv.

Maar wij plannen na stap 6 niets van dat alles. Dus wat jij vraagt is er al. ;)

De NOS lult daar idd volslagen uit zijn nek, maar uiteindelijk zullen wij dat ook wel zien, en dan is ons einddoel dus gewoon normaal. Meer nog dan engeland. Stuk explicieter hier.

Dat zal wel oktober worden ofzo schat ik XD

Maar voor engeland en binnen de context van de discussie daar vond ik het verfrissend dat de beste man niet doodleuk zegt dat we maar nooit maar een nachtclub moeten gaan of 1,5m afstand moeten houden op animecon, maar gewoon bedenkt hoe dat niet hoeft. Hulde x 1000. Medaille. Als ze allemaal zou zouden denken...

En ik blijf bij mijn punt in de post onder welke je quotte: zijn voorstel zorgt er nogmaals ook voor dat de nachtclubs, stadions, grote concerten, massa evenementen gewoon door kunnen gaan bij een volgende pandemie in de 1,5m jaar voor dat er dan weer vaccins zijn gemaakt en uitgerold, want dan pas je gewoon de test aan, dat kost letterlijk een dag.

Hell je, kan het ook aanpassen om elk jaar de griepstrain te testen die rondgaat. Zijn we daar ook vanaf, en cruciaal, ZÓNDER dat we de leuke dingen in het leven er voor moeten opgeven - je kan nog steeds zonder vodjes of afstand naar de nachtclub, concert, of animecon, alleen na 15 seconden wachten op een blaastest (of van mijn part 15 minuten met speeksel). 10.000 doden per jaar minder, voor niets, en de garantie dat in elke volgende pandemie ... de samenleving gewoon onverandert door kan draaien.

Ik zie het probleem niet?
#WeesGeenWhales
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 2 mei 2021 @ 23:33:43 #195
408813 crew  trein2000
pi_199255921
twitter

Ik neem aan dat Ajax nu ook een boete krijgt?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199255931
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig
Maar jouw verhaal kun je over alle infectieziekten leggen en daar doen we dat ook niet voor

Zodra de ziekenhuiscijfers dalen, gewoon open met die toko's. Zonder testen.
Staat niet in verhouding tot de risico's
Exact, dat klopt, zie laatste zin, daarom zorgt dit er ook voor dat bij een volgende pandemie de nachtclubs, massa aevents, stadions, en concerten en festivals gewoon door kunnen draaien, zonder 1,5m, zonder mondkapjes, met andere woorden de volledige samenleving is in een keer lockdown en pandemieproef, door iets wat 0 invloed heeft op de ervaring van de dingen die we leuk vinden. En daarbovenop shceelt het elk jaar wat? 10000 griepdoden?

Nou nou, slecht idee hoor!

Serieus, heb je zin om bij een volgene pandemie weer 1,5 jaar niet normaal naar een club, concert, anime conventie, festival, kroeg of stadion te kunnen? :/
#WeesGeenWhales
  zondag 2 mei 2021 @ 23:36:02 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199255942
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik neem aan dat Ajax nu ook een boete krijgt?
Godver wat knullig weer :')

Als je het doet, zorg dan dat je niet zo opvallend dom bezig bent
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199255943
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik neem aan dat Ajax nu ook een boete krijgt?
95 euro.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 2 mei 2021 @ 23:36:28 #199
408813 crew  trein2000
pi_199255946
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

95 euro.
4000 voor organisatoren.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 2 mei 2021 @ 23:39:36 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199255971
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:35 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Exact, dat klopt, zie laatste zin, daarom zorgt dit er ook voor dat bij een volgende pandemie de nachtclubs, massa aevents, stadions, en concerten en festivals gewoon door kunnen draaien, zonder 1,5m, zonder mondkapjes, met andere woorden de volledige samenleving is in een keer lockdown en pandemieproef, door iets wat 0 invloed heeft op de ervaring van de dingen die we leuk vinden. En daarbovenop shceelt het elk jaar wat? 10000 griepdoden?

Nou nou, slecht idee hoor!

Serieus, heb je zin om bij een volgene pandemie weer 1,5 jaar niet normaal naar een club, concert, anime conventie, festival, kroeg of stadion te kunnen? :/
En daar gaan we het niet over eens worden. Ik vind vrijheid belangrijker dan eventueel een griep oplopen.

Een volgende pandemie is onvoorspelbaar wanneer die komt en wat voor iets het is. Dat het vergelijkbaar is met corona lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Dus voorzorgsmaatregelen nemen en houden die daar op gericht zijn lijkt me ook nutteloos en gericht op controle die je toch niet hebt

Controle is een illusie *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')