abonnement Unibet Coolblue
pi_199250920
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Natuurlijk wel maar wel een stuk minder. En dan kon familie vaak ook in buurt zijn zodat ze samen afscheid kunnen nemen. Nu moet verpleegkundige het per telefoon gaan vertellen.
Ach joh die zorg moet niet zo zeiken! /s
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199250923
quote:
13s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:10 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat ben jij vies laag bij de grond zeg. Bah.

Een beetje respect voor mensen in de zorg lijkt me wel op zijn plaats.
Jij hebt hier net iemand toegewenst dat het naasten overkomt. Dus kijk eerst even zelf in de spiegel.
- verwijderd door admin -
pi_199250980
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:06 schreef Hamzoef het volgende:


Ik snap echt niet dat mensen daar zo lacherig over doen.
Kortzichtigheid ten top. Je zou ze haast toewensen dat ze de nadelige gevolgen bij hun naasten morgen ervaren.
Dus iemand die niks aan deze uitspraken kan doen moet maar dood zodat diegene het mogen ervaren.

Ga nog maar iemand veroordelen anders. Gaat je goed af. :')
Go hard or go home
pi_199251006
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:15 schreef Noek het volgende:
iemand die niks aan deze uitspraken kan doen moet maar dood zodat diegene het mogen ervaren.

Hence the word "haast"
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 2 mei 2021 @ 18:17:14 #180
408813 crew  trein2000
pi_199251016
twitter

Hoe zeer ik het ook eens ben met de beslissing om niet in te grijpen daar blijf de Arena is deze vorm van ongelijkheid wel onwenselijk…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 2 mei 2021 @ 18:18:40 #181
131703 pullup
smartie
pi_199251041
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 17:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Hou toch op man, dit is nog steeds hartstikke actueel en slopend voor dat personeel
Dat dus
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199251079
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:17 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hoe zeer ik het ook eens ben met de beslissing om niet in te grijpen daar blijf de Arena is deze vorm van ongelijkheid wel onwenselijk…
Ik ga vd week ook maar even spontaan open.
Go hard or go home
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 18:21:03 #183
5428 crew  miss_sly
pi_199251085
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Want voor covid gingen er geen mensen dood op de IC?
Zeker wel.
En diezelfde mensen die echt wel eens dergelijke gesprekken hebben gevoerd, voeren ze nu al bijna 14 maanden veel en veel te vaak. En dat is zwaar.

Beetje inlevingsvermogen...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 18:22:02 #184
5428 crew  miss_sly
pi_199251106
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:17 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hoe zeer ik het ook eens ben met de beslissing om niet in te grijpen daar blijf de Arena is deze vorm van ongelijkheid wel onwenselijk…
Niet zozeer Amsterdam, maar voetbal en de supporters, lijkt me dan de ongelijkheid in zitten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199251108
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:20 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik ga vd week ook maar even spontaan open.
Wat voor zaak heb je / wat doe je open?
pi_199251188
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 16:04 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

1 mei is de jaarlijkse invasie van duitsers, het maakt niet uit op welke dag dat is.
Praktisch heel de westerse samenleving op aarde heeft dan een vrije dag.
De scholen hebben hier in NRW nu ook meivakantie.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199251200
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:22 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat voor zaak heb je / wat doe je open?
Ik heb een gym van 300m2 en daar mag geen hond in.


Wat me brengt op t volgende. Ik ga een aanvraag doen voor een jonge vrouw die net haar behandelingen heeft gehad voor kanker en zij wil weer aansterken. Zij was een fanatiek sportster bij me. Ik ga vragen aan de gemeente of ik haar binnen mag trainen als revalidatietraject. Mag vast niet.
Ben immers de Primark niet. Kan haar niet buiten trainen.
Go hard or go home
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 2 mei 2021 @ 18:28:43 #188
408813 crew  trein2000
pi_199251224
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet zozeer Amsterdam, maar voetbal en de supporters, lijkt me dan de ongelijkheid in zitten.
Heb jij bekeuringen gezien op Koningsdag?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199251272
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet zozeer Amsterdam, maar voetbal en de supporters, lijkt me dan de ongelijkheid in zitten.
Ik vind vooral dat Ajax hiervoor best bestraft mag worden. Dat er een paar gekke supporters zijn die daar bij elkaar gaan lopen is niet oké maar daar doe je weinig aan. Dat het team en de trainer het vervolgens ook aanmoedigen door zelf op dat balkon vrolijk mee te doen is gewoon schandalig.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 2 mei 2021 @ 18:32:14 #190
408813 crew  trein2000
pi_199251280
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:31 schreef -0- het volgende:

[..]

Ik vind vooral dat Ajax hiervoor best bestraft mag worden. Dat er een paar gekke supporters zijn die daar bij elkaar gaan lopen is niet oké maar daar doe je weinig aan. Dat het team en de trainer het vervolgens ook aanmoedigen door zelf op dat balkon vrolijk mee te doen is gewoon schandalig.
Ajax zegt dat dat is besloten na contact met de driehoek. Eerst maar eens de reconstructie afwachten
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199251287
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 16:30 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]

En uiteraard weer een boze 60+ er :')
Ik zou zeggen "Geen probleem Karen (m/v), zoek maar een fijn vaccin uit en een door jou gewenste locatie en tijdstip. Verder nog wensen? Wij ongevaccineerden houden nog wel even voor jullie zestigers vol." :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 2 mei 2021 @ 18:32:50 #192
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_199251290
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:17 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hoe zeer ik het ook eens ben met de beslissing om niet in te grijpen daar blijf de Arena is deze vorm van ongelijkheid wel onwenselijk…
Ook in Leeuwarden (maar dat is niet de grote broer :') ).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_199251298
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:31 schreef -0- het volgende:

[..]

Ik vind vooral dat Ajax hiervoor best bestraft mag worden. Dat er een paar gekke supporters zijn die daar bij elkaar gaan lopen is niet oké maar daar doe je weinig aan. Dat het team en de trainer het vervolgens ook aanmoedigen door zelf op dat balkon vrolijk mee te doen is gewoon schandalig.
Als het team niet op dat balkon gaat staan heb je de poppen pas aan het dansen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199251313
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:27 schreef Noek het volgende:

Ik heb een gym van 300m2 en daar mag geen hond in.

Oh, dat vind ik sowieso heel kwalijk.
Ik vind dat gyms onevenredig zwaar benadeeld worden.
Ik snap dat een volle gym met slechte ventilatie en veel aerosolen uitstoot een risico is.
Maar laat dan een maximum mensen toe per m2 zoals in winkels ook gebeurt. Zeker op afspraak is dat goed in te regelen.

Daarbij vind ik, ook is er sprake van een risico, dat er tegen dat risico ook nog een positieve kant staat qua corona-bestrijding d.m.v. verbeterde gezondheid. Bij funshoppen is het vooral een risico zonder dat het wat oplevert voor de volksgezondheid.

Uit nieuwsgierigheid, ontvang je wel voldoende compensatie vanuit de overheid?
pi_199251326
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:31 schreef -0- het volgende:

[..]

Ik vind vooral dat Ajax hiervoor best bestraft mag worden. Dat er een paar gekke supporters zijn die daar bij elkaar gaan lopen is niet oké maar daar doe je weinig aan. Dat het team en de trainer het vervolgens ook aanmoedigen door zelf op dat balkon vrolijk mee te doen is gewoon schandalig.
Ja, dat schept een precedent inderdaad.
pi_199251327
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ajax zegt dat dat is besloten na contact met de driehoek. Eerst maar eens de reconstructie afwachten
Dan mag die driehoek wel eens met pensioen gestuurd worden, niet de eerste keer dat ze daar het draagvlak voor maatregelen onderuit kegelen.
pi_199251351
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:31 schreef -0- het volgende:

[..]

Ik vind vooral dat Ajax hiervoor best bestraft mag worden. Dat er een paar gekke supporters zijn die daar bij elkaar gaan lopen is niet oké maar daar doe je weinig aan. Dat het team en de trainer het vervolgens ook aanmoedigen door zelf op dat balkon vrolijk mee te doen is gewoon schandalig.
Titel afnemen en aan ADO Den Haag toewijzen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199251352
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:33 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Als het team niet op dat balkon gaat staan heb je de poppen pas aan het dansen.
Want dan gaan volwassen mensen die hun idool niet zien, door het lint of wat? :')
Sowieso kansloos dat gejubel om het winnen van zo'n gemankeerde competitie.
pi_199251379
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:35 schreef -0- het volgende:

[..]

Dan mag die driehoek wel eens met pensioen gestuurd worden, niet de eerste keer dat ze daar het draagvlak voor maatregelen onderuit kegelen.
Welk draagvlak? Het is klaar, mensen zijn het zat. Juist door die onbegrijpelijke regels haken mensen af. Gooi gewoon restaurants open en verruim de tijd,en ook sportscholen weer. Niemand snapt het nog. Over 2 weken blijkt dat de viering van ajax 0 stijging heeft veroorzaakt, idem voor koningsdag.
pi_199251380
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 17:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik sta daar een beetje dubbel in. Principieel ben ik het wel met je eens anderzijds. We hebben er als samenleving ook veel belang bij dat deze groep zich laat vaccineren…
Ik niet; hoe langer groepen, die nu aan de beurt zijn voor vaccinatie, de boel lopen te traineren omdat zijne of hare koninklijke hoogheid Astra Zeneca te min vindt voor iemand van zijn of haar statuur, hoe langer maatregelen als avondklok, bezoekverbod en testplicht voor mij blijven gelden.

Als ik moet wachten tot iedere verwende zestiger naar volle tevredenheid als een prinsesje behandeld geworden is, zit ik in december nog op m'n vaccinatie te wachten. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')