abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 10:41:36 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_199243411
Kevin Nikolov uit Zaltbommel grijpt net naast titel ‘Mooiste man van Nederland’



ZALTBOMMEL - De 23-jarige Kevin Nikolov uit Zaltbommel greep zaterdagavond in Amsterdam net naast de titel ‘Mooiste man van Nederland’. Van de 44 deelnemers bereikte hij de laatste vijf. Dat leverde hem een sjerp en een beker op. De titel ging naar Tjardo Vollema (21) uit Putten.

De verkiezing, die alleen via internet werd uitgezonden, verliep vanwege de coronamaatregelen zonder publiek. De deelnemers presenteerden zich in smoking en zwembroek en van de 44 kandidaten bleven er na een paar rondes uiteindelijk tien over. Die moesten ook nog een vraag beantwoorden.

Voor Kevin geen probleem, want hij ziet er niet alleen goed uit maar is ook slim. Na een studie Bedrijfskunde studeert hij nu Information Management aan de universiteit van Tilburg. Zijn vraag ging over het onderwijs in Nederland, en wat hij daaraan zou veranderen. Kevin pleitte voor meer creativiteit en voor het beter ontplooien van talenten van leerlingen.

Voetbal
Sportief is Kevin ook, zo blijkt uit interviews die in aanloop naar de verkiezing op YouTube zijn verschenen. Kevin voetbalde bij de beloften van FC Den Bosch en RKC. Op dit moment speelt hij in het eerste elftal van de Zaltbommelse voetbalclub Nivo Sparta, de club waar hij als klein jochie begon. Hij is daar ook jeugdtrainer.

Meedoen aan een misterverkiezing stond niet op zijn planning, maar hij werd gescout. Na enig twijfelen besloot hij om mee te doen, zo zegt hij in een van de YouTube-interviews. ,,Ik was verbaasd maar dacht, hier groei ik van. Het is een hele ervaring.” Deelname aan de verkiezing heeft zijn sociale media een flinke oppepper gegeven. Kevin Nikolov heeft inmiddels bijna 27.000 volgers op Instagram.

https://www.ad.nl/zaltbom(...)-nederland~a25b037b/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 16:34:15 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_199248889


Vijftien jaar in het eerste van NIVO als hunk. _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_199249003
Doe eens een recente foto.
  Trouwste user 2022 maandag 3 mei 2021 @ 08:04:45 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_199257157
quote:
10s.gif Op zondag 2 mei 2021 16:40 schreef Document1 het volgende:
Doe eens een recente foto.


:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')