abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 10:14:12 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_199243059
UTRECHT - Sven van Beek heeft een zeer pijnlijk record op zijn naam gezet. De verdediger van Willem II is na zaterdagavond alleen recordhouder betreffende eigen goals in de Eredivisie: 7.



Hij bracht in de wedstrijd uit tegen FC Utrecht dus zijn totaal op het vervelende aantal van 7. Hij stond al op gelijke hoogte met Marilia, een voormalig verdediger van Sparta en VVV.

Door de eigen treffer bracht hij tegenstander FC Utrecht op een 1-0 voorsprong.

De andere eigen goals die Van Beek produceerde, maakte hij allemaal in het shirt van Feyenoord.

*O* _O_ w/

Beelden in de link.....

https://www.telegraaf.nl/(...)der-eigen-doelpunten

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 10:29:18 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_199243249
Sven van Beek heeft vanavond een wel heel pijnlijk record op zijn naam geschreven. De verdediger van Willem II maakte op slag van rust een eigen goal tegen FC Utrecht en heeft nu zeven eigen goals op zijn naam staan. Niemand maakte er ooit zo veel.



Van Beek moest het record van meeste aantal eigen goals in de eredivisie tot vanavond nog delen met Marilia, voormalig verdediger van Sparta Rotterdam en VVV-Venlo. De 26-jarige Van Beek maakte in de wedstrijd FC Utrecht - Willem II echter nóg een eigen goal. Hij kopte de bal ongelukkig achter Arijanet Muric, zijn eigen doelman.

Zijn zes eerder eigen goals maakte Van Beek allemaal voor Feyenoord. FC Groningen, ADO Den Haag, AZ, De Graafschap, Excelsior en SC Heerenveen hadden al eens profijt van de ongelukkige Van Beek. FC Utrecht schaarde zich vanavond dus ook in dat rijtje. Van Beek heeft nu liefst vier eigen goals meer gemaakt dan dat hij de bal in het goede doel wist te werken.

Na afloop gaf Van Beek voor de camera van ESPN aan dat het record hem weinig boeide. ,,Als ik het duel niet aanga, zeggen ze daar weer wat van. Nu valt ‘ie wéér ongelukkig. Ik weet het. Zeven keer op rij. Het is leuke tv, maar het boeit me zelf niet veel. Ik lig er zeker niet wakker van nee. Of ik het kan verklaren? Kon ik het maar, dan had ik het niet gedaan. Het is pure pech, meer dan dat kan ik er niet van maken. Ik blijf er positief in staan en wat ik zeg: het boeit me niet zo veel. Natuurlijk is het niet leuk, maar dit was een goede wedstrijd van mezelf en het is gewoon ongelukkig. Ik wilde helpen en het ging verkeerd. Simpel.”

*O*

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_199243329
Een doelsaldo van -4.

Voor 5k netto per maand mogen ze me in het veld zetten en zorg ik voor een doelsaldo van 0, wat een stuk beter is.
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 10:36:11 #4
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_199243336
Goed ingekopt
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_199244200
En hoeveel daarvan zijn echt doordat hij niet kan voetballen? Een scherpe voorzet hoef je maar net tegen je rug aan te krijgen om een eigen doelpunt te scoren :')
Brutal. Fucking. Metal.
  Trouwste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 11:50:10 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_199244343
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En hoeveel daarvan zijn echt doordat hij niet kan voetballen? Een scherpe voorzet hoef je maar net tegen je rug aan te krijgen om een eigen doelpunt te scoren :')
Lees eens goed. De meeste eigen doelpunten maakte hij voor Feijenoord.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_199244380
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Lees eens goed. De meeste eigen doelpunten maakte hij voor Feijenoord.

:T
Ja, verandert bijzonder weinig aan mijn punt :?
Brutal. Fucking. Metal.
  Trouwste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 11:56:02 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_199244432
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja, verandert bijzonder weinig aan mijn punt :?
'En hoeveel daarvan zijn echt doordat hij niet kan voetballen?'

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')