abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 12:48:50 #176
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_199245294
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

En anders even ritje op en neer naar Belgie, daar hebben ze Corona honden die je kunnen testen :)
Ik breng maandag wel een bezoek aan een straat en hoop dan gewoon woensdag het werk van mijn besmette collega over te kunnen nemen. :Y

Vooral de "jeugd" lees stagelopers en eindprojecten doeners en aios aan het werk houden... :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 2 mei 2021 @ 12:49:22 #177
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199245307
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik word hier zo boos van, gewoon heel snel overslaan, doorprikken naar onder, en die lui achteraan sluiten, zodra iedereen zijn eerste prik on der de 50 heeft gehad de boel open gooien, godverdomme de ziekenhuizen liggen vol en die fucking 60ers lopen weer te zeuren.
Nou inderdaad, die slachtofferrol ook :')

Ze vergeten ook even dat heel veel mensen in de zorg ook AZ hebben gehad, en binnenkort voor de tweede moeten. Maar dat telt uiteraard niet voor ze.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 2 mei 2021 @ 12:49:40 #178
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_199245314
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:45 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik had laatst dus ff naar de km-stand gekeken ivm beurt van mijn auto. Laatste beurt was namelijk bij 189.000 km en is alweer meer dan een jaar geleden.

Op dit moment staat er 191.500 km op mijn teller. :') Dus 2500 km gereden in dik een jaar _O-
Maar hoeveel had je nog met die S3 gereden dan? :P

Hier overigens niet veel minder gereden maar ik werk dan ook gewoon op locatie.
pi_199245316
quote:
88s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:48 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik breng maandag wel een bezoek aan een straat en hoop dan gewoon woensdag het werk van mijn besmette collega over te kunnen nemen. :Y
Ik sprak trouwens laatst een tandarts, wist je dat er heel wat "doe het zelfers" zijn, hilarisch treurig verhaal gehoord :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 12:50:48 #180
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_199245338
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik sprak trouwens laatst een tandarts, wist je dat er heel wat "doe het zelfers" zijn, hilarisch treurig verhaal gehoord :D
Er zijn overal doe hetzelvers voor ken zelfs een malloot die zelf een moedervlekje heeft weggesneden bij zichzelf en daarna gehecht met gewoon naaigaren :X
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 12:52:29 #181
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199245362
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:49 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Maar hoeveel had je nog met die S3 gereden dan? :P

Hier overigens niet veel minder gereden maar ik werk dan ook gewoon op locatie.
Haha dat wordt meer PTA talk zo.

Nee die S3 was gaaf, maar bleek gewoon niet mijn ding te zijn, geen klik mee. Shit happens. Denk dat ik er een km of 400 mee heb gereden slechts :')
  zondag 2 mei 2021 @ 12:55:01 #182
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199245400
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:43 schreef AgnesGru het volgende:
Hilarisch trouwens die reacties op een artikel bij Kassa over het AZ vaccin. De 60-65, ze vinden dat ze tweederangsburgers zijn enz _O-

https://www.bnnvara.nl/ka(...)eneca-vaccin-krijgen
Ook echt dat ze gediscrimineerd worden _O-

Hell, hoeveel mensen er wel een AZ vaccinatie zouden willen als ze de kans zouden hebben. Maar die kansen krijgen we niet omdat ze (begrijpelijk ook) eerst de meest kwetsbare groepen willen vaccineren. Iedereen zit al meer dan een jaar met beperkingen; dit is dé uitweg, en dan durven ze te zeggen dat ze zich gediscrimineerd voelen omdat ze niet mogen kiezen. Niemand mag kiezen, die luxe hebben we niet; anders zitten we over een paar maanden nog steeds in deze shit. Ik snap echt wel dat er mensen zijn die zich er niet prettig bij voelen en weigeren, maar dan moeten ze ook maar accepteren dat ze niet direct een alternatief voorgeschoteld krijgen. Dat is niet eerlijk naar de mensen die achteraan staan en er maar al te graag een zouden ontvangen.

Ik blijf erbij dat ze geen leeftijdsgrens aan AZ moeten hangen. Laat iedereen voor zichzelf bepalen of hij/zij er een wil. Genoeg jongere generaties die staan te springen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199245445
quote:
88s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Er zijn overal doe hetzelvers voor ken zelfs een malloot die zelf een moedervlekje heeft weggesneden bij zichzelf en daarna gehecht met gewoon naaigaren :X
Was een gozer die zelf amalgaan had betstelt en in de gang was gegaan met een dremel en youtube filmpjes :D
Was zo verkloot dat ie maar alles heeft getrokken :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199245467
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:47 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

OV was van half maart tot 1 juli vorig jaar en vanaf half oktober enkel bedoeld voor noodzakelijke reizen, zoals woon-werkverkeer en niet voor uitjes.
Het is een advies, misschien tijdens de eerste golf wat serieuzer, maar je kunt nu gewoon met het OV. Twee wekens geleden nog gedaan en het zat vol met mensen en zeer zeker weten dat het allemaal niet essentieël was :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je bang bent voor een eventuele besmetting op jouw leeftijd zou ik eens wat meer kijken of dat wel gegrond is en dan niet alleen naar de 10.000 mogelijke longcovid patienten, maar ook eens kijken hoeveel mensen in jouw leeftijdsgroep overlijden aan andere zaken dan corona. Want je was toch iets van rond de 25-30?
  zondag 2 mei 2021 @ 13:00:37 #185
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_199245470
quote:
2s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ook echt dat ze gediscrimineerd worden _O-

Hell, hoeveel mensen er wel een AZ vaccinatie zouden willen als ze de kans zouden hebben. Maar die kansen krijgen we niet omdat ze (begrijpelijk ook) eerst de meest kwetsbare groepen willen vaccineren. Iedereen zit al meer dan een jaar met beperkingen; dit is dé uitweg, en dan durven ze te zeggen dat ze zich gediscrimineerd voelen omdat ze niet mogen kiezen. Niemand mag kiezen, die luxe hebben we niet; anders zitten we over een paar maanden nog steeds in deze shit. Ik snap echt wel dat er mensen zijn die zich er niet prettig bij voelen en weigeren, maar dan moeten ze ook maar accepteren dat ze niet direct een alternatief voorgeschoteld krijgen. Dat is niet eerlijk naar de mensen die achteraan staan en er maar al te graag een zouden ontvangen.

Ik blijf erbij dat ze geen leeftijdsgrens aan AZ moeten hangen. Laat iedereen voor zichzelf bepalen of hij/zij er een wil. Genoeg jongere generaties die staan te springen.
Inderdaad, ik heb wel eens gevraagd bij een GGD locatie of ze AZ over hadden :P helaas niet.

Nu krijg ik Pfizer maar AZ had ik ook prima gevonden hoor.
pi_199245471
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:25 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen gewoon mag klagen imo, iedereen heeft het recht om iets als zwaar te ervaren. Voor mensen met kinderen is dit echt geen makkelijke periode. Het is dus niet heel relax als je bepaalde opmerkingen om je oren krijgt als ouder. Tegelijkertijd is het natuurlijk ook niet netjes om dan te oordelen over jongere mensen die over hun leven aan het klagen zijn. Ik mis bepaalde dingen ook heel erg; vooral het reizen. Dat hoort bij mn persoonlijkheid, het hoort bij ons huwelijk ook en het is niet altijd makkelijk hier om ons daarop aan te passen. Dan is het ook niet leuk om comments te krijgen als ‘stel je niet aan’, ‘je bent psychisch zwak ingesteld als het missen van wat reisjes je humeur aantast’, ‘nee, die en die mensen hebben het pas zwaar’, etc.

Iedereen loopt wel ergens tegenaan en dat wederzijdse begrip mis ik inderdaad soms wel.
Het een sluit het ander niet uit toch?
Het is een beetje alsof je als ondernemer comleet falliet gaat en booking.com klaagt over geen bonussen want minder winst dan voorheen.

Dan heb je ook zoiets van fuck je geklaag. Ook al is het vanuit hun perspectief wel gegrond.

Al mag er wel meer wederzijds begrip zijn ja.
  zondag 2 mei 2021 @ 13:01:43 #187
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_199245488
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Was een gozer die zelf amalgaan had betstelt en in de gang was gegaan met een dremel en youtube filmpjes :D
Was zo verkloot dat ie maar alles heeft getrokken :D
WTF |:(
  zondag 2 mei 2021 @ 13:02:16 #188
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199245501
quote:
2s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ook echt dat ze gediscrimineerd worden _O-

Hell, hoeveel mensen er wel een AZ vaccinatie zouden willen als ze de kans zouden hebben. Maar die kansen krijgen we niet omdat ze (begrijpelijk ook) eerst de meest kwetsbare groepen willen vaccineren. Iedereen zit al meer dan een jaar met beperkingen; dit is dé uitweg, en dan durven ze te zeggen dat ze zich gediscrimineerd voelen omdat ze niet mogen kiezen. Niemand mag kiezen, die luxe hebben we niet; anders zitten we over een paar maanden nog steeds in deze shit. Ik snap echt wel dat er mensen zijn die zich er niet prettig bij voelen en weigeren, maar dan moeten ze ook maar accepteren dat ze niet direct een alternatief voorgeschoteld krijgen. Dat is niet eerlijk naar de mensen die achteraan staan en er maar al te graag een zouden ontvangen.

Ik blijf erbij dat ze geen leeftijdsgrens aan AZ moeten hangen. Laat iedereen voor zichzelf bepalen of hij/zij er een wil. Genoeg jongere generaties die staan te springen.
Mijn vriend wil gerust ook AZ (ik moet over aantal weken mijn tweede), maar inderdaad niks te kiezen. Terwijl hij en vele ook staan te springen om een vaccin.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 13:03:36 #189
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199245527
Zoals het er nu voorstaat krijgt mijn leeftijdsgroep (ben nog net onder de 40 :@ ) ergens medio juni pas de uitnodiging.

Voelt nog een eeuwigheid ver weg tbh....
pi_199245547
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 13:03 schreef dick_laurent het volgende:
Zoals het er nu voorstaat krijgt mijn leeftijdsgroep (ben nog net onder de 40 :@ ) ergens medio juni pas de uitnodiging.

Voelt nog een eeuwigheid ver weg tbh....
Ik ben 48, maar zelfs als ik geen vaccin zou krijgen zou ik me niet zo druk maken, overigens neem ik het wel gewoon, ik maak me er niet zo druk over.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 2 mei 2021 @ 13:06:40 #191
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199245571
In Frankrijk geven ze trouwens geen tweede AZ maar Pfizer of Moderna:

https://nos.nl/artikel/23(...)en-naar-ander-vaccin
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 13:06:42 #192
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199245575
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 13:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben 48, maar zelfs als ik geen vaccin zou krijgen zou ik me niet zo druk maken, overigens neem ik het wel gewoon, ik maak me er niet zo druk over.
Ik neem hem ook wel denk ik. Meer dat ik me nog niks kan voorstellen bij wat ik aangeboden krijg. Shit veranderd zo snel, wie weet krijg ik tegen die tijd wel het oempaloempa vaccin :')
  zondag 2 mei 2021 @ 13:06:43 #193
62419 CherryLips
chocoholic
pi_199245576
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 13:03 schreef dick_laurent het volgende:
Zoals het er nu voorstaat krijgt mijn leeftijdsgroep (ben nog net onder de 40 :@ ) ergens medio juni pas de uitnodiging.

Voelt nog een eeuwigheid ver weg tbh....
Eind juni toch :o
Tap tap tap
pi_199245581
Ik heb zelf een vrij ernstige chronische ziekte, dus dit voelt ongeveer aan als dat je hele auto in de prak ligt en dat bij de berging het spiegeltje afbreekt ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 13:08:10 #195
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199245600
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Eind juni toch :o
Ohw nog later dus. Well. Shit. Ik ga sowieso deze zomer de grens over voor vakantie dus wordt sws stok in mijn neus voordat ik vertrek :P
pi_199245601
quote:
10s.gif Op zondag 2 mei 2021 13:06 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik neem hem ook wel denk ik. Meer dat ik me nog niks kan voorstellen bij wat ik aangeboden krijg. Shit veranderd zo snel, wie weet krijg ik tegen die tijd wel het oempaloempa vaccin :')
Ik verwacht ook een opleving van vaccin fetisjhisten, mensen die gaan shoppen in het buiteland en voor de hele bingo kaart gaan, dus AZ, Sputnik, Pfizer, Mordena :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 2 mei 2021 @ 13:08:36 #197
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199245608
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 13:07 schreef raptorix het volgende:
Ik heb zelf een vrij ernstige chronische ziekte, dus dit voelt ongeveer aan als dat je hele auto in de prak ligt en dat bij de berging het spiegeltje afbreekt ;)
Krijg je geen oproep van je arts om eerder ingeënt te worden?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 2 mei 2021 @ 13:08:50 #198
62419 CherryLips
chocoholic
pi_199245614
quote:
10s.gif Op zondag 2 mei 2021 13:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ohw nog later dus. Well. Shit. Ik ga sowieso deze zomer de grens over voor vakantie dus wordt sws stok in mijn neus voordat ik vertrek :P
Ik ga echt nog niks boeken :{
Tap tap tap
pi_199245626
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 13:08 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Krijg je geen oproep van je arts om eerder ingeënt te worden?
Is niet nodig, ik ben nog kerngezond.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199245641
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 13:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Is niet nodig, ik ben nog kerngezond.
Zeg je goed, nog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')