quote:Asje.. 3,50. Hou het wisselgeld maar
Op 12 december 2000 09:58 schreef Jojogirl het volgende:
Drie fok!guldens
quote:Jippie, FOOI!!!
Op 12 december 2000 11:51 schreef Breuls het volgende:
Asje.. 3,50. Hou het wisselgeld maar
quote:Ik heb niet zoveel tijd om te lunchen, maar ga nu wel naar Faat. Zie je daar wel.
Op 12 december 2000 10:30 schreef kasper het volgende:
* Gehaast komt Dr. Kasper de supermarkt binnenstormen en geeft Jojogirl eenop haar voorhoofd.
Jojogirl
, de komende dagen kan ik je helaas niet zien. Ik heb een congres op het vasteland. Ik heb jou eeuwige trouw beloofd dus maak je niet ongerust. Je kan mij voor 100% vertrouwen, m.a.w. de tijd van flirten e.d. ligt achter mij. Ik hoop dat ik straks nog met je kan lunchen bij Faat.
[off-topic]Jojo, ons bedrijfs-computersysteem is i.v.m. verhuizing een aantal dagen uit de lucht. Zodra ik weer online kan ben ik terug.
[off-topic]
Gevonden:
Groen doosje, voor de deur van het Sprookjeskasteel. Wie is het verloren?
De eigenaar kan het bij Wilgje komen ophalen.
quote:Welkom in de supermarkt LWaS. Je kan hier inderdaad alles op je rekening zetten, dus shop maar raak
Op 13 december 2000 12:36 schreef LWaS het volgende:
Hmmzz.
Je kan hier alles op rekening zetten las ik ??
Dan kom ik ff boodschappen doen hoor
Hoe gaat het trouwens met je? Red je het een beetje zonder Dr. Kasper aan je zijde?
quote:Ja hoor, het gaat prima zonder Kas, maar ik mis onze gezellige etenetje en nachtjes samen wel...
Op 13 december 2000 13:59 schreef Faat het volgende:
Hey Jojo, heb jij voor mij een grote pluchebeer?
Doe er maar meteen 2 sloffen Chesterfield bij en een fles wiskey.Hoe gaat het trouwens met je? Red je het een beetje zonder Dr. Kasper aan je zijde?
Hier zijn je boodschappen.
Ik kom ff paar flessen cola halen.
Doe ook maar meteen, brood, kaas en wat chips als het kan
quote:Wat voor cola wil je, Diet of gewone? En wat voor brood, bruin, wit, meergranen? En wat voor kaas, oude, jonge, komijne, geite? En wat voor chips, salt&vinegar, paprika, ribbel, hamkaas?
Op 13 december 2000 18:11 schreef LWaS het volgende:
* LWaS komt de super binnen, komt net bij Ali 's restaurant vandaanIk kom ff paar flessen cola halen.
Doe ook maar meteen, brood, kaas en wat chips als het kan
quote:Gewone cola, jonge komeine en paprika en gewone chips
Op 13 december 2000 18:26 schreef Jojogirl het volgende:
Wat voor cola wil je, Diet of gewone? En wat voor brood, bruin, wit, meergranen? En wat voor kaas, oude, jonge, komijne, geite? En wat voor chips, salt&vinegar, paprika, ribbel, hamkaas?
Alsjeblieft
Wie heeft er een geel pilletje voor mij? Ik wil namelijk van geslacht veranderen.
Alvast bedankt, 'Desperado'
p.s. ik moet die maffe koerier, Hoekie, spreken, waar is die?
quote:Je hebt geen brood meer nodig? Oké, hier zijn je boodschappen. Ik zet het wel op de rekening
Op 13 december 2000 18:28 schreef LWaS het volgende:
Gewone cola, jonge komeine en paprika en gewone chipsAlsjeblieft
quote:Tot uw dienst.
Op 14 december 2000 16:43 schreef LWaS het volgende:
Zie je , ik wist wel dat ik wat vergatDoe maar een heel tijgerbrood alsjeblieft erbij
quote:Ik heb hem maar half gezien. Desperado was in elk geval een man met donker haar, maar verder... Geen idee. En Hoekie? Tja ook geen idee. het is wel vreemd dattie eerst met iedreen flirtte en zich nu ineens op WIlgje heeft gestort. Die koeriersdiensten zijn ook erg verdacht. Ik denk dat we hem erg goed in de gaten moeten gaan houden.
Op 14 december 2000 17:35 schreef equilan het volgende:
Wie is die Desperado Jojogirl?? Heb je dat gezien??
Hmm wat is die Hoekie precies voor figuur?? We moeten hem wel een beetje inde gaten houden, zo goed kennen we hem niet en hij is met Wilgje aan het rotzooien....hij is toch geen pillenhandelaar??
Jojoooooo Ben je daar?
Kom eens kijken naar mijn nieuwe scooter ![]()
Jeetje ook al niet thuis ![]()
* Faat loopt even naar binnen en zet de appeltaart en de rumcola voor Jojo
op de toonbank met een klein briefje erbij:
Hoi Jojo,
Was even langs gekomen met je bestelling en mijn nieuwe scooter,
jammer dat je er niet was, hoop dat je morgen eventjes komt kijken? Groetjes Faat
Nou dat schiet lekker op zo, ik ga maar weer eens een stukje rijden,
eens kijken of Equilan en haar draakjes thuis zijn!
Wat is er hier in vredesnaam gebeurd?! Waarom is dat raam stuk? Wat een ravage. Wie heeft alles van de schappen afgegooid? Inbraak, dat zal toch niet...
*Volkomen in paniek rent ze naar het restaurant.
"Jojogirl, rustig maar, we zijn er al om je te helpen, wat is er gebeurt??"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |