abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 mei 2021 @ 00:04:33 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199240254
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:56 schreef Nia het volgende:
Volle straten met feestende jongeren in Londen op zaterdagavond:
Ziet er heerlijk gezellig uit _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199240307
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Songfestival :')
Niets mis mee! Er doen genoeg liedjes mee die je ook leuk vindt, zoals dit:
En Momo is ook van ESF :)
  zondag 2 mei 2021 @ 00:21:44 #253
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199240424
De Belgen zijn er ook klaar mee.

https://nos.nl/artikel/23(...)aal-feest-in-brussel
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_199240445
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Maar hier is de casus dus net een beetje anders. Iedereen moet negatief getest zijn voor die fieldlabs…
Die onzin gaat behalve misschien wat onderzoek niks opleveren. In het VK verwachten ze in juni de HIT te raken door vaccinatie.
twitter

In de VS zien we steeds beter hoe goed de vaccins werken.
twitter

Ook tegen de variant die in India rond gaat.
twitter

Dus het moto moet niks anders zijn dan vaccineren zo snel mogelijk. Dan zijn we uit deze shit en kan je die hele testsamenleving steken op een plek waar de zon niet schijnt.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 2 mei 2021 @ 00:34:02 #255
408813 crew  trein2000
pi_199240519
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:09 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Niets mis mee! Er doen genoeg liedjes mee die je ook leuk vindt, zoals dit:
En Momo is ook van ESF :)
Het enige leuke aan het ESF is dat er wat prettig gestoorden hier in een hoekje op FOK de grootste lol maken.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 2 mei 2021 @ 00:37:28 #256
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199240551
Ik fietste net naar huis, echt fijn dat je weer naar huis kunt op het tijdstip dat je zelf wilt. Er waren mensen op straat, het is niet zo eerie meer. Vandaag was wel weer de hele provincie naar Amsterdam gekomen om kleren te kopen bij de Primark maar verder vond ik het echt fijn dat ik na het wandelen gewoon met een drankje op een terras kon neerploffen, ook al was het niet echt warm.

Als ze er in Londen en Belgie ook klaar mee zijn zo te lezen, kan het niet lang meer duren voordat normaliteit weer terugkeert...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_199240575
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 16:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Omdat je dan je complete architectuur dan wel software moet aanpakken, bovendien zitten dit soort storingen 9 van de 10 keer in connectiviteit tussen systemen.
Het riekt naar een (in ons bedrijf verboden) vrijdagmiddag-pre-weekend-change

Het andere onderhoud was al eerder op de week, en dat was succesvol afgerond.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199240626
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 21:20 schreef raptorix het volgende:
Ik ga slapn *O* *O* *O*
Nu al -O-
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 2 mei 2021 @ 01:26:08 #259
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_199240838
Die avondklok scheelt gevoelsmatig meer dan ik dacht, maar kan komen omdat we nu zomertijd hebben. Niet de hele tijd op de klok hoeven kijken en lekker tot na tienen nog (beperkt qua aantallen, dat wel) op bezoek.

Of de partner die wat langer van huis is, ook wat meer ruimte en dat kan ook wel even goed zijn :D
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_199240852
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
Die avondklok scheelt gevoelsmatig meer dan ik dacht, maar kan komen omdat we nu zomertijd hebben. Niet de hele tijd op de klok hoeven kijken en lekker tot na tienen nog (beperkt qua aantallen, dat wel) op bezoek.

Of de partner die wat langer van huis is, ook wat meer ruimte en dat kan ook wel even goed zijn :D
Ik heb vanavond mijn eerste avond gehad waar ik gewoon eens wat langer kon blijven hangen bij een vriend, gevoelsmatig veel fijner, langsgaan bij die vriend deed ik toch wel, maar het was altijd het stomme klokkijken, nu gewoon gegaan wanneer ik er klaar mee was. Zeer prettig. En zo belachelijk dat we ooit tot die maatregel over zijn gegaan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 2 mei 2021 @ 01:46:33 #261
88831 Shreyas
De beste
pi_199240936
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 17:17 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]

Omdat je dan dit jaar geen systeem had gehad, zo simpel is het. Goede architectuur opzetten kost een boel tijd. De GGD heeft al een systeem, dat betekent dat je de architectuur aan moet passen. Als dat met haast gebeurd, is het bijna altijd houtje-touwtje en dan krijg je dus dit.
Echt nonsens dit, ik zit zelf in de IT en een dergelijke systeem met goede architectuur en back-up systemen kun je binnen 2-3 maanden opzetten. We zitten nu al 13 à 14 maanden in deze crisis, hoeveel tijd hebben ze nog nodig dan?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_199241177
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:46 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Echt nonsens dit, ik zit zelf in de IT en een dergelijke systeem met goede architectuur en back-up systemen kun je binnen 2-3 maanden opzetten. We zitten nu al 13 à 14 maanden in deze crisis, hoeveel tijd hebben ze nog nodig dan?
2-3 maanden is wellicht beetje snel (Ik werk bij een behoorlijk grote telecomprovider, en ben gewend aan grote IT projecten) maar 3-6 moet echt wel haalbaar zijn als je de juiste mensen en teams bij elkaar hebt. We wisten in april vorig jaar al dat vaccinatie de uitkomst zou zijn, en ik vind het dan ook onverkoopbaar dat we nu bijna wekelijks te maken hebben met instortende IT, haperende vaccinatieafspraken, dataflows naar huisartsen die pas een maandje op gang zijn, etc.

Ik hoop dat na deze crisis daar even goed met de bezem doorgegaan wordt wat er overal mis is gegaan. En vooral wat de geleerde lessen zijn.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199241205
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 22:23 schreef mijntjexx het volgende:
33 MINUTEN GELEDEN
Twee patiënten overleden na stroomstoring in ziekenhuis Maastricht
Twee patiënten op een verpleegafdeling van het ziekenhuis van Maastricht, waar ook coronapatiënten liggen, zijn overleden na een stroomstoring. "Er was een storing in de nacht van donderdag op vrijdag", bevestigt een woordvoerder van het MUMC.

Het moet nog worden vastgesteld of de twee patiënten zijn overleden als gevolg van de storing. De twee kregen zuurstof toegediend, maar het staat volgens de woordvoerder van het ziekenhuis nog niet vast dat het coronapatiënten waren. De inspectie onderzoekt het incident.

De storing ontstond vermoedelijk aan het eind van de avond, maar werd pas later ontdekt. De Telegraaf schrijft dat het om twee coronapatiënten gaat. Een 76-jarige Maastrichtenaar overleed diezelfde nacht. Een 67-jarige man, ook uit Maastricht, overleed pas vandaag.

De woordvoerder zegt dat voorop staat dat de overlijdens van de twee patiënten betreurd worden.

bron NOS
Valt me op dat in een volgend bericht op de NOS site niet meer staat dat de storing pas later ontdekt werd:
quote:
gisteren, 22:22

In het academisch ziekenhuis van Maastricht zijn twee patiënten overleden nadat hun zuurstoftoevoer wegviel tijdens een stroomstoring. Dat bevestigt een woordvoerder van MUMC Maastricht na berichtgeving van De Telegraaf.

De krant schrijft dat het twee coronapatiënten betreft, maar het ziekenhuis zegt dat dit nog onduidelijk is. Ook wordt nog onderzocht of er een verband is tussen de stroomstoring en het overlijden, of dat er sprake is van toeval of een andere medische oorzaak. De inspectie onderzoekt het incident.
Noodstroom werkte niet

De stroomstoring gebeurde in de nacht van donderdag op vrijdag op een verpleegafdeling. Daar lagen zowel mensen met covid-19 als andere patiënten, zegt de ziekenhuiswoordvoerder. Normaal gesproken treedt de noodstroomvoorziening in werking bij een storing. Waarom dat dit keer niet gebeurde, wordt nog onderzocht.

Als gevolg van de storing viel de medische apparatuur uit, zo ook de Optiflow waarmee extra zuurstof wordt toegediend. Vervolgens is de toestand van de twee ernstige zieke patiënten verslechterd, staat in de verklaring van het ziekenhuis.

"Uiteindelijk zijn beide patiënten overleden. We betreuren dit zeer en leven mee met de nabestaanden van de patiënten. Zij krijgen hulp aangeboden bij het verwerken van dit verlies."
Slachtoffers

De krant meldt dat de twee slachtoffers Maastrichtenaren zijn. De eerste was een 76-jarige die dezelfde nacht zou zijn overleden. De tweede persoon was een 67-jarige man, die zaterdagmiddag overleed.

"Mijn oom was op maandag opgenomen", zegt het nichtje van de 67-jarige tegen De Telegraaf. "Drie dagen later ging het hartstikke goed met hem. Zelfs de longarts was verbaasd dat hij zich er zo goed doorheen sloeg. En een dag later, op vrijdag, zei een arts opeens dat hij in de laatste fase zat. Hoe kan dit nu?"
https://nos.nl/artikel/23(...)iekenhuis-maastricht
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199241865
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:03 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

waarom in godsnaam zijn ze nog een risicogroep als ze volledig gevaccineerd zijn? Het is toch geen piswater wat ze gekregen hebben?? :/
Beeldvorming, was als Hannie komt te overlijden na een test evenement.
  zondag 2 mei 2021 @ 08:14:47 #265
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199241910
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:30 schreef trein2000 het volgende:
Maar goed ik blijf er bij. Die bewijzen waren een uitstekend idee, vorig zomer.
Alleen kon er vorig jaar zomer nog amper getest worden. Daardoor was een testsamenleving vorig jaar zomer onmogelijk.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zondag 2 mei 2021 @ 08:17:53 #266
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199241927
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:30 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik heb vanavond mijn eerste avond gehad waar ik gewoon eens wat langer kon blijven hangen bij een vriend, gevoelsmatig veel fijner, langsgaan bij die vriend deed ik toch wel, maar het was altijd het stomme klokkijken, nu gewoon gegaan wanneer ik er klaar mee was. Zeer prettig. En zo belachelijk dat we ooit tot die maatregel over zijn gegaan.
Het is belachelijk dat jij zonder noodzakelijke reden bij iemand op bezoek gaat. Als wij met z’n allen niet bij jan-en-alleman op bezoek gingen waren de cijfers al veel gunstiger en was er meer perspectief.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zondag 2 mei 2021 @ 08:20:08 #267
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199241945
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:37 schreef popje het volgende:
Ik fietste net naar huis, echt fijn dat je weer naar huis kunt op het tijdstip dat je zelf wilt. Er waren mensen op straat, het is niet zo eerie meer. Vandaag was wel weer de hele provincie naar Amsterdam gekomen om kleren te kopen bij de Primark maar verder vond ik het echt fijn dat ik na het wandelen gewoon met een drankje op een terras kon neerploffen, ook al was het niet echt warm.

Als ze er in Londen en Belgie ook klaar mee zijn zo te lezen, kan het niet lang meer duren voordat normaliteit weer terugkeert...
Het virus bepaald wanneer het er klaar mee is, niet de bevolking. Als de bevolking er klaar mee is, maar het virus is er nog niet klaar mee, heb je een heel groot probleem.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199241957
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 08:20 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Het virus bepaald wanneer het er klaar mee is, niet de bevolking. Als de bevolking er klaar mee is, maar het virus is er nog niet klaar mee, heb je een heel groot probleem.
Het virus bepaalt niks. Stop eens met die personificatie daarvan. De overheid had daar ook een handje van.
pi_199241966
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:37 schreef popje het volgende:
Ik fietste net naar huis, echt fijn dat je weer naar huis kunt op het tijdstip dat je zelf wilt. Er waren mensen op straat, het is niet zo eerie meer. Vandaag was wel weer de hele provincie naar Amsterdam gekomen om kleren te kopen bij de Primark maar verder vond ik het echt fijn dat ik na het wandelen gewoon met een drankje op een terras kon neerploffen, ook al was het niet echt warm.

Als ze er in Londen en Belgie ook klaar mee zijn zo te lezen, kan het niet lang meer duren voordat normaliteit weer terugkeert...
Primark :')

Maar die heb je daar alleen in Amsterdam dat je speciaal daarvoor naar die tyfusstad moet gaan? Lijkt me niet toch.
  zondag 2 mei 2021 @ 08:24:12 #270
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199241971
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 08:17 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Het is belachelijk dat jij zonder noodzakelijke reden bij iemand op bezoek gaat. Als wij met z’n allen niet bij jan-en-alleman op bezoek gingen waren de cijfers al veel gunstiger en was er meer perspectief.
Dat bepaal jij gelukkig niet 8-)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199241986
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 08:17 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Het is belachelijk dat jij zonder noodzakelijke reden bij iemand op bezoek gaat. Als wij met z’n allen niet bij jan-en-alleman op bezoek gingen waren de cijfers al veel gunstiger en was er meer perspectief.
In de categorie "als we nog even 2 weken blaaa, dan kunnen we daarna veel meer". Hoor ik al een jaar, kan nog steeds niks.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  zondag 2 mei 2021 @ 08:39:02 #272
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199242043
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 08:27 schreef josja het volgende:

[..]

In de categorie "als we nog even 2 weken blaaa, dan kunnen we daarna veel meer". Hoor ik al een jaar, kan nog steeds niks.
Doordat mensen continu bij anderen op bezoek gaan. Als ze dat niet deden dan waren de cijfers een stuk gunstiger. Thuisbezoek is echt één van de grootste besmettingshaarden.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  Miss 200.000.000! zondag 2 mei 2021 @ 08:42:59 #273
367000 roos94
pi_199242063
Ik snap nog steeds niet waarom dierentuinen onder hetzelfde stapje staan als sportscholen.
  zondag 2 mei 2021 @ 08:44:52 #274
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199242070
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 08:42 schreef roos94 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom dierentuinen onder hetzelfde stapje staan als sportscholen.
De ene is hoofdzakelijk buiten, dus minder infectierisico’s, de ander is goed voor de gezondheid. Dat zou wel de afweging zijn.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199242073
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 08:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Primark :')

Maar die heb je daar alleen in Amsterdam dat je speciaal daarvoor naar die tyfusstad moet gaan? Lijkt me niet toch.
Ik heb daar 1 keer een baal kleren gekocht, ik geef niets om geld maar het verbaasde me hoe goedkoop die meuk is, ik heb 2 tassen vol geslingert en was iets van 120 euro kwijt. Kwaliteit is er ook naar, knopen flikkeren er spontaan af, spontane scheuren, man man man.

Ik koop voortaan wel weer gewoon Puma of Adidas :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')