abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:36:56 #97
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_199277043
Oh geinig, we hebben onze eigen wappie hiero, blauwe maan. :+
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:37:36 #98
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_199277053
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zal net als die dokters wel geen echte aardbei zijn :%
Heel erg jammer weer. :+
  dinsdag 4 mei 2021 @ 18:20:32 #99
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_199277576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bevrijdingsdag is voor mij al jaren geen vrije dag meer. Welke werkgever geeft op bevrijdingsdag vrij?
Dat is ook niet relevant, een beetje flappie wappie is beroepsdemonstrant. Of in ieder geval uitkeringsdeskundige.
Officieel is het ook maar een keer in de vijf jaar een dag die je als werknemer kunt eisen.
pi_199279666
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bevrijdingsdag is voor mij al jaren geen vrije dag meer. Welke werkgever geeft op bevrijdingsdag vrij?
De overheid sowieso. Voor ambtenaren is het elk jaar een vrije dag.
pi_199281168
Twiddel
pi_199284424
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:56 schreef Accordtje het volgende:Zou het dan wellicht....ik vraag het gewoon maar even....verstandig kunnen zijn om je niet bij dergelijke demonstraties te begeven?
Demonstreren is een grondrecht, een grondrecht dat niet afgepakt of ingeperkt mag worden omdat de burgemeester de reden van de demonstratie niet leuk vindt
Helemaal niet als je demonstreert voor vrijheden en rechten die met een pennestreek afgepakt zijn
Bij de BLM demonstratie in Mei 2020 zei Halsema immers nog "Het recht van demonstratie weegt soms zwaarder dan de in noodverordeningen vastgelegde regel dat mensen in deze coronatijd minimaal anderhalve meter afstand moeten houden"
quote:
Of eventueel....gewoon een suggestie....verstandig kunnen zijn om te vertrekken nadat er na meerdere waarschuwingen is aangekondigd dat er geweld zal worden gebruikt?
Denk eens goed na wat je hier typt
De politie geeft aan dat er geweld wordt gebruikt tegen vreedzame demonstranten als ze niet weggaan
Demonstranten die demonstreren omdat hun rechten en vrijheden zijn ingeperkt notabene
In wat voor land leef je dan ?
quote:
Die agenten staan daar niet op vrijwillige basis. Die zijn aan het werk en worden daar naartoe gestuurd
Die agenten staan daar WEL op vrijwillige basis, niemand dwingt hen om zich tegen de bevolking te keren, onzinnige regels te handhaven en met grof geweld demonstraties op te breken
Daar KIEZEN ze voor
quote:
De demonstranten hoeven daar niet te zijn en kunnen gewoon wegblijven of weggaan. Je hoeft namelijk niet als een "dappere strijder" namens "het volk" te demonstreren. Het volk zit daar namelijk helemaal niet op te wachten. Dat heeft de verkiezingsuitslag toch wel duidelijk gemaakt dacht ik zo?
De verkiezingsuitslag ?, tja in de DDR had je ook verkiezingen, was net zo nutteloos als hier
pi_199284433
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:36 schreef ChocoFan het volgende:
Oh geinig, we hebben onze eigen wappie hiero, blauwe maan. :+
Jij bent de lockdownfanaticus van dienst vandaag ?
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:15 schreef tim020hoorn het volgende:inhoudelijke reacties doen nog minder helaas. Sorry hoor als je gewoon dat soort uitspraken doet dat mensen die hun werk doen in het algemeen belang maar voor altijd achterom moeten kijken zit er echt een steekje los.
Dat is het probleem nu juist
Hun "werk" is niet in het algemeen belang
De vrijheden en rechten van burgers inperken en tienduizenden bedrijven kapot maken is niet in het algemeen belang...

[ Bericht 39% gewijzigd door bluemoon23 op 05-05-2021 08:00:59 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 5 mei 2021 @ 07:52:43 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199284438
quote:
Het maakt mij echt kotsmisselijk dat ze 5 mei kapen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199284440
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 00:57 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Ja, het is allemaal één groot complot van Hugo de Jonge. Het aftreden van Bruno Bruins was z'n eerste van vele snode plannetjes.... 8)7
Complot ?
Ik heb het woordt complot niet gebruikt hoor
Wat hebben jullie toch allemaal met complotten ?

Het gebeurt allemaal openbaar hoor, niets geheimzinnigs, niets complotten
pi_199284465
quote:
84s.gif Op woensdag 5 mei 2021 07:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Het maakt mij echt kotsmisselijk dat ze 5 mei kapen.
Dan ben jij goed geconditioneerd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199284467
quote:
84s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:15 schreef Starhopper het volgende:
Is dit een bedreiging?

Doe een beetje rustig aub. Denk aan je hart :)
Nee, dat is geen bedreiging
Ik kreeg ook al een ban van een moderator die denkt dat ik mensen bedreig en intimideer, dat doe ik niet
Deze hele topic reeks staat vol met mensen die disproportioneel politiegeweld verheerlijken en willen dat er boetes wordt uitgedeeld voor normaal sociaal gedrag, maar ik krijg een ban als ik wil dat bestuurders die onze rechten en vrijheden hebben ingeperkt aangepakt worden
Werkelijk de omgekeerde wereld

Gewoon wettelijke processen, net als na WO2
De figuren die er verantwoordelijk zijn dat onze rechten en vrijheden ingeperkt zijn en tienduizenden bedrijven kapot gemaakt worden, die moeten vervolgd en zwaar gestraft worden
En vanzelfsprekend een zuivering van het ambtenaren apparaat, justitie en de politie
Agenten die zonder aarzelen een avondklok hebben gehandhaafd kun je natuurlijk nooit meer vertrouwen
Als je daartoe in staat bent, heb je verder ook geen grenzen meer
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 5 mei 2021 @ 08:07:54 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199284536
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 07:58 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Nee, dat is geen bedreiging
Ik kreeg ook al een ban van een moderator die denkt dat ik mensen bedreig en intimideer, dat doe ik niet
Deze hele topic reeks staat vol met mensen die disproportioneel politiegeweld verheerlijken en willen dat er boetes wordt uitgedeeld voor normaal sociaal gedrag, maar ik krijg een ban als ik wil dat bestuurders die onze rechten en vrijheden hebben ingeperkt aangepakt worden
Werkelijk de omgekeerde wereld

Hoezo disproportioneel politiegeweld?
quote:
Gewoon wettelijke processen, net als na WO2
De figuren die er verantwoordelijk zijn dat onze rechten en vrijheden ingeperkt zijn en tienduizenden bedrijven kapot gemaakt worden, die moeten vervolgd en zwaar gestraft worden
En vanzelfsprekend een zuivering van het ambtenaren apparaat, justitie en de politie
Agenten die zonder aarzelen een avondklok hebben gehandhaafd kun je natuurlijk nooit meer vertrouwen
Als je daartoe in staat bent, heb je verder ook geen grenzen meer
Dat vind ik een hele enge gedachte! Een bekende Duitse politicus heeft dit ook al eens gedaan. Waarom dat geen goed idee is hebben wij gisteren herdacht.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199284566
quote:
84s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:07 schreef Starhopper het volgende:
Hoezo disproportioneel politiegeweld?
Mensen worden in elkaar geslagen, weggespoten met waterkanonnen, en overlopen door politiepaarden simpelweg omdat ze demonstreren voor hun rechten en vrijheden die afgepakt zijn
Hoezo kun je dat GEEN disproportioneel politiegeweld noemen ??
quote:
Dat vind ik een hele enge gedachte! Een bekende Duitse politicus heeft dit ook al eens gedaan. Waarom dat geen goed idee is hebben wij gisteren herdacht.
Waarom haal je een Duitse politicus erbij ?
Ik heb het over de zuivering en vervolging van oorlogsmisdadigers en collaborateurs in Nederland na de Tweede Wereldoorlog
Waarom dat wel een goed idee is, vieren we vandaag
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:04:54 #110
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199285040
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:10 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Mensen worden in elkaar geslagen, weggespoten met waterkanonnen, en overlopen door politiepaarden simpelweg omdat ze demonstreren voor hun rechten en vrijheden die afgepakt zijn

het is je al meerdere malen gezegd, maar vooruit. Het demonstreren was niet de reden. Het niet opvolgen van de bevelen van de politie was de reden
quote:
Hoezo kun je dat GEEN disproportioneel politiegeweld noemen ??
[..]
ach laserpennen, geslepen fietsstandaarden, vuurwerk, daar mag met harde hand tegen opgetreden worden. Zeer proportioneel
quote:
Waarom haal je een Duitse politicus erbij ?
Ik heb het over de zuivering en vervolging van oorlogsmisdadigers en collaborateurs in Nederland na de Tweede Wereldoorlog
Waarom dat wel een goed idee is, vieren we vandaag
En met wie collaboreren de volgens jouw zo foute politici en ambtenaren?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199285064
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:04 schreef devlinmr het volgende:
het is je al meerdere malen gezegd, maar vooruit. Het demonstreren was niet de reden. Het niet opvolgen van de bevelen van de politie was de reden
En als de burgemeester de demonstratie niet had verboden omdat ze de reden niet leuk vond, was de politie er niet geweest.....

Kijk naar andere demonstraties als de politie afzijdig bleef, dan was er niets aan de hand
De escalatie komt telkens als de politie ingrijpt, anders niet
quote:
ach laserpennen, geslepen fietsstandaarden, vuurwerk, daar mag met harde hand tegen opgetreden worden. Zeer proportioneel
Knuppels, vuurwapens, politiehonden, politiepaarden, waterkanonnen
Waarom vermeld je dat er niet bij ?
quote:
En met wie collaboreren de volgens jouw zo foute politici en ambtenaren?
Met de WHO, met de EU
Maar vooral; TEGEN de eigen bevolking
pi_199285161
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:07 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

En als de burgemeester de demonstratie niet had verboden omdat ze de reden niet leuk vond, was de politie er niet geweest.....

maar de demonstratie was wel verboden dus werd er na genoeg waarschuwingen handhavend opgetreden. Hoe moeilijk is het om deze logica te begrijpen.

En het gezever dat er bij toegestane demonstraties nooit politiegeweld gebruikt wordt klopt niet. Als en geweld naar de politie die de demonatatie begeleid gebruikt wordt grijpt de politie ook hard in.
pi_199285367
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:19 schreef Basp1 het volgende:
maar de demonstratie was wel verboden dus werd er na genoeg waarschuwingen handhavend opgetreden. Hoe moeilijk is het om deze logica te begrijpen
Waarom ik de logica niet begrijp ?
Je gaat geen demonstraties verbieden, helemaal niet als ze demonstreren omdat vrijheden en rechten zijn afgepakt
En je gaat al helemaal geen grof geweld gebruiken als ze niet weg willen gaan
quote:
En het gezever dat er bij toegestane demonstraties nooit politiegeweld gebruikt wordt klopt niet. Als en geweld naar de politie die de demonatatie begeleid gebruikt wordt grijpt de politie ook hard in.
Waar gebeurt dat dan ?
Jij denkt dat zomaar uit het niets er geweld gebruikt wordt als de politie een demonstratie "begeleid" ?, dat lijkt mij heel erg stug

Lag dat aan de manier hoe de politie het "begeleide" misschien ?
Begeleiden doe je niet met knuppel, paarden en waterkanon he....
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 5 mei 2021 @ 09:49:39 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199285484
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:41 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Waarom ik de logica niet begrijp ?
Je gaat geen demonstraties verbieden, helemaal niet als ze demonstreren omdat vrijheden en rechten zijn afgepakt
En je gaat al helemaal geen grof geweld gebruiken als ze niet weg willen gaan
In de grondwet staat dat de burgemeester voorwaarden mag stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden. Als de demonstranten zich elke demonstratie aan de 1,5 meter regel zouden houden, dan is er niets aan de hand en hoeft een demonstratie niet ontbonden te worden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199285605
quote:
84s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:49 schreef Starhopper het volgende:In de grondwet staat dat de burgemeester voorwaarden mag stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden
Er staat zoveel in de grondwet, de grondwet is het afgelopen jaar op gruwelijke wijze verkracht toen onze vrijheden en rechten ingeperkt werden en er een avondklok kwam

Met de Volksgezondheid heeft demonstraties verbieden niets te maken, het is immers buiten
Als burgemeesters wat om de Volksgezondheid geven, dan moeten ze wat aan besmettingen BINNEN doen
Maar bij een uitbraak in een verzorgingstehuis wordt er geen onderzoek ingesteld hoor, dan wordt de directie niet gearresteerd omdat ze nalatig waren....
En wanordelijkheden zijn er telkens pas als de politie ingrijpt en alles uit de hand loopt
quote:
Als de demonstranten zich elke demonstratie aan de 1,5 meter regel zouden houden, dan is er niets aan de hand en hoeft een demonstratie niet ontbonden te worden.
De demonstranten demonstreren juist OMDAT er een verplichte 1,5m regel is
Snap dat dan
Een volstrekt onzinnige regel waar politie en BOA`s ontheffing voor hebben, en er niet ziek van worden
pi_199285740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 07:50 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Demonstreren is een grondrecht, een grondrecht dat niet afgepakt of ingeperkt mag worden omdat de burgemeester de reden van de demonstratie niet leuk vindt
Helemaal niet als je demonstreert voor vrijheden en rechten die met een pennestreek afgepakt zijn
Hahhahaha.

Inperken mag prima voor veiligheid en gezondheid.

Die wappie schaapjes kudde mag prima nog demonstreren. Dus die kudde schaapjes moet niet zeuren.

En een demo voor vrijheid zeg je?
Er is ons helemaal niets afgepakt.
Ze demonstreren juist om ervoor te zorgen dat we meer vrijheid kwijtraken door dat kansloze gedrag.

Door je normaal en sociaal te gedragen kom je veel verder.
Zeker aangezien de overheid hier zeer soft is.
pi_199285770
quote:
84s.gif Op woensdag 5 mei 2021 07:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Het maakt mij echt kotsmisselijk dat ze 5 mei kapen.
Ik ben allang blij dat ze niet één of andere actie gisteren hadden gedaan, tijdens de 2 minuten stilte.
Had ik ze wel voor aangezien.
Twiddel
pi_199285798
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:10 schreef bianconeri het volgende:
Hahhahaha.

Inperken mag prima voor veiligheid en gezondheid.
Nee, zou niet zo mogen zijn
quote:
Die wappie schaapjes kudde mag prima nog demonstreren. Dus die kudde schaapjes moet niet zeuren
Nee, ze mogen niet prima nog demonstreren
Bij het minste of geringste slaat de ME erop
quote:
En een demo voor vrijheid zeg je?
Er is ons helemaal niets afgepakt.
Ze demonstreren juist om ervoor te zorgen dat we meer vrijheid kwijtraken door dat kansloze gedrag
Weet je wat ?
zullen we vanavond naar de sportschool of de bios ?

Oh nee, kan niet
Is verplicht dicht 8)7
quote:
Door je normaal en sociaal te gedragen kom je veel verder.
Zeker aangezien de overheid hier zeer soft is.
Ja, zo dachten de meeste Nederlanders in 40-45 ook, laten we maar meewerken met de Duitsers, dan komen we veel verder

En de overheid is niet zeer soft, de overheid heeft in vredestijd ongekende repressie en vrijheidsbeperking doorgevoerd
Dat het in andere landen NOG harder is, wil niet zeggen dat Nederland zeer soft is
Pas ervoor op dat je niets steeds de doelpalen verzet
pi_199285858
twitter

Toespraken van Marjon en Tinus *O*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 5 mei 2021 @ 10:19:41 #120
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199285868
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:15 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Nee, zou niet zo mogen zijn
[..]

Nee, ze mogen niet prima nog demonstreren
Bij het minste of geringste slaat de ME erop
[..]

Weet je wat ?
zullen we vanavond naar de sportschool of de bios ?

Oh nee, kan niet
Is verplicht dicht 8)7
[..]

Ja, zo dachten de meeste Nederlanders in 40-45 ook, laten we maar meewerken met de Duitsers, dan komen we veel verder

En de overheid is niet zeer soft, de overheid heeft in vredestijd ongekende repressie en vrijheidsbeperking doorgevoerd
Dat het in andere landen NOG harder is, wil niet zeggen dat Nederland zeer soft is
Pas ervoor op dat je niets steeds de doelpalen verzet
Dan heb jij dus schijt aan de grondwet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 5 mei 2021 @ 10:20:09 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199285878
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:12 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik ben allang blij dat ze niet één of andere actie gisteren hadden gedaan, tijdens de 2 minuten stilte.
Had ik ze wel voor aangezien.
Eens ja :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199285882
tijd om met elkaar te verbinden? Toch niet via een chip mag ik hopen.
mag je ook meedoen aan de demonstratie als je gevaccineerd bent?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199285905
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:19 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Toespraken van Marjon en Tinus *O*
14:15 komt de opper wappie praten.
Heerlijk vermaak in de middag
Twiddel
pi_199285916
quote:
84s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:19 schreef Starhopper het volgende:
Dan heb jij dus schijt aan de grondwet.
Nee, het kabinet heeft schijt aan de grondwet door de rechten en vrijheden van burgers in te perken en een avondklok in te stellen met een spoedwetje
Wat dat betreft is die grondwet maar een wassen neus hoor, maak een wet en het mag opeens wel van de grondwet.....
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 5 mei 2021 @ 10:23:50 #125
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199285930
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
tijd om met elkaar te verbinden? Toch niet via een chip mag ik hopen.
mag je ook meedoen aan de demonstratie als je gevaccineerd bent?
Jammer dat er bug is in de verbinding tussen Bill en Melinda :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199285931
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
tijd om met elkaar te verbinden? Toch niet via een chip mag ik hopen.
mag je ook meedoen aan de demonstratie als je gevaccineerd bent?
Ik denk het niet gezien de wappies nu denken dat je je vaccin kan "shredden"
Twiddel
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 5 mei 2021 @ 10:24:22 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199285934
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:23 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik denk het niet gezien de wappies nu denken dat je je vaccin kan "schredden"
Wat? :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')