abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 mei 2021 @ 09:59:49 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_199229683
Viggo Waas is vijf weken geleden getroffen door een herseninfarct. Na een ziekenhuisopname, herstelt de cabaretier en acteur momenteel van de klap die zijn lichaam heeft gekregen.



„Ik ben nog ziek en kan daarom moeilijk praten”, laat hij in een eerste reactie aan Privé weten. Ook lopen gaat nog niet al te best, maar met voldoende rust en geduld, moet hij er weer bovenop kunnen komen.

„Daar is hij nu echt bij gebaat”, vult zijn management aan. „Wanneer hij zijn werk weer kan hervatten is vooralsnog onduidelijk, maar het herstel verloopt voorspoedig. We hopen dat iedereen hem de rust en privacy gunt die hij nodig heeft.”

Waas is vooral bekend van de cabaretgroep Niet Uit Het Raam (NUHR). Hij speelde vorig seizoen nog zijn theatersolo De Meestervoorspeller. Dit seizoen zou hij samen met Peter Heerschop te zien zijn in de voorstelling Er gaat nog iets heel moois gebeuren. Het plan is om met het toneelgezelschap De Ploeg begin 2022 een nieuwe toneelbewerking van de film Festen te gaan maken. Daarnaast schrijft Waas columns en boeken en was hij te zien in programma's als Kopspijkers, Vrienden van Van Swieten en Spangen.

https://www.telegraaf.nl/(...)-waas-kreeg-beroerte

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_199242750
Sterkte Viggo! Leuke vent is dat
Alius aliud dicit
  Trouwste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 10:58:32 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_199243593
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 09:49 schreef Mrmime het volgende:
Sterkte Viggo! Leuke vent is dat
Voetbalde ook in de jeugd van Ajax.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')