abonnement Unibet Coolblue
pi_199227976
Gebeurtenissen:

Zondagmiddag 25 april treft mijn moeder opa kapot aan op de bank in zijn huis.

Mama belt huisarts, huisarts komt en zegt dat opa uitgedroogd is (duh hij at en dronk sinds zijn pfizer prik op 19 april niet meer). Zou je misschien naar het ziekenhuis willen?

Opa klikt ja ja ja (dit terwijl opa helemaal niet van ziekenhuizen houdt)

Er komt een ambulance zonder sirenes om hem naar een ziekenhuis te brengen. Rustig stapt opa in, mama en oma zwaaien hem vrolijk uit. Nooit hadden ze op dat moment kunnen weten dat hij gewoon niet meer terug gaat komen (hart breekt)

Opa ging dus naar het ziekenhuis ivm uitdroging, ma ja we leven in Coronatijd en dus testen ze eerst voordat ze patiënt opnemen. 3 uur later wordt mijn moeder gebeld: Hij is positief getest.

WAT! Hij is volledig gevaccineerd, what about us? Hebben wij het dan ook? Dat kan toch niet? Er is wat verwarring en opwinding bij ons thuis. Maar we leggen ons erbij neer, en boeken wat GGD Coronatesten en verzoeken oma om dat ook te doen.

Voordat mama gaat slapen belt ze het ziekenhuis nog even om te checken hoe het gaat. 'Hij is verward door de Corona' EEEH NEE? Paar uur geleden was er niets aan de hand, hij was alleen niet lekker, stomme koe!

Maar goed, wij moeten jn quarantaine, oma ook, dus opa is 2 dagen moederziel alleen. Niemand bezoekt hem. Mama belt wel en krijgt maandag te horen dat hij zuurstof krijgt, en dat hij brood heeft gegeten, en dinsdag mag ze opa telefonisch spreken. Opa is gewoon helder en vertelt mama dat hij zich te pletter verveelt, en dat hij voortdurend rondjes door de kamer loopt. Hij klonk zo goed, dat mama erop vertrouwde dat dit goed komt.

Op woensdagmiddag wordt mijn moeder weer gebeld: ZIJN SITUATIE IS ERNSTIG. Iemand moet gauw komen, Corona of niet. Ouders rennen naar het ziekenhuis, in speciaal pak mogen ze naar binnen. Allemaal infusen en apparaten en slangen treft mijn moeder. Mijn moeder denkt die is dood, en vraagt de verpleegster of ze hier nu zomaar naar hem moet staren. Verpleegster geeft aan dat mensen dat inderdaad doen. Ze zet opa rechtop in bed (bedleuning naar voren) en vertrekt. EN dan barst opa vrolijk los. Heel veel te vertellen en klagen, maar telkens als de verpleegsters komen wordt die stil. Ook kijkt hij telkens angstig naar de deur. Na 3 uur ging mijn moeder weg, opa wou eigenlijk door babbelen, en mama hoort hem mopperen 'mijn dochter laat me alleen' terwijl ze de deur dichtmaakt.

Voordat ze gaat slapen belt mama weer met het ziekenhuis, HIJ IS HELEMAAL OPGEKNAPT. De volgende donderdagochtend heeft hij vla gegeten en is hij stabiel. Mama vertelt het goede nieuws aan oma. Het lijkt er op dat opa snel naar huis mag. Jippie!!! 4 uur later wordt mama weer gebeld HET IS ERNSTIG, GAUW KOMEN, KAN ELK MOMENT GEDAAN ZIJN, OMA MOET OOK AFSCHEID KOMEN NEMEN.

WHAT THE FOK?!

Mijn ouders + oma rennen weer. Daar treffen ze opa, die gewoon weer vrolijk babbelt. Hoezo ernstig?! Mama vraagt: Heb je ergens pijn? Nee hoor, voel me alleen niet goed (niks bijzonders denk aan een grieperig gevoel). Oma is na het zien van opa gerustgesteld. Niks aan de hand. Ze praat met de longarts, die zegt echter dat opa niet meer te redden valt, omdat het Coronavirus verspreid in zijn lichaam is geraakt. Oke dan, maar jullie zeggen ook dat de communicatie met hem slecht is (onzin, maar ja opa is de Nederlandse taal niet echt machtig, in hindi klepppert hij er vrolijk op los), en dat hij verward is (onzin).

Oma en mijn ouders vertrekken. Morgen gaat mijn moeder haar andere broers en zussen en andere familieleden op de hoogte brengen, zodat iedereen de komende dagen naar opa kan gaan.

Nu komt er iets dat mijn moeder pas 2 uurtjes geleden aan de telefoon tegen oma vertelde. Toen mama naar huis ging werd ze rond 23:00 gebeld door een verpleegster. We gaan hem morfine toedienen. Medische leek Mama: Waarvoor dat? Verpleegster: Pijnbestrijding en rust. Achterlijke medische leek Mama: Ja, dat beslissen jullie zelf toch? Verpleegster: Ik wou het alleen laten weten (yes, ingedekt dacht die).

MORFINE!!! De naam die ik in die interessante blogs van neuroblastoom en kankerpatiënten tegenkwam vroeger. Het werd altijd toegediend als de pijn ondraagbaar werd. En de dosis wordt dan telkens iets verhoogd, tot het zo hoog is dat de patiënt sterft.

MAAR OPA HAD GEEN PIJN!!!! GEEN CENTJE PIJN!!!!!!!! EN RUST KREEG HIJ OOK!!! HIJ SLIEP NAMELIJK GEWOON!!!!!

Precies 5 uur later is hij overleden.

En nu begint het duidelijk te worden. Hij is niet door Corona of gevolgen van Corona overleden, maar door morfine.

87 jaar, en ze zijn overbezet, overwerkt willen een bed vrij, geen zuurstof verspillen aan een bejaarde, dus nadat ze zijn vrouw (oma) hem hebben laten zien, hebben ze zijn leven beëindigd.

En dat doet pijn!!!

Ik weet dat velen het hiermee eens zullen zijn, want ja die bejaarden zijn duur en doen niets meer, maar hij was gewoon helder, en tot ze met volproppen met medicijnen begonnen kon hij ook gewoon lopen en al. Sterker nog hij zorgde gewoon nog voor zichzelf, en hij wou zo graag naar huis. Ik weet zeker dat hij nog een jaar of 3 zonder problemen had doorgeleefd.

Maar ja, nu? Onderzoek laten verrichten op zijn lichaam? Rechtszaak? Ik hoef geen geld, ik wil opa terug, en die krijg ik nooit meer terug. Schandalige situatie en triest dat ze handig op de onwetenheid van mijn moeder hebben ingespeeld. Was ik er maar bij geweest die avond toen die verpleegster belde.

Ik voel me door dit onrecht heel erg verdrietig. Opa ligt nu helemaal in zijn uppie in een gekoelde kist in een mortuarium. Maandag is zijn uitvaart. Deze moord is moeilijk te verkroppen. Had mijn moeder zondag maar niet de huisarts gebeld, was opa maar nooit naar het ziekenhuis gegaan.....
Niet doen
  zaterdag 1 mei 2021 @ 02:59:50 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_199228007
Zo gaat dat
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 1 mei 2021 @ 03:25:16 #3
476281 Butjekef
Put met keren
pi_199228059
Samenvatting iemand?
  Miss 200.000.000! zaterdag 1 mei 2021 @ 03:30:38 #4
367000 roos94
pi_199228077
Sterkte kluun.

Overigens een tijdje geleden ook morfinepompje gehad. Goed spul. Fentanyl infuus was wel fijner. Dat is echt ziek spul.
pi_199228142
Waarom staat dit in onzin?
Ze hebben mijn vader op dezelfde manier vermoord.

Het is algemeen bekend dat Nederlandse bejaarden doodsbang zijn om naar het ziekenhuis te gaan omdat de psychopaten daar geen zak geven om mensen maar geld. Hier was zelfs een Amerikaans nieuws artikel over aangezien de laffe media hier dit niet durft te benoemen.

https://www.theamericanco(...)isturbing-direction/
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199228201
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 02:59 schreef kanovinnie het volgende:
Zo gaat dat
Ik hoop dat het op een dag precies zo gaat met die verpleegsters en dokters die dit met bejaarden doen.

p.s. Bejaarden zijn niet nutteloos. Zij zijn de reden dat Nederland draaiend is gebleven voor ons, zoals wij dat tegen die tijd voor jongeren zullen zijn. Na 40/50 jaar hard werken hebben ze respect en relaxen verdiend.
Niet doen
pi_199228208
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 03:25 schreef Butjekef het volgende:
Samenvatting iemand?
Ze hebben hem morfine toegediend, terwijl hij geen pijn had en zonder prima kon slapen.
Niet doen
pi_199228209
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 03:30 schreef roos94 het volgende:
Sterkte kluun.

Overigens een tijdje geleden ook morfinepompje gehad. Goed spul. Fentanyl infuus was wel fijner. Dat is echt ziek spul.
Goed voor jou + dat je nog onder ons bent.
Niet doen
pi_199228226
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 04:21 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Waarom staat dit in onzin?
Ze hebben mijn vader op dezelfde manier vermoord.

Het is algemeen bekend dat Nederlandse bejaarden doodsbang zijn om naar het ziekenhuis te gaan omdat de psychopaten daar geen zak geven om mensen maar geld. Hier was zelfs een Amerikaans nieuws artikel over aangezien de laffe media hier dit niet durft te benoemen.

https://www.theamericanco(...)isturbing-direction/
Echt belachelijk. Tja, in dit geval is het mijn opa, en mijn oma + achterlijke moeder zijn te lui om hier een zaak van te maken...maar als het mijn vader was !!!

Overigens vond ik het al schandalig dat mijn moeder opa 's nachts alleen liet, ze mocht namelijk bij hem blijven slapen, maar dat deed die achterlijke trut niet. Onvergefelijk naar haar toe. Dat gezegd hebbende, had ze het toch niet doorgehad als zij hem dosis op dosis morfine bleven toedienen.

Besef me trouwens nu pas dat ziekenhuis reden van overlijden niet eens heeft doorgegeven. Ze zullen het op Corona gooien, maar verder? Organen failure? Geen bloed meer naar hersenen? Maar ja, gaan mijn luie moeder en oma die vragen wel stellen...
Niet doen
pi_199228571
Als dit allemaal waar is weet ik zeker dat het ziekenhuis een ander verhaal heeft over de doodsoorzaak, of in elk geval een betere onderbouwing van hoe er is gehandeld (los van de vraag of het anders had gekund).

Als dit allemaal waar is, richt je dan de komende tijd op jullie verdriet en vraag over een paar weken een gesprek aan met de verantwoordelijk arts om alles nog een keer van hun kant te beantwoorden en al jullie vragen te beantwoorden. Dat gaat helpen het los te laten of juist verdere stappen te zetten. Verdriet en boosheid is geen goede raadgever.

Maar aangezien dit in ONZ staat en we deze user kennen als een fantast geloof ik er nog geen 1% van.
pi_199228643
Er zitten zoveel dingen in jouw verhaal die gewoon onmogelijk
zijn en dus keiharde leugens zijn.

Wat walgelijk dat je zelf dit soort dingen verzint om maar wat aandacht te krijgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2021 07:59:11 ]
  Spellchecker zaterdag 1 mei 2021 @ 08:13:02 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199228716
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 04:50 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Echt belachelijk. Tja, in dit geval is het mijn opa, en mijn oma + achterlijke moeder zijn te lui om hier een zaak van te maken...maar als het mijn vader was !!!

Overigens vond ik het al schandalig dat mijn moeder opa 's nachts alleen liet, ze mocht namelijk bij hem blijven slapen, maar dat deed die achterlijke trut niet. Onvergefelijk naar haar toe. Dat gezegd hebbende, had ze het toch niet doorgehad als zij hem dosis op dosis morfine bleven toedienen.

Besef me trouwens nu pas dat ziekenhuis reden van overlijden niet eens heeft doorgegeven. Ze zullen het op Corona gooien, maar verder? Organen failure? Geen bloed meer naar hersenen? Maar ja, gaan mijn luie moeder en oma die vragen wel stellen...
Volgende keer zelf gaan en je bek opentrekken kluun.
pi_199228761
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 03:30 schreef roos94 het volgende:
Sterkte kluun.

Overigens een tijdje geleden ook morfinepompje gehad. Goed spul. Fentanyl infuus was wel fijner. Dat is echt ziek spul.
Lijp spul. Ik heb 's Dipidolor gehad. Daar ga je pas lijp op.

OT:

Wat een nare ervaring TS !
  zaterdag 1 mei 2021 @ 08:35:22 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_199228869
Zoek hulp TS. Je verzinsels waren altijd al ongelooflijk irritant maar dit is gewoon ziekelijk
Laffe huichelaar
pi_199228896
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 07:57 schreef JochemSjakie het volgende:
Er zitten zoveel dingen in jouw verhaal die gewoon onmogelijk
zijn en dus keiharde leugens zijn.

Wat walgelijk dat je zelf dit soort dingen verzint om maar wat aandacht te krijgen.
Dit. Wat dacht je van alle mensen die 'sterkte de komende tijd!!' typen dan :')
pi_199229263
Ik heb zelf corona drie keer gehad maart 2020 november 2020 april 2021 dat vaccine werkt echt niet voor 100% niet elk mens bouwt blijvende immuniteit op door het vaccine/besmettingen een grote groep zal het keer op keer blijven krijgen.
Ik ga maar bij bepaalde dingen vanuit dat ze overdreven zijn zoals het helemaal niet drinken voor 6 dagen ik lees het even als te weinig drinken.
Klinkt wel als een medische misser morfine lijkt mij nou niet iets dat je een patient geeft met covid/uitdroging.
Sterkte en beste is gewoon niks doen en het accepteren hoe onrechtmatig het ook was.
Arrr!
pi_199229481
Ik vind het zielig voor Mapima's opa! :'(
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 1 mei 2021 @ 09:50:55 #19
74056 crew  ToT
pi_199229550
tong80 is terug en kluun ook weer, toeval?
  Moderator zaterdag 1 mei 2021 @ 10:12:44 #20
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_199229786
Heeft Abid al gereageerd op deze brute moord?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_199229795
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 09:25 schreef longasleep het volgende:
Klinkt wel als een medische misser morfine lijkt mij nou niet iets dat je een patient geeft met covid/uitdroging.
Of er was meer aan de hand dan TS vertelt of weet.

POLL
pi_199230101
Iemand een samenvatting?
Cindy De Vuyst
  zaterdag 1 mei 2021 @ 10:51:46 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_199230207
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 10:42 schreef einzeinz het volgende:
Iemand een samenvatting?
TS is ziek in het hoofd
Laffe huichelaar
pi_199234642
Heb het nu pas gelezen

1) mocht het waar zijn, ik geloof wel dat het voorvalt, dan is het erg en inderdaad sprake van moord.


2) we kennen deze user als 1 grote act waardoor ik het vermoeden heb dat hij een geloofwaardig topic heeft opgezet in ONZ.


2 lijkt me aannemelijker.
Cindy De Vuyst
pi_199235105
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 08:37 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Dit. Wat dacht je van alle mensen die 'sterkte de komende tijd!!' typen dan :')
Naja misschien dat het hele verhaal wat anders in elkaar steekt dan TS vertelt/denkt maar ik wil wel geloven dat zijn opa is overleden. Je bent wel heel laag als je zoiets gaat verzinnen.
pi_199235206
Welk ziekenhuis was dit dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199236118
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 18:30 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Naja misschien dat het hele verhaal wat anders in elkaar steekt dan TS vertelt/denkt maar ik wil wel geloven dat zijn opa is overleden. Je bent wel heel laag als je zoiets gaat verzinnen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 10:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

TS is ziek in het hoofd
  zaterdag 1 mei 2021 @ 20:00:29 #28
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_199236253
Veel sterkte Kluun. Ik leef met je mee.
Praat over de hel en je komt er.
pi_199236395
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Welk ziekenhuis was dit dan?
pi_199236587
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 20:09 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199246714
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Welk ziekenhuis was dit dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')