SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja daar zit ik dus ook over na te denken, voor het eerst dat ik zoiets meemaak op de werkvloer ookquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oei wel pijnlijk, wanneer ga je z'n droom verstoren?
Nou ja er zijn tig andere dating sites.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar geleden (toen was ik nog geen 40+) even Tinder![]()
![]()
gehad. Vond ik geen succes
![]()
![]()
Ohja die heb ik ook nog, moest ik KLM nog voor bellen want de afgelopen maanden krijg ik opeens geen AMEX punten meer.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet mijn KLM puntjes ook nog eens opmaken.
Haha, geen zorgen, ik ben blij met wat ik hebquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Als @:rocknijntje toch opeens een nieuwe relatie heeft dan weten we hoe laat het is
Op deze manier heeft ie het nog even fijn inderdaadquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja daar zit ik dus ook over na te denken, voor het eerst dat ik zoiets meemaak op de werkvloer ook. Ik wil hem wel graag te vriend houden want het is echt gezellig met hem en deze klik heb ik lang niet met iedereen, dus dat maakt het lastiger, want als hij nou shitty zou zijn was het makkelijk: ok doei
.
Ik denk dat ik ga 'ingrijpen' als ik merk dat de gesprekken toch wel heel erg een bepaalde richting ingaan of hij meer gaat hinten naar 1-op-1 buiten werk afspreken. Gezellig met een groepje primaleuktop, maar dát gaan we niet doen.
Dan mag jij hier dan wel her broekie zijn maar er zitten hier niet alleen senioren hequote:Op vrijdag 30 april 2021 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben mensen hier hun uitnodiging voor de vaccinatie al ontvangen? Ik weet dat m'n pa hem ieder moment kan krijgen en dat is een geruststellende gedachte.
Ja ik twijfelde of ik een disclaimer moest geven, maar ik vind het ook irritant om daar telkens de nadruk op te leggen. Ik weet dat hier een aantal mensen actief zijn die ongeveer de leeftijd van mijn ouders hebben, daarom ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan mag jij hier dan wel her broekie zijn maar er zitten hier niet alleen senioren he
Het is hier OUD niet he kleinequote:Op vrijdag 30 april 2021 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben mensen hier hun uitnodiging voor de vaccinatie al ontvangen? Ik weet dat m'n pa hem ieder moment kan krijgen en dat is een geruststellende gedachte.
Volgens mij is het overgrote deel hier rond de 30/40, zulke jonge ouders zul je niet hebben gok ikquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde of ik een disclaimer moest geven, maar ik vind het ook irritant om daar telkens de nadruk op te leggen. Ik weet dat hier een aantal mensen actief zijn die ongeveer de leeftijd van mijn ouders hebben, daarom ben ik nieuwsgierig.
Ik heb al 2 prikken Pfizer gehadquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
Dus? Niet exclusief dertigers en veertigers.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het overgrote deel hier rond de 30/40, zulke jonge ouders zul je niet hebben gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |