Ja eens.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft ook niet toch
Ik ga ook niet overdreven alles erin gooien gezien ik ook gewoon weer op vakantie wil wanneer het kan
Niet 180 miljoen aan Bitcoin hebben op een versleutelde harde schijf en je wachtwoord kwijt zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:08 schreef Tlaloc het volgende:
Mensen die geen ETH voor ¤ 30 per stuk hebben gekocht in 2017
Ja die is pijnlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet 180 miljoen aan Bitcoin hebben op een versleutelde harde schijf en je wachtwoord kwijt zijn![]()
https://www.ad.nl/tech/du(...)t-te-raken~a8ee9200/
Ach je hebt een eigen appartement.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja die is pijnlijk![]()
Ik voel echt met die man mee.
Mhm ik heb einde 2017 wel een hoop verkocht om daar leuk appa van te kopen. Had ik dat niet gedaan, was het geen appa maar een villa geweest die ik nu had kunnen kopen
Gezien mijn huidige woonsituatie zou ik het nog serieus overwegen ook om een tijdje dakloos te zijn als ik de zekerheid had dat ik er een fatsoenlijk huis voor terug zou krijgenquote:
Dakloos? Zoiets heet tegenwoordig stadsnomade hè.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien mijn huidige woonsituatie zou ik het nog serieus overwegen ook om een tijdje dakloos te zijn als ik de zekerheid had dat ik er een fatsoenlijk huis voor terug zou krijgen
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:07 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Dakloos? Zoiets heet tegenwoordig stadsnomade hè.
Wat is er met jou woonsituatie dan.
Stadsnomade?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:07 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Dakloos? Zoiets heet tegenwoordig stadsnomade hè.
Gewoon hard werken, rijk worden en een huis kopen toch.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien mijn huidige woonsituatie zou ik het nog serieus overwegen ook om een tijdje dakloos te zijn als ik de zekerheid had dat ik er een fatsoenlijk huis voor terug zou krijgen
Meh hoef geen rijkdomquote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon hard werken, rijk worden en een huis kopen toch.
Werken loont niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon hard werken, rijk worden en een huis kopen toch.
Idd. Gewoon verkopen Dima. En van de opbrengst leuk appa + weekendje coke en hoeren. En je medeKLBers uitnodigen voor dat weekendje.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Al die memecoins die Moon gaan en iedereen en zijn moeder die het over crypto heeft..
Lijkt alsof we nu op de top van de Cycle zitten
Ik begin nu echt panik te krijgen
Dus je mag nog wel daklozen zeggenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
https://www.amsterdam.nl/(...)euning/stadsnomaden/
De inheemse bevolking moet hier nu eenmaal vervangen wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:39 schreef Makrelis het volgende:
Vriendin belde me gisteravond. Ze heeft een appartement geregeld in Århus en heel betaalbaar. Volkshuisvesting is echt een nederlands probleem dat jarenlang in de hand is gewerkt. Dat begint nu echt fout te lopen. Mensen met mogelijkheden vertrekken en kanslozen wordt geen strobreed in de weg gelegd.
Ik kocht mijne voor 200quote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:08 schreef Tlaloc het volgende:
Mensen die geen ETH voor ¤ 30 per stuk hebben gekocht in 2017
Goh, hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:39 schreef Makrelis het volgende:
Vriendin belde me gisteravond. Ze heeft een appartement geregeld in Århus en heel betaalbaar. Volkshuisvesting is echt een nederlands probleem dat jarenlang in de hand is gewerkt. Dat begint nu echt fout te lopen. Mensen met mogelijkheden vertrekken en kanslozen wordt geen strobreed in de weg gelegd.
Iemand anders merkte het al op: Alleen maar A-merken. Fijn om te zien dat geld goed wordt besteed.quote:
Teken aan de wand hè die grafieken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dat nou komen
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/22(...)ratie-minder-sterfte
De geschiedenis herhaalt zich weer eens. Rome viel ook door massaimmigratie en cultureel vervalquote:Op vrijdag 7 mei 2021 17:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dat nou komen
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/22(...)ratie-minder-sterfte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |