abonnement Unibet Coolblue
pi_199222670
Ik kwam vandaag op het idee om hier samen met iedereen hier een boek te schrijven.
Het idee is als volgt: ik begin met een openingszin. De 2e zin bestaat uit 3 woorden, die de volgende poster moet afmaken. Vervolgens begint hij een zin, die ook weer uit 3 woorden bestaat,, die de volgende poster daarna weer moet afmaken, en zijn volgende zin daarna ook weer laten bestaan uit 3 woorden, enzovoort. Er zijn 2 spelregels: dezelfde poster mag niet 2 keer na elkaar iets schrijven, en het verhaal moet afgesloten worden als we bij de 13e pagina aanbeland zijn. Verder heb je totale vrijheid, alles mag, dus wees creatief...

Even een voorbeeld:
Poster 1; Er was eens een knappe prins op een wit paard. Toen de avond...
Poster 2: viel, kwam hij aan bij een herberg, waar hij besloot om te overnachten. De herbergier was...
enzovoort, enzovoort

En dan nu het echte verhaal:

In een land, hier ver vandaan, stond op een hoge berg een groot kasteel. In dat kasteel...

[ Bericht 0% gewijzigd door Forumtijger op 30-04-2021 20:30:39 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
pi_199223301
In een land, hier ver vandaan, stond op een hoge berg een groot kasteel. In dat kasteel was op dat moment de goorste gast die je je maar kunt bedenken een smerige, vatsige hoer aan het neuken. Het wijf was aan het krijsen als een speenvarken tot opeens...
  † In Memoriam † vrijdag 30 april 2021 @ 20:15:01 #3
88815 The_Emotion
98.3
pi_199223432
In een land, hier ver vandaan, stond op een hoge berg een groot kasteel. In dat kasteel was op dat moment de goorste gast die je je maar kunt bedenken een smerige, vatsige hoer aan het neuken. Het wijf was aan het krijsen als een speenvarken tot opeens...
een reclameblok verscheen:
'Nu in de aanbieding bij de dierenspeciaalzaak, 1 zak kattenbakkorrels voor maar ¤2,49"
Vervolgens...
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_199224064
GC ——> LIT

@Fugue @Fok-it Veel plezier hiermee!
pi_199224151
In een land, hier ver vandaan, stond op een hoge berg een groot kasteel. In dat kasteel was op dat moment de goorste gast die je je maar kunt bedenken een smerige, vatsige hoer aan het neuken. Het wijf was aan het krijsen als een speenvarken tot opeens...
een reclameblok verscheen:
'Nu in de aanbieding bij de dierenspeciaalzaak, 1 zak kattenbakkorrels voor maar ¤2,49"

Vervolgens besloot ik maar afstand te nemen van dit walgelijke schouwspel en een zak voer te halen voor mijn trouwe loebas Erasmus. Onderweg...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 22:36:05 #6
42184 crew  DaMart
pi_199255275
In een land, hier ver vandaan, stond op een hoge berg een groot kasteel. In dat kasteel was op dat moment de goorste gast die je je maar kunt bedenken een smerige, vatsige hoer aan het neuken. Het wijf was aan het krijsen als een speenvarken tot opeens...
een reclameblok verscheen:
'Nu in de aanbieding bij de dierenspeciaalzaak, 1 zak kattenbakkorrels voor maar ¤2,49"

Vervolgens besloot ik maar afstand te nemen van dit walgelijke schouwspel en een zak voer te halen voor mijn trouwe loebas Erasmus. Onderweg...zag ik een letterdief die uit de bibliotheek vluchtte, maar kon worden opgepakt omdat hij struikelde over een losse klinker. In zijn hand...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')