dus ik zo'n ding besteld.....
GADVERDAMME!
die gevallen zijn nog ranziger dan bij de Mc
volgende keer maar weer gewoon naar de Mc als ik zin heb in wat slecht voedsel
hmmmischien moet ik de mac king beginnen ofzo
Maar waarom moet het altijd fucking lang duren op het station in Groningen voor dat ding af is? Gemiddeld sta je 15 minuten te wachten op je snelle hap! En dan is je trein al weg hoor! De Mac is in iedergeval veel sneller.
AL vind ik de bigmac ook wel te eten, maar de Whopper is toch echt lekkerder hoor. Maar ik vind dat wel het enige van de BK dat lekker is. Frites etc zijn bagger daar.
Gelukkig zit de mac en de BK vaak naast elkaar hier, dus burger vd BK en de rest bij de Mac halen !
ok, de frieten zijn bagger bij BK, maar zo'n dubbele whopper met kaas en bacon... * punchdrunk baalt dat de dichtsbijzijnde burger king in landgraaf ligt..
quote:goh, zelfs dezelfde verwoording...great minds think & speak alike..
Frites etc zijn bagger daar.
quote:Ey Renier, d'r gaat toch echt nix boven een Quarterpounder of Mc Kroket van de Mac hoor
Op maandag 27 januari 2003 14:14 schreef punchdrunk het volgende:
whoppers vegen echt de vloer aan met big macs en quarterpounders!ok, de frieten zijn bagger bij BK, maar zo'n dubbele whopper met kaas en bacon... * punchdrunk baalt dat de dichtsbijzijnde burger king in landgraaf ligt..
[..]goh, zelfs dezelfde verwoording...great minds think & speak alike..
quote:ah bah!... heb jij nou echt geen smaak???
Op maandag 27 januari 2003 14:17 schreef BigBear het volgende:[..]
Ey Renier, d'r gaat toch echt nix boven een Quarterpounder of Mc Kroket van de Mac hoor
Maaaarrrrrrrrrr.. valt me op dat nog niemand het over de overheerlijke twisterfries van BK heeft gehad! Yummmmmmmie.. met McDo frietsaus!
quote:Vind ik t vreemd dat ik in Landgraaf woon, en hier nog nooit een BK gezien heb? Ben al blij dat we een Mac hebben hier. Voor de dichtbijzijnde Burgerking moet je toch echt naar t Rodastadion in Kerkrade
Op maandag 27 januari 2003 14:14 schreef punchdrunk het volgende:
* punchdrunk baalt dat de dichtsbijzijnde burger king in landgraaf ligt..
En nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele andere topics...
[boos tegen medewerker modus]
Als ik tijd had zou ik wel in het restaurant bestellen, en aan een tafeltje gaan zitten. Waarom denk je dat ik door de McDrive ga...?
[/boos tegen medewerker modus]
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 27-01-2003 15:16]
quote:Ja, en ?
Op maandag 27 januari 2003 14:32 schreef Infinity123 het volgende:
MCDonaldz, of Burger King?
Voor Burger King ... FASTFOODTOPIC deel 1!
McDonalds VS Burger King
Poll: Lekkerste eten van BURGER KING ??!
wat is lekkerder de mac, burger king of KFC?
Zemelap van de Burger King
Genaaid by Burger King?En nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele andere topics...
quote:Ik ben nu overgestapt op de broodjes kebab
Op maandag 27 januari 2003 14:21 schreef punchdrunk het volgende:[..]
ah bah!... heb jij nou echt geen smaak???
offtopic
zijn de punten van exp al bekend bij de weg?
/offtopic
Weet ik eigenlijk niet. Ik ben nu "stage aan het lopen", ik geloof dat het morgen punten ophalen is. Fifi ging naar school toe zei ie en die zou de punten meenemen.
offtopic:
quote:Dat blijven de lekkerste, al is het alleen maar omdat je het zelf gemaakt hebt.
Op donderdag 30 januari 2003 15:36 schreef Plaguebearer het volgende:
* Plaguebearer maakt vaak zelf broodje hamburger met verse hamburger van appie hein en verse sla etc.
Hamburgers van een barbeque buiten die lekker aangebrand zijn smaken nog het beste, als het hard waait en regent buiten en je kleft alles onder omdat je maar 1 servetje erbij krijgt, maar toch smaaktie!
quote:Ik vinf van de BK alleen de patat soms lekker en de Twister fires zijn echt
Op maandag 27 januari 2003 14:18 schreef Mobster273 het volgende:
ok, ik ben dus in de minderheid, maar ik vind ze nog steeds om te kotsen
hoewel de milkshake alleen bij de FEBO echt lekker is.
moest naar de plee dus ik loop zo'n winkel binnen met Trueno.
zeg ik: hmm. hebben ze verbouwd? zit ik in de MAC.
SNEL naar buiten.
quote:eh, dat is een hamburger.
Op maandag 27 januari 2003 14:23 schreef Leonardo1504 het volgende:
BurgerKing burgers zijn beter dan die van de Mac, behalve dan de groente, ketchup en andere sauzen, het broodje en het vlees. Maar verder :
je wilt dus zeggen dat de milkshake en patat en kringelpatat daar goed is?
dat vind ik ook. hoewel de GEBO nog steeds OWNT kwa milkshake.
quote:Nu heb je het over een Macburger hoor.
Op donderdag 30 januari 2003 15:42 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Dat blijven de lekkerste, al is het alleen maar omdat je het zelf gemaakt hebt.
Hamburgers van een barbeque buiten die lekker aangebrand zijn smaken nog het beste, als het hard waait en regent buiten en je kleft alles onder omdat je maar 1 servetje erbij krijgt, maar toch smaaktie!
quote:Die haal ik meestal ff bij de burger king in eindhoven voor ik naar huis rijd, beter dan die gewone frieten
Op maandag 27 januari 2003 14:28 schreef jellyrose het volgende:Maaaarrrrrrrrrr.. valt me op dat nog niemand het over de overheerlijke twisterfries van BK heeft gehad!
quote:wat is falafel?
Op vrijdag 31 januari 2003 00:20 schreef Tristessa het volgende:
1 woord:
Falafel.
quote:kentucky fried chicken, die is pas goed.
Op maandag 27 januari 2003 14:11 schreef Mobster273 het volgende:
ik had honger, dus ik dacht: laat ik mij eens beïnvloeden door de reclame en ga eens naar de burger kingdus ik zo'n ding besteld.....
GADVERDAMME!
quote:Kikkererwten, uien, knoflook, peterselie en koriander vormen de basis van een kleffe, groenige pasta. Behendig wordt de naamloze substantie tot bolletjes gerold en in heet frituurvet gedompeld. Van een onsmakelijk groen prutje tot heerlijk kruidige, knapperige falafel.
Op vrijdag 31 januari 2003 02:43 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
wat is falafel?
En het is heel lekker
quote:Gewoon een soort groentebitterballen dus.
Op vrijdag 31 januari 2003 02:45 schreef Stranger het volgende:[..]
Kikkererwten, uien, knoflook, peterselie en koriander vormen de basis van een kleffe, groenige pasta. Behendig wordt de naamloze substantie tot bolletjes gerold en in heet frituurvet gedompeld. Van een onsmakelijk groen prutje tot heerlijk kruidige, knapperige falafel.
En het is heel lekker
quote:Ja, maar dan krijg je er de hik van!
Op vrijdag 31 januari 2003 10:06 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Gewoon een soort groentebitterballen dus.
quote:Dat had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen...
Op maandag 27 januari 2003 14:11 schreef Mobster273 het volgende:
ik had honger, dus ik dacht: laat ik mij eens beïnvloeden door de reclame en ga eens naar de burger kingdus ik zo'n ding besteld.....
GADVERDAMME!
Wat ik mij altijd afvraag bij die burgerking enz... Waarom krijg ik altijd groente op mijn hamburger... Daar vraag ik toch niet om, ik bestel vette zooi en dan wil ik niet zo'n toch nog een beetje gezond burger...
quote:Dat vraag ik me ook wel eens af. Aan de andere kant kun je er dus wel van uitgaan dat je burger niet eerst een kwartier op de warmhoudplaat heeft gelegen zoals bij de Mac. Daar verschilt het echt enorm. De ene keer heb je zo'n beetje de blaren in je mond staan, terwijl je de volgende keer met een lauwe, kleffe burger wordt afgescheept.
Op maandag 27 januari 2003 14:12 schreef 303 het volgende:
Maar waarom moet het altijd fucking lang duren op het station in Groningen voor dat ding af is? Gemiddeld sta je 15 minuten te wachten op je snelle hap!
quote:Ga weg, het enige wat te eten is bij die fastfoodshit is de McKroket ofzoiets...
Op vrijdag 31 januari 2003 11:22 schreef oppie het volgende:
Quarter pounder van de mac is nog wel te doen, rest is crap
Whoppers zijn wel beter. KFC ook relax vooral in London, geen idee of er ook KFCs in nederland zitten..iemand een idee?
quote:Er is er 1 in Utrecht (Vredenburg) en in Rotterdam (West-Kruiskade), maar er zullen er ongetwijfeld meer zijn
Op vrijdag 31 januari 2003 11:22 schreef oppie het volgende:
Quarter pounder van de mac is nog wel te doen, rest is crap
Whoppers zijn wel beter. KFC ook relax vooral in London, geen idee of er ook KFCs in nederland zitten..iemand een idee?
quote:En terecht want ik vind het helemaal niet te vreten...
Op vrijdag 31 januari 2003 11:39 schreef Disher het volgende:
hmmmz... wat ik meestal hoor is dat de Burger king 100x beter dan de mac is.
alleen zo jammer dat wij hier in Leeuwarden geen burger king hebben
Ok, de rest is niet te eten, maar die dubbele whopper....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |