abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199222058
Gewoon tuig dus. Als maatschappij en vader mis je er weinig aan.
Misschien was het een sex God tussen de lakens voor zijn exen.
pi_199222081
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:31 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:D

Zodan, het was geen kruimeldiefje :X :X
Een smulhoek ook, dan ben je wel een pauper eerste klas
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199222115
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Een smulhoek ook, dan ben je wel een pauper eerste klas
Ja ook dat, die link die ik gisteren deelde met allemaal filmpjes van hem en die Dootje, stond ook filmpje tussen dat die opgefokt te keer gaat, kwam een hoop bagger uit zijn mond :X

Ik wil dat lijf nu beter bestuderen van Dootje, die tattoeeerde hij n.l. ook, of er wat terug te vinden is van die tekeningen :P
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199222128
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:38 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja ook dat, die link die ik gisteren deelde met allemaal filmpjes van hem en die Dootje, stond ook filmpje tussen dat die opgefokt te keer gaat, kwam een hoop bagger uit zijn mond :X

Ik wil dat lijf nu beter bestuderen van Dootje, die tattooeerde hij n.l. ook, of er wat terug te vinden is van die tekeningen :P
Ja het pistool
  vrijdag 30 april 2021 @ 18:41:30 #130
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199222151
Waar lees je dat van zijn jeugd dan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:09 schreef Aaltje1978 het volgende:
Heb even die gerechtelijke uitspraak terug zitten lezen en dan met name dat stukje over Gelmore's jeugd. Klinkt toch allemaal niet best als je dat zo ziet staan. Drugsgebruikende pa, en een gewelddadige drugsgebruikende stiefvader die inmiddels is overleden (dat is dus de vader van het zusje waarmee Samant in de jacuzzi zat).

Wat me vooral verbaasde is dat er wordt geschreven dat hij over een bovengemiddelde intelligentie beschikt. Heel bijzonder, want in die paar filmpjes die ik van hem zag had ik echt het idee dat het net zo'n lvb'er was als Samantha, Dootje en de rest. Hij was altijd zo suf en sloom, als je 'm hoorde praten dan dacht je echt "daar zit echt helemaal niks in". Maar goed, dat zal dan wel door de drugs komen, denk ik. Dootje sprak/schreef tenslotte ook een stuk coherenter toen ze nog stabiel was. Die is na de breuk met Gilly volgens mij snoeihard aan de ghb gegaan en daar komt geen samenhangende zin meer uit.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_199222153
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:39 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Ja het pistool
oké , thanks ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199222242
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:41 schreef Vlinder het volgende:
Waar lees je dat van zijn jeugd dan?
[..]

In dat verband acht het hof van belang dat de verdachte ter terechtzitting in hoger beroep zijn proceshouding heeft gewijzigd en bovendien zijn medewerking heeft verleend aan een nieuw psychologisch en psychiatrisch onderzoek door het Pieter Baan Centrum. Het rapport dat naar aanleiding van dat onderzoek is uitgebracht, bevat onder meer de volgende conclusies van de psycholoog P.E. Geurkink en de psychiater H.L. Keijer: “(…) Onderzoekers sluiten thans de aanwezigheid van een psychiatrische stoornis in engere zin bij betrokkene uit. Niet uit te sluiten is dat betrokkene in zijn onveilige en roerige jeugd heeft voldaan aan de criteria voor ADHD. Waarschijnlijk heeft betrokkene, als getuige van geweld, een post-traumatische stress stoornis doorgemaakt, welke thans in remissie is. Ten slotte moeten nog beperkte executieve functiestoornissen worden genoemd, welke betrokkene goed compenseert met zijn bovengemiddelde intelligentie.

Hoofddiagnose bij betrokkene is een antisociale persoonlijkheidsstoornis met narcistische kenmerken, welke voortvloeit uit zijn individuatie in een crimineel milieu. Betrokkene heeft een betrouwbaar vaderfiguur moeten missen. Alhoewel trekken van psychopathie bij betrokkene zichtbaar zijn in antisociaal gedrag, zien onderzoekers nog ruimte voor behandeling vanwege zijn behoefte aan contact en prosociale doelen.
Tijdens de klinische observatie heeft betrokkene zich beheerst en vriendelijk opgesteld, en onderzoekers vinden dat betrokkene zich bewust is een ontwikkelingsachterstand te hebben: zijn persoonlijkheidsproblematiek heeft zich nog niet verhard.

Daarnaast kan bij betrokkene worden gesproken van afhankelijkheid van cannabis en misbruik van cocaïne en misbruik van amfetamine. Vanaf zijn kinderjaren is hij door vader en stiefvader vertrouwd gemaakt met middelengebruik (…).

Betrokkenes persoonlijkheidsstoornis en polydrugs-afhankelijkheid beïnvloedden zijn gedragskeuzes ten tijde van het ten laste gelegde.

Wat betreft de vijf feiten gepleegd in de drie weken in het najaar van 2011 toen betrokkene net vrij was (hof: ten laste gelegd onder parketnummer 02-800928-11) zegt betrokkene dat hij in die tijd zich als het ware ‘een weg naar buiten aan het schieten was’, een uitspraak over zijn antisociaal gedrag waarmee betrokkene zich identificeert met zijn overleden stiefvader, die veel geweld gebruikte. Ook heeft betrokkene gesteld destijds ‘in een roes te leven’ bij gebruik van cannabis, cocaïne, speed en anabole steroïden. Aan de andere kant duurde zijn roes nooit langer dan 12 uur. Bovendien tonen zijn uitspraken bij de psycholoog en de organisatie van zijn handelen aan dat betrokkene goed in staat is geweest zijn gedragskeuzes te overzien. Hij heeft zijn geweld instrumenteel gebruikt om zich zo van inkomsten te voorzien.

Van de diefstal bij zijn stiefoma in februari 2011 (hof: het bewezen verklaarde onder parketnummer 02-666976-12) kunnen onderzoekers slechts zeggen dat dit antisociaal gedrag is.

Onderzoekers achten betrokkene voor de feiten 1 tot en met 5 op grond van zijn diepgewortelde middelen-afhankelijkheid (wat zijn geweten door heftig gebruik van middelen aantast en hem ook in algemene zin laat verloederen) en antisociale persoonlijkheidsstoornis vanuit individuatie in een crimineel milieu (betrokkene heeft van kinds af aan geen ander voorbeeld gehad dan een crimineel bestaan met bijbehorende gewoontes en handelwijzen) enigszins verminderd toerekeningsvatbaar voor het ten laste gelegde (…).

Voor feit 6 (het hof: het in de zaak met parketnummer 02-666976-12 bewezen verklaarde feit) moet betrokkene naar de mening van onderzoekers volledig toerekeningsvatbaar worden beschouwd, aangezien dit naar de mening van onderzoekers een antisociaal delict betreft en er geen doorwerking van de pathologie wordt gezien. (…)

Betrokkenes individuatie in een crimineel milieu, zijn behoefte aan contact en zijn beperkte sociaal netwerk maken betrokkene kwetsbaar voor negatieve sociale druk van ‘foute’ vrienden. Zijn neiging zijn eigen plan te trekken terwijl het hem gewenst maatschappelijk functioneren om aanpassing vraagt zal spanning oproepen, welke hem kwetsbaar maakt voor terugval in middelengebruik. Na terugval in middelengebruik zal het klinisch vaststelbaar recidiverisico voor geweldsdelicten toenemen. (…) Bij de inschatting van het recidiverisico voor geweldsdelicten middels HCR-20 scoort betrokkene vrij hoog op de historische risicofactoren. Daar ook de risicohanteringsitems een matig tot hoge kans op recidive geven, moet de actuariële (statistische) recidivekans als matig tot hoog worden ingeschat als betrokkene alleen in de maatschappij moet functioneren. Aan de andere kant functioneert betrokkene de laatste tijd goed in justitiële instellingen. Gegeven betrokkenes behoefte aan contact en zijn prosociale doelen lijkt behandeling van zijn problematiek nog uitvoerbaar, mits betrokkene een veilige externe structuur wordt geboden en maatschappelijke re-integratie geleidelijk verloopt.”
pi_199222244
I
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:09 schreef Aaltje1978 het volgende:
Heb even die gerechtelijke uitspraak terug zitten lezen en dan met name dat stukje over Gelmore's jeugd. Klinkt toch allemaal niet best als je dat zo ziet staan. Drugsgebruikende pa, en een gewelddadige drugsgebruikende stiefvader die inmiddels is overleden (dat is dus de vader van het zusje waarmee Samant in de jacuzzi zat).

Wat me vooral verbaasde is dat er wordt geschreven dat hij over een bovengemiddelde intelligentie beschikt. Heel bijzonder, want in die paar filmpjes die ik van hem zag had ik echt het idee dat het net zo'n lvb'er was als Samantha, Dootje en de rest. Hij was altijd zo suf en sloom, als je 'm hoorde praten dan dacht je echt "daar zit echt helemaal niks in". Maar goed, dat zal dan wel door de drugs komen, denk ik. Dootje sprak/schreef tenslotte ook een stuk coherenter toen ze nog stabiel was. Die is na de breuk met Gilly volgens mij snoeihard aan de ghb gegaan en daar komt geen samenhangende zin meer uit.
Ik heb het ook is goed zitten lezen het is me nogal wat zeg en hier aan voorafgaande ook nog veroordelingen en 5 Mrt ong vrijgekomen en weer wat geflikt (Kruidvat vechtpartij) dat kon je aan zijn hand goed zien .
Wat een ellende laat zo iemand achter 🤔
  vrijdag 30 april 2021 @ 18:49:01 #134
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199222247
Oh gevonden
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 30 april 2021 @ 18:50:09 #135
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199222263
Wat een hoop ellende heeft Gelmore veroorzaakt. :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_199222293
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:50 schreef Vlinder het volgende:
Wat een hoop ellende heeft Gelmore veroorzaakt. :o
Echt hè. En hoe anders had dat kunnen lopen als zijn moeder gewoon had gedaan wat ze moest doen, en dat was haar kinderen bij drugsgebruikende malloten vandaan houden, ipv ze gaan daten en er baby's mee maken.
pi_199222456
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:52 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Echt hè. En hoe anders had dat kunnen lopen als zijn moeder gewoon had gedaan wat ze moest doen, en dat was haar kinderen bij drugsgebruikende malloten vandaan houden, ipv ze gaan daten en er baby's mee maken.
Gelmore zocht in zijn relaties dus voornamelijk een soort moederfiguur. Van die wichten die drugsgebruikende malloten daten en er baby's mee maken.

:D
  vrijdag 30 april 2021 @ 19:11:49 #138
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199222553
Het sneue is dat die ellende zich maar generatie na generatie voortzet.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199222607
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:11 schreef Perrin het volgende:
Het sneue is dat die ellende zich maar generatie na generatie voortzet.
Yep. Bij die oudste twee van Samantha weet je nu ook al dat er niks van terechtkomt.
pi_199222816
Wie is de volgende ware liefde van mevrouw de Jong?? Michael P. of misschien Thijs H.?
  vrijdag 30 april 2021 @ 19:37:09 #141
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199222874
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:16 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Yep. Bij die oudste twee van Samantha weet je nu ook al dat er niks van terechtkomt.
Meisje A weet ik niet. Die is te weinig in beeld daarvoor.
Jongetje M groeit nu al op voor galg en rad.
pi_199222920
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:16 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Yep. Bij die oudste twee van Samantha weet je nu ook al dat er niks van terechtkomt.
Ik weet dat het not done is om kinderen door het slijk te halen, maar op de laatste foto's die ik zag van Milano met zijn oma op de brommert zie je aan zijn muiltje wat een kutkind het is geworden. :{w
Daarom vind ik dat het verboden moet worden om kinderen tot minimaal16 niet op de socials te exploiteren en zeker in het geval van kinderen van psycho verslaafden als een Samant en co!!
pi_199222954
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Meisje A weet ik niet. Die is te weinig in beeld daarvoor.
Jongetje M groeit nu al op voor galg en rad.
Ja, A. wordt misschien wat minder blootgesteld aan al die gekkigheid, volgens mij zit ze bij die moeder van Michael nog wel enigszins stabiel. Denk eerder dat zij later problemen krijgt met vertrouwen van andere mensen. Zij lijkt me qua karakter ook eerder iemand die de negativiteit op zichzelf richt ipv op de buitenwereld. Maar haar broertje heeft nu al gedragsproblemen, dus dat wordt nog wat als die gaat puberen.
pi_199222975
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:40 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Ik weet dat het not done is om kinderen door het slijk te halen, maar op de laatste foto's die ik zag van Milano met zijn oma op de brommert zie je aan zijn muiltje wat een kutkind het is geworden. :{w
Ja, eens. Niet aardig om te zeggen en het kind kan er zelf eigenlijk niet zoveel aan doen dat ie zo is geworden, maar dit is wel hoe het is. Wordt straks waarschijnlijk echt een compleet onhandelbare klier.
pi_199223056
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:43 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Ja, eens. Niet aardig om te zeggen en het kind kan er zelf eigenlijk niet zoveel aan doen dat ie zo is geworden, maar dit is wel hoe het is. Wordt straks waarschijnlijk echt een compleet onhandelbare klier.
In deze vind ik dan ook dat handstand Mieke Krol heel wat steken laat vallen als het om advies geven gaat als advocate.
Ik krijg niet echt het idee dat ze het belangen van de kinderen van mensen als Samant mee laat wegen.
En dan staat ze ook nog als paradepaardje op de IG van Samant. Ik snap het niet. :N
pi_199223638
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:16 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Yep. Bij die oudste twee van Samantha weet je nu ook al dat er niks van terechtkomt.
Lekker dan. Die kinderen worden nu al beoordeeld. Moet je nagaan hoe hun toekomst er uitziet als iedereen in hun omgeving zo denkt.
Leraren, begeleiders, psychologen? Ouders van klasgenootjes. :N
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 20:38:21 #147
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199223703
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 april 2021 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik las zojuist dat Maik en Naoom blijkbaar niet zoveel last hebben van de lockdownregel in Turkije. Nou ja, dat las ik niet letterlijk maar het komt er wel op neer.

NOS:
[..]

Jammer.
pi_199223914
Ik ben trouwens ook lid geworden van die fadim pagina op facebook, maar wat een bagger is dat joh.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_199223915
Ontopic maar weer dan?

https://www.story.nl/arti(...)gen-wij-elkaars-naam

Foto's van het succes hier;
https://www.fotosmulders.nl/
Type in; samantha de jong

Laatste actie was een ontbijt voor Gilly en ze waren niet thuis. :') _O-

Wat een kontenlikkers die lui van Story. :r :r
pi_199223924
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:54 schreef Lief17 het volgende:
Ik ben trouwens ook lid geworden van die fadim pagina op facebook, maar wat een bagger is dat joh.
Dat vond ik dus ook!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')