abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 april 2021 @ 20:56:44 #201
163650 Greys
pi_199211887
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:51 schreef TDHS het volgende:

[..]

Het wachtrijsysteem: hoe werkt het?
Iedereen die op 8 mei 12.00 uur op de link naar het bestelscherm heeft geklikt, krijgt d.m.v. loting door het systeem om exact 12.00 uur een willekeurige plaats in de wachtrij toegewezen. Er komt geen wachtrijnummer in beeld, het systeem zet je automatisch in een wachtrij. Iedereen die na 12.00 uur de link aanklikt, sluit achteraan in de rij. Een dag van tevoren klaar zitten levert dus geen plek vooraan in de wachtrij op. Ververs je pagina niet als je op de ticketlink hebt geklikt, je sluit dan namelijk weer achteraan in de rij. Nadat je de wachtrij gekomen bent, die je je toegangscode te gebruiken die je per mail hebt ontvangen.
Net als de vorige keer dus. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199211893
Volgens mij gaat die digitale wachtrij in principe hetzelfde als voor vorig jaar. Je moet voor 12 uur op die website gaan staan en dan wordt je om 12 uur automatisch in de wachtrij gezet.

Ben wel benieuwd of je nu ook weer met meerdere schermen kan gaan zitten, of dat de unieke code slechts voor 1 toestel gebruikt kan worden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 april 2021 @ 20:58:57 #203
163650 Greys
pi_199211920
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:51 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Dat vind ik wel wat minder eerlijk gezegd :@
Ik denk dat het niet te doen is om het systeem zo aan te passen dat het systeem precies weet hoeveel kaarten de ingelogde persoon de vorige keer had.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 april 2021 @ 20:59:38 #204
163650 Greys
pi_199211933
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:57 schreef Funhouse het volgende:
Volgens mij gaat die digitale wachtrij in principe hetzelfde als voor vorig jaar. Je moet voor 12 uur op die website gaan staan en dan wordt je om 12 uur automatisch in de wachtrij gezet.

Ben wel benieuwd of je nu ook weer met meerdere schermen kan gaan zitten, of dat de unieke code slechts voor 1 toestel gebruikt kan worden.
Dat laatste zou in dit geval wel verreweg het meest eerlijk zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199211936
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Net als de vorige keer dus. ^O^
Easypeasy!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 29 april 2021 @ 21:01:45 #206
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_199211958
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:51 schreef TDHS het volgende:

[..]

Het wachtrijsysteem: hoe werkt het?
Iedereen die op 8 mei 12.00 uur op de link naar het bestelscherm heeft geklikt, krijgt d.m.v. loting door het systeem om exact 12.00 uur een willekeurige plaats in de wachtrij toegewezen. Er komt geen wachtrijnummer in beeld, het systeem zet je automatisch in een wachtrij. Iedereen die na 12.00 uur de link aanklikt, sluit achteraan in de rij. Een dag van tevoren klaar zitten levert dus geen plek vooraan in de wachtrij op. Ververs je pagina niet als je op de ticketlink hebt geklikt, je sluit dan namelijk weer achteraan in de rij. Nadat je de wachtrij gekomen bent, die je je toegangscode te gebruiken die je per mail hebt ontvangen.
Oh god, via dat systeem weer.

En dan mag ik hopen, alleen voor mijn eigen show een eigen wachtrij ... dat stemt mij al somberder :(
Dum de dum
  donderdag 29 april 2021 @ 21:03:03 #207
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_199211976
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat laatste zou in dit geval wel verreweg het meest eerlijk zijn.
Logisch is, eerst ergens registreren met je code, en dan 1 code = 1 specifieke wachtrij (waarvoor je al tickets had)

Dit maakt die codes dan wel weer verhandelbaar denk ik?
Dum de dum
pi_199212002
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:50 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Dat is fijn, ik ben een enorme stresskip met dit soort dingen :D Ik weet het nog wel van vorig jaar bij de eerste keer proberen (dus niet de Avrotros actie), zóveel schermen open en lukte het nog niet. Maaar we gaan ervoor :B
Dat heb ik ook ja, echt vreselijk!
Ik hoop dat het je lukt, in ieder geval voor jezelf *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 29 april 2021 @ 21:11:07 #209
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_199212075
Heel mooi nieuws! Maar is het nu nog steeds afhankelijk van het aantal IC opnames? Dat lees ik wel op AD…
Just do it »
pi_199212083
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat laatste zou in dit geval wel verreweg het meest eerlijk zijn.
Ja eens
pi_199212101
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:51 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Dat vind ik wel wat minder eerlijk gezegd :@
Snap ik, maar aan de andere kant; alleen de tickethouders krijgen nu een link en niet iedereen heeft van de volle 4 kaarten gebruik gemaakt. Die kunnen nu altijd alsnog overwegen dat toch te doen en meer kaartjes uit te delen aan andere fans.

Het is vooral zuur voor degenen die geen tickethouder waren de vorige keer en het misschien bij nader inzien toch hadden gewild. Voor zover ik het nu doorkrijg, krijgen die geen mogelijkheid.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199212121
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:03 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Logisch is, eerst ergens registreren met je code, en dan 1 code = 1 specifieke wachtrij (waarvoor je al tickets had)

Dit maakt die codes dan wel weer verhandelbaar denk ik?
Zoals ik het nu lees hoef je pas de code in te vullen nadat je door de wachtrij bent gekomen :)
  donderdag 29 april 2021 @ 21:15:54 #213
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_199212141
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:14 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Zoals ik het nu lees hoef je pas de code in te vullen nadat je door de wachtrij bent gekomen :)
Dat is nog gaarder? En idd ik lees hier ook, 4 tickets pp max.

https://eurovision.tv/tickets

Naja, even aangenomen dat mijn code dan voor de Jury show op vrijdag is wil ik er best 2 extra bestellen als dat kan dan op dat moment :p

De prijzen zijn ook anders? Goedkoper?
Dum de dum
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 29 april 2021 @ 21:17:34 #214
39237 crew  H_T
2733
pi_199212168
Eerder was het 4 tickets per show per persoon max. Nu 4 max verspreid over alle shows kan best wat verschil maken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 29 april 2021 @ 21:21:16 #215
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199212239
Omg ik ben nu al zenuwachtig.
pi_199212291
Hmm de persoon waar ik mee zou gaan (en een auto heeft) kan waarschijnlijk niet meer, dat kan qua tijd nog wel eens lastig worden als ik opeens met het openbaar vervoer moet dan...
pi_199212338
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Snap ik, maar aan de andere kant; alleen de tickethouders krijgen nu een link en niet iedereen heeft van de volle 4 kaarten gebruik gemaakt. Die kunnen nu altijd alsnog overwegen dat toch te doen en meer kaartjes uit te delen aan andere fans.

Het is vooral zuur voor degenen die geen tickethouder waren de vorige keer en het misschien bij nader inzien toch hadden gewild. Voor zover ik het nu doorkrijg, krijgen die geen mogelijkheid.
Ik moet ook wel toegeven dat ik in het begin er best wel mee zat dat ik geen kaartje had. Maar het op tv kijken samen met andere fans is ook net zo leuk ;)
En normaal was ik naar een songfestivalcafe geweest in de buurt maar dat gaat helaas niet door (redenen daarvoor hoef ik denk ik niet te geven :P )
  donderdag 29 april 2021 @ 21:35:24 #218
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199212532
quote:
99s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Omg ik ben nu al zenuwachtig.
Ik ook
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 29 april 2021 @ 21:40:25 #219
403253 Meke
after all this time? always.
pi_199212631
Ik zit echt te twijfelen wat ik ga doen. Als je toch positief test, kun je zeker op dat moment niet meer je ticket aan een ander overdragen en ben je wel je geld kwijt?

En ik zit ook met dat ik op papier een risicogroep ben. Ik weet ook niet waarom ik daar nu allemaal pas over na ga denken _O-

Maar ik ga sowieso voor tickets voor degenen die dat vorige keer ook via mij hadden O+ Kan ik zelf nog een week nadenken en dingen uitzoeken :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_199212648
quote:
17s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:27 schreef NailQueen het volgende:

[..]

Ik moet ook wel toegeven dat ik in het begin er best wel mee zat dat ik geen kaartje had. Maar het op tv kijken samen met andere fans is ook net zo leuk ;)
En normaal was ik naar een songfestivalcafe geweest in de buurt maar dat gaat helaas niet door (redenen daarvoor hoef ik denk ik niet te geven :P )
Nee precies, dat geeft wel een verschil. Ik hoop dat je alsnog gewoon heel veel plezier hebt dan op tv O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 29 april 2021 @ 21:50:17 #221
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199212799
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Snap ik, maar aan de andere kant; alleen de tickethouders krijgen nu een link en niet iedereen heeft van de volle 4 kaarten gebruik gemaakt. Die kunnen nu altijd alsnog overwegen dat toch te doen en meer kaartjes uit te delen aan andere fans.

Het is vooral zuur voor degenen die geen tickethouder waren de vorige keer en het misschien bij nader inzien toch hadden gewild. Voor zover ik het nu doorkrijg, krijgen die geen mogelijkheid.
Ben bang dat sommige mensen extra kaarten kopen dan voor veel geld gaan door verkopen aan mensen die gewoon zin hebben in een uitje en niet veel om ESF geven. Maar is misschien niet eens mogelijk.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199212835
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:40 schreef Meke het volgende:
Ik zit echt te twijfelen wat ik ga doen. Als je toch positief test, kun je zeker op dat moment niet meer je ticket aan een ander overdragen en ben je wel je geld kwijt?

En ik zit ook met dat ik op papier een risicogroep ben. Ik weet ook niet waarom ik daar nu allemaal pas over na ga denken _O-

Maar ik ga sowieso voor tickets voor degenen die dat vorige keer ook via mij hadden O+ Kan ik zelf nog een week nadenken en dingen uitzoeken :P
Ik las ergens dat wanneer je dus gaat testen voor de show dat je ook een vragenlijst moet invullen. Als je ja zegt tegen één van die vragen dan mag je niet meedoen aan het fieldlab experiment. In ons geval is het dus de vraag over ernstig overgewicht. Ik weet dat ik zelf best wel overduidelijk ernstig overgewicht heb en dat ik daar niet over zou kunnen liegen. :’(
pi_199212840
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:40 schreef Meke het volgende:
Ik zit echt te twijfelen wat ik ga doen. Als je toch positief test, kun je zeker op dat moment niet meer je ticket aan een ander overdragen en ben je wel je geld kwijt?

En ik zit ook met dat ik op papier een risicogroep ben. Ik weet ook niet waarom ik daar nu allemaal pas over na ga denken _O-

Maar ik ga sowieso voor tickets voor degenen die dat vorige keer ook via mij hadden O+ Kan ik zelf nog een week nadenken en dingen uitzoeken :P
Dat is wel een goeie ja... Want dat zou ook zonde zijn, als een ticket dan verloren gaat.

Snap dat je er nu wel over nadenkt wat betreft risicogroep. Als je zelf het risico wilt nemen oké, maar het zou echt zonde zijn als je dan alsnog wordt tegengehouden. Hopelijk komt daar gauw meer duidelijkheid over.

En ja lief dat je dat weer wilt doen O+ Ik ga ook weer voor het volle aantal tickets, mocht ik erdoor komen w/
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199212871
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:50 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ben bang dat sommige mensen extra kaarten kopen dan voor veel geld gaan door verkopen aan mensen die gewoon zin hebben in een uitje en niet veel om ESF geven. Maar is misschien niet eens mogelijk.
Vorig jaar lette de organisatie al heel erg op het doorverkopen en dat het alleen via Ticketmaster kon :Y Die waren heel erg scherp op het niet doorverkopen aan andere sites voor woekerprijzen en dat ging echt enorm verrassend goed.

Ik weet er het fijne niet van, maar ik verwacht dat het dit jaar gewoon net zo zal gaan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199212907
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:41 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee precies, dat geeft wel een verschil. Ik hoop dat je alsnog gewoon heel veel plezier hebt dan op tv O+
Ach, ik heb tenminste twee jaar geleden samen met andere fans in een café mogen zien hoe Duncan won voor Nederland. Dat was al een droom die uitkwam O+ (Ook voor mij de eerste keer dat ik zulke fans ontmoette O+ )

Deze keer kijk ik het met mijn ouders. We maken er het beste van! ^O^ w/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')