abonnement Unibet Coolblue
pi_199209479
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk niet verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*

Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.

• madam-april: kleine dondersteen, 2 juli
• Nolita: L., 15 juli
• Hilmo: F., 30 juli
• NicolasJoy, kleine S. 4 september
• tpopml: "Mickey", 7 september
• Miezziej: Loempia, 20 september
• Seven.,: Colin, 25 september
• Smart_ass: Bubbles, 30 september
• LittleTeaCup: Ootje, 5 oktober
• SQ: "Goud", 7 oktober
• Peejtur: LL, 18 oktober
• MaJo: Aapie, 24 oktober
• PKM: "Poffertje", 4 november
• 1inamelon: "Zusje" 6 november
• Donna: A-tje, 17 november
• D.U.M.A.N.: Zielie, 28 november
• Gogo83: "J." 13 januari
• Carooltje79: "T" 26 januari
• Nanuke: "Hannah" 2 februari
• Bienelientjee: "Baby J" 5 februari
• Framblij89: "Beer" 14 februari
• Monsterd: “E.” 9 maart
• Aure: Otis, 15 maart
• Kwakz0r: Pep, 19 maart
pi_199209483
@PKM Je moet af en toe wat qua ontspanning hé.. :9 Plus, we proberen elkaar af en toe tussendoor te ontzien.

quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:01 schreef SQ het volgende:
Slaapt ze dan ook echt maar 1-2 uur op een nacht, NJ?? Of komt het gros van de ellende doordat jullie zelf wakker liggen er omheen (bijvoorbeeld door adrenaline of de slaap niet kunnen vatten)?
Ik kan me niet voorstellen dat een kindje wat 1-2 uur slaapt per 24 uur nog groeit :o
Afgelopen nachten was gewoon echt zwaar, zwaar prut. Haar ritme gewoon naar de prut zeg maar.

Stel dat ik als voorbeeld gisteren neem;
3u-5u geslapen.
5u wakker.
7u-8u geslapen.
9u-17u opvang. (Daar 2x in bed gelegen, waarvan volgens de opvang 1 uurtje geslapen).
18u naar bed.
18:30-21:30 geslapen.
23:30 weer slapen.

(01:30 weer wakker, tot 5u o.i.d.)

Effectief op 24 uur sliep ze dan 2+1+1+3+1= 8 uur.

Denk dat ze meestal tussen de 8 en 10 uur uitkomt. Maar die uren maakt ze 's nachts te weinig. Vooral nu in de vooravond, ochtend als wij moeten gaan werken en 's middags wat uurtjes. Ze is tussen 2 en 5 's nachts momenteel bijna elke nacht wakker..

En ja... Ik vind haar niet echt groot als ik haar vergelijk met haar zus met deze leeftijd.. Hoewel, er zitten spekkies aan.. De moedermelk bevat voldoende slagroom denk ik. :+
Maar denk dat onze eigen nachten wel ook inderdaad nog meer prut zijn van het niet direct in slaap kunnen vallen. Ik slaap vaak op de vooravond al wat mee, dat lukt m'n vriendin weer niet.

quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:54 schreef Seven. het volgende:
@:NicolasJoy fijn dat jullie van de medicijnen af zijn! Nou nog slapen :+ . Man man, wat heftig.. ik weet dat de mooie momenten alles goed maken maar ik heb wel met jullie te doen. Ik gun jullie ook zorgeloze tijden, met zoveel en zo lang gedoe is de lol er denk ik ook wel eens af. En dan lacht ze weer ;) .

@:Donna :* fingers crossed voor lekkere lange nachten
Ja! :D Zelf heel behoedzaam afgebouwd! Ze heeft er dus nog wel last van, maar niet meer in die mate dat ik medicijnen nodig acht. Liever het lijf het zelf op laten lossen natuurlijk!

quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hoe was het slapen van je oudste, NJ? Was dat ook zo?

@:majo Wij hebben U. moeten laten testen voordat we het vliegtuig in mochten afgelopen zomer. Heb daar echt zo ontzettend spijt van gehad. Ik ga hem niet meer laten testen. En de baby al helemaal niet.. dan maar 10 dagen in quarantaine en enkel onszelf laten testen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die sliep ook weinig. (Of ja, minder dan kinderen volgens 'de boekjes' zouden slapen) Maar als ik daar nu aan terugdenk dan voelt dat hemels. :9

Mooie foto's van Zielie!
pi_199209552
Vaak is het zoiets:
van 19u-23u geslapen. (4)
Voeden
23:45-01:30 geslapen. (2)
Wakker tot 4/5 uur.
05:00-07:30 geslapen. (2,5)
Wakker tot 11u.
11:00-13:00 geslapen. (2)
Wakker tot 16u
16:15-18:00 geslapen. (2)

Dan komt ze op 10-12 uur slaap. Maar 's nachts om rottijden wakker. :9
pi_199209622
Maar zolang je er bij bent en ze aandacht krijgt krijgen wij dit:



Dat maakt toch (bijna) alles goed!
En ik zie voldoende vetjes, dus volgens mij krijgt ze wel genoeg binnen en groeit ze prima. O+

Soms is ze 's nachts ook wel prima tevreden zonder ons.. Maar gillen/kirren/kletsen/... Ik ken dat niet van onze oudste hoor..
Doen ze dat bij jullie ook zo? :9
Echt uren aan stuk ligt ze te gillen, kirren, kreunen, .. hoe omschrijf je het? :9 Hoge tonen, lange adem, heel vrolijk, maar zó aanwezig. :+
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 18:42:08 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199209721
@Bienelientjee ah ik dacht dat ie er echt heen rolde :D Maar nog steeds een snelle hoor met 3 maanden! Aapie begon met rollen van buik naar zij maar van rug naar zij doet hij ook nog niet heel lang. Sterker nog, hij gaat daar pas sinds een paar weken echt los mee. Hij heeft heel lang op z'n rug naar boven liggen staren _O-

@kwakz0r sterkte, dat soort dagen zijn echt ruk :*

@NicolasJoy ik vind het echt super hoe jullie het doen, ik zou het echt heel slecht trekken! Wat dat betreft hebben we met aapie echt heel veel geluk. Gelukkig zijn er ook de vrolijke momenten, dan vergeet je toch snel weer de mindere momenten O+

Ik dacht dat we sperziebonen zouden eten maar het wordt pastinaakstampot. Ben benieuwd of Aapie pastinaak lust (hij krijgt dus een stukje, geen stamppot ;)) Zelf at ik het vorige week pas voor het eerst :@ Ik heb er ook een klein flesje water met een speen bij gezet want de Munchkin snapte hij echt nog niks van. Hoe geven jullie water aan jullie baby's?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_199209765
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:42 schreef MaJo het volgende:
@:Bienelientjee ah ik dacht dat ie er echt heen rolde :D Maar nog steeds een snelle hoor met 3 maanden! Aapie begon met rollen van buik naar zij maar van rug naar zij doet hij ook nog niet heel lang. Sterker nog, hij gaat daar pas sinds een paar weken echt los mee. Hij heeft heel lang op z'n rug naar boven liggen staren _O-

@:Kwakz0r sterkte, dat soort dagen zijn echt ruk :*

@:NicolasJoy ik vind het echt super hoe jullie het doen, ik zou het echt heel slecht trekken! Wat dat betreft hebben we met aapie echt heel veel geluk. Gelukkig zijn er ook de vrolijke momenten, dan vergeet je toch snel weer de mindere momenten O+

Ik dacht dat we sperziebonen zouden eten maar het wordt pastinaakstampot. Ben benieuwd of Aapie pastinaak lust! Zelf at ik het vorige week pas voor het eerst :@ Ik heb er ook een klein flesje water met een speen bij gezet want de Munchkin snapte hij echt nog niks van. Hoe geven jullie water aan jullie baby's?
:*
Ik vind het stiekem een verademing dat we zo'n onwijs vrolijk meisje hebben. Wat ik al zei; als je er maar bent is het eigenlijk al genoeg. Onze oudste kon echt uren aan stuk huilen, krijsen, schreeuwen.. en het leek niet uit te maken wat je deed. Deze kleine dame is vast houden en knuffelen vaak al genoeg. (Uiteraard voorkeur voor moeders, want tieten). Soms moet je wel rondlopen, maar dan is ze ook direct helemaal blij.

Alleen soms merk je dat ze oververmoeid is en dan zit ze zichzelf wel in de weg.. Deze valt ook wel eens uit pure vermoeidheid in slaap in de box/op de grond o.i.d. Dat ken ik ook niet van de oudste. :+

Oh, en @water.. Hier alleen nog melk. :9 Ze begint net aan dingen te sabbelen qua hapjes.
  donderdag 29 april 2021 @ 19:12:16 #7
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_199210102
@MaJo, ik heb mijn dochter uit een oefenbekertje van Difrax leren drinken, met een uitsparing aan de zijkant. Dat schijnt ook goed te zijn voor de lipmotoriek. Ik ben er mee begonnen toen ze een maandje of 8 was, dat gaf veel natte kleren in het begin, maar uiteindelijk begon ze hem steeds beter te snappen.

Rond 13 maandjes snapte ze hem volledig en verving ik de fles ermee.

Linkje :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_199210142
@MaJo hier ook munchkin maar mijn baby van 8.5 maand snapt 'm ook niet. Eerlijk gezegd vind ik zo'n beker wel een beetje hogere wiskunde voor baby's. We geven nu water uit een bekertje. In het begin liet hij alles lopen, maar nu drinkt hij wel wat.
  donderdag 29 april 2021 @ 19:19:57 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_199210230
Geen water hier. Alleen melk.
disclaimer
  donderdag 29 april 2021 @ 19:28:50 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_199210352
Wat lastig van het ritme, nj :{ valt daar ook niet actief een beetje op te sturen?
Wat doen jullie als ze in de nacht wakker wordt? Slaapt ze op jullie kamer?

Het is wel een plaatje hoor, dat wel O+
disclaimer
pi_199210534
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:28 schreef SQ het volgende:
Wat lastig van het ritme, nj :{ valt daar ook niet actief een beetje op te sturen?
Wat doen jullie als ze in de nacht wakker wordt? Slaapt ze op jullie kamer?

Het is wel een plaatje hoor, dat wel O+
Scheelt, we zitten nu op zo'n slecht ritme. Kan nu echt alleen maar beter worden. :9

We hebben geprobeerd haar overdag minder te laten slapen in de hoop dat ze het in de nacht in zou halen. Maar dan valt ze dus gewoon wél in slaap, ongeacht waar ze dan is en wat ze doet. Auto, kinderwagen, box, op schoot.. Ineens in het lampje uit.

's nachts proberen ze haar in haar eigen bed te laten liggen, maar dan blijf je heen en weer lopen. (Toch huilen doordat ze a) ons mist, b) op haar buik is gedraaid en niet meer terug kan/wil draaien of c) onbekend. :+ Dus zeker i.c.m. het voeden ligt ze volgens mij zeker de helft van de nacht bij ons in bed. Met zo'n handje die continu langs je streelt. }:| :+
pi_199211452
Hier had Bubbles die Munchkin eigenlijk heel snel door, na een aantal keer aanbieden snapte ze ‘m (sneller dan ik denk ik :') ). Vind het echt een uitkomst die beker, ze kan er echt goed door drinken en het wordt geen kliederboel! Ik zou het gewoon een aantal keer proberen @MaJo, dat ie het niet meteen begrijpt snap ik wel.
pi_199211486
Laat je haar weleens even huilen NJ? Of vinden jullie dat zielig? Misschien dat ze er nu aan gewend is dat er altijd iemand komt wanneer ze huilt, of is dat te simpel gedacht?
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 23:43:50 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199214464
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:47 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

:*
Ik vind het stiekem een verademing dat we zo'n onwijs vrolijk meisje hebben. Wat ik al zei; als je er maar bent is het eigenlijk al genoeg. Onze oudste kon echt uren aan stuk huilen, krijsen, schreeuwen.. en het leek niet uit te maken wat je deed. Deze kleine dame is vast houden en knuffelen vaak al genoeg. (Uiteraard voorkeur voor moeders, want tieten). Soms moet je wel rondlopen, maar dan is ze ook direct helemaal blij.

Alleen soms merk je dat ze oververmoeid is en dan zit ze zichzelf wel in de weg.. Deze valt ook wel eens uit pure vermoeidheid in slaap in de box/op de grond o.i.d. Dat ken ik ook niet van de oudste. :+

Oh, en @:water.. Hier alleen nog melk. :9 Ze begint net aan dingen te sabbelen qua hapjes.
Wel fijn dat ze makkelijk te vermaken is, dat zou je er niet ook nog eens bij kunnen hebben :'(

quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
@:MaJo, ik heb mijn dochter uit een oefenbekertje van Difrax leren drinken, met een uitsparing aan de zijkant. Dat schijnt ook goed te zijn voor de lipmotoriek. Ik ben er mee begonnen toen ze een maandje of 8 was, dat gaf veel natte kleren in het begin, maar uiteindelijk begon ze hem steeds beter te snappen.

Rond 13 maandjes snapte ze hem volledig en verving ik de fles ermee.

Linkje :)
Die ziet er interessant uit! Zeker een optie voor over een paar maanden :Y Momenteel zou hij het helemaal over zich heen gooien _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:Majo hier ook munchkin maar mijn baby van 8.5 maand snapt 'm ook niet. Eerlijk gezegd vind ik zo'n beker wel een beetje hogere wiskunde voor baby's. We geven nu water uit een bekertje. In het begin liet hij alles lopen, maar nu drinkt hij wel wat.
Ik snap dat ding na een uitgebreide inspectie nog steeds niet :@ :')

quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
Hier had Bubbles die Munchkin eigenlijk heel snel door, na een aantal keer aanbieden snapte ze ‘m (sneller dan ik denk ik :') ). Vind het echt een uitkomst die beker, ze kan er echt goed door drinken en het wordt geen kliederboel! Ik zou het gewoon een aantal keer proberen @:MaJo, dat ie het niet meteen begrijpt snap ik wel.
Ik zal het af en toe aan blijven bieden ^O^ Water was vanavond nog geen succes, hij vond het maar niks.

Maar wat is rapley leuk zeg! Ik heb echt zitten genieten :D O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_199215361
Ik zit nu trouwens te denken, hoe doe je dat in hemelsnaam met meerdere kinderen en huilen/slapen? Bubbles is eigenlijk al vanaf vrij jong wakker in bed gelegd en viel dan gewoon in slaap, maar sinds een week of 4 is het ook af en toe even heel hard krijsen/huilen (paar minuten) voordat ze in slaap valt. Maar als je al een peuter/kleuter/wat dan ook thuis hebt die net slaapt wil je natuurlijk niet dat die daarvan wakker wordt. Lastig lijkt me dat!
pi_199215389
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 23:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wel fijn dat ze makkelijk te vermaken is, dat zou je er niet ook nog eens bij kunnen hebben :'(
Dat maakt ook dat we er nog wel positief in staan denk ik. :9 Als ze net zo ontroostbaar was als de oudste i.c.m. met deze slaap... Veeg mij maar op. Dan was het leven even niet meer zo leuk geweest denk ik. c_/

quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
Laat je haar weleens even huilen NJ? Of vinden jullie dat zielig? Misschien dat ze er nu aan gewend is dat er altijd iemand komt wanneer ze huilt, of is dat te simpel gedacht?
Het werkt niet bij d'r. De oudste wilde dan nog wel eens zelf in slaap vallen als je haar even liet jammeren. Maar deze.. Zodra het aan gaat weet je gewoon dat het niet stopt tot je er bij komt. Tenminste, we hebben het nog niet echt langer gerekt dan 15-20 minuten, een enkele keer echt langer omdat we er zelf gewoon doorheen zaten.

Plus, je zei het zelf al; peuter.... :+ Die slaapt er redelijk doorheen, maar als het te lang duurt heb je die er ook nog bij. Die komt sowieso nog 1-3 keer per nacht (nachtmerrie/knuffel kwijt/deken niet goed/kussen niet goed/wil uit bed/ ... ) Maar als ze haar zusje hoort wil ze naar haar zusje. :P

Maar goed, vannacht een klein stapje beter!
Geslapen van 20-23:30 en 00:00 - 03:00 en 06:30-07:30. Toch al 7,5 uur in een nacht! Alleen jammer van die 3,5 uur in de tijd 's nachts dat je zelf écht wil slapen. :s)

Het gekke is dat ze ook nachten heeft dat ze wél doorslaapt. Van 20u-06u bijvoorbeeld, soms zelfs iets langer, met dan maar 1,2 of max. 3 voedingen waarna ze gewoon in slaapt valt. Is nu alweer een tijdje geleden zo'n nacht.. Maar ze kan het dus wel. Dat maakt het lastig wat je er mee moet. :9
  vrijdag 30 april 2021 @ 08:09:38 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199215614
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:39 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Dus zeker i.c.m. het voeden ligt ze volgens mij zeker de helft van de nacht bij ons in bed. Met zo'n handje die continu langs je streelt. }:| :+
O+ :( :+
Resistance is futile.
  vrijdag 30 april 2021 @ 08:18:32 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_199215663
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 april 2021 07:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zit nu trouwens te denken, hoe doe je dat in hemelsnaam met meerdere kinderen en huilen/slapen? Bubbles is eigenlijk al vanaf vrij jong wakker in bed gelegd en viel dan gewoon in slaap, maar sinds een week of 4 is het ook af en toe even heel hard krijsen/huilen (paar minuten) voordat ze in slaap valt. Maar als je al een peuter/kleuter/wat dan ook thuis hebt die net slaapt wil je natuurlijk niet dat die daarvan wakker wordt. Lastig lijkt me dat!
Die worden daar niet wakker van hoor.

Andersom daarentegen... valt net de baby in slaap, begint er een kleuter te krijsen omdat er tanden gepoetst moeten worden ;( :')
disclaimer
  vrijdag 30 april 2021 @ 08:20:32 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199215681
Ik had er nog niet aan gedacht om al een beker te proberen! Zal ff een munchkin bestellen, ff zien hoe dat gaat.

En we zitten te denken aan een loopstoel :D , iemand hier al ervaring mee? Vinted staat er vol mee ^O^
Resistance is futile.
pi_199215861
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 08:20 schreef Seven. het volgende:
Ik had er nog niet aan gedacht om al een beker te proberen! Zal ff een munchkin bestellen, ff zien hoe dat gaat.

En we zitten te denken aan een loopstoel :D , iemand hier al ervaring mee? Vinted staat er vol mee ^O^
Loopstoelen schijnen niet goed voor de heupjes te zijn. Wij hadden zo'n loopkar van fisherprice voor Noor. Denk dat we datzelfde ding nu weer gaan aanschaffen.
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 08:57:31 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199215916
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 april 2021 07:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zit nu trouwens te denken, hoe doe je dat in hemelsnaam met meerdere kinderen en huilen/slapen? Bubbles is eigenlijk al vanaf vrij jong wakker in bed gelegd en viel dan gewoon in slaap, maar sinds een week of 4 is het ook af en toe even heel hard krijsen/huilen (paar minuten) voordat ze in slaap valt. Maar als je al een peuter/kleuter/wat dan ook thuis hebt die net slaapt wil je natuurlijk niet dat die daarvan wakker wordt. Lastig lijkt me dat!
Dat lijkt me helemaal frustrerend ja! Wat dat betreft lijkt een tweede me ook echt wel pittig. Heb je net door hoe je kindje werkt, wordt het weer helemaal overhoop gehaald :@

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 08:18 schreef SQ het volgende:

[..]

Die worden daar niet wakker van hoor.

Andersom daarentegen... valt net de baby in slaap, begint er een kleuter te krijsen omdat er tanden gepoetst moeten worden ;( :')
Als aapie eenmaal slaapt wordt hij ook niet snel wakker maar dat moment dat hij net in slaap is gevallen... *deur kraakt* Aapie wakker. Aapie net weer in slaap... *man hoest* Aapie wakker }:| Gelukkig is hij verder een vaste slaper.

quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 08:20 schreef Seven. het volgende:
Ik had er nog niet aan gedacht om al een beker te proberen! Zal ff een munchkin bestellen, ff zien hoe dat gaat.

En we zitten te denken aan een loopstoel :D , iemand hier al ervaring mee? Vinted staat er vol mee ^O^
Bedoel je zo'n ding waar je kind in hangt? Die leken me ook superleuk maar schijnen heel slecht voor de heupjes te zijn -O-

Even een algemene vraag over JBPM aangezien dat best wat wordt gebruikt hier: is het jullie ook opgevallen dat de prijs van Nutriton (van Nutrilon) flink omhoog is gegaan? Ik hou een documentje bij met kosten die we hebben voor Aapie en daar zag ik dat ik er in maart nog ¤ 4,65 voor betaald. Nu kost het bij Picnic ¤ 5,12 en bij andere supermarkten/drogisterijen zelfs ¤ 5,50 :o Mag een product wel zoveel stijgen in zo'n korte tijd? Ik vind bijna een euro erop nogal fiks! :(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 30 april 2021 @ 09:21:13 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199216111
Ik zie het, wat jammer want ik weet zeker dat Colin zo'n ding geweldig zou vinden.

En ja, JBPM is schandalig duur :( . Gelukkig doet Colin het prima op die van de Kruidvat :@ .
Resistance is futile.
pi_199216312
@MaJo is de samenstelling niet veranderd? Misschien zit er nu meer jbpm in?

Ik heb vaak smorgens zappelin op staan, mijn oudste vindt dat nog steeds leuk :) Elke keer wanneer dat meisje van zappelin in beeld komt, verschijnt er een grote lach op A. zijn gezichtje en is hij niet meer af te leiden O+ Vooral als ze dat laatste liedje zingt... Vindt ie zo leuk!
pi_199216919
@Smart_ass mijn peuter wordt meestal niet wakker van de baby maar andersom inderdaad wel. Ik heb daarom altijd white noise aan voor haar.
Grappig genoeg heeft ze er in de draagzak meestal niet zo'n last van.
Onze peuter wordt meestal 21:30/22:00 huilend wakker, die is dan voor mijn man. Geen idee hoe dat moet als mijn man weer eens echt van huis wil. :{w

@NicolasJoy daar zit vooruitgang in!

Wij hadden een slechte avond/nacht door verstopping en tandjes. Een hoop gehuil, af en toe even aan de borst, dan weer bijten/trekken en overnieuw. Gelukkig is ze meestal een vrolijk kindje. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 11:58:08 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199217800
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:21 schreef Seven. het volgende:
Ik zie het, wat jammer want ik weet zeker dat Colin zo'n ding geweldig zou vinden.

En ja, JBPM is schandalig duur :( . Gelukkig doet Colin het prima op die van de Kruidvat :@ .
Hetzelfde geldt trouwens voor dat zitje waar je Colin wel eens op hebt zitten :@ Ik vind het ook jammer want het leek me echt fantastisch om Aapie zo door de kamer te zien rijden _O-

Ik gebruik ook die van KV hoor, niets mis mee! Maar die hebben ze bij Picnic niet en nu we in quarantaine zitten moet ik het wel via Picnic laten bezorgen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:Majo is de samenstelling niet veranderd? Misschien zit er nu meer jbpm in?

Ik heb vaak smorgens zappelin op staan, mijn oudste vindt dat nog steeds leuk :) Elke keer wanneer dat meisje van zappelin in beeld komt, verschijnt er een grote lach op A. zijn gezichtje en is hij niet meer af te leiden O+ Vooral als ze dat laatste liedje zingt... Vindt ie zo leuk!
Dat zou best kunnen ja, al ziet de verpakking er (online) nog steeds hetzelfde uit. Ik zal eens kijken wat er precies binnen komt :)

Wat schattig hoe hij op tv reageert O+ Aapie vindt Ellie de Olifant en de liedjes van Sesamstraat erg leuk. Laatst had ik Baby TV opgezet en dat vond hij ook wel erg leuk. Maar sowieso tv, wat wij kijken, vindt ie al heel interessant :s)

quote:
3s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:37 schreef PKM het volgende:
@:Smart_ass mijn peuter wordt meestal niet wakker van de baby maar andersom inderdaad wel. Ik heb daarom altijd white noise aan voor haar.
Grappig genoeg heeft ze er in de draagzak meestal niet zo'n last van.
Onze peuter wordt meestal 21:30/22:00 huilend wakker, die is dan voor mijn man. Geen idee hoe dat moet als mijn man weer eens echt van huis wil. :{w

@:NicolasJoy daar zit vooruitgang in!

Wij hadden een slechte avond/nacht door verstopping en tandjes. Een hoop gehuil, af en toe even aan de borst, dan weer bijten/trekken en overnieuw. Gelukkig is ze meestal een vrolijk kindje. :)
Hopelijk snel weer goede nachten :* Ik denk al eeuwen dat Aapie tandjes gaat krijgen door knalrode wangetjes maar ik merk er nog niks van. Wel veel gekwijl en gekauw op van alles en nog wat. Net heeft hij op een stukje appel gesabbeld, dat vond ie ook wel lekker!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')