abonnement Unibet Coolblue
pi_199208576
Ik heb nu meerdere docu's gezien over mysterieuze natuurverschijnselen. Deze verschijnselen zouden vaak te zien zijn bij plekken die volkomen kaal zijn... Waar dus geen plant of grassprietje bloeit.

Waar kan ik deze plekken vinden in Nederland? :@
pi_199208621
De tuin van me buren 👍
pi_199208628
Is er ook een naam voor die verschijnselen?
pi_199208756
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:23 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Is er ook een naam voor die verschijnselen?
UFO, lichtbollen die dansen etc :+
pi_199208787
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:19 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb nu meerdere docu's gezien over mysterieuze natuurverschijnselen. Deze verschijnselen zouden vaak te zien zijn bij plekken die volkomen kaal zijn... Waar dus geen plant of grassprietje bloeit.

Waar kan ik deze plekken vinden in Nederland? :@
Strand? Zandafgravingen?
pi_199209237
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:35 schreef vannelle het volgende:

[..]

Strand? Zandafgravingen?
Je hebt de black pyramid in alaska of
Hoia baicu in roemenië maar ik ken niet zo'n plek in Nederland wat zo eng en stil is. :@
pi_199209323
in Noordzee
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 29 april 2021 @ 18:14:02 #8
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_199209334
Er is geen echte natuur in Nederland. Alles is een soort park, zelfs de Veluwe.
Mensen houden het in toom, er lopen autowegen tussendoor. Als dieren teveel zijn worden ze afgeknald.
Als ze hier door mensen gebracht zijn worden ze ook afgeknald, zoals de 2 wasberen gisteren.
Als een plekje natuur kaal is bouwt de staat er wel een eettentje of een weg. I.p.v. de natuur zijn gang laten gaan.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_199209935
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:14 schreef dikkedaniel het volgende:
Er is geen echte natuur in Nederland. Alles is een soort park, zelfs de Veluwe.
Mensen houden het in toom, er lopen autowegen tussendoor. Als dieren teveel zijn worden ze afgeknald.
Als ze hier door mensen gebracht zijn worden ze ook afgeknald, zoals de 2 wasberen gisteren.
Als een plekje natuur kaal is bouwt de staat er wel een eettentje of een weg. I.p.v. de natuur zijn gang laten gaan.
Oke maar waar is een grote open vlakte in een bosgebied waar niks meer groeit? (8>
pi_199210857
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:00 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Oke maar waar is een grote open vlakte in een bosgebied waar niks meer groeit? (8>
Nee, denk niet dat je die gaat vinden :)
Niet tenzij je ergens op het asfalt gaat staan.

Wel jammer... we hoeven dus geen graancirkels te verwachten daar.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_199211753
Zandverstuivingen op bv de Veluwe. Anders ga je gewoon naar het strand.
pi_199211991
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:00 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Oke maar waar is een grote open vlakte in een bosgebied waar niks meer groeit? (8>
Veel meer dan duinvlaktes gaat het in Nederland denk ik niet worden. Soesterduinen voldoet aan je omschrijving, maar is niet bijzonder groot. Ik ken een stuk bij Bergen, aan de kust, ook zo'n plek, hoewel minder vlak.
-nee-
pi_199212734
Oke mochten de grenzen volledig opengaan zonder testen, waar in Duitsland of België is zo'n plek? Weet een van jullie dat? :9
  donderdag 29 april 2021 @ 23:24:27 #14
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_199214307
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:19 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb nu meerdere docu's gezien over mysterieuze natuurverschijnselen. Deze verschijnselen zouden vaak te zien zijn bij plekken die volkomen kaal zijn... Waar dus geen plant of grassprietje bloeit.

Waar kan ik deze plekken vinden in Nederland? :@
Op een plek waar alle katten uit de buurt schijten. Daar groeit letterlijk geen grassprietje.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_199214329
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:00 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Oke maar waar is een grote open vlakte in een bosgebied waar niks meer groeit? (8>
Daar weet ik er meerdere wel van.
Tegen betaling zeg ik het.
Vakman pur sang
pi_199283530
Ooit in de duinen geweest? :')
pi_199389676
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:14 schreef dikkedaniel het volgende:
Er is geen echte natuur in Nederland. Alles is een soort park, zelfs de Veluwe.
Mensen houden het in toom, er lopen autowegen tussendoor. Als dieren teveel zijn worden ze afgeknald.
Als ze hier door mensen gebracht zijn worden ze ook afgeknald, zoals de 2 wasberen gisteren.
Als een plekje natuur kaal is bouwt de staat er wel een eettentje of een weg. I.p.v. de natuur zijn gang laten gaan.
Mensen horen ook bij de natuur, dus alles wat ze doen hoort er ook bij. Zoals bevers die bomen omknagen, hoort ook bij de natuur. Is ook in "toom houden van de natuur".

Mensen knallen dieren af, andere dieren maken dieren op andere manieren af. Ook in toom houden van de natuur. Daarom een beetje een kunstmatige manier om mens en natuur te scheiden.
pi_200066641
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:14 schreef dikkedaniel het volgende:
Er is geen echte natuur in Nederland. Alles is een soort park, zelfs de Veluwe.
Mensen houden het in toom, er lopen autowegen tussendoor. Als dieren teveel zijn worden ze afgeknald.
Als ze hier door mensen gebracht zijn worden ze ook afgeknald, zoals de 2 wasberen gisteren.
Als een plekje natuur kaal is bouwt de staat er wel een eettentje of een weg. I.p.v. de natuur zijn gang laten gaan.
Alles wat organisch groeit is natuur. Men legde vroeger bossen aan voor houtkap en vruchten die niet op akkers groeiden.

Zelfs het nu z'n gang laten gaan is gedirigeerd door ons.
pi_200066723
'Natuur' staat niet stil. Nergens niet.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  VIVA zaterdag 26 juni 2021 @ 01:38:35 #20
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_200066736
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:19 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb nu meerdere docu's gezien over mysterieuze natuurverschijnselen. Deze verschijnselen zouden vaak te zien zijn bij plekken die volkomen kaal zijn... Waar dus geen plant of grassprietje bloeit.

Waar kan ik deze plekken vinden in Nederland? :@
Je bedoeld het strand of wat? Linkje naar deze plekken? De gemiddelde achtertuin in een tokkiebuurt is kaal, maar kale natuur door magische krachten klinkt onwaarschijnlijk
What lies behind makes no sense in my mind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')