abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199290991
quote:
10s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:12 schreef JeMoeder het volgende:
Nee, geen rare zaken meegemaakt. Mijn ouders zijn 0,0% anders en mijn zussen, onze kinderen en wij zijn niet anders sinds we hen een aantal keren na hun vaccinaties in aanraking zijn geweest. Hetzelfde geldt (anekdotisch) voor tig andere mensen die ik ken die met gevaccineerden in aanraking zijn gekomen.
Kijk dit is een normale reactie (muv van de posticon).

Ik heb vanuit NL ook nog geen rare berichten gehoord.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199291007
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:17 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Misschien moet je even googelen over welke wappie daar aan het hoofd van die school staat...
Het punt was dat mensen zich zorgen maken over anekdotes online van mensen die in aanraking komen met gevaccineerden. Ik zeg nergens dat de school een goed besluit maakt of dat de leiding van de school superslim is.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199304538
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:18 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Precies, want polio en de pokken waren overdreven ziektes en die konden babies met hun immunsysteem prima zelf bevechten :')
Er is 'n hele lijst van ernstige ziektes.Die heb ik niet over.

The average age of covid deaths is higher than average life expectancy.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199304596
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 18:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja.. en??
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Redactie Frontpage donderdag 6 mei 2021 @ 20:45:13 #55
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_199306740
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 18:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan moet je duidelijker zijn in je reactie. Uit je reactie haal ik dat je geen enkel vaccin ok vindt.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_199308986
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:45 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dan moet je duidelijker zijn in je reactie. Uit je reactie haal ik dat je geen enkel vaccin ok vindt.
Dan moet jij duidelijk de OP lezen. Het gaat over de corona vaccin.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 7 mei 2021 @ 09:04:16 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199311005
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het punt was dat mensen zich zorgen maken over anekdotes online van mensen die in aanraking komen met gevaccineerden. Ik zeg nergens dat de school een goed besluit maakt of dat de leiding van de school superslim is.
heb je paar voorbeelden?
Want no offence ik ben er nog geen een tegen gekomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 7 mei 2021 @ 09:06:00 #58
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199311027
Ik zou zeggen... Hou 1,5 meter afstand, was je handen stuk, vermijd drukke plekken en draag voor de zekerheid een mondkapje als je zo bang bent voor shedden
pi_199312038
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 09:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

heb je paar voorbeelden?
Want no offence ik ben er nog geen een tegen gekomen.
Nou voorruit omdat jij het bent

150 paginas met voorbeelden

https://drive.google.com/(...)H7mhod-Xa5ZBsXU/view
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 12:46:11 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199313694
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:26 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nou voorruit omdat jij het bent

150 paginas met voorbeelden

https://drive.google.com/(...)H7mhod-Xa5ZBsXU/view
de lijst die je me geeft gaat om gevaccineerde mensen die door verschillende redenen NA vaccinatie de pijp uit zijn gegaan!
eh dat is wat anders en ik citeer even een stukje text uit de OP!

"mensen die beweren dat ze onder andere problemen hebben met de menstruatie, of dat ze blauwe plekken uit het niets ontwikkelen, wanneer ze bij gevaccineerde mensen in de buurt zijn geweest."

Dus stel voor ik loop door de stad en BAM! krijg hoofdpijn want iemand die naast me loop is gevaccineerd!!

btw die lijst er boven is wel interessant maar het moet natuurlijk wel weerlegd kunnen worden dat het vaccin de oorzaak is er zijn nu al miljoenen mensen gevaccineerd en e moet natuurlijk wel een link kunnen worden gelegd tussen vaccin en dat gene wat de doodsoorzaak is.
bedoel IK DENK!!! daar kan je niet veel mee.

Want mensen denken ook dat de aarde plat is ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 07-05-2021 16:09:20 ]
  vrijdag 7 mei 2021 @ 12:53:42 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199313770
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 april 2021 08:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

_O- _O- Godver _O- _O-
ergste is, hij nu dus ook he :D
pi_199314921
Gisteren bij mijn gevaccineerde ouders geweest en vanmorgen wakker geworden met een flinke kater :o Dit kan geen toeval zijn! :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_199315375
deleted.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 19:46:01 #64
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_199318842
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:46 schreef theguyver het volgende:
Want mensen denken ook dat de aarde plat is
goede vergelijking ..petje af !!

Ik wacht met smart om je volgende ridicuuleuse vergelijking .

[ Bericht 3% gewijzigd door DeMolay op 07-05-2021 20:49:57 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_199320824
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

de lijst die je me geeft gaat om gevaccineerde mensen die door verschillende redenen NA vaccinatie de pijp uit zijn gegaan!
eh dat is wat anders en ik citeer even een stukje text uit de OP!

"mensen die beweren dat ze onder andere problemen hebben met de menstruatie, of dat ze blauwe plekken uit het niets ontwikkelen, wanneer ze bij gevaccineerde mensen in de buurt zijn geweest."

Dus stel voor ik loop door de stad en BAM! krijg hoofdpijn want iemand die naast me loop is gevaccineerd!!

btw die lijst er boven is wel interessant maar het moet natuurlijk wel weerlegd kunnen worden dat het vaccin de oorzaak is er zijn nu al miljoenen mensen gevaccineerd en e moet natuurlijk wel een link kunnen worden gelegd tussen vaccin en dat gene wat de doodsoorzaak is.
bedoel IK DENK!!! daar kan je niet veel mee.

Want mensen denken ook dat de aarde plat is ;)
In de google link stonden ook verhalen van vrouwen die in de buurt waren van andere vrouwen , waar hun hele menstruatie stelsel hele rare dingen ding doen

Dit is slechts een van de vele bijwerkingen die ze hebben ervaren door alleen in de buurt te zijn van gevaccineerde mensen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:05:35 #66
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199321682
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 14:16 schreef Hallojo het volgende:
Gisteren bij mijn gevaccineerde ouders geweest en vanmorgen wakker geworden met een flinke kater :o Dit kan geen toeval zijn! :o
Die flinke kater misschien op een ander dieet zetten dan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 9 mei 2021 @ 09:50:49 #67
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_199339896
Er zijn driehonderd? miljoen mensen gevaccineerd. Logisch dat er af en toe gekke situaties zijn. Die heb je ook als je random 300 miljoen andere personen neemt.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2537446/1/301#p203789770" target="_blank" >dinsdag 22 februari 2022 22:22</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/68638" target="_blank" >Zwansen</a> het volgende:
*O*
  zondag 9 mei 2021 @ 09:53:29 #68
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199339924
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 09:50 schreef Zwansen het volgende:
Er zijn driehonderd? miljoen mensen gevaccineerd. Logisch dat er af en toe gekke situaties zijn. Die heb je ook als je random 300 miljoen andere personen neemt.
:{w dit is BNW... Toeval bestaat niet
  dinsdag 11 mei 2021 @ 10:49:41 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199369382
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

In de google link stonden ook verhalen van vrouwen die in de buurt waren van andere vrouwen , waar hun hele menstruatie stelsel hele rare dingen ding doen

Dit is slechts een van de vele bijwerkingen die ze hebben ervaren door alleen in de buurt te zijn van gevaccineerde mensen
ah oki heb niet alles doorgelezen..

Maare aantal van mijn collega's hebben zich gevaccineerd en een van de afdelingshoofden heeft een tumor in zijn hals...
En nu?
Hoe kan ik aantonen dat dit kwam door de vaccinatie?
pi_199430818
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah oki heb niet alles doorgelezen..

Je kan ook zelf op zoek gaan he

Hier heb je de pfizer studie: https://cdn.pfizer.com/pf(...)Protocol_Nov2020.pdf

Pagina 67 tot en met 69

Maar niet getreurd het is inmiddels ONTKRACHT door de objectieve factcheckers . Dus geen reden om er je erin verder te verdiepen ;)

Hier nog een artikel

pi_199431047
Pin-betalingen duren veel langer als je gevaccineerd bent. dat kan niet kloppen.
de 4G ontvangst is sindsdien gewoon merkbaar minder. WiFi is thuis veel trager sinds de vaccinatie.

zoiets? kijk maar wat je ermee doet.
Voor mijn werk voer ik 'The great reset' uit, bij vastgelopen servers of appliances
pi_199431104
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Pin-betalingen duren veel langer als je gevaccineerd bent. dat kan niet kloppen.
de 4G ontvangst is sindsdien gewoon merkbaar minder. WiFi is thuis veel trager sinds de vaccinatie.

zoiets? kijk maar wat je ermee doet.
Mijn telefoon is automatisch overgeschakeld op 5G sinds ik ben gevaccineerd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')