abonnement Unibet Coolblue
pi_199207953
A private school in Miami, citing false claims, bars vaccinated teachers from contact with students.

A private school in the fashionable Design District of Miami sent its faculty and staff a letter last week about getting vaccinated against Covid-19. But unlike institutions that have encouraged and even facilitated vaccination for teachers, the school, Centner Academy, did the opposite: One of its co-founders, Leila Centner, informed employees “with a very heavy heart” that if they chose to get a shot, they would have to stay away from students.

In an example of how misinformation threatens the nation’s effort to vaccinate enough Americans to get the coronavirus under control, Ms. Centner, who has frequently shared anti-vaccine posts on Facebook, claimed in the letter that “reports have surfaced recently of non-vaccinated people being negatively impacted by interacting with people who have been vaccinated.”

“Even among our own population, we have at least three women with menstrual cycles impacted after having spent time with a vaccinated person,” she wrote, repeating a false claim that vaccinated people can somehow pass the vaccine to others and thereby affect their reproductive systems. (They can do neither.)

In the letter, Ms. Centner gave employees three options:

-Inform the school if they had already been vaccinated, so they could be kept physically distanced from students;

-Let the school know if they get the vaccine before the end of the school year, “as we cannot allow recently vaccinated people to be near our students until more information is known”;

-Wait until the school year is over to get vaccinated.

Teachers who get the vaccine over the summer will not be allowed to return, the letter said, until clinical trials on the vaccine are completed, and then only “if a position is still available at that time” — effectively making teachers’ employment contingent on avoiding the vaccine.

Artikel gaat verder:

https://www.nytimes.com/2(...)academy-vaccine.html

[ Bericht 10% gewijzigd door Tijger_m op 29-04-2021 16:50:35 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199207984
--> BNW.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Spellchecker donderdag 29 april 2021 @ 16:36:18 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199208079
Wat een vreemde verhalen.

Nog niet eerder iets over gehoord/gelezen.
pi_199208084
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:27 schreef Monolith het volgende:
--> BNW.
NY Times is BNW?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 29 april 2021 @ 16:37:40 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_199208099
Mijn wederhelft is sinds gister gevaccineerd, ik zal eens wat lichaamssappen uitwisselen om dit uit te testen! Gewoon, net ff beetje extra ipv naast elkaar zitten of liggen..

en dan kijken of ik blauwe plekken krijg ofzo.. 8)7
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 29 april 2021 @ 16:39:25 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_199208128
Maar goed.. dit uit hetzelfde artikel zegt eigenlijk ook wel weer genoeg:
quote:
The Centner Academy opened in 2019 for students in prekindergarten through eighth grade, promoting itself as a “happiness school” focused on children’s mindfulness and emotional intelligence. The school prominently advertises on its website support for “medical freedom from mandated vaccines.”
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_199208159
quote:
5s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

NY Times is BNW?
Nee, de NYT geeft gewoon aan dat het allemaal onzin is wat het aan waanbeelden lijdende antivaxvrouwtje claimt. Jouw OP geeft er een BNW-draai aan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_199208222
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, de NYT geeft gewoon aan dat het allemaal onzin is wat het aan waanbeelden lijdende antivaxvrouwtje claimt. Jouw OP geeft er een BNW-draai aan.
Ik stel gewoon een vraag en geef duidelijk aan dat het om anekdotes gaat. Als jij misinformatie wil tegengaan, moet je misschien eens leren op een normale volwassen manier te reageren.

Je zou inmiddels moeten weten dat het censureren van vragen die mensen hebben, mensen alleen maar wantrouwender maakt.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 16:50:10 #9
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199208237
quote:
5s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

NY Times is BNW?
Het artikel is waar, het verhaal wat je eronder zet is BNW materiaal en ga ik weghalen.

Post dat maar in BNW, het artikel over de anti-vaxx wappies in Florida laat ik staan want dit is gewoon gebeurt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 16:54:07 #10
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199208289
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik stel gewoon een vraag en geef duidelijk aan dat het om anekdotes gaat. Als jij misinformatie wil tegengaan, moet je misschien eens leren op een normale volwassen manier te reageren.

Je zou inmiddels moeten weten dat het censureren van vragen die mensen hebben, mensen alleen maar wantrouwender maakt.
Ik hoor dingen op het internet is nu juist de mis en desinformatie. Kom dan gewoon met bronnen en artikelen daarover, dan valt er wat te bespreken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199208386
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik hoor dingen op het internet is nu juist de mis en desinformatie. Kom dan gewoon met bronnen en artikelen daarover, dan valt er wat te bespreken.
Het is natuurlijk ook van een lachwekkende algemeenheid. Ik heb X en ik ben in de afgelopen tijd in contact gekomen met een persoon waarvoor Y geldt.
Voor Y kun je hier wel een miljoen dingen invullen. Van 'een persoon die water heeft gedronken' tot een persoon die bepaalde medicatie slikt'.
Voor het idee dat in contact geweest zijn met iemand die gevaccineerd is tot menstruatieproblemen leidt ook op geen enkele wijze ook maar enige mechanisme te verzinnen, tenzij die persoon z'n lul ongenadig hard in je vagina heeft geramd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_199208405
Tijd voor de docenten om een goede advocaat te zoeken en ze kapot te procederen; en tijd voor de ouders om hun kinderen asap van die school weg te halen. Met zo'n achterlijke wappie aan het hoofd kan dat alleen maar kutonderwijs zijn.
pi_199208457
quote:
6s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:39 schreef E.T. het volgende:
Maar goed.. dit uit hetzelfde artikel zegt eigenlijk ook wel weer genoeg:
[..]

Een zweefteven-school :'(
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 18:25:21 #14
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199209499
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:03 schreef Farenji het volgende:
Tijd voor de docenten om een goede advocaat te zoeken en ze kapot te procederen; en tijd voor de ouders om hun kinderen asap van die school weg te halen. Met zo'n achterlijke wappie aan het hoofd kan dat alleen maar kutonderwijs zijn.
Kan je in de VS gevoegelijk vergeten en al helemaal in Florida, het is een prive school. Bovendien is Florida een Right to Work staat waar je als werknemer vogelvrij bent zo ongeveer.

Die hele school is een anti-vaxx school, als je daar als ouder of leraar heen gaat dan weet je wat je gaat krijgen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199209607
quote:
6s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:39 schreef E.T. het volgende:
Maar goed.. dit uit hetzelfde artikel zegt eigenlijk ook wel weer genoeg:
[..]

Nou prima toch, dan weet je wat je krijgt...
Ik snap het probleem niet :?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')