abonnement Unibet Coolblue
pi_199207790
Hoi! Ik zit nu bij mijn opa die in het verpleeghuis zit sindskort maar zijn internet werkt niet. Vandaag hebben ze de poort aangesloten maar alsnog werkt het niet. Wie wil mij even helpen hoe we het kunnen doen zodat hij werkt
  Spellchecker donderdag 29 april 2021 @ 16:21:55 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199207919
Heb je iets meer info?
Dit is wel een vage vraag ...
pi_199208019
Vraag ff bij de balie.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199208147
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:21 schreef maily het volgende:
Heb je iets meer info?
Dit is wel een vage vraag ...
De balie weet het ook niet :( er zit een modem tussen zijn pc en het internet, ik Google mij rot en het lijkt aan de instellingen te liggen. Ik krijg nu weer de dns server reageert niet vandaag is er wel iemand geweest om iets open te zetten ofzo maar die heeft niets nagekeken
  donderdag 29 april 2021 @ 17:14:45 #5
75556 erkel
back from Dagestan
pi_199208541
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:40 schreef BibiSLC het volgende:

[..]

De balie weet het ook niet :( er zit een modem tussen zijn pc en het internet, ik Google mij rot en het lijkt aan de instellingen te liggen. Ik krijg nu weer de dns server reageert niet vandaag is er wel iemand geweest om iets open te zetten ofzo maar die heeft niets nagekeken
Bel de provider of als het via de zorginstelling loopt, de beheerder van de abonnementen.
Weisst
pi_199208754
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:40 schreef BibiSLC het volgende:

[..]

De balie weet het ook niet :( er zit een modem tussen zijn pc en het internet, ik Google mij rot en het lijkt aan de instellingen te liggen. Ik krijg nu weer de dns server reageert niet vandaag is er wel iemand geweest om iets open te zetten ofzo maar die heeft niets nagekeken
Is het zijn eigen abbo bij een provider of een een verbinding via de woonvoorziening?
Dat is de eerste vraag van een aantal meer. Begin eens met dit te beantwoorden, dan komt vanzelf iemand met een vervolg vraag of oplossing.
pi_199214805
Koppel om te beginnen eerst het modem los van alles en sluit de pc/laptop/tablet af; wacht tien minuten en verbind het dan weer. Wellicht doettie het dan.

Wie zijn die 'ze' die het hebben aangesloten?
Daar moet je toch als eerste bij zijn.

Verder niet teveel zelf aan klooien als je er weinig verstand van hebt. Scheelt je een hoop gedoe.
pi_199222685
De poort van het verpleeghuis aan het internet aangesloten? Zodat 'ie remote bediend kan worden?

Goede OP wel.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  vrijdag 30 april 2021 @ 20:42:10 #9
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_199223772
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:14 schreef erkel het volgende:

[..]

Bel de provider of als het via de zorginstelling loopt, de beheerder van de abonnementen.
Dit. We hebben op afstand geen flauw idee wie zijn provider is en hoe het aangesloten is.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')