abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199207773
Lockdowns hurt child speech and language skills - report

There is growing evidence that the past year of lockdowns has had an impact on young children's language skills, according to research. Data from 50,000 pupils and a survey of schools across England have shown an increased number of four- and five-year-olds needing help with language. Evidence shows poor speech development can have long-term effects on learning.

The government says it is investing £18m in early-years catch-up, including extra help for those in Reception year. The Education Endowment Foundation (EEF) research suggests the measures taken to combat the pandemic have deprived the youngest children of social contact and experiences essential for increasing vocabulary.

Less or no contact with grandparents, social distancing, no play dates, and the wearing of face coverings in public have left children less exposed to conversations and everyday experiences.

Of 58 primary schools surveyed across England:

-76% said pupils starting school in September 2020 needed more support with communication than in previous years

-96% they were concerned about pupils' speech-and-language development.

-And 56% of parents were concerned about their child starting at school following the lockdown in the spring and summer.

Artikel gaat verder:

https://www.bbc.com/news/education-56889035?x

Is dit het waard om de levens van ouderen met hooguit een paar maanden te verlengen? De gemiddelde leeftijd waarop mensen overlijden aan Corona is de gemiddelde leeftijd waarop mensen überhaupt overlijden.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199209494
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is dit het waard om de levens van ouderen met hooguit een paar maanden te verlengen? De gemiddelde leeftijd waarop mensen overlijden aan Corona is de gemiddelde leeftijd waarop mensen überhaupt overlijden.
In NL vinden wij van niet en daarom wordt het ook niet met die reden gedaan.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199212229
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is dit het waard om de levens van ouderen met hooguit een paar maanden te verlengen? De gemiddelde leeftijd waarop mensen overlijden aan Corona is de gemiddelde leeftijd waarop mensen überhaupt overlijden.
Dit is helemaal niet waar.
pi_199213342
quote:
Is dit het waard om de levens van ouderen met hooguit een paar maanden te verlengen? De gemiddelde leeftijd waarop mensen overlijden aan Corona is de gemiddelde leeftijd waarop mensen überhaupt overlijden.
Als de ic's maar blijven overstromen zijn het niet alleen maar ouderen die komen te overlijden.
pi_199213509
Het staat in de msm dus dan zal het ineens wel waar zijn he :+
pi_199213527
Opa en oma die te vroeg de pijp uitgaan door corona zijn ook slecht voor kinderen
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_199216584
quote:
16s.gif Op donderdag 29 april 2021 22:35 schreef KennyPowers het volgende:
Opa en oma die te vroeg de pijp uitgaan door corona zijn ook slecht voor kinderen
Papa die een hartaanval krijgt en in de ambulance sterft in de ambulancefile bij het ziekenhuis ook. Of het kind zelf dat een been breekt en pas over 1 maand terecht kan is ook slecht voor het kind.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199522325
Kind dat zijn verhaal doet. Laten we hopen dat kinderen snel weer kinderen mogen zijn:

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199523130
Topic dat weer bol staat van de bullshit.
  donderdag 20 mei 2021 @ 19:09:44 #10
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_199523844
Lezen kan de huidige jeugd al niet, en straks kunnen ze zich ook al niet meer verbaal uitdrukken? Lijkt me prima.
pi_199524020
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 22:24 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Als de ic's maar blijven overstromen zijn het niet alleen maar ouderen die komen te overlijden.
Juist de ouderen en mensen met een achtergrond laat de IC overstromen, of de cijfers liegen.
Of wil je zeggen dat de hele IC vol ligt met tieners en twentigers.
pi_199524054
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 10:05 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Papa die een hartaanval krijgt en in de ambulance sterft in de ambulancefile bij het ziekenhuis ook. Of het kind zelf dat een been breekt en pas over 1 maand terecht kan is ook slecht voor het kind.
Scheelt dat een IC medewerker geen botbreuken doen en daar een geheel ander team voor is wat totaal niet ingezet kan worden op de IC.

Ook al wordt het code zwart dan zal het voor botbreuken niks uitmaken.
pi_199524601
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 22:24 schreef hyviiee het volgende:

[..]

Als de ic's maar blijven overstromen zijn het niet alleen maar ouderen die komen te overlijden.
Dat is voor ts denk ik iets te lastig om te snappen
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_199524640
Als lockdowns goed voor je waren dan hadden die al veel eerder ingevoerd dan corona
pi_199530937
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:17 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]

Juist de ouderen en mensen met een achtergrond laat de IC overstromen, of de cijfers liegen.
Of wil je zeggen dat de hele IC vol ligt met tieners en twentigers.
Probeer het eens goed te lezen. Het idee van een volle IC is dat ook jij er niet meer terecht komt als je bijv een zwaar ongeluk hebt gehad. Of is dat zo moeilijk te begrijpen?
pi_199532742
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:17 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
Of wil je zeggen dat de hele IC vol ligt met tieners en twentigers.
Huh. Nee? Maar als de ic's vol liggen met ouderen, en er geen plek meer is voor twintigers ( je kan namelijk ook gewoon op de ic terecht komen zonder corona gerelateerde klachten?), zijn de problemen niet alleen maar voor de ouderen toch?
pi_199535209
We hebben geen maatregelen om het leven van ouderen een paar maanden te verlengen, maar om de totale bezwijking van de zorg te voorkomen.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 07:40:54 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199535301
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is dit het waard om de levens van ouderen met hooguit een paar maanden te verlengen? De gemiddelde leeftijd waarop mensen overlijden aan Corona is de gemiddelde leeftijd waarop mensen überhaupt overlijden.
Ik zie het verband niet? En je visie zet ouderen en jongeren tegen elkaar op. Je kan ook de scholen open doen en uitleggen dat een bezoek aan opa en oma dan wel minder verstandig is? Daarnaast is het vaccineren nu goed op gang onder 60+ wat jou mening overbodig maakt
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_199535949
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:19 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]

Scheelt dat een IC medewerker geen botbreuken doen en daar een geheel ander team voor is wat totaal niet ingezet kan worden op de IC.

Ook al wordt het code zwart dan zal het voor botbreuken niks uitmaken.
Een ziekenhuis is meer dan een ic.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')