abonnement Unibet Coolblue
pi_199203796
Steeds meer landen voeren het coronapaspoort in, dat zorgt voor enkele privileges zoals reizen naar het buitenland, bijwonen van internationale sportwedstrijden, ...

Maar het is klinkklare onzin want:
1) Medische gegevens en vaccinaties horen geheim te blijven. Ik weiger toch ook geen kankerpatiënt in de Mek Donals?
2) Gevaccineerd zijn wil niet zeggen dat je niet ziek bent, laat staan dat je het niet kunt doorgeven.
3) Dat vaccin is vermoedelijk na een jaar alweer uitgewerkt. Daar sta je mooi met een coronapaspoort dat 0 waarde heeft!
4) Het is discriminatie en een schending van de privacy. Maar klaarblijkelijk vinden mensen dat niet zo erg. Ze maken liever drama van een beveiligingscamera op de hoek van de straat.

Mijn redenatie zou zijn:
Bekijk de bezetting op IC. Ligt het aantal onder de minimumdrempel (bv. <15%) dan kan alles zoals voorheen (zonder restricties). Stijgt het tot 40%, dan worden er maatregelen getroffen.
Bij 80% volgt een harde lockdown.

Maar wat een bende voeren ze nu in zeg?
Een coronapaspoort, zal er eentje maken in Word. :')
Cindy De Vuyst
pi_199204089
hahaha, deze TS is ziedend omdat hij niet ingeënt wil worden en daardoor niet op vakantie kan :')
  donderdag 29 april 2021 @ 12:23:24 #3
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_199204429
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:44 schreef einzeinz het volgende:
Steeds meer landen voeren het coronapaspoort in, dat zorgt voor enkele privileges zoals reizen naar het buitenland, bijwonen van internationale sportwedstrijden, ...

Maar het is klinkklare onzin want:
1) Medische gegevens en vaccinaties horen geheim te blijven. Ik weiger toch ook geen kankerpatiënt in de Mek Donals?
2) Gevaccineerd zijn wil niet zeggen dat je niet ziek bent, laat staan dat je het niet kunt doorgeven.
3) Dat vaccin is vermoedelijk na een jaar alweer uitgewerkt. Daar sta je mooi met een coronapaspoort dat 0 waarde heeft!
4) Het is discriminatie en een schending van de privacy. Maar klaarblijkelijk vinden mensen dat niet zo erg. Ze maken liever drama van een beveiligingscamera op de hoek van de straat.

Mijn redenatie zou zijn:
Bekijk de bezetting op IC. Ligt het aantal onder de minimumdrempel (bv. <15%) dan kan alles zoals voorheen (zonder restricties). Stijgt het tot 40%, dan worden er maatregelen getroffen.
Bij 80% volgt een harde lockdown.

Maar wat een bende voeren ze nu in zeg?
Een coronapaspoort, zal er eentje maken in Word. :')
Wat jijj schrijft is ook klinkklare onzin, ga eerst je feiten maar eens checken voor je hier een topic opent.

[ Bericht 0% gewijzigd door RodenCity op 29-04-2021 13:29:20 ]
The Admirals......1995-2007
pi_199204580
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:01 schreef 0kselhaar het volgende:
hahaha, deze TS is ziedend omdat hij niet ingeënt wil worden en daardoor niet op vakantie kan :')
Nee, ik heb het recht op bewegingsvrijheid! Dat is een mensenrecht.
Als een instantie dat wil afnemen van de bevolking moet dat in het parlement gestemd worden en moet daar een uitgebreid debat aan vooraf gaan. 1 minister kan dat dus niet eisen en vervolgens op eigen wil officieel maken!

Als ze het toch doen, dan wil ik dat nog wel eens zien!
Cindy De Vuyst
pi_199204594
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:23 schreef RodenCity het volgende:

[..]

Wat jijj schrijft is ook klinkklare onzin, ga eerst je feiten maar eens checken voor je hier een topic opend.
Helemaal niet
Opend is trouwens met een T ;)
Cindy De Vuyst
pi_199204631
Ik heb zelfs mijn twijfels bij de wettelijkheid van 'verplichte quarantaine' en 'zelfisolatie' als je even op reis gaat. In principe kan dit niet verplicht worden. Mocht je dat voor een rechtbank brengen, wordt je volgens mij vrij gesproken!
Cindy De Vuyst
pi_199204830
Terechte klacht. Waarom niet gewoon een jarenlange lockdown? Is toch lekker man!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_199205134
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:32 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Nee, ik heb het recht op bewegingsvrijheid! Dat is een mensenrecht.
Als een instantie dat wil afnemen van de bevolking moet dat in het parlement gestemd worden en moet daar een uitgebreid debat aan vooraf gaan. 1 minister kan dat dus niet eisen en vervolgens op eigen wil officieel maken!

Als ze het toch doen, dan wil ik dat nog wel eens zien!
Ga met een pot en een lepel op het binnenhof staan en zeg er wat van :')
pi_199206255
Waar was je om te klagen over verplichte vaccinaties die bepaalde landen al jarenlang eisen?

Je komt nu nogal zeer selectief over.
  donderdag 29 april 2021 @ 14:39:29 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199206653
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:36 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb zelfs mijn twijfels bij de wettelijkheid van 'verplichte quarantaine' en 'zelfisolatie' als je even op reis gaat. In principe kan dit niet verplicht worden. Mocht je dat voor een rechtbank brengen, wordt je volgens mij vrij gesproken!
Oké, zeg dan gewoon dat je geen idee hebt waar je het nu eigenlijk over hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')