Z'n jurering bij Klassewerk in het onderdeel 'Muziekwerk' was altijd schitterend, 'uitvoering een negen, presentatie een acht'
Nog steeds is deze geniale componist actief, tegenwoordig in de huishoudgoederenbusiness in Hong-Kong, Japan, Maleisië en Singapore. Schitterend!!!
Wie zijn er hier (serieus) fan van deze toper? Wie hebben cd's of LP's van hem?
Ik heb net 'Tonny Eyk - Original Hit Recordings' besteld, en ik ben me een potje zenuwachtig!!!!
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:39 schreef Luigi het volgende:
Er is zelfs een Tonny Eyk smiley:
.
quote:Tonny is briljant
Op maandag 27 januari 2003 13:52 schreef Zander het volgende:
Die site is trouwens wel briljant.
quote:Me dunkt dat we het hier over ware collectors items hebben, maar is er iemand die hier exemplaren van heeft?
Op maandag 27 januari 2003 13:58 schreef haaahaha het volgende:
Hij heeft trouwens ook een tweeling zus, Jeanette Eyk (Sjaantje Eikelboom, iemand foto's?) waarmee ze als accordeonduo 'Les Deux Jeateux' tot in 1972 rondtouren door de benelux
Schitterend!!
- edit: image verwijderd ivm htaccess password melding -
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 05-12-2003 22:17]
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 05-12-2003 22:17]
Tonny is ook in het bezit van hele grote verzameling wielershirtjes, waaronder heel veel gele en roze truien van grote wielerkampioenen.
quote:
Op maandag 27 januari 2003 14:06 schreef Zander het volgende:
Les Deux Jeateux:
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 27-01-2003 14:23]
quote:Niet alleen dat, Tonny is ook nog een van de oprichters van de fietsclub D.O.F.!!
Op maandag 27 januari 2003 14:08 schreef wicker het volgende:
Hij is ook een grote wielerfan, zijn zoon Patrick is begin jaren negentig nog prof geweest in de ploeg van Jan Raas geweest.Wie weet wat hij nu doet?Tonny is ook in het bezit van hele grote verzameling wielershirtjes, waaronder heel veel gele en roze truien van grote wielerkampioenen.
Goed om te zien dat er hier meer Tonny Eyk fans zijn
quote:Alles cool
Op maandag 27 januari 2003 15:29 schreef F1908 het volgende:
haaahaha tijd niet gezien gozer, alles goed
quote:T'zit in de boom en t'speelt piano?!?!...
Op maandag 27 januari 2003 13:36 schreef haaahaha het volgende:
Ai, nog niet 1 naamtopic voor deze (superlatieven komen te kort) groteske componist, accordeonist, pianist, orkestleider, producer, schrijver en niet te vergeten fietsfanaat.Dat verdient deze icoon (Teun Eikelboom) toch wel, dunkt mij?
(Was al eens gepost hier geloof ik) http://www.xs4all.nl/~ludwig/Tonny%20Eyk/intro-wie%20is%20dit.htmlZ'n jurering bij Klassewerk in het onderdeel 'Muziekwerk' was altijd schitterend, 'uitvoering een negen, presentatie een acht'
Nog steeds is deze geniale componist actief, tegenwoordig in de huishoudgoederenbusiness in Hong-Kong, Japan, Maleisië en Singapore. Schitterend!!!Wie zijn er hier (serieus) fan van deze toper? Wie hebben cd's of LP's van hem?
Ik heb net 'Tonny Eyk - Original Hit Recordings' besteld, en ik ben me een potje zenuwachtig!!!!
Tonny Eikel !
quote:Flauw
Op maandag 27 januari 2003 16:14 schreef Driekeerniks.com het volgende:[..]
T'zit in de boom en t'speelt piano?!?!...
Tonny Eikel !
quote:
Op maandag 27 januari 2003 16:15 schreef haaahaha het volgende:[..]
Flauw
t'kan altijd erger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |