SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Huehuequote:Op donderdag 29 april 2021 09:16 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie S&S ook nog wel in staat om hun personeel uren af te trekken omdat de manager faalt
maar kan een manager wel falen in die bedrijfscultuur.. ik denk het niet..quote:Op donderdag 29 april 2021 09:16 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie S&S ook nog wel in staat om hun personeel uren af te trekken omdat de manager faalt
Gewoon een deo volente erachteraan toch?quote:Op donderdag 29 april 2021 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
maar kan een manager wel falen in die bedrijfscultuur.. ik denk het niet..
Ja niet genoeg liegen en bedriegen.quote:Op donderdag 29 april 2021 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 april 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Ah manager is sleutel vergeten. Moet weer naar huis om sleutel te halen. Dit flikt die altijd
. Hij zegt ga maar rondje lopen in de stad
Wat een idioot
Keertje biechten en alles is weer koek, ei en SGP.quote:Op donderdag 29 april 2021 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
Oh, inshallah dan.quote:
i guess...?quote:Op donderdag 29 april 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een deo volente erachteraan toch?
good point, good point..quote:Op donderdag 29 april 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet genoeg liegen en bedriegen.
Ken je die niet?quote:
Allah is groot, allah is machtig, allah heeft een lul van één meter tachtig.quote:
Die denken dan ook precies hetzelfde, beetje driekwart leven tieten kijken, stelen, centjes verdienen met lui drugs verkopen, waterpijpje lurken, spugen in vol dedain naar andersdenkenden en op de laatste dag van het leven een schietgebedje naar Allah en alles is weer koek, ei en DENK.quote:
Wauw, ik voel me weer een beetje op de basisschoolquote:Op donderdag 29 april 2021 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allah is groot, allah is machtig, allah heeft een lul van één meter tachtig.
K zal het tegen hem zeggenquote:Op donderdag 29 april 2021 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allah is groot, allah is machtig, allah heeft een lul van één meter tachtig.
Ik denk dat dit wel valt onder ongewenste intimiteiten op de werkvloer.quote:
Ik probeer de oorsprong van dat versje te achterhalen, kom je gelijk op zulke fora uitquote:
quote:Omdat ik de Islam als het ware geloof zie. Allah is minn God en Mohammed vzm is zijn profeet. Ik volg de Koran en de Sunah en probeer het zoveel mogelijk in mijn leven toe te passen.
Je snapt 't gewoon niet. Mijn hart zit vol met liefde voor Allah swt. Je moest eens weten hoe groot mijn liefde is. Elke avond barst ik in tranen uit en citeer ik elke dua en Soera'die ik ken uit liefde en angst voor Allah swt.
http://dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=7909
eindelijk aan het werkquote:
De zendeling van allah is gearriveerdquote:
Daar gaat je pauze.quote:Op donderdag 29 april 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
nu zal je extra hard moeten werken, half uur inhalen
Nee joh, die hyperfanatieke reliwappies is allemaal hetzelfde laken een pak.quote:Op donderdag 29 april 2021 09:36 schreef dud0r het volgende:
Heeft die moslim niet constant ruzie met die zwarte kousen gelovers?
Moeten ze geen ruzie maken over wie de beste god heeftquote:Op donderdag 29 april 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, die hyperfanatieke reliwappies is allemaal hetzelfde laken een pak.
Alles goed vriendje?quote:
Het is de Latijnse versie van 'als god het wil', er is een smaakje christenen dat denkt dat hun hele leven geregisseerd wordt door god, dus bij alles wat ze zelf denken te plannen komt er een voorbehoud bij. Want hey, je weet nooit of god anders besluit.quote:
Dat is fijnquote:
Dat lijkt me soms toch wel erg makkelijk, gewoon nergens verantwoordelijkheid over hoeven te nemen want het is allemaal onderdeel van gods plan en daar heb je toch geen invloed opquote:Op donderdag 29 april 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de Latijnse versie van 'als god het wil', er is een smaakje christenen dat denkt dat hun hele leven geregisseerd wordt door god, dus bij alles wat ze zelf denken te plannen komt er een voorbehoud bij. Want hey, je weet nooit of god anders besluit.
Dus de vergeten sleutel is niet hullie schuld, want god wilde het.
Daarom ook krijgt menige Fatima of Hendrika eerder te maken met harige worstvingers dan met OB Pro Comfort Mini.quote:Op donderdag 29 april 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is de Latijnse versie van 'als god het wil', er is een smaakje christenen dat denkt dat hun hele leven geregisseerd wordt door god, dus bij alles wat ze zelf denken te plannen komt er een voorbehoud bij. Want hey, je weet nooit of god anders besluit.
alles afschuivenquote:Op donderdag 29 april 2021 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me soms toch wel erg makkelijk, gewoon nergens verantwoordelijkheid over hoeven te nemen want het is allemaal onderdeel van gods plan en daar heb je toch geen invloed op
Nee.quote:Op donderdag 29 april 2021 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is fijn
Heb je gisteren lekker op het terras gezeten?
Exact!quote:Op donderdag 29 april 2021 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me soms toch wel erg makkelijk, gewoon nergens verantwoordelijkheid over hoeven te nemen want het is allemaal onderdeel van gods plan en daar heb je toch geen invloed op
Maar jij bent toch het zonnetje hierquote:
Tot de vellen erbij hangenquote:Op donderdag 29 april 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He he, kan het uren aftrekken eindelijk beginnen huehue.
Lolquote:Op donderdag 29 april 2021 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar jij bent toch het zonnetje hier
Is weggespoeld.quote:
Klaar voor het gestichtquote:Op donderdag 29 april 2021 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer de oorsprong van dat versje te achterhalen, kom je gelijk op zulke fora uit
[..]
Nee gaat gewoon goedquote:Op donderdag 29 april 2021 09:36 schreef dud0r het volgende:
Heeft die moslim niet constant ruzie met die zwarte kousen gelovers?
Kun je niet beter gerbils pureren in een blender voor die plant in plaats van regenwater verzamelen?quote:Op donderdag 29 april 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
#omdenken
Ik heb straks in ieder geval weer zat regenwater voor m'n vleesetende plant.
The artist formerly known as Willy.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe ga je de jouwe straks noemen?
Twee weken ziek melden, pleister en een zacht ooglapje op je oog en die twee weken louter op de bank gaan liggen en slechts luisterboeken opzetten, opgelost.quote:
Dat zou de beste oplossing zijn waarschijnlijk. Woensdag even bespreken met de oogarts.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee weken ziek melden, pleister en een zacht ooglapje op je oog en die twee weken louter op de bank gaan liggen en slechts luisterboeken opzetten, opgelost.
Goeie vraag.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe ga je de jouwe straks noemen?
Buda gaat dan gewoon twee weken piraatje spelen hoor.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee weken ziek melden, pleister en een zacht ooglapje op je oog en die twee weken louter op de bank gaan liggen en slechts luisterboeken opzetten, opgelost.
Kijken of ik een papegaai kan vinden.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buda gaat dan gewoon twee weken piraatje spelen hoor.
houten been aanschaffenquote:Op donderdag 29 april 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijken of ik een papegaai kan vinden.
Mijn zus kreeg bij het stofzuigen ooit de scherpe bladpunt van een huiskamerpalm in haar oog, die verging van de pijn en de last, die heeft het echt moeten oplossen door drie weken in een donkere kamer te leven en dat oog af te plakken.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou de beste oplossing zijn waarschijnlijk. Woensdag even bespreken met de oogarts.
Open een topic op Fok!, hoe zal ik mijn nieuwe verse preut noemen?quote:
stofzuigen..levensgevaarlijkquote:Op donderdag 29 april 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus kreeg bij het stofzuigen ooit de scherpe bladpunt van een huiskamerpalm in haar oog, die verging van de pijn en de last, die heeft het echt moeten oplossen door drie weken in een donkere kamer te leven en dat oog af te plakken.
@Chia noemde het ooit een designerpoesquote:Op donderdag 29 april 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Open een topic op Fok!, hoe zal ik mijn nieuwe verse preut noemen?
Ik voorzie al wat bekende namen die daar prima suggesties op zullen geven.
Wel de uitgelezen kans om er een werkelijk perfecte van te laten makenquote:Op donderdag 29 april 2021 10:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:Chia noemde het ooit een designerpoes![]()
Die vond ik wel goed bedacht.
Dat kan toch helemaal niet. Is toch gewoon een holte waar ze penis een beetje in terugfrommelen?quote:Op donderdag 29 april 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel de uitgelezen kans om er een werkelijk perfecte van te laten maken
Moet je wel een capabele chirurg hebben en niet zo’n Frankensteingedoequote:Op donderdag 29 april 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel de uitgelezen kans om er een werkelijk perfecte van te laten maken
We kunnen wel vragen of we straks grondig mogen keuren en testen als het zover is, wij zijn immers de echte kenners en liefhebbers, jij eerst?quote:Op donderdag 29 april 2021 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet. Is toch gewoon een holte waar ze penis een beetje in terugfrommelen?
Dan droogt 'ie uit en verteert 'ie niks.quote:Op donderdag 29 april 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je niet beter gerbils pureren in een blender voor die plant in plaats van regenwater verzamelen?
Dat was vroeger zo. Tegenwoordig kan een goede chirurg een heel mooi tuintje aanleggen hoorquote:Op donderdag 29 april 2021 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet. Is toch gewoon een holte waar ze penis een beetje in terugfrommelen?
Broodje rosbief-tuin.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo. Tegenwoordig kan een goede chirurg een heel mooi tuintje aanleggen hoor
quote:
Net als de hangzak.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker grijs na na een weekje in de augustuszon te hebben gelegen
Dat je geen zin hebt om het weer op te makenquote:Op donderdag 29 april 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n bed afgehaald. Bereid je voor op de voorspelbare post vanavond.
Volgende keer maar een pizza afhalen.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n bed afgehaald. Bereid je voor op de voorspelbare post vanavond.
kuthoerenovertrek wat niet wil.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je geen zin hebt om het weer op te maken
De hoekjes wil niet goed, kutzooiquote:Op donderdag 29 april 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
kuthoerenovertrek wat niet wil.
Keer foto's gezien van de ex van een ex, die balzak hing werkelijk tussen zijn knieën, knappe leuke jongen verder met dito spectaculair knappe vriendinnen maar dat was werkelijk bizar en nasty om te zien, soort Barbapapa gone wrong.quote:
Niet helemaal in de hoekenquote:Op donderdag 29 april 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
kuthoerenovertrek wat niet wil.
Awwyiss, je lul kunnen inpakken in je hangzakhuid.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer foto's gezien van de ex van een ex, die balzak hing werkelijk tussen zijn knieën, knappe leuke jongen verder met dito spectaculair knappe vriendinnen maar dat was werkelijk bizar en nasty om te zien, soort Barbapapa gone wrong.
Fiatje 500 was ook nog wel gelukt.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awwyiss, je lul kunnen inpakken in je hangzakhuid.
Gewoon een schaal bittergarnituur op tafel zettenquote:Op donderdag 29 april 2021 10:39 schreef dud0r het volgende:
Waarom duurt m'n meeting zo lang? Ik wil een snack
quote:Op donderdag 29 april 2021 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awwyiss, je lul kunnen inpakken in je hangzakhuid.
ja maar dan moet ik eerst achter de pc weg. Videomeeting enzoquote:Op donderdag 29 april 2021 10:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een schaal bittergarnituur op tafel zetten
Als het eruit ziet als een bratwurst is dat niet perse positief hoor.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Snapte daarna wel een beetje beter waarom ze mijn kroonjuwelen zowat achtmaal daags opvrat.
Wie houdt je tegen?quote:
Even de camera uitzettenquote:Op donderdag 29 april 2021 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik eerst achter de pc weg. Videomeeting enzo
Even zeggen dat je een acute darmkramp hebtquote:Op donderdag 29 april 2021 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik eerst achter de pc weg. Videomeeting enzo
Is het ook wel. Tijd voor een liga en schoolmelk en dan even een kwartiertje buiten rennenquote:Op donderdag 29 april 2021 10:52 schreef dud0r het volgende:
Allemaal opties. Maar ik roep zo na dit onderwerp wel dat ik vind dat het pauzetijd is.
quote:Op donderdag 29 april 2021 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het ook wel. Tijd voor een liga en schoolmelk en dan even een kwartiertje buiten rennen
Het regent, dat wordt binnen spelen.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het ook wel. Tijd voor een liga en schoolmelk en dan even een kwartiertje buiten rennen
Hier is het droogquote:Op donderdag 29 april 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het regent, dat wordt binnen spelen.
Sowieso zijn alle reclames van het Kruidvat irritant.quote:Op donderdag 29 april 2021 11:08 schreef gianni61 het volgende:
die nieuwe kruidvat reclame is wel echt heet irritant
"5 covid sneltests voor 12,49! dat is maar 2,49 per stuk!"
5x2,49 is 12,45
Zulks een rekenskillz.quote:Op donderdag 29 april 2021 11:08 schreef gianni61 het volgende:
die nieuwe kruidvat reclame is wel echt heet irritant
"5 covid sneltests voor 12,49! dat is maar 2,49 per stuk!"
5x2,49 is 12,45
correctquote:Op donderdag 29 april 2021 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle reclames van het Kruidvat irritant.
Klap in het gezicht van alle mensen die kunnen hoofdrekenen.quote:
Mogguh, heb je je mini-vakantie al gehad ?quote:Op donderdag 29 april 2021 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
correct
En goedemorgen 4E
[..]
Klap in het gezicht van alle mensen die kunnen hoofdrekenen.
nee, over 1,5 week. maar ik heb nog steeds niks geboektquote:Op donderdag 29 april 2021 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mogguh, heb je je mini-vakantie al gehad ?
Ja, was in naar Doorwerth geweest. Dat was erg leuk, want je hebt daar ook Kasteel Doorwerth en ze hadden daar etenquote:Op donderdag 29 april 2021 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, over 1,5 week. maar ik heb nog steeds niks geboekt
jij wel al geweest?
wat had je? hotel? b&b?quote:Op donderdag 29 april 2021 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was in naar Doorwerth geweest. Dat was erg leuk, want je hebt daar ook Kasteel Doorwerth en ze hadden daar etenDus ik was tevreden.
Verder nog niets op de planning staan, sowieso pas ergens in september misschien en anders blijf ik gewoon thuis en geld spenderen aan de tuin ...
Beetje vroeg voor mijquote:Op donderdag 29 april 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Eten bij Doorwerthquote:Op donderdag 29 april 2021 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was in naar Doorwerth geweest. Dat was erg leuk, want je hebt daar ook Kasteel Doorwerth en ze hadden daar etenDus ik was tevreden.
Verder nog niets op de planning staan, sowieso pas ergens in september misschien en anders blijf ik gewoon thuis en geld spenderen aan de tuin ...
Ik zie de hele dag niet anders.quote:
Had een hotel midden in het bos met diner in de kamer. Was ontzettend goed geregeld en veelquote:Op donderdag 29 april 2021 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat had je? hotel? b&b?
Ik had wel een leuk huisje gezien in het plaatsje er boven (Wolfheze). Dat leek me ook wel wat aangezien je van daar uit makkelijk in de hoge Veluwe bent
Ja! Poffertjes en patatje stoofvleesquote:
dat is op zich niet raar.quote:
Bedankt Piet Paulusma, hier regent het al vanaf 9.00 uur, maar dat is alleen maar goed voor mijn aardbeienplant. Die had nogal dorst.quote:Op donderdag 29 april 2021 11:46 schreef dud0r het volgende:
Hier is het nog steeds droog.
Vanochtend wel wat miezer gehad en vannacht regen
Ja, ik wil eigen maandag t/m vrijdag gaan, dus dan ben je 3 dagen echt daar. Maar dan moet het weer wel een beetje beter zijn dan nuquote:Op donderdag 29 april 2021 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had een hotel midden in het bos met diner in de kamer. Was ontzettend goed geregeld en veel![]()
De Veluwe lijkt mij ook wel mooi ja, al denk ik niet dat ik daar een week of 1,5 ga zitten. Maar dat is persoonlijk. Veel bezienswaardigheden zijn ook nog dicht.
Raar voor jouw doen of raar in 't algemeen?quote:
Bij dat kasteel of in je hotel?quote:Op donderdag 29 april 2021 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja! Poffertjes en patatje stoofvleesEn de koffie is lekker
Ik heb m'n bed al opgemaaktquote:Op donderdag 29 april 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Raar voor jouw doen of raar in 't algemeen?
Oh, de wind is aan het draaien! Misschien toch nog een rondje lopen vanmiddag.quote:Op donderdag 29 april 2021 11:49 schreef Karzai het volgende:
Knmi zei af en toe een bui en het wordt vanmiddag droog vanuit het westen, het regent al de hele dag en als ik op buienradar kijk wordt het ook niet snel droog
Vanmorgen had ik een megadeadline, die af, en nu kan ik alvast facturen maken of gewoon even normaal niks doenquote:
wauw.quote:
Heb je voor morgen nog dingen staan of kan je er ook een lang weekend van maken?quote:Op donderdag 29 april 2021 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik een megadeadline, die af, en nu kan ik alvast facturen maken of gewoon even normaal niks doen
Laat ons niet zo in spanning zitten!quote:
Paar kleine dingen en facturen dus.quote:Op donderdag 29 april 2021 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je voor morgen nog dingen staan of kan je er ook een lang weekend van maken?
Mijn aardbeienplanten zullen er ook van genieten zo.quote:Op donderdag 29 april 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt Piet Paulusma, hier regent het al vanaf 9.00 uur, maar dat is alleen maar goed voor mijn aardbeienplant. Die had nogal dorst.
Nou, je moet het inderdaad net treffen met het weer.. ik zag dat het eind deze week weer 0 graden wordt in de nacht, maar gelukkig loopt het kwik daarna wel weer op.quote:Op donderdag 29 april 2021 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik wil eigen maandag t/m vrijdag gaan, dus dan ben je 3 dagen echt daar. Maar dan moet het weer wel een beetje beter zijn dan nu
Bij het kasteelrestaurant de Zalmen! Ook heel gezellig daar, je kan op de binnenplaats eten en ze hebben vuurkorven aangestoken.quote:Op donderdag 29 april 2021 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij dat kasteel of in je hotel?
Ik heb alleen maar tegels en 1 boomquote:Op donderdag 29 april 2021 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn aardbeienplanten zullen er ook van genieten zo.
Ook goed voor het gras.
quote:Op donderdag 29 april 2021 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij het kasteelrestaurant de Zalmen! Ook heel gezellig daar, je kan op de binnenplaats eten en ze hebben vuurkorven aangestoken.
In het hotel had ik carpaccio, ossenhaas wellington en lemontriffle
ik heb gras maar moet het weer eens bijzaaien enzo.quote:Op donderdag 29 april 2021 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar tegels en 1 boomLekker onderhoudsarme tuin
de wat?quote:Op donderdag 29 april 2021 12:02 schreef Karzai het volgende:
Wat vinden jullie van de vibrerende windmolen, dat is toch ook geen gezicht in het landschap?
Ja, dat was gelukkig goed uitgevoerdquote:
Lekker! Ik had noodlesoep met kaasquote:Op donderdag 29 april 2021 12:08 schreef dud0r het volgende:
oh ja nog even de vogels voeren.
En dan mezelf maar voeren.
Sate op brood lijkt me een prima lunch
Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen.quote:Op donderdag 29 april 2021 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker! Ik had noodlesoep met kaas
aparte combiquote:Op donderdag 29 april 2021 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker! Ik had noodlesoep met kaas
gedaan. geen moeite mee. gaat er toch nooit komenquote:
Water koken, runderbouillonblokje erbij (met minder zout en meer kruiden!), pasta naar keuze erbij, pasta bereiden. Als de pasta klaar is, schaaf je er naar behoeft kaas bij, chilivlokken/ versgemalen peper/ een beetje sesamolie en klaar. Door de warmte smelt de kaas een beetje en heb je een heerlijke combi, maar als je er nog nooit van gehoord of geproefd hebt dan klinkt dat een beetje gek.quote:Op donderdag 29 april 2021 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen.
Ja, is het ook wel.. ik weet eigenlijk ook niet hoe ik hier ooit op ben gekomen.quote:
oh dat klinkt niet eens zo heel gekquote:Op donderdag 29 april 2021 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Water koken, runderbouillonblokje erbij (met minder zout en meer kruiden!), pasta naar keuze erbij, pasta bereiden. Als de pasta klaar is, schaaf je er naar behoeft kaas bij, chilivlokken/ versgemalen peper/ een beetje sesamolie en klaar. Door de warmte smelt de kaas een beetje en heb je een heerlijke combi, maar als je er nog nooit van gehoord of geproefd hebt dan klinkt dat een beetje gek.
Ik had wel gewoon een pakje yumyum noodles van jou verwacht hoor..quote:Op donderdag 29 april 2021 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Water koken, runderbouillonblokje erbij (met minder zout en meer kruiden!), pasta naar keuze erbij, pasta bereiden. Als de pasta klaar is, schaaf je er naar behoeft kaas bij, chilivlokken/ versgemalen peper/ een beetje sesamolie en klaar. Door de warmte smelt de kaas een beetje en heb je een heerlijke combi, maar als je er nog nooit van gehoord of geproefd hebt dan klinkt dat een beetje gek.
Ja, die lust ik niet meerquote:Op donderdag 29 april 2021 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had wel gewoon een pakje yumyum noodles van jou verwacht hoor..
Dat mis ik dus wel, nu ik niet meer in Den Haag woon, ik kan niet meer zo even een grote kom ramen halen.quote:
Wie ben jij en wat heb je met 4ebe gedaan?quote:Op donderdag 29 april 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die lust ik niet meerVeel te zout enz
Ben je samen met ballie naar Rotterdam verhuisd?quote:Op donderdag 29 april 2021 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat mis ik dus wel, nu ik niet meer in Den Haag woon, ik kan niet meer zo even een grote kom ramen halen.We hebben hier wel 3 sushitenten
Beetje overkill, maar goed.
quote:Op donderdag 29 april 2021 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met 4ebe gedaan?
Haha nee, Noord-Brabant jonguhhhquote:Op donderdag 29 april 2021 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je samen met ballie naar Rotterdam verhuisd?
Laat ze dat lekker in hun eigen tuin doen.quote:
Hier hebben 2 buurtkatten soms ruzie over wiens domein mijn tuin is.quote:Op donderdag 29 april 2021 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laat ze dat lekker in hun eigen tuin doen.
quote:Op donderdag 29 april 2021 12:23 schreef dud0r het volgende:
Zit een kat in de tuin te schijten.
Teringbeest.
Lekker makkelijk, totdat ze het in de eigen tuin doen, dan is het weer lastig.quote:Op donderdag 29 april 2021 12:32 schreef Karzai het volgende:
Mijn buurvrouw had niet eens een kattenbak, de kat scheet toch wel in de tuin
Ben je helemaal nat?quote:Op donderdag 29 april 2021 12:58 schreef LTVDK het volgende:
Wat een hoerig sarsweer zeg, helemaal doorweekt
Ja dat is het voordeel van tegels hebbenquote:Op donderdag 29 april 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]He bah.
Hier loopt er weleens een kat over het schuurtje, maar voor zover ik weet is hij nog niet in de tuin geweest. Hij heeft daar niets te zoeken, want ik heb toch geen schijtplekjes voor katten
Spaans hoerenweerquote:Op donderdag 29 april 2021 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Het blijft ook nog ruim een week van dit hoerenweer
Mijn wijlen kat ging altijd in de eigen tuin hoor, was wel een grote tuin dus dat scheelt. De kattenbak gebruikte die alleen als er echt hoge nood was of met kutweer en die niet naar buiten wilde.quote:Op donderdag 29 april 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, totdat ze het in de eigen tuin doen, dan is het weer lastig.
Vooral met die wind erbij is het kut, heb 1,5 uur lopen vechten met de parapluquote:Op donderdag 29 april 2021 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Heb Je uiteindelijk gewonnen?quote:Op donderdag 29 april 2021 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral met die wind erbij is het kut, heb 1,5 uur lopen vechten met de paraplu
Gewoon mee rijden. Heb je een rijdend zwembadquote:Op donderdag 29 april 2021 13:15 schreef Karzai het volgende:
Laat de cabrio nog maar even in de garage
Hier ookquote:Op donderdag 29 april 2021 13:04 schreef CherryLips het volgende:
was ze een bak patatfriet naar binnen aan het werken boven je gezicht?quote:Op donderdag 29 april 2021 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Bij de mondhygiëniste geweest en nu zit mijn hele gezicht onder het zout.
Nee maar ze doet dan een zoutstraling ofzo om laatste beetje tandplak eraf te krijgen.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was ze een bak patatfriet naar binnen aan het werken boven je gezicht?
Wat doen ze dat met zout danquote:Op donderdag 29 april 2021 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Bij de mondhygiëniste geweest en nu zit mijn hele gezicht onder het zout.
Oh dat dusquote:Op donderdag 29 april 2021 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ze doet dan een zoutstraling ofzo om laatste beetje tandplak eraf te krijgen.
Zit je nu je hele gebit af te likken?quote:Op donderdag 29 april 2021 13:23 schreef Amarantha het volgende:
Maar voelt altijd wel lekker als alles weer helemaal schoon is.
quote:Op donderdag 29 april 2021 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit je nu je hele gebit af te likken?
Tuurlijkquote:
Ik wilde al wat onsmakelijke vergelijkingen maken, maar die zal ik wel achterwege latenquote:
Af en toe wat verse ananas doet wonderen.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde al wat onsmakelijke vergelijkingen maken, maar die zal ik wel achterwege laten
Ik heb net een kiwi op.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe wat verse ananas doet wonderen.
Niks prak prak prak, gewoon van het mes af etenquote:Op donderdag 29 april 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kiwi prak prak prak voor een beetje licht verteerbare goed weg te slikken zoete kwak.
Doe ik ook altijd met melk en whisky.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks prak prak prak, gewoon van het mes af eten
Ik haat het om te zeggen, maar die Jeroen Pols heeft gewoon gelijk.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
Niet slim van deze man, nu gaat half depressief en totaal kansloos Nederland zeggen, zie je nou wel dat het niets hielp, door hullie ben ik van me vrouw af, kan nie meer slapen nie en wil ik voor de trein springen.
Hullie moeten dooohood die Nazi's.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-maar-wat~ae6ddd17/
Whisky van het mes? Hoe?quote:Op donderdag 29 april 2021 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd met melk en whisky.
Zieke vruchtenquote:Op donderdag 29 april 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
Arme blije fanten.
https://www.ad.nl/buitenl(...)art-afhakt~aefa7d41/
Had je anders verwacht dan?quote:Op donderdag 29 april 2021 13:02 schreef Karzai het volgende:
Geen meerderheid voor de motie van wantrouwen, rutte blijft zitten
Gelukkig zijn de terrassen weer openquote:Op donderdag 29 april 2021 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Als dat betekend dat we die maatregel niet meer krijgen, Ole Kuipersquote:Op donderdag 29 april 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
Niet slim van deze man, nu gaat half depressief en totaal kansloos Nederland zeggen, zie je nou wel dat het niets hielp, door hullie ben ik van me vrouw af, kan nie meer slapen nie en wil ik voor de trein springen.
Hullie moeten dooohood die Nazi's.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-maar-wat~ae6ddd17/
Het is natuurlijk koren op het kaf van mensen die een beetje heel erg in de war zijn door de avondklok, die waren al aan het scapegoaten en aan het Hitlerroepen.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat het om te zeggen, maar die Jeroen Pols heeft gewoon gelijk.
Er valt gewoon nul komma nul over de effecten te zeggen nu ze alles tegelijk versoepelen en dat doet men van de overheid geheel bewust.
Ach nou en die roepen toch welquote:Op donderdag 29 april 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is natuurlijk koren op het kaf van mensen die een beetje heel erg in de war zijn door de avondklok, die waren al aan het scapegoaten en aan het Hitlerroepen.
Worden niks drukker, die lui komen gewoon achterin de 10 jarige wachtrij.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De GGZ gaat het druk krijgen de komende jaren.
Maar té vroeg opstaan geeft dan ook weer problemen.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:01 schreef Karzai het volgende:
Gewoon op tijd naar bed gaan zoals kwiwi
10 jaar nog maar? Valt me nog mee.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Worden niks drukker, die lui komen gewoon achterin de 10 jarige wachtrij.
Gewoon extra betalen voor hulp. Dan kun je de wachtrij voorbij.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
10 jaar nog maar? Valt me nog mee.
Stonden ze al maar heeeyyy ze hebben weer een stok gevonden om te slaan en een muur om achter weg te kruipen, het is zoveel makkelijker om je psychische problemen aan zoiets te wijten in plaats van in de spiegel te kijken en de koe bij de hoorns te vatten.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Worden niks drukker, die lui komen gewoon achterin de 10 jarige wachtrij.
Zo werkt de wereld nu eenmaal.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon extra betalen voor hulp. Dan kun je de wachtrij voorbij.
De Efteling VIP behandeling.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon extra betalen voor hulp. Dan kun je de wachtrij voorbij.
Ik heb geen psychische problemen.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stonden ze al maar heeeyyy ze hebben weer een stok gevonden om te slaan en een muur om achter weg te kruipen, het is zoveel makkelijker om je psychische problemen aan zoiets te wijten in plaats van in de spiegel te kijken en de koe bij de hoorns te vatten.
Jij vind het gewoon irritant dat je niet buiten de voordeur kunt zuipen en vreten tot 03:00 uur.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb geen psychische problemen.![]()
(denk ik)
Jaquote:Op donderdag 29 april 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij vind het gewoon irritant dat je niet buiten de voordeur kunt zuipen en vreten tot 03:00 uur.
Nou ja je zit hier wel dagelijks in dit topic ...quote:
Beter dat dan de PAAZ afdeling muhajajquote:Op donderdag 29 april 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja je zit hier wel dagelijks in dit topic ...
Dat is inderdaad vaak geen pretje. Ik heb het overigens wel als "prettig" ervaren. Maar het was een open afdeling, als ik op de gesloten afdeling was terecht gekomen, had ik er wellicht anders over gedacht..quote:Op donderdag 29 april 2021 14:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beter dat dan de PAAZ afdeling muhajaj
Ik ook nog wat restantjes, maar dat zijn nog de matige van Hema waar Buda zo over aan het bitchen was.quote:
Ik weet niet waar deze van zijn. Gekregen vanwege het afscheid van een begeleidsterquote:Op donderdag 29 april 2021 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook nog wat restantjes, maar dat zijn nog de matige van Hema waar Buda zo over aan het bitchen was.
Koop je een huis op wielen en ga je in Lapland wonen.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:34 schreef Karzai het volgende:
Ik kan in heel Nederland geen huis meer kopen
Neem elke dag een pallet mee naar huisquote:Op donderdag 29 april 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop je een huis op wielen en ga je in Lapland wonen.
ahaquote:Op donderdag 29 april 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg ook waarschijnlijk nergens een hypotheek hoor. Maar in die buurt staan wel erg grote huizen (Ministerlaan o.a.)quote:Op donderdag 29 april 2021 14:34 schreef Karzai het volgende:
Ik kan in heel Nederland geen huis meer kopen
Collega van me is bezig om een bestelbus om te bouwen tot rijdend paleisje, is een beetje een extreme wappie die in Finland wil gaan wonen zonder al teveel high tech geneuzel (maar hij wil wel betrokken blijven hoog in de boom bij Starlink)quote:
nee dat zijn paaseierstokken hihi haha domovlaquote:
Soms zie ik dat programma ervan wel eens, valt me vooral op op hoeveel grond die huisjes meestal staan.quote:
Mwehehehequote:Op donderdag 29 april 2021 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me is bezig om een bestelbus om te bouwen tot rijdend paleisje, is een beetje een extreme wappie die in Finland wil gaan wonen zonder al teveel high tech geneuzel (maar hij wil wel betrokken blijven hoog in de boom bij Starlink)![]()
Ik geloof dat hij zelfs een rechtszaak heeft lopen tegen het ziekenhuis omdat ze zijn pasgeboren zoontje een hielprik hebben gegeven en hij is ervan overtuigd dat de farmaceutische industrie erachter zit met snode plannen want anders zou dat kind nooit zoveel huilen, ik zei, nee dat kind huilt omdat zijn vader lelijk en knettergek is.
dead or alive?quote:Op donderdag 29 april 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond net een knoeperd van een wesp in m'n gordijnen
Oh ik vond net een gevulde speculaas op mijn aanrechtquote:Op donderdag 29 april 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
En die is opeens verdwenen?quote:Op donderdag 29 april 2021 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vond net een gevulde speculaas op mijn aanrecht
Dat zijn de betere vondstenquote:Op donderdag 29 april 2021 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vond net een gevulde speculaas op mijn aanrecht
Ja nu opeens overal kruimelsquote:
Zo in het voorjaar zijn wel meerdere scouts onderweg om holletjes te zoeken ja.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]uitroeien, misschien is het wel de koningin en wil ze een nest bouwen
Ja had gisteren ook een tgtg-pakket opgehaald bij de bakkerquote:
Ik verdenk the flash. of speedy gonzalezquote:
O heb hem gevangen in een bakje en daar buiten gegooid. Te groot om dood te meppenquote:Op donderdag 29 april 2021 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]uitroeien, misschien is het wel de koningin en wil ze een nest bouwen
Iew...quote:Op donderdag 29 april 2021 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O heb hem gevangen in een bakje en daar buiten gegooid. Te groot om dood te meppen![]()
Maar die is dus gister naar binnen gevlogen en ik zie hem nu pas.
Zo groot?quote:Op donderdag 29 april 2021 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O heb hem gevangen in een bakje en daar buiten gegooid. Te groot om dood te meppen![]()
Maar die is dus gister naar binnen gevlogen en ik zie hem nu pas.
Iets met broek laten zakken, geen zin om te zoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |