abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 april 2021 @ 20:28:56 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199211432
Gewoon een paar keer achter elkaar met DP en alle spieren in je lijf doen zeer

Jatognietdan

#teamDP
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199211892
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Data probleem is helemaal gefixt, maar bij daadwerkelijk draaien van de analyses voor het rapport nu weer een ander analyse probleem.. ik word er echt moedeloos van. En ik voelde me sowieso al kut vandaag want gewoon baaldag (afvallen gaat kut ondanks dat ik alles helemaal keurig doe met sporten en bewegen, ik ben moe, het is grijs en kut buiten, enzz) dus ik sta echt op het punt om een potje te janken en een kilo sushi te bestellen voor vanavond.

Dat janken gaat vast nog gebeuren zo, die sushi gaat dat afvallen probleem dan weer niet echt oplossen dus probeer ik maar niet te doen en gewoon te koken wat ik op m'n lijstje had, ondanks dat ik daar echt nul zin in heb. Man, van mij mogen we doorspoelen naar morgen, behalve dat de analyse problemen dan wss nog steeds niet opgelost zijn :( . Heb ze nu wel bij de meer ervaren statistieker neergelegd dus die moet het maar gaan uitzoeken nu..

En ondertussen ga ik maar even op m'n katteninsta (ja mijn katten hebben insta) gluren naar filmpjes van kittens in de hoop dat ik daar wat vrolijker van word.
Jemig wat vervelend dat je zo'n baaldag hebt. Ik dacht eigenlijk dat sushi gezond was :@
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:52 schreef Blues het volgende:
HET liedje uit mijn jeugd dat ik als eerste op mn vaders orgel kon spelen gevonden *O* *O* *O* *O* *O* O+ O+ O+ O+

Alla Turka van Ekseption, jongus wat ben ik BLIJ w/ w/ w/ w/ w/

Wist niet meer hoe t heette en was al 100 jr op zoek _O_
Is dat zoals die van Mozart? Rondo alla turca? Zo ja, knap! :o :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199212216
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Smaak weg, oh dat lijkt me zo erg. Hoe is het nu met @:Myraela 's smaak?
Ik denk dat ik nu een goede 30% proef. Ik proef wel een beetje of ergens hele uitgesproken smaken in zitten, of iets hartig of zoet of bitter is. Maar m'n vriend was bijvoorbeeld fan net van de kaas voor de pesto, en dan proef ik eigenlijk alleen zout. En van de pesto proefde ik wel de knoflook een beetje.
pi_199212394
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gespannen lopen met je armen. Vuist maken oid onderweg. :Y

Ik vin altijd wel mooi, dat een beweging spierpijn geeft op een (irrationele) andere plek. Sportbuddy had laatst spierpijn aan de binnenkant van haar bovenbenen, na het bench pressen. :D :7
I.p.v. ‘vuisten maken’ : lopen alsof je eieren in je hand hebt.
#tip
pi_199212423
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Jemig wat vervelend dat je zo'n baaldag hebt. Ik dacht eigenlijk dat sushi gezond was :@

Sushi is ook niet per se ongezond hoor! Hangt er vanaf wat voor sushi je eet en hoeveel ;). Maar door de sojasaus is het wel heel zout en hou je de dag erna vaak veel vocht vast, en ik had ook wel behoefte aan lekker wat groente enzo. Maar edamame boontjes vind ik niet zo lekker en zeewier wel maar gaat m'n buik van over de zeik als ik daar teveel van eet, dus dan is er niet echt iets wat bij sushi past wat je kan eten aan groente.
pi_199212437
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nu een goede 30% proef. Ik proef wel een beetje of ergens hele uitgesproken smaken in zitten, of iets hartig of zoet of bitter is. Maar m'n vriend was bijvoorbeeld fan net van de kaas voor de pesto, en dan proef ik eigenlijk alleen zout. En van de pesto proefde ik wel de knoflook een beetje.
Verwarrend gedoe zeg…alsmaar uitzoeken wat je wél of nièt -O- proeft.
pi_199212449
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nu een goede 30% proef. Ik proef wel een beetje of ergens hele uitgesproken smaken in zitten, of iets hartig of zoet of bitter is. Maar m'n vriend was bijvoorbeeld fan net van de kaas voor de pesto, en dan proef ik eigenlijk alleen zout. En van de pesto proefde ik wel de knoflook een beetje.
Op weg naar herstel ^O^
Herkenbaar traject :Y

Hopelijk blijft het doorzetten. Bij mij duurden de laatste beetjes smaak terugkrijgen achteraf het langste.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199212466
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:31 schreef AnneX het volgende:
Verwarrend gedoe zeg…alsmaar uitzoeken wat je wél of nièt -O- proeft.
Ja, zo pakte ik net een blikje cola. Maar dat proef ik dus nog helemaal niet, dus die ging weer naar m'n vriend. Maar ach, ik ben al best blij met een beetje proeven hoor. Dat is al beter dan helemaal niets
pi_199212557
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nu een goede 30% proef. Ik proef wel een beetje of ergens hele uitgesproken smaken in zitten, of iets hartig of zoet of bitter is. Maar m'n vriend was bijvoorbeeld fan net van de kaas voor de pesto, en dan proef ik eigenlijk alleen zout. En van de pesto proefde ik wel de knoflook een beetje.
Langzaamaan dus wel verbetering. In ieder geval knoflook
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 29 april 2021 @ 21:44:20 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199212698
Geïnspireerd door dit topic ( @vlindertje89 meen ik) staat mijn eerste pan uiensoep ever nu te pruttelen. Met naast uien en bouillon (rund én kip): knoflook (hoort niet geloof ik), rode wijn, cognac, verse tijm, heel klein beetje nootmuskaat en laurier. Ben benieuwd :)

Uien karamelliseren duurt lang trouwens.. :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_199212713
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Op weg naar herstel ^O^
Herkenbaar traject :Y

Hopelijk blijft het doorzetten. Bij mij duurden de laatste beetjes smaak terugkrijgen achteraf het langste.
Het is soms ook wel lastig. Als je een beetje proeft, weet je niet meer zo goed of het je eigen smaak is die ontbreekt, of dat de aardbeien bijvoorbeeld zelf nog niet zoveel smaak hebben. Lijkt me lastig om echt helemaal te beseffen wanneer je smaak weer helemaal-helemaal terug is.

Ik dronk bijvoorbeeld van een biertje en was helemaal verbaasd dat ik dit biertje wel echt lekker kon wegdrinken. Ik hou normaal niet zo van bier. En toen realiseerde ik me pas dat het biertje niet bijzonder was, maar dat het gewoon nog smaakverlies was. :')
pi_199212909
Inhaalpost!

quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:58 schreef z80 het volgende:

[..]

Af en toe meer eten kan helpen afvallen. Daar is laatst op een Belgische site een heel stuk over geweest. Wel achter een betaalmuur. Waarbij sporters in meerdere groepen waren ingedeeld om te zien wat goed werkt om vet te verliezen. Daar kwam uit dat af en toe je lichaam te verrassen met meer energie uit lekker eten, niet zo zeer gezond eten, beter werkte dan een strak vast patroon aanhouden.
Dank voor de tip!

quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:17 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ik ben aan het lezen over intuitief eten en hoe je lichaam zich alleen maar verzet doordat je het restricties op legt, en dat dat met elke dieetcyclus erger wordt. Afvalllen kan ik wel, maar daarna weer aankomen ook.
Dit voelt voor mij wel erg verhelderend en helpt met lief zijn voor mezelf. Misschien ook niet iets om nu actief op te pakken, maar helpt mij wel bij milde gedachten.

Je salade klinkt overigens awesome.
Jij ook thanks voor de link! Interessant, ga ik lezen.

quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 19:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Of gewoon zelf doen, is supermakkelijk *O*
Ja, maar dan moet ik zelf moeite doen én afwassen :+


quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geïnspireerd door dit topic ( @:vlindertje89 meen ik) staat mijn eerste pan uiensoep ever nu te pruttelen. Met naast uien en bouillon (rund én kip): knoflook (hoort niet geloof ik), rode wijn, cognac, verse tijm, heel klein beetje nootmuskaat en laurier. Ben benieuwd :)

Uien karamelliseren duurt lang trouwens.. :X
Het was @Tuindier ! Ik eet geen uien haha. Als je wel uien eet, klinkt het best lekker! Hoe is t bevallen?

Fijn dat je alweer iets proeft, @Myraela . Maar hoop voor je dat je snel steeds weer iets meer blijft proeven ook!
pi_199212960
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is soms ook wel lastig. Als je een beetje proeft, weet je niet meer zo goed of het je eigen smaak is die ontbreekt, of dat de aardbeien bijvoorbeeld zelf nog niet zoveel smaak hebben. Lijkt me lastig om echt helemaal te beseffen wanneer je smaak weer helemaal-helemaal terug is.

Ik dronk bijvoorbeeld van een biertje en was helemaal verbaasd dat ik dit biertje wel echt lekker kon wegdrinken. Ik hou normaal niet zo van bier. En toen realiseerde ik me pas dat het biertje niet bijzonder was, maar dat het gewoon nog smaakverlies was. :')
Ook herkenbaar :Y
Dingen met wat kaas erop of erdoor.... Normaal weinig indrukwekkend, nu kaande ik ze zo weg :')

En dat ik op een gegeven moment 95% terug had, wat gewoon best oké was, en me pas een poos later realiseerde dat ALLES er weer was O+

Maar jij geen rare smaakjes ontwikkeld? Want dat lijkt me nog erger dan smaakverlies. Dat dingen opeens VIES gaan smaken :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 29 april 2021 @ 22:02:33 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199212987
@vlindertje89 Thanks! Geen idee, staat nog te pruttelen en is voor morgen en overmorgen (morgen een vriend op bezoek en de rest vh weekend mijn vriend). Ik doe 🤞

@Tuindier Dank voor de inspiratie! ^O^

EDIT Net ff geproefd. Lijkt goed te gaan. Iig een volle smaak vooralsnog. Laat het nu nog ff pruttelen en morgen kan na het opwarmen en dan proeven evt. iets toegevoegd worden (bijv peper ofzo).

[ Bericht 8% gewijzigd door Whiskers2009 op 29-04-2021 22:08:20 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_199213676
Spannend! Fijn dat het in elk geval de goede kant op gaat *)

Ik lig in een schoon bed O+ zo lekker, schoon beddengoed. Had vanmorgen goed ingeschat dat ik daar vanavond wel van zou genieten, blij dat ik die wasjes tussendoor heb gedraaid *)
  donderdag 29 april 2021 @ 22:44:50 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199213716
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 22:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Spannend! Fijn dat het in elk geval de goede kant op gaat *)

Ik lig in een schoon bed O+ zo lekker, schoon beddengoed. Had vanmorgen goed ingeschat dat ik daar vanavond wel van zou genieten, blij dat ik die wasjes tussendoor heb gedraaid *)
Heerlijk is dat ja O+ Geniet ervan en slaap lekker!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_199213768
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nu een goede 30% proef. Ik proef wel een beetje of ergens hele uitgesproken smaken in zitten, of iets hartig of zoet of bitter is. Maar m'n vriend was bijvoorbeeld fan net van de kaas voor de pesto, en dan proef ik eigenlijk alleen zout. En van de pesto proefde ik wel de knoflook een beetje.
Klinkt wel alsof het de goede kant op gaat. Kun je weer goed ruiken?
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:31 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Sushi is ook niet per se ongezond hoor! Hangt er vanaf wat voor sushi je eet en hoeveel ;). Maar door de sojasaus is het wel heel zout en hou je de dag erna vaak veel vocht vast, en ik had ook wel behoefte aan lekker wat groente enzo. Maar edamame boontjes vind ik niet zo lekker en zeewier wel maar gaat m'n buik van over de zeik als ik daar teveel van eet, dus dan is er niet echt iets wat bij sushi past wat je kan eten aan groente.
Ik vind zoetzure komkommer of gebakken courgette ook altijd wel lekker bij de sushi. Maar als ik t eet (all you can eat, uit eten) is het wel ongezond veel :D
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 22:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ook herkenbaar :Y
Dingen met wat kaas erop of erdoor.... Normaal weinig indrukwekkend, nu kaande ik ze zo weg :')

En dat ik op een gegeven moment 95% terug had, wat gewoon best oké was, en me pas een poos later realiseerde dat ALLES er weer was O+

Maar jij geen rare smaakjes ontwikkeld? Want dat lijkt me nog erger dan smaakverlies. Dat dingen opeens VIES gaan smaken :X
Weet je hoe lang het bij jou ongeveer heeft geduurd? Fijn dat het helemaal genezen is.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199213828
Over ongezond; ik was al blij met KFC en Bram in Zoetermeer/Bleiswijk (industrieterrein); komt er nu ook een Burger King bij O+ *O*

Dat worden heel veel wandelingen daar maken :P

Ook een McDonald's zit daar en naast BK wordt ook een Starbucks met drive-through gebouwd maar die 2 vind ik niet boeiend. Wel n goed schoon toilet bij de Mc :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199213886
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Klinkt wel alsof het de goede kant op gaat. Kun je weer goed ruiken?
[..]

Ik vind zoetzure komkommer of gebakken courgette ook altijd wel lekker bij de sushi. Maar als ik t eet (all you can eat, uit eten) is het wel ongezond veel :D
[..]

Weet je hoe lang het bij jou ongeveer heeft geduurd? Fijn dat het helemaal genezen is.
Oh, dat zijn nog wel goeie ideeën. Misschien kan ik die zoetzure komkommer ook nog wel erbij bestellen. En anders zelf maken. En ja, bij mij is het ook wel ongezond veel als ik het dan een keer bestel :+

Thanks voor de slaap lekker, jij ook zo! En FFT hopelijk ook een goede nacht vandaag!
pi_199214382
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Over ongezond; ik was al blij met KFC en Bram in Zoetermeer/Bleiswijk (industrieterrein); komt er nu ook een Burger King bij O+ *O*

Dat worden heel veel wandelingen daar maken :P

Ook een McDonald's zit daar en naast BK wordt ook een Starbucks met drive-through gebouwd maar die 2 vind ik niet boeiend. Wel n goed schoon toilet bij de Mc :)
Ik ben echt fan van de Burger K.
Niet dat ik het veel eet, maar vind het lekkerder dan de mc.

Hoe voel jij je?
pi_199214389
Morgen vroege dienst. 8 uur beginnen en omdat ik 2x per week een uur minder werk ga ik dan lekker om 1530 naar huis O+
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 00:21:23 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199214707
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Over ongezond; ik was al blij met KFC en Bram in Zoetermeer/Bleiswijk (industrieterrein); komt er nu ook een Burger King bij O+ *O*

Dat worden heel veel wandelingen daar maken :P

Ook een McDonald's zit daar en naast BK wordt ook een Starbucks met drive-through gebouwd maar die 2 vind ik niet boeiend. Wel n goed schoon toilet bij de Mc :)
De Mac, ideaal als je onderweg bent en moet poepen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 april 2021 @ 06:42:43 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199215269
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Over ongezond; ik was al blij met KFC en Bram in Zoetermeer/Bleiswijk (industrieterrein); komt er nu ook een Burger King bij O+ *O*

Dat worden heel veel wandelingen daar maken :P

Ook een McDonald's zit daar en naast BK wordt ook een Starbucks met drive-through gebouwd maar die 2 vind ik niet boeiend. Wel n goed schoon toilet bij de Mc :)
Groene Hartpad gaat via de bovenkant van Zoetermeer zie ik :+
Andere kant op dus :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199215355
JA.
WAKKER WORDEN ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL :B :B
pi_199215359
Ik hoor al een hele tijd een helikopter :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')