"Ja"quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vragen of je eruitziet als een mongool?
Dima is kkrijkquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ongeveer zo "Hoi ik ben een kansloze incel autist die nog bij zijn moeder woont en ik kan de huur voor een caravanstandplaats niet eens betalen dus waarom denk je in gods naam dat ik een huis voor je kan kopen"
ik zit op 1400kquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ongeveer zo "Hoi ik ben een kansloze incel autist die nog bij zijn moeder woont en ik kan de huur voor een caravanstandplaats niet eens betalen dus waarom denk je in gods naam dat ik een huis voor je kan kopen"
In jouw geval denk ik dat Dima nog wel een huis voor je zou kopen in ruil voor bepaalde gunstenquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:47 schreef Azula het volgende:
Hey Dim wil je een huis voor me kopen zodat ik die kan huren?
Heb al een rijk vriendje.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In jouw geval denk ik dat Dima nog wel een huis voor je zou kopen in ruil voor bepaalde gunsten
1,4m dusquote:
Jeetje gefeliciteerd ik zag eergisteren Kraantje Pappiequote:Op vrijdag 30 april 2021 21:50 schreef Tlaloc het volgende:
Heb Ziba trouwens ook nog een keer gezien op de uni toen ze daar een paar maanden studeerde (voordat ze weer naar Gruun terugging).
Ja je zegt toch ook niet dat je net 250 cent aan een broodje hebt uitgegevenquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja leg het nog even uit dankjewel ik begreep er niets van
Que?quote:
Duhuh.quote:
begin dit jaar had ik nog maar 20k ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:49 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
DM van je wallet.
Iig alvast de fiscus ingelicht - vast niet aangegeven in Box 3.
Alsof het niks is.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duhuh.
In Bitcoin? Euro's?
In de ekte wereld koop je er een leuk huisje van and that's it.
Vind die niet heel bijzonder neequote:
Als het allemaal in Bitcoin zit ipv andere coins ben je wel redelijk financieel onafhankelijk als je nog paar jaar wacht vermoed ikquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duhuh.
In Bitcoin? Euro's?
In de ekte wereld koop je er een leuk huisje van and that's it.
Gaapquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Die zal ie wel het lelijke zusje van Maisie vinden.
Dus voor die tijd alles uitgeven aan coke en hoerenquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
begin dit jaar had ik nog maar 20k ofzo
en maart 2020 3k
dus pas in in 2022 ga ik betalen hahaatjes
Ken ik nietquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:51 schreef Azula het volgende:
[..]
Jeetje gefeliciteerd ik zag eergisteren Kraantje Pappie
Voor die tijd kasgeld B.V. oprichten danquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
begin dit jaar had ik nog maar 20k ofzo
en maart 2020 3k
dus pas in in 2022 ga ik betalen hahaatjes
Erol Phone Service Express B.V.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:57 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Voor die tijd kasgeld B.V. oprichten dan
Beetje geduld beetje hodl.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is iig niet levenslang financieel onafhankelijk.
Wel een goed beginquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meh. Het jammere van bitcoin (en eigenlijk alle crypto) in dat de waarde wordt bepaald door wat de gek er voor geeft.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het allemaal in Bitcoin zit ipv andere coins ben je wel redelijk financieel onafhankelijk als je nog paar jaar wacht vermoed ik
Wat een onzinquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meh. Het jammere van bitcoin (en eigenlijk alle crypto) in dat de waarde wordt bepaald door wat de gek er voor geeft.
1.4kk is genoeg om financieel onafhankelijk te zijnquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wel. Maar daarna komt de overheid je de rest van je leven achterna jagen met onroerendgoedbelasting, Gemeente belasting, eigen woningforfait.quote:
Meer door de geldprinter van de FED en ECB eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meh. Het jammere van bitcoin (en eigenlijk alle crypto) in dat de waarde wordt bepaald door wat de gek er voor geeft.
Gewoon alles wegsluizen en uitkering trekken op woningbouw terwijl je leeft als een koning.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wel. Maar daarna komt de overheid je de rest van je leven achterna jagen met onroerendgoedbelasting, Gemeente belasting, eigen woningforfait.
wat een poep praat jij zegquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wel. Maar daarna komt de overheid je de rest van je leven achterna jagen met onroerendgoedbelasting, Gemeente belasting, eigen woningforfait.
Onzin. Als je denk dat je de rest van je leven kun rondkomen van 1.4m in een eigen woning dan ben je gedoemd om failliet te gaan door je belastingschuld.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.4kk is genoeg om financieel onafhankelijk te zijn
en als ze markt zo door gaat haal ik de 5kk+ ook wel
daarnaast ga ik denk paar keer modaal binnen harken over een paar weekjes door gewoon een game te spelen
Naja als je daarnaast gewoon geld blijkt harken kun je redelijk leven.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onzin. Als je denk dat je de rest van je leven kun rondkomen van 1.4m in een eigen woning dan ben je gedoemd om failliet te gaan door je belastingschuld.
Euro's en dollars zijn ook geen ster waard.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:02 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Meer door de geldprinter van de FED en ECB eigenlijk.
je bent ook wel kanker dom als je gaat teren op 1.4kkquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onzin. Als je denk dat je de rest van je leven kun rondkomen van 1.4m in een eigen woning dan ben je gedoemd om failliet te gaan door je belastingschuld.
Vorig jaar moest de gemeente mij betalen. Maakte bezwaar tegen de WOZ waarde en de proceskostenvergoedingen die ik ontving waren hoger dan de OZB etc.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |