schat wat doet die tuinslang onder het bedquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:42 schreef zoalshetis het volgende:
groot voordeel is dat ze niet kan zeggen dat ze heeft gefaked.
Tenzij er een penetrante pisgeur hangt opeens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:42 schreef zoalshetis het volgende:
groot voordeel is dat ze niet kan zeggen dat ze heeft gefaked.
ghehehe (ook die tuinslang was inventief trouwen)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Tenzij er een penetrante pisgeur hangt opeens.
Tja, het is weleens gebeurt dat ik iemand aangenaam verrast heb, maar ik heb nog nooit slechte reactie's gehad, de mannen die het nog niet meegemaakt hadden waren er erg van in de wolken...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:57 schreef Tarak het volgende:
Schrikt een man zich niet kapot als een vrouw spuitend klaarkomt?
Zeker als een vrouw zo klaarkomt als die dame in het tv-fragment van Zomergasten van Heleen van Rooyen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volg mijn verbouwing: Richie's eerste huis. Deel 2 - schilderen en inrichten
En de geweldige hulp: FOK!klussers helpen FOK!klussers: Vonkenboer @ Richie29
En de return favour: FOK!klussers helpen FOK!klussers: Gurb & richie @ Marsepein
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:34 schreef Klonk het volgende:
ervaringsdeskundige meld zich
, voelt als een wasbordje aan qua ribbels,
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:14 schreef richie29 het volgende:
Misschien stomme vraag he..
Maar squirten van de vrouw staat per definitie toch niet gelijk aan een orgasme van de vrouw?Uit hun poes trekken bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Squirten doe je via de plasbuis.Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
Nou in dit filmpje schrikt de dame in kwestie zelf: http://poststuff4.entensity.net/080505/ohmy.wmvquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:57 schreef Tarak het volgende:
Schrikt een man zich niet kapot als een vrouw spuitend klaarkomt?
niet waar, en de vloeistof is ook geen urinequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:07 schreef mighty_myte het volgende:
Uit hun poes trekken bedoel je?
Squirten doe je via de plasbuis.
Wel waar, spuiten doe je via de plasbuis, in die plasbuis zitten kliertjes die vocht afgeven, net zoals ze in de vagina wand zelf zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:14 schreef Cheese het volgende:
[..]
niet waar, en de vloeistof is ook geen urine
ik dacht dat je het eerder kon vergelijken met het prostaatvocht van een man.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Wel waar, spuiten doe je via de plasbuis, in die plasbuis zitten kliertjes die vocht afgeven, net zoals ze in de vagina wand zelf zitten.
Dat klopt, de samenstelling komt ook overeen met het mannelijke ejaculaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:07 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ik dacht dat je het eerder kon vergelijken met het prostaatvocht van een man.
klopt, de eerste keeer denk je "huh?"...maar als het vaker voorkomt ga je proberen het vaker voor elkaar te krijgen...het is idd ontzettend geil om voor elkaar te krijgen als man...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:58 schreef SHE het volgende:
Geen id
Volgens mij zou een man dat wel geil moeten vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |