abonnement Unibet Coolblue
pi_199203331
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ze zijn onafhankelijke Staten. Onafhankelijke staten die een welbewuste keuze hebben gemaakt om zich bij de EU en de NAVO aan te sluiten en gezien hun economische groei over de laatste 25 jaar was dat een uitstekende keuze.

Oekraine was de optie geboden lid te worden van de NAVO indertijd en koos ervoor dat niet te doen, prima, en zullen we even kijken hoe de vlag er nu bijhangt en de Baltische Staten vergelijken met Oekraine? Nou, zeg het maar, waar gaat het beter?

De NAVO heeft nog nooit een oefening gehad in Oekraine aan de Russische grens en toch weerhoudt dat Rusland niet van een inval in Oekraine.
Wat heeft het NAVO-lidmaatschap en de economische ontwikkeling van het land ermee te maken? Dit zijn absoluut niet-gerelateerde zaken.
Het leven in Oekraïne is natuurlijk erger. Maar Oekraïne is al 30 jaar een onafhankelijk land.
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 11:14:24 #27
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199203374
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:11 schreef Janssen_S het volgende:

[..]

Wat heeft het NAVO-lidmaatschap en de economische ontwikkeling van het land ermee te maken? Dit zijn absoluut niet-gerelateerde zaken.
Het leven in Oekraïne is natuurlijk erger. Maar Oekraïne is al 30 jaar een onafhankelijk land.
Alles. Stabiliteit en veiligheid leiden tot economische groei. En Oekraine is net zo onafhankelijk als Estland, Letland of Litouwen alleen is Oekraine nu een deel van zijn land kwijt aan Rusland en staat een ander deel in brand.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 11:33:27 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199203644
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 10:07 schreef Janssen_S het volgende:

[..]

Ze zullen geen deel uitmaken van het Russische grondgebied. Dat hebben ze niet nodig. Waarom werd Wit-Rusland dan geen deel van Rusland?
Ik vind dat ze onafhankelijke staten moeten worden. Zonder tussenkomst van andere landen binnen, zonder propaganda.
Net zoals Oekraïne geen lid moet worden van de NAVO.
Dan zullen er geen conflicten zijn over het feit dat Rusland of de NAVO militaire oefeningen aan iemands grenzen houden.
het zijn al onafhankelijke staten

wat jij bedoelt is dat het neutrale staten moeten zijn maar ze zijn nu eenmaal niet neutraal als het om de Russen gaat, ze zijn heel erg tegen, meer dan wij ons hier in de polder voor kunnen stellen en aan de hand daarvan maken ze keuzes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199205078
Heeft Danny de AIVD al getipt over dit account? :')
What Would Goku Do
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 14:28:51 #30
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199206465
quote:
83s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

het zijn al onafhankelijke staten

wat jij bedoelt is dat het neutrale staten moeten zijn maar ze zijn nu eenmaal niet neutraal als het om de Russen gaat, ze zijn heel erg tegen, meer dan wij ons hier in de polder voor kunnen stellen en aan de hand daarvan maken ze keuzes
Eh, wij in de polder zitten ook in de NAVO :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 19:36:26 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199210480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eh, wij in de polder zitten ook in de NAVO :)
dat weet iedereen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')