abonnement Unibet Coolblue
pi_199253632
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:02 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Sorry maar je logica is kapot. Natuurlijk komt er weer een keer een virus dat de wereld op zijn kop zet. Daar waarschuwen virologen al jaren voor... Net zoals dat we weer een mega aardbeving krijgen ergens te wereld of een Tsunami (mss beide tegelijk). Dat is hoe de natuur rolled.

Kan je ook alvast een briefje geven met de voorspelling dat er binnen 100 jaar er wel weer een oorlog uitbreekt in Europa mogelijk zelfs hier...
Nee, ik heb het over het Corona-virus, daar zal vast een nog gevaarlijkere variant van komen, en daar zullen de ongevaccineerden de schuld van krijgen.
pi_199253949
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:04 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Nee, ik heb het over het Corona-virus, daar zal vast een nog gevaarlijkere variant van komen, en daar zullen de ongevaccineerden de schuld van krijgen.
Jip een nieuwe uitbraak kan zeker door een mutatie komen.. hoeven ze echt de ongevaccineerde niet de schuld van te geven..

Dus opnieuw je logica is stuk.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 2 mei 2021 @ 21:26:45 #253
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199254000
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 20:50 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Dus zal het virus nooit weg gaan, ook niet als alle mensen gevaccineerd zijn. Waarom mogen mensen niet zelf beslissen? Ga jij mij ook helpen als ik ernstige bijwerkingen krijg van het vaccin? Of zeg je dan, jammer joh. Risico van het vaccin. Terwijl de kans dat ik overlijd aan het virus 0,005% is ongeveer en de kans dat ik ernstige bijwerkingen krijg 0,50% is voor mijn leeftijdscategorie. Neuh, ik dank ervoor.
De kans op ernstige klachten van corona is groter dan dat... Dus volgens die logica zou je juist wel moeten vaccineren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199254034
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De kans op ernstige klachten van corona is groter dan dat... Dus volgens die logica zou je juist wel moeten vaccineren.
Hoeveel mensen hadden ook alweer langdurige klachten? zo'n 20 a 40 duizend van de minimaal 3,5 a 4 miljoen besmette mensen in NL? Nou, ik heb dan liever een jaartje even een minder goede conditie dan dat ik een auto-immuunziekte krijg of andere nare bijwerkingen, zoals met Pandemrix tijdens de Mexicaanse griep.
  zondag 2 mei 2021 @ 21:36:59 #255
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199254196
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:28 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Hoeveel mensen hadden ook alweer langdurige klachten? zo'n 20 a 40 duizend van de minimaal 3,5 a 4 miljoen besmette mensen in NL? Nou, ik heb dan liever een jaartje even een minder goede conditie dan dat ik een auto-immuunziekte krijg of andere nare bijwerkingen, zoals met Pandemrix tijdens de Mexicaanse griep.
Ja, want die mensen met langdurige schade zijn hebben slechts een mindere conditie...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199254228
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ja, want die mensen met langdurige schade zijn hebben slechts een mindere conditie...
De revalidatie centra lopen ook langzaam vol.. dus idd even een mindere conditie....

En dan nog even de groep die hun smaak en reuk kwijt zijn..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 2 mei 2021 @ 21:40:48 #257
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199254253
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:39 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

De revalidatie centra lopen ook langzaam vol.. dus idd even een mindere conditie....

En dan nog even de groep die hun smaak en reuk kwijt zijn..
Ik neem aan dat je een grapje maakt, want de schade aan de longen is wel wat erger dan een mindere conditie.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199254320
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je een grapje maakt, want de schade aan de longen is wel wat erger dan een mindere conditie.
Was cynisch maar staat er een beetje kut idd.

En dan zouden wij "schapen" zouden oogkleppen op hebben..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 2 mei 2021 @ 21:50:24 #259
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199254411
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 20:19 schreef mir1986 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)is-dat-uit-te-leggen

Goh, dit had ik een paar maanden geleden al gezegd, zou niet waar zijn. En zie hier! Bizar, onbegrijpelijk. Hoe ver willen mensen gaan om nog iets te mogen doen???? |:(

En @:devilnmr, veel van die zaken zijn uitgekomen. Dus ja..
Control fully the media? Nope
Release a virus? Bewijs dat het "released" is? Tot die tijd... Nope
Bombard... Nope. Tenzij je op zoek gaat kun je prima de dag doorkomen zonder Corona nieuws
Whole world in masks?... Nope als we buiten zijn hoef je geen masker op, verder zie ik niet in hoe dit bijdraagt tot het zogenaamde einddoel

Etc etc.. niks is er van uitgekomen

Wederom veel (halve) leugens van jou
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 2 mei 2021 @ 21:52:56 #260
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199254453
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Control fully the media? Nope
Release a virus? Bewijs dat het "released" is? Tot die tijd... Nope
Bombard... Nope. Tenzij je op zoek gaat kun je prima de dag doorkomen zonder Corona nieuws
Whole world in masks?... Nope als we buiten zijn hoef je geen masker op, verder zie ik niet in hoe dit bijdraagt tot het zogenaamde einddoel

Etc etc.. niks is er van uitgekomen
Zelfs al zou er 1 van die dingen zijn uitgekomen, dan nog is er iets vreemds aan de hand. Diezelfde lui betichten de 'MSM' ervan onbetrouwbaar te zijn, maar hun 'eigen bronnen' mogen er gewoon naast zitten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 2 mei 2021 @ 21:56:37 #261
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199254520
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:28 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Hoeveel mensen hadden ook alweer langdurige klachten? zo'n 20 a 40 duizend van de minimaal 3,5 a 4 miljoen besmette mensen in NL? Nou, ik heb dan liever een jaartje even een minder goede conditie dan dat ik een auto-immuunziekte krijg of andere nare bijwerkingen, zoals met Pandemrix tijdens de Mexicaanse griep.
Het was toch een placebo vaccin volgens je lijstje?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 2 mei 2021 @ 21:57:18 #262
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199254530
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het was toch een placebo vaccin volgens je lijstje?
Sorry, ik keek niet goed.

Maar toch, welk lijstje?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199254795
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:57 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Sorry, ik keek niet goed.

Maar toch, welk lijstje?
Stop feeding the troll.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199254836
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:28 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Hoeveel mensen hadden ook alweer langdurige klachten? zo'n 20 a 40 duizend van de minimaal 3,5 a 4 miljoen besmette mensen in NL? Nou, ik heb dan liever een jaartje even een minder goede conditie dan dat ik een auto-immuunziekte krijg of andere nare bijwerkingen, zoals met Pandemrix tijdens de Mexicaanse griep.
Ik denk dat je dicht bij de werkelijke cijfers en Ernst zit van covid.

Het spreekt boekdelen hoe de aasgieren op jouw visie te lijf gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199254910
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:36 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ja, want die mensen met langdurige schade zijn hebben slechts een mindere conditie...
Geen idee waar jij het vandaan haalt maar als iemand tamelijk algemeen is in haar bewoording. Dan kies je er toch echt zelf voor om er de meest extreme gevallen erbij te halen.

Daar heeft zij het niet over. Waarom zeg je het dan? Zodat je verontwaardigd kan doen over covid? Waarom? Wie dien je nou met die houding? Jezelf?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 mei 2021 @ 22:20:28 #266
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199254984
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 22:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geen idee waar jij het vandaan haalt maar als iemand tamelijk algemeen is in haar bewoording. Dan kies je er toch echt zelf voor om er de meest extreme gevallen erbij te halen.

Daar heeft zij het niet over. Waarom zeg je het dan? Zodat je verontwaardigd kan doen over covid? Waarom? Wie dien je nou met die houding? Jezelf?
En dat natuurlijk in tegenstelling tot het noemen van de meest extreme gevallen van vaccineren? Want het gaat om het niet vaccineren, wegens extreme gevallen. Of telt dat dan alleen maar tegen het vaccin?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199255766
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 22:20 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

En dat natuurlijk in tegenstelling tot het noemen van de meest extreme gevallen van vaccineren? Want het gaat om het niet vaccineren, wegens extreme gevallen. Of telt dat dan alleen maar tegen het vaccin?
Dan zet je extreem VS extreem tegenover elkaar. My part
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 mei 2021 @ 23:54:36 #268
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199256102
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:57 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Sorry, ik keek niet goed.

Maar toch, welk lijstje?


Deze die ze postte

Daar in wordt beweerd dat er een nepvaccin gebruikt wordt om vervolgens de pcr uitslagen zo te manipuleren dat het lijkt alsof het werkt.
Wat weer in tegenspraak is met wat KNAK postte over dat de stijging van COVID19 in India juist komt door vaccinatie

Erg verwarrend allemaal
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 3 mei 2021 @ 14:18:05 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199261404
quote:
Trieste mensen in deze wereld zeg...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 3 mei 2021 @ 15:32:52 #271
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199262399
https://www.vice.com/en/a(...)ccines-are-dangerous

Voor mensen die nog steeds denken dat VAERS een goede bron van informatie is

quote:
Anti-Vaxxers Misuse Federal Data to Falsely Claim COVID Vaccines Are Dangerous
VAERS, a database of reports of vaccine side effects, is being abused by people trying to sow fear. It's not the first time.
Shayla Love
By Shayla Love
Anna Merlan
By Anna Merlan
February 3, 2021, 5:00pm

Share

Tweet

Snap
In 2004, anesthesiologist James Laidler submitted an alarming report to the Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS). Laidler wrote that after he got his annual influenza vaccine, his muscles began to grow in size, his skin became green, and he turned into the Incredible Hulk.

Laidler’s intent was not to notify government officials of a dangerous side effect, but to show the need for caution when interpreting the data found in VAERS, the national vaccine safety surveillance program run by the Centers for Disease Control and Prevention (CDC) and the U.S. Food and Drug Administration (FDA).

VAERS is a passive reporting surveillance system, and the people who submit to it can include doctors and healthcare providers, but also anyone who receives a vaccine, their family members, or even lawyers. (This is different from the CDC’s Vaccine Safety Datalink, which is limited to health care professionals, and requires more documentation for submissions.)

To the CDC’s credit, it followed up with Laidler and asked his permission to remove the report, which he agreed to. “If I had not agreed, the record would be there still, showing that any claim can become part of the database, no matter how outrageous or improbable,” he wrote at the time.

Since its inception in 1988, anti-vaccine groups have cherry-picked VAERS data and twisted it out of context to show the supposed dangers of vaccines. Now, with several COVID-19 vaccines being administered, and vaccine hesitancy and misinformation on the rise worldwide, VAERS is being used yet again by those same groups—as well as a crop of new bad actors—as a vehicle for claims that various vaccines cause serious side effects like Bell's palsy, hospitalizations, or death. (A CDC review of safety data to date found this week that Bell’s palsy is no more common in COVID-vaccinated populations than unvaccinated; nor is the rate of death, or other severe health complications.)


Take former New York Times journalist and current full-time COVID troll Alex Berenson, who has recently switched from downplaying the disease to fear-mongering about the vaccine. He’s used VAERS data to suggest that the COVID vaccine causes an increase in issues during pregnancy, including stillbirth, premature delivery, and abnormal fetal heart rates. (He also claims that a stillbirth at 28 weeks is “rare,” which an extremely cursory glance at the data shows is not true. Stillbirths have declined since the 1940s, according to the CDC, but 1 in 160 pregnancies still ends in stillbirth.) Because pregnant people are not included in clinical trials for vaccines, the decision about whether to get a COVID vaccine has been more complicated for these populations. Nonetheless, the CDC says pregnant people who qualify for the vaccine “may choose to be vaccinated.” The agency also says it is planning to study the vaccine in pregnant people, and that people who became pregnant during clinical trials are being monitored.

Berenson has also claimed the COVID vaccines have “roughly 50 times the rate of adverse events from the flu vaccine," again solely using VAERS data, a claim the Ron Paul Institute quickly began amplifying. Responding to Bereson’s claims, Daniel Freedman, an assistant professor of neurology at Dell Medical School, accused Berenson of “dumpster diving.” (Freedman’s tweets clearly reflect his own opinion and not that of Dell.)

“He claims two suicides are vaccine related," Freedman wrote. "There was also someone struck by lightning in the vaccine trial. Now lightning strikes must be vaccine related, right?”

Responding to a request for comment from VICE News, Berenson wrote, “Good luck with your story. I'm sure it will be enlightening, though perhaps not for the reasons you intend.” When one of the authors asked what he meant by that, Berenson responded, “If I have anything more to say I will say it on Twitter.” After we reached out for comment, Berenson added a further tweet, writing, “I suppose I could walk her through the stillbirth data (yes, stillbirths in healthy 20-35 week fetuses are indeed very rare), but, truly, what would be the point?”
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199265234
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:32 schreef devlinmr het volgende:
https://www.vice.com/en/a(...)ccines-are-dangerous

Voor mensen die nog steeds denken dat VAERS een goede bron van informatie is
[..]

Vice. Tsja.
Twohats.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199265625
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Vice. Tsja.
Twohats.
Goh wat een inhoudelijke reactie vol met argumenten zeg...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  maandag 3 mei 2021 @ 20:23:03 #274
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199266093
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Vice. Tsja.
Twohats.
Welke bron vind jij wel acceptabel?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199267920
twitter


Het ging blijkbaar toch niet om de ziekenhuizen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')