abonnement Unibet Coolblue
pi_199188413
Hallo,

Weet iemand hier of het mogelijk is je 1e simkaart te gebruiken als hotspot om daar vervolgens verbinding mee te maken met je 2e simkaart?
pi_199188557
Hotspot werkt toch alleen voor wifi? Dus tenzij je voor je 2e sim kunt instellen dat die alleen wifi gebruikt denk ik niet dat dit gaat lukken.
pi_199188574
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 07:48 schreef JF_ het volgende:
Hotspot werkt toch alleen voor wifi? Dus tenzij je voor je 2e sim kunt instellen dat die alleen wifi gebruikt denk ik niet dat dit gaat lukken.
Als jij internet op je telefoon hebt en jij zet hotspot aan dan kan iemand anders met zijn smartphone of laptop etc verbinding maken met jouw hotspot.
pi_199188655
Volgens mij maakt het voor je telefoon/whatsapp niet uit welke simkaart het internet regelt. Dat je een simkaart gekoppeld hebt voor registratie met whatsapp, betekent niet dat je ook via die simkaart met internet moet verbinden.

(Ik beantwoord hopelijk de vraag die je eigenlijk had moeten stellen).
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_199188700
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 08:05 schreef Jordy-B het volgende:
Volgens mij maakt het voor je telefoon/whatsapp niet uit welke simkaart het internet regelt. Dat je een simkaart gekoppeld hebt voor registratie met whatsapp, betekent niet dat je ook via die simkaart met internet moet verbinden.

(Ik beantwoord hopelijk de vraag die je eigenlijk had moeten stellen).
Ik ga het zo proberen :)
pi_199201335
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 07:52 schreef Rock92 het volgende:

[..]

Als jij internet op je telefoon hebt en jij zet hotspot aan dan kan iemand anders met zijn smartphone of laptop etc verbinding maken met jouw hotspot.
Ja dat is een hotspot, dankjewel. Maar er wordt gevraagd hoe een 2e sim gebruik kan maken van een hotspot, wat nogal een vreemde vraag is aangezien je helemaal geen sim nodig hebt om met een wifi netwerk te verbinden. Of dat nou van je router thuis komt of van een wifi hotspot.
Sim heb je nodig om aan te melden op mobiel netwerk van een provider. Niet om te verbinden met wifi.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')