Ik wil zelf ook vanuit mijn tenen meebrullen altijd maar hij is te hoog dus glij ik overal uit.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n ongelofelijk mooi nummer
Er is een traditie geborenquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
Een avond die ze nooit meer willen vergeten
En nooit meer willen herhalen?
Haha ik ook!quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:36 schreef BE het volgende:
[..]
Ik wil zelf ook vanuit mijn tenen meebrullen altijd maar hij is te hoog dus glij ik overal uit.
idd zo onnodig ook. Doe desnoods collecte voor de evenementenbranche/mensen achter de schermen. Maar deze artiesten hebben allemaal dikke panden.quote:
Dat is Diggy Dexquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:37 schreef RipCity het volgende:
Die gozer in het roze is geen zanger, wel?
Jaaa!!!quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:37 schreef RipCity het volgende:
idd gewoon jaarlijks event maken op koningsavond.
Dude. dat is Paul de Leeuwquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:37 schreef RipCity het volgende:
quote:
Oh die komt me wel bekend voor! Rapper toch he. Vind 'm vanavond vrij matig als die zingt.quote:
Nee niet paulGodquote:
Een rapper van 50 jaar oudquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:37 schreef RipCity het volgende:
Diggy Dex niet kennen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:37 schreef RipCity het volgende:
Op dinsdag 27 april 2021 22:38 schreef RipCity het volgende:
Geluid, licht, podium... alles moet betaald he...quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
idd zo onnodig ook. Doe desnoods collecte voor de evenementenbranche/mensen achter de schermen. Maar deze artiesten hebben allemaal dikke panden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |