Hopelijk valt het voor jouw en je broer positief uit, Of negatief voor hem,quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dan zit ik het nog wel even uit![]()
Morgenochtend weer werken, thuis of werk hangt af of broer toch nog een belletje krijgt over zijn testuitslag
Ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Snelle mis?
Haha ja snap ik schatquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk valt het voor jouw en je broer positief uit, Of negatief voor hem,
Je begrijpt wat ik bedoel
Heerlijk!!quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:17 schreef Butterflower het volgende:
Mijn dochter van 7 kijkt ook mee, ze veert helemaal op bij liedjes die ze kent![]()
En lekker laat naar bed want morgen is het uitslaapdag
Er moeten ook rustmomentjes tussen zitten.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Heeft hier niets te zoeken, past er totaal niet bij
Nou, vind ik niet hoor. Maar het was ook leuk geweest als anderen ze gecovered hadden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Heeft hier niets te zoeken, past er totaal niet bij
T is fan van Elvis, ABBA, Michael Jacksonquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:21 schreef Vlinder het volgende:
Wij zijn te metal. Mijne herkent helemaal niks
Ik ook, ik hang nog steeds op mn bank met de laptop op schootquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:27 schreef Butterflower het volgende:
Lekker hoor dit!
Maar ik blijf toch zitten
Miss is ze niet lekker ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:25 schreef Vlinder het volgende:
Davina is echt fantastisch qua stem, maar ze kan zich er niet tussen zien te passen. Zonde
Ik weet niet of ze dat zouden aandurven. Genoeg Nederlanders die dan gaan klagen dat ze weer een feestje hebben terwijl wij niks mogen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |