Iemand zijn keel afsnijden zou ik dan denk ik weer niet kunnen omdat ik mezelf dan ga voorstellen hoe dat met mijn eigen longpijp zou openrijten en hoe dat zou voelen, dat is niks voor mij.
Als ik het zou doen zou ik gewoon een pistool pakken en hem/haar laten weg rennen en vanaf een meter of 50 hem helemaal lens schieten.
Als je het zou kunnen hoe en waarom zou je het doen?
Maar dan moet er wel echt een 'hij/zij of ik' situatie zijn.
quote:klinkt bekend
Op maandag 27 januari 2003 12:46 schreef Lucille het volgende:
Ik zou met een maat richting Amstelveen gaan op de motor en dan 34 kogels afvuren.
Voor de rest ben ik een heel passief en vredelievend persoon die geen vlieg kwaad doet.
quote:Dat zou ik ook gelijk doen, de politie doet er toch niks aan
Op maandag 27 januari 2003 12:48 schreef EggsTC het volgende:
Degene die mijn broer, ouders of vriendin iets ergs aan zou doen? zonder problemen!
In koele bloede, daar zijn er maar een paar van die dat durven / kunnen...
Ik kan me wel voorstellen dat je iemand dood slaat... als je bijvoorbeeld aangevallen wordt... en dat je dan compleet door het lint gaat.. en iemand met zijn harses tegen een muur slaat.....
Maar in coole bloede met een ak.. in de maag pompen... nee dat nooit
quote:Ja, dat valt mij ook altijd op. En in sommige andere topics ben ik heel vaak de laatste. Alsof het topic dan meteen over is.
Op maandag 27 januari 2003 12:48 schreef GWD het volgende:
ps.
het valt me wel op dat jij vaak als 1 van de eerste reageerd
En als het gewoon tuig van de richel is, tja daar heb ik eigenlijk niet zo'n moeite mee
quote:dat zegge hun aleen maar om stoer te doen die
Op maandag 27 januari 2003 12:45 schreef GWD het volgende:
Zoals je het op TV vaak hoor dat bijv, die mexicaanse jongeren er geen enkel gevoel meer bij hebben als ze iemand in hun ogen kijken en de schrik zien als ze dat pistool in hun maag duwen en een paar keer de trekker overhalen.
quote:Aah, in z'n rug dus....
Op maandag 27 januari 2003 12:45 schreef GWD het volgende:
[..]
Als ik het zou doen zou ik gewoon een pistool pakken en hem/haar laten weg rennen en vanaf een meter of 50 hem helemaal lens schieten.
Ik denk dat ik het, als het er op aan zou komen en er voor mijn gevoel een goeie reden voor is, wel zou kunnen. Maar alleen op een manier die er snel een eind aan maakt; met een gun dus. En dan denk ik niet in die persoon z'n hoofd, maar gewoon netjes een gaatje door z'n hart.
[Dit bericht is gewijzigd door RickN op 27-01-2003 12:52]
quote:waar zijn de statistiekjes van arcee om dat te bevestigen
Op maandag 27 januari 2003 12:49 schreef Lucille het volgende:[..]
Ja, dat valt mij ook altijd op. En in sommige andere topics ben ik heel vaak de laatste. Alsof het topic dan meteen over is.
quote:of met een scudraket
Op maandag 27 januari 2003 12:49 schreef Fliepke het volgende:
Ik zou het denk ik wel kunnen.
Maar dan ben ik wel zo'n eikeltje die dat dan wel van grote afstand doet met een hellfire raket of van grote afstand met een sniperrifle. Ik denk dat ik er meer moeite mee zou hebben als ik de angst van die persoon in zn ogen zie staan, om hem vervolgens een derde oog te geven.En als het gewoon tuig van de richel is, tja daar heb ik eigenlijk niet zo'n moeite mee
quote:Als zo'n grapjas bijv net je hele familie af heeft geslacht om welke reden dan ook, ik denk dat ik niet meer met mezelf zou kunnen leven als ik hem niet persoonlijk had vermoord.
Op maandag 27 januari 2003 12:49 schreef Lopat het volgende:
Tuurlijk kun je dat niet...In koele bloede, daar zijn er maar een paar van die dat durven / kunnen...
Ik kan me wel voorstellen dat je iemand dood slaat... als je bijvoorbeeld aangevallen wordt... en dat je dan compleet door het lint gaat.. en iemand met zijn harses tegen een muur slaat.....
Maar in coole bloede met een ak.. in de maag pompen... nee dat nooit
iedereen heeft zo'n drang inzich, maar of die zich ooit laat zien is maar de vraag... als je nooit een erge ruzie meemaakt ofzo dan merk je er weinig van, maar als je eenmaal zo'n ruzie heb, denkt iedereen wel eens van "grrrr ik vermoord je", maar het is maar net hoe je met die gedachte omgaat.
quote:Oh, ikke wel hoor.
Op maandag 27 januari 2003 12:49 schreef Manson het volgende:
Ik kan me nou echt geen situatie bedenken waarin ik ooit iemand zou kunnen of willen vermoorden.
Als het:
Etc
Als iemand bijv. m'n moeder zou vermoorden, dan zou ik kwaad en heel verdrietig zijn, misschien wel wraakzuchtig... maar door iemand anders te vermoorden krijg ik m'n moeder niet terug... en vind ik het niet waard om door wraakgevoelens het risico te lopen jaren in de gevangenis te zitten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |