abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8131081
Ik vraag het me soms wel eens af, of als puntje bij paaltje zou komen ik iemand in koele bloede terwijl je zijn gezichtsuitdrukking enz. kunt zien in 1 klap van zijn leven kunt beroven. Zou ik daar het lef voor hebben om bijv. met een lekkere desert eagle zijn hersens als pudding over de stoep de verspreiden. Het leuke is dat ik haast denk van wel, dat als iemand mij in een verkeerde bui een pistool zou geven en ik iemand tegen kwam die ik niet mocht ik hem serieus overhoop zou kunnen schieten, waarschijnlijk zou ik het ook nog een hele opluchting vinden om al het leven uit hem te zien verdwijnen. Alleen zou je er later geen enorme spijt en schuldgevoel van krijgen. Zoals je het op TV vaak hoor dat bijv, die mexicaanse jongeren er geen enkel gevoel meer bij hebben als ze iemand in hun ogen kijken en de schrik zien als ze dat pistool in hun maag duwen en een paar keer de trekker overhalen.

Iemand zijn keel afsnijden zou ik dan denk ik weer niet kunnen omdat ik mezelf dan ga voorstellen hoe dat met mijn eigen longpijp zou openrijten en hoe dat zou voelen, dat is niks voor mij.

Als ik het zou doen zou ik gewoon een pistool pakken en hem/haar laten weg rennen en vanaf een meter of 50 hem helemaal lens schieten.

Als je het zou kunnen hoe en waarom zou je het doen?

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_8131117
Ik zou met een maat richting Amstelveen gaan op de motor en dan 34 kogels afvuren.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8131136
Ik denk dat ik dat wel kan, ja...

Maar dan moet er wel echt een 'hij/zij of ik' situatie zijn.

:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_8131149
quote:
Op maandag 27 januari 2003 12:46 schreef Lucille het volgende:
Ik zou met een maat richting Amstelveen gaan op de motor en dan 34 kogels afvuren.
klinkt bekend
ps.
het valt me wel op dat jij vaak als 1 van de eerste reageerd
  maandag 27 januari 2003 @ 12:48:09 #5
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8131150
Ik denk het wel ja.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_8131152
Degene die mijn broer, ouders of vriendin iets ergs aan zou doen? zonder problemen!
Lambo of Rekt
pi_8131157
als iemand op mijn tenen gaat staan in de metro ofzo... afknallen die gasten... allemaal..
Deal with it; rock 'n roll
  maandag 27 januari 2003 @ 12:48:35 #8
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_8131159
Alleen als ze m'n vriendin iets aandoen.

Anders niet... ben ik te lief voor

pi_8131170
Ik kan me nou echt geen situatie bedenken waarin ik ooit iemand zou kunnen of willen vermoorden.
  maandag 27 januari 2003 @ 12:49:15 #10
24601 TheGuru
<insert smart ass title>
pi_8131172
Als iemand mijn moeder iets aandoet dan sla ik hem/haar met mijn vuisten net zolang tot het voor diegene voorbij is...

Voor de rest ben ik een heel passief en vredelievend persoon die geen vlieg kwaad doet.

pi_8131173
quote:
Op maandag 27 januari 2003 12:48 schreef EggsTC het volgende:
Degene die mijn broer, ouders of vriendin iets ergs aan zou doen? zonder problemen!
Dat zou ik ook gelijk doen, de politie doet er toch niks aan
pi_8131177
Tuurlijk kun je dat niet...

In koele bloede, daar zijn er maar een paar van die dat durven / kunnen...

Ik kan me wel voorstellen dat je iemand dood slaat... als je bijvoorbeeld aangevallen wordt... en dat je dan compleet door het lint gaat.. en iemand met zijn harses tegen een muur slaat.....

Maar in coole bloede met een ak.. in de maag pompen... nee dat nooit

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8131185
quote:
Op maandag 27 januari 2003 12:48 schreef GWD het volgende:
ps.
het valt me wel op dat jij vaak als 1 van de eerste reageerd
Ja, dat valt mij ook altijd op. En in sommige andere topics ben ik heel vaak de laatste. Alsof het topic dan meteen over is.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 27 januari 2003 @ 12:49:54 #14
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8131188
Ik zou het denk ik wel kunnen.
Maar dan ben ik wel zo'n eikeltje die dat dan wel van grote afstand doet met een hellfire raket of van grote afstand met een sniperrifle. Ik denk dat ik er meer moeite mee zou hebben als ik de angst van die persoon in zn ogen zie staan, om hem vervolgens een derde oog te geven.

En als het gewoon tuig van de richel is, tja daar heb ik eigenlijk niet zo'n moeite mee

pi_8131190
Ik zou het wel kunnen, denk alleen dat m'n schuldgevoel me achterhaald
  maandag 27 januari 2003 @ 12:50:07 #16
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8131193
quote:
Op maandag 27 januari 2003 12:45 schreef GWD het volgende:
Zoals je het op TV vaak hoor dat bijv, die mexicaanse jongeren er geen enkel gevoel meer bij hebben als ze iemand in hun ogen kijken en de schrik zien als ze dat pistool in hun maag duwen en een paar keer de trekker overhalen.
dat zegge hun aleen maar om stoer te doen die mietjes en op tpoic ik denk dat ik zeker als et eimand is die ik niet mag juist met een mes ze stroot door zou snije dat veel persoonleker als een beetje laf van 50 meer eimand af te knalle et ontbreekt der nog maar an dat je em niet in ze rug schiet amar goed dat is mijn meing
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_8131200
mezelf.
pi_8131204
quote:
Op maandag 27 januari 2003 12:45 schreef GWD het volgende:
[..]
Als ik het zou doen zou ik gewoon een pistool pakken en hem/haar laten weg rennen en vanaf een meter of 50 hem helemaal lens schieten.
Aah, in z'n rug dus....

Ik denk dat ik het, als het er op aan zou komen en er voor mijn gevoel een goeie reden voor is, wel zou kunnen. Maar alleen op een manier die er snel een eind aan maakt; met een gun dus. En dan denk ik niet in die persoon z'n hoofd, maar gewoon netjes een gaatje door z'n hart.

[Dit bericht is gewijzigd door RickN op 27-01-2003 12:52]

maandag 27 januari 2003 @ 12:50:44 #19
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8131209
quote:
Op maandag 27 januari 2003 12:49 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ja, dat valt mij ook altijd op. En in sommige andere topics ben ik heel vaak de laatste. Alsof het topic dan meteen over is.

waar zijn de statistiekjes van arcee om dat te bevestigen
pi_8131210
quote:
Op maandag 27 januari 2003 12:49 schreef Fliepke het volgende:
Ik zou het denk ik wel kunnen.
Maar dan ben ik wel zo'n eikeltje die dat dan wel van grote afstand doet met een hellfire raket of van grote afstand met een sniperrifle. Ik denk dat ik er meer moeite mee zou hebben als ik de angst van die persoon in zn ogen zie staan, om hem vervolgens een derde oog te geven.

En als het gewoon tuig van de richel is, tja daar heb ik eigenlijk niet zo'n moeite mee

of met een scudraket
pi_8131217
Niet in koele bloede denk ik. Als iemand echt zoiets vreselijks had gedaan tegen mij of mijn dierbaren dat hij/zij dood moet dan zou ik daar beter een joegoslaaf voor inhuren of zo.
Uit angst en/of pijn iemand per ongeluk vermoorden kan iedereen wel denk ik.
en haalt het maar net!
pi_8131231
quote:
Op maandag 27 januari 2003 12:49 schreef Lopat het volgende:
Tuurlijk kun je dat niet...

In koele bloede, daar zijn er maar een paar van die dat durven / kunnen...

Ik kan me wel voorstellen dat je iemand dood slaat... als je bijvoorbeeld aangevallen wordt... en dat je dan compleet door het lint gaat.. en iemand met zijn harses tegen een muur slaat.....

Maar in coole bloede met een ak.. in de maag pompen... nee dat nooit

Als zo'n grapjas bijv net je hele familie af heeft geslacht om welke reden dan ook, ik denk dat ik niet meer met mezelf zou kunnen leven als ik hem niet persoonlijk had vermoord.
  maandag 27 januari 2003 @ 12:52:07 #23
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8131232
iedereen kan iemand vermoorden.

iedereen heeft zo'n drang inzich, maar of die zich ooit laat zien is maar de vraag... als je nooit een erge ruzie meemaakt ofzo dan merk je er weinig van, maar als je eenmaal zo'n ruzie heb, denkt iedereen wel eens van "grrrr ik vermoord je", maar het is maar net hoe je met die gedachte omgaat.

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  maandag 27 januari 2003 @ 12:52:23 #24
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8131238
quote:
Op maandag 27 januari 2003 12:49 schreef Manson het volgende:
Ik kan me nou echt geen situatie bedenken waarin ik ooit iemand zou kunnen of willen vermoorden.
Oh, ikke wel hoor.

Als het:

• Hij is of ik
  • Iemand die mijn vriendin/familie vermoord/verkracht heeft.
  • Oorlog
  • Etc

Nou dag he allemaal
    Niet te veel huilen he?
    Gegen die Mauer und Abschießen
      maandag 27 januari 2003 @ 12:52:46 #25
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_8131246
    Nee, daar is mijn vrijheid mij veel te dierbaar voor...

Als iemand bijv. m'n moeder zou vermoorden, dan zou ik kwaad en heel verdrietig zijn, misschien wel wraakzuchtig... maar door iemand anders te vermoorden krijg ik m'n moeder niet terug... en vind ik het niet waard om door wraakgevoelens het risico te lopen jaren in de gevangenis te zitten...

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')