abonnement Unibet Coolblue
pi_199184395
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat jij blijkbaar geen enkel probleem hebt met het opgeven van privacy etc om een (vervelend, maar nou eenmaal niet echt levensbedreigend) probleem aan te pakken.

Laten we OVERAL camara's ophangen omdat er wellicht ergens eens iemand een klein vergrijpt pleegt, wat kan daar nou mis bij gaan?

Kauwgum uitgespuugd? Stokslagen!

Denk toch eens na voor je facistische maatregelen tegen de bevolking als iets goed ziet.
haha
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 27 april 2021 @ 21:09:54 #177
319979 Fok-it
All is well
pi_199184411
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat jij blijkbaar geen enkel probleem hebt met het opgeven van privacy etc om een (vervelend, maar nou eenmaal niet echt levensbedreigend) probleem aan te pakken.

Laten we OVERAL camara's ophangen omdat er wellicht ergens eens iemand een klein vergrijpt pleegt, wat kan daar nou mis bij gaan?

Kauwgum uitgespuugd? Stokslagen!

Denk toch eens na voor je facistische maatregelen tegen de bevolking als iets goed ziet.
Jeetje, pas de eerste keer in je FOK-carriere dat je iets uit zijn verband trekt..

:')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:10:52 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199184438
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Jeetje, pas de eerste keer in je FOK-carriere dat je iets uit zijn verband trekt..

:')
Sterk argument. Ik ben blij dat jij overal gevolgd wil worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 27 april 2021 @ 21:11:37 #179
319979 Fok-it
All is well
pi_199184451
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sterk argument. Ik ben blij dat jij overal gevolgd wil worden.
Ik laat parken normaliter dan ook niet achter als een Indiase parkeerplaats
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199184466
er worden wel boetes uitgedeeld als je de barbecue direct op het gras zet in het park. er moet iets onder zitten :)

dat je er verder een grote grafbende van maakt, daar worden geen boetes voor uitgeschreven.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:12:47 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199184472
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik laat parken normaliter dan ook niet achter als een Indiase parkeerplaats
Oooooooh, alleen mensen die iets FOUT doen moeten gevolgd worden met een camera en bestraft worden, nu snap ik je.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 27 april 2021 @ 21:14:11 #182
319979 Fok-it
All is well
pi_199184494
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oooooooh, alleen mensen die iets FOUT doen moeten gevolgd worden met een camera en bestraft worden, nu snap ik je.
Ook niet gezegd, je bent wel on a roll he? Ik vroeg nog. Er ZIJN toch camerabeelden?? Ik heb nergens gezegd: Laten we nu meteen maar 100 camera's in elk park ophangen.

Maar ALS er al camera's zijn, tsja, dan kan je ze net zo goed gebruiken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:16:12 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199184544
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ook niet gezegd, je bent wel on a roll he? Ik vroeg nog. Er ZIJN toch camerabeelden?? Ik heb nergens gezegd: Laten we nu meteen maar 100 camera's in elk park ophangen.

Maar ALS er al camera's zijn, tsja, dan kan je ze net zo goed gebruiken
Dan nog, waar ligt de grens? Zo veel camera's hangen er nou ook weer niet in het Vondelpark trouwens.

Maar als dit zo goed werkt, wat weerhoudt de gemeeente ervan om overal camera;s te plaatsen? Ze werken toch zo goed?

En bij wat voor soort vergrijp ligt de grens? En wie bepaalt dat?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 27 april 2021 @ 21:19:14 #184
319979 Fok-it
All is well
pi_199184610
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan nog, waar ligt de grens? Zo veel camera's hangen er nou ook weer niet in het Vondelpark trouwens.

Maar als dit zo goed werkt, wat weerhoudt de gemeeente ervan om overal camera;s te plaatsen? Ze werken toch zo goed?

En bij wat voor soort vergrijp ligt de grens? En wie bepaalt dat?
Je mag nu wel constateren dat dit allemaal corona-gerelateerd is. pre-corona was dit echt niet zo'n groot issue. Natuurlijk waren er toen ook tokkies die gewoon alles lieten liggen, maar het is nu grootschalig, en komt voor onder elke leeftijdsklasse en subcultuur lijkt het wel. Dan kan je dit best tijdelijk toepassen. Wanneer corona-crisis voorbij is gaat iedereen weer norrmaal doen, zoals het Nederland betaamt, ben ik van overtuigd.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:22:30 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199184662
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je mag nu wel constateren dat dit allemaal corona-gerelateerd is. pre-corona was dit echt niet zo'n groot issue. Natuurlijk waren er toen ook tokkies die gewoon alles lieten liggen, maar het is nu grootschalig, en komt voor onder elke leeftijdsklasse en subcultuur lijkt het wel. Dan kan je dit best tijdelijk toepassen. Wanneer corona-crisis voorbij is gaat iedereen weer norrmaal doen, zoals het Nederland betaamt, ben ik van overtuigd.
Ik hoop het oprecht. En ja, ik ben ook van mening dat je vervuilers aan moet pakken. Maar niet op basis van wat willekeurige camerabeelden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 27 april 2021 @ 21:23:03 #186
319979 Fok-it
All is well
pi_199184673
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik hoop het oprecht. En ja, ik ben ook van mening dat je vervuilers aan moet pakken. Maar niet op basis van wat willekeurige camerabeelden.
Hoe dan?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:24:50 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199184713
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoe dan?
Door daadwerkelijk te handhaven. En, ja het is een lullige opmerking, door te zorgen dat je je afval ook werkelijk ergens kwijt kan ;).

ik vind vervuiling echt kut, maar geen reden om een 24/7 camerabewaking in te stellen overal.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 27 april 2021 @ 21:26:37 #188
319979 Fok-it
All is well
pi_199184757
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Door daadwerkelijk te handhaven. En, ja het is een lullige opmerking, door te zorgen dat je je afval ook werkelijk ergens kwijt kan ;).

ik vind vervuiling echt kut, maar geen reden om een 24/7 camerabewaking in te stellen overal.
Handhaven oke, maar je gelooft toch zeker zelf niet dat deze figuren het wel weggooien als ze 2x zoveel prullenbakken zien?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:29:25 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199184831
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Handhaven oke, maar je gelooft toch zeker zelf niet dat deze figuren het wel weggooien als ze 2x zoveel prullenbakken zien?
Ik denk dat het zeker helpt. Ik kom zelf namelijk al heel erg lang in hetzelfde park en heel veel mensen willen hun zooi wel opruimen, maar er is gewoon 1 vuilnisbak op 100 mensen.

En ja, er zal altijd een deel zijn dat er echt geen moer om geeft. Maar dan nog weegt dat in mijn ogen niet op tegen een land waar elk hoekje op film komt te staan.

Liever wat meer geld naar de stadsreiniging, en dus meer banen, dan op elke hoek een camera. Maar dat hoef je niet met me eens te zijn uiteraard.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 21:31:41 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199184886
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:56 schreef Fok-it het volgende:
Waarom wordt die onzin overigens nooit verhaalt op de vervuilers zelf? Zijn toch genoeg camerabeelden. Kom zelf maar terug om je teringzooi op te ruimen.
geen tijd voor

het gebeurt wel afaik maar de politie heeft heel snel betere dingen te doen en het kost al snel meer dan het oplevert
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:00:40 #191
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199185529
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:35 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar idd.

Ikzelf ben van mening dat je gewoon je eigen teringzooi moet opruimen. Met mijn ex-stamkroeg Black and White zaten we soms met 60+ mensen in het park, BBQ, alles erbij en toen we weg waren was het schoner dan toen we aankwamen.

Dat blijkt idd niet meer te bestaan.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 april 2021 @ 22:01:37 #192
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199185541
quote:
83s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

geen tijd voor

het gebeurt wel afaik maar de politie heeft heel snel betere dingen te doen en het kost al snel meer dan het oplevert
Daar kunnen we toch gewoon hendheving op zetten? Net als de boetes voor het te vroeg buiten zetten van de vuilnisbak
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 april 2021 @ 22:02:19 #193
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199185556
Mooi filmpje van Powned:

Op het einde: ZE HEBBEN ME GESLAGEN :'( :'( :'( :'( :'( MAMAAA :'( :'( :'( :'(

_O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:36:21 #194
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_199186240
Typisch weer die rotzooi. Snoeihard aanpakken mensen die nu nog samenscholen, desnoods met extreem geweld.
pi_199188200
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:19 schreef HeatWave het volgende:
Onder normale omstandigheden ben ik het 100% eens met mensen die de troep veroordelen. Maar als jij met een biertje in je hand in de zon zit en de ME komt je wegmeppen snap ik wel dat je niet eerst even je troep opruimt natuurlijk :').
Ook als de ME niet had ingegrepen had 90% van de rommel er nog gelegen hoor.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_199188257
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik denk dat het zeker helpt. Ik kom zelf namelijk al heel erg lang in hetzelfde park en heel veel mensen willen hun zooi wel opruimen, maar er is gewoon 1 vuilnisbak op 100 mensen.

Dan neem je je gebruikte rotzooi mee terug naar huis om daar weg te gooien. Mensen die wel de moeite nemen om van alles naar het park te slepen maar te lamlendig om het mee terug te nemen en de overheid de schuld geeft van te weinig vuilnisbakken. :')
pi_199190184
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 06:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan neem je je gebruikte rotzooi mee terug naar huis om daar weg te gooien. Mensen die wel de moeite nemen om van alles naar het park te slepen maar te lamlendig om het mee terug te nemen en de overheid de schuld geeft van te weinig vuilnisbakken. :')
De imniddels gefuseerde overheid en media lijken te denken dat zij de feestjes geven, of niet. Geen koningsdag? Dan gaan we allemaal naar het koningsdagconcert kijken. De onderdanen willen immers alleen trouw aan het koningshuis uiten, normaal gesproken doen ze dat door te zuipen en te dansen, maar als de overheid een beter idee heeft dan gaan we dat allemaal doen, en niks anders.

Want als we iets anders willen dan komt het machtige staatsapparaat wel eventjes aanzetten met regels die geen regels zijn, olv Grapperhaus hebben regels een heel andere betekenis gekregen, de regering zijn wens is wet en dat hoeft dan alleen nog even juridisch in orde gemaakt worden, achteraf meestal. Dan heeft de politie het over "illegale huisfeestjes" waar ze dan illegaal kunnen binnenstormen en huisvredebreuk plegen of mensen uit een park knuppelen zonder enige noodzaak maar met de agressie van voetbalhooligans. Want er waren 'meldingen' van voetbalsupporters, neonazi's, boeren of anti-windmolenterroristen of zo. De nieuwe vijand wat bij een gerucht alles geoorloofd maakt volgens de uiterst integere en politiek neutrale NCTB.

En maar klagen over achtergelaten rotzooi. "Wij van de overheid hadden helemaal geen, allicht verbindend, feestje georganiseerd of gesubsidieerd, dus hoezo was er wat te doen en was er rotzooi?" Het is niet eens zozeer een overheid die een machtsgreep doet maar een overheid/media conglomeraat dat oprecht denkt dat het de onderdanen als een soort dienstplichtigen kan en moet aansturen. Mensen gingen zelf gewoon koningsdag vieren en stomverbaasd zijn ze dat dat zomaar ging zonder onverheidsinitiatief. Een klap in het gezicht van de wegbezuinigde zorg blabla, dachten ze nou echt dat na meer dan een jaar van ongehinderd ook weer niet zo heel gevaarlijke virussen en mutaties binnenvliegen en het afkondigen van totaal onbebrijpelijke en willekeurige maatregelen er echt nog breed draagvlak was voor de als regels/afspraken/maatregelen verkochte adviezen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199191096
twitter


Jaaaa 8 mei volgende grote demo. 15e staat er ook een demo gepland. Zou dan een wereldwijde actie dag zijn.
  woensdag 28 april 2021 @ 12:01:15 #199
117098 Hathor
Effe niet
pi_199191123
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goeiedag zeg, is daar een troep varkens aan het feesten geweest? :{
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199191410
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:59 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]

Jaaaa 8 mei volgende grote demo. 15e staat er ook een demo gepland. Zou dan een wereldwijde actie dag zijn.
Nee ben er niet bij aan de uitnodiging te zien is het nogal dom volk wat een paar artikelen uit de grondwet gebruikt zonder dat ze weer eens weten hoe het zit. Ik ben van de partij bij de streams als ze neergeknuppeld worden. Dat zal ik het meest missen na corona "vrijheidsstrijders" die bij de eerste slag vertrekken. Net als in het leven zijn ze ook als domonstrant mislukt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')