abonnement Unibet Coolblue
pi_199212946
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:53 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

(althans, als dat is wat Chivaz bedoelde, want die houdt zich wijselijk stil)
Noem het maar wijselijk als iemand feitenvrij loopt te trollen en vervolgens niet thuisgeeft als hij daarop wordt gewezen.
pi_199212998
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:59 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Noem het maar wijselijk als iemand feitenvrij loopt te trollen en vervolgens niet thuisgeeft als hij daarop wordt gewezen.
Die slaagt dan in zijn doel. Hoezo niet wijs?

Of in andere woorden, wie is hier dan gek? :P
pi_199215304
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 20:59 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dus je erkent dat Trump fout zat? Eerder ontkende je dat namelijk nog.
Ik extrapoleerde slechts jouw rare logica.
pi_199215307
Het probleem met Biden is, dat hij wel de stemmen had, maar niet de stemmers.
pi_199215384
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 april 2021 06:59 schreef QuidProJoe het volgende:
Het probleem met Biden is, dat hij wel de stemmen had, maar niet de stemmers.
Doel je nu op fraude oid? En zo ja, waar blijft dat bewijs dan?
  vrijdag 30 april 2021 @ 07:48:33 #131
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199215520
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 april 2021 07:23 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Doel je nu op fraude oid? En zo ja, waar blijft dat bewijs dan?
Die tientallen gewonnen rechtszaken zeggen toch voldoende?

Best wel sneu dat iemand maanden na dato nog steeds blijft functioneren als een kapotte grammofoon en niets anders kan dan herhalen dat er fraude moet zijn gepleegd, want zijn held heeft verloren.

Zelfs in de VS zijn er gelukkig voldoende mensen die begrijpen dat opnieuw stemmen op een man die niets bereikt heeft, die honderdduizenden doden op zijn geweten heeft met zijn Covid-gekloot, die niet in staat is om kundige mensen te vinden en/of te behouden en wiens enige echte resultaat het verlagen van belastingen is door de staatsschuld op te laten lopen niet slim is.

Er is geen fraude nodig om een idiote narcistische amateur te verslaan, makkelijk zat.
pi_199215601
Wat zijn we toch weer braaf.
Blind.
Onderdanig.
Slaafs.
pi_199215621
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 april 2021 08:05 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat zijn we toch weer braaf.
Blind.
Onderdanig.
Slaafs.
Doel je nu op fraude oid? En zo ja, waar blijft dat bewijs dan?
pi_199216415
twitter
De ironie dat #uncleTim trending was is dan weer zeer vermakelijk maar ook wel weer een beetje triest.
  vrijdag 30 april 2021 @ 11:09:00 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199217299
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:50 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]De ironie dat #uncleTim trending was is dan weer zeer vermakelijk maar ook wel weer een beetje triest.
Is Uncle Tom net zo iets als Uncle Ben's?
Of ben ik te NIET amerikaan om dit te begrijpen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 30 april 2021 @ 11:55:16 #136
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199217768
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:00 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]Opmerkelijke cijfers van de meest populaire president aller tijden.
Toegegeven ik heb het zelf ook niet gekeken, ik krijg altijd een soort van medelijden als ik Biden zie spreken.
Dit is precies wat er mis is met Trump supporters. Politiek gaat over veel dingen, maar niet over kijkcijfers. Ja er keken veel mensen naar speeches van Trump, omdat hij constant de meeste domme dingen zei. Dat heeft verder niets met politiek te maken. Maar als jij denkt dat het daar wel om gaat, dan kan ik mij voorstellen dat je als een loyale supporter alles aangrijpt om deze man te verdedigen.


OT: Zijn hier nog steeds ruggengraatloze Trump-supporters, die nog steeds zonder bewijs beweren dat er fraude was? Nou, nou, jullie zijn wel hardleers, zeg. Maar bewijs, ho maar! Wat is er toch gebeurd met 'He is elected, get over it?'
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 30 april 2021 @ 12:05:31 #137
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199217883
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Is Uncle Tom net zo iets als Uncle Ben's?
Of ben ik te NIET amerikaan om dit te begrijpen?
Ja, deze meneer is een goedprater in de ogen van veel mensen. Niet gek, want hij doet net alsof Trump wat foutjes maakte, terwijl het wel degelijk ene patroon was. :

quote:
President Trump and race relations
In 2017, Scott reacted to the Unite the Right rally in Charlottesville by acknowledging that "Racism is real. It is alive".[95] Asked to comment on Trump's statement that there had been "good people" on both sides at the rally and that there was "blame on both sides" for the violence that ensued, comments interpreted as implying a moral equivalence between white supremacist demonstrators and counter-protesters,[96] Scott said that while Trump had initially "rejected hatred, bigotry, and racism" in his "strong" comments on the ensuing Monday, his comments on Tuesday "started erasing the comments that were strong. What we want to see from our president is clarity and moral authority. And that moral authority is compromised when Tuesday happens. There's no question about that [...] I'm not going to defend the indefensible."[95]

Trump then invited Scott to meet with him on the subject at the White House on Wednesday, after which Scott said that Trump "was very receptive to listening. That is a key to understanding", and that he had "obviously reflected on what he's said, on his intentions and the perceptions of those comments" which were "not exactly what he intended".[97] But Trump said that he had outlined his original focus on the Antifa counter-demonstrators' equal or greater responsibility for the conflict, saying, "you have some pretty bad dudes on the other side also, and essentially that's what I said. [...] [B]ecause of what's happened since then with Antifa, when you look at really what's happened since Charlottesville, a lot of people are saying, and people have actually written, 'Gee, Trump may have a point'. I said there's some very bad people on the other side also".[97]

Fox News asked Scott to comment on tweets in which Trump called demonstrators against the killing of George Floyd by Minneapolis police officer Derek Chauvin "THUGS [that] are dishonoring the memory of George Floyd", and told Minnesota Governor Tim Walz "that the Military is with him all the way. Any difficulty and we will assume control but, when the looting starts, the shooting starts". Scott said, "Those are not constructive tweets, without any question. I'm thankful that we can have the conversation. ... We talked about the fact that there is a constructive way to have a dialogue with a nation in this similar fashion that we had a conversation after Charlottesville, the President will listen, if you engage him with the facts of the issue".[98]

On June 28, 2020, Trump retweeted a video showing one of his supporters chanting "White power" in the Villages, Florida. In an interview with Jake Tapper later that day, Scott criticized Trump for the retweet, calling it "indefensible", and advocated that Trump take it down, which he soon did.[99][100]
Ja, Trump bedoelt het allemaal niet zo, en dat hij dat zei als president, wil niet zeggen dat hij enorm incompetent was. Alsof het een leuke stageplek is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 30 april 2021 @ 12:08:04 #138
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199217924
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 april 2021 08:05 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat zijn we toch weer braaf.
Blind.
Onderdanig.
Slaafs.
Wat is het toch mooi om te zien dat er iemand gekozen is die wel:
- De infrastructuur aanpakt
- De armsten wil ondersteunen
- De gezondheidszorg voor allen belangrijk vindt
- Het milieu weer de aandacht geeft die nodig is
- Onderwijs voor allen gaat organiseren

En dat allemaal gewoon betaald via iets meer belastingen voor de rijken en niet het gewoon ongebreideld laten oplopen van de staatsschuld.

Dat moet jou toch ook aanspreken, iemand die echt geeft om mensen en het echte landsbelang. Zoveel energie na 4 jaar lamlendigheid, gewoon fantastisch om te zien, vind je ook niet?
  vrijdag 30 april 2021 @ 12:10:44 #139
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199217954
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:08 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wat is het toch mooi om te zien dat er iemand gekozen is die wel:
- De infrastructuur aanpakt
- De armsten wil ondersteunen
- De gezondheidszorg voor allen belangrijk vindt
- Het milieu weer de aandacht geeft die nodig is
- Onderwijs voor allen gaat organiseren

En dat allemaal gewoon betaald via iets meer belastingen voor de rijken en niet het gewoon ongebreideld laten oplopen van de staatsschuld.

Dat moet jou toch ook aanspreken, iemand die echt geeft om mensen en het echte landsbelang. Zoveel energie na 4 jaar lamlendigheid, gewoon fantastisch om te zien, vind je ook niet?
Dan ga jij er vanuit dat men dit wil. Het doet ze geen kut. Het gaat juist om politiek incorrect te zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 30 april 2021 @ 12:18:22 #140
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199218051
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dan ga jij er vanuit dat men dit wil. Het doet ze geen kut. Het gaat juist om politiek incorrect te zijn.
Dat weet ik, ik probeer vooral te achterhalen wat ze nou wel willen. Gaat het echt alleen om bange hetero blanke mannen die bang zijn voor migranten, zwarten, spics, hoger opgeleiden en LGTB vertegenwoordigers? Er moet toch meer zijn dan dat?
  vrijdag 30 april 2021 @ 12:25:14 #141
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199218141
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dat weet ik, ik probeer vooral te achterhalen wat ze nou wel willen. Gaat het echt alleen om bange hetero blanke mannen die bang zijn voor migranten, zwarten, spics, hoger opgeleiden en LGTB vertegenwoordigers? Er moet toch meer zijn dan dat?
Nee, ik ben bang van niet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199218245
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dat weet ik, ik probeer vooral te achterhalen wat ze nou wel willen. Gaat het echt alleen om bange hetero blanke mannen die bang zijn voor migranten, zwarten, spics, hoger opgeleiden en LGTB vertegenwoordigers? Er moet toch meer zijn dan dat?
Zijn blanke heteromannen dat? Ik heb nog nooit iemand ontmoet die bang was voor mij omdat ik een migrant en gay ben. Dit zijn leuke drogredenen om anderen te demoniseren die niet buigen voor de dogma's van de woke-religie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:08 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wat is het toch mooi om te zien dat er iemand gekozen is die wel:
- De infrastructuur aanpakt
- De armsten wil ondersteunen
- De gezondheidszorg voor allen belangrijk vindt
- Het milieu weer de aandacht geeft die nodig is
- Onderwijs voor allen gaat organiseren

En dat allemaal gewoon betaald via iets meer belastingen voor de rijken en niet het gewoon ongebreideld laten oplopen van de staatsschuld.

Dat moet jou toch ook aanspreken, iemand die echt geeft om mensen en het echte landsbelang. Zoveel energie na 4 jaar lamlendigheid, gewoon fantastisch om te zien, vind je ook niet?
• Infrastructuur gaat maar een klein deel van gecreëerde budgetten heen.
• Armen moet je voor zichzelf laten zorgen, niet long-term afhankelijk maken van een alles regulerende staat.
• Gezondheidszorg is er voor iedereen, alleen net zoals bij elke dienstverlening kost dit geld.
• Milieu mag zeker aandacht hebben, de vraag is alleen een beetje op welke manier dit gaat gebeuren. Huidige maatregelen zijn niets meer dan virtue signaling.
• Onderwijs is er al voor iedereen.
• Rijken betalen al het overgrote deel van de belasting, waarom moeten zij nóg meer betalen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2021 12:34:26 ]
pi_199218470
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:08 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wat is het toch mooi om te zien dat er iemand gekozen is die wel:
- De infrastructuur aanpakt
- De armsten wil ondersteunen
- De gezondheidszorg voor allen belangrijk vindt
- Het milieu weer de aandacht geeft die nodig is
- Onderwijs voor allen gaat organiseren

En dat allemaal gewoon betaald via iets meer belastingen voor de rijken en niet het gewoon ongebreideld laten oplopen van de staatsschuld.

Ik ben benieuwd of hij de belastingen dusdanig kan verhogen om zijn plannen te bekostigen zonder de staatsschuld op te laten lopen. Op hoeveel zitten we onderhand al 4 biljoen?

Overigens wel mooi dat hij krediet pakt voor de 1.1 miljoen banen die er bij zijn gekomen terwijl hij de staten die opengingen nog geen maand geleden neanderthalers noemde.
  vrijdag 30 april 2021 @ 12:49:00 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199218475
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:32 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Zijn blanke heteromannen dat? Ik heb nog nooit iemand ontmoet die bang was voor mij omdat ik een migrant en gay ben. Dit zijn leuke drogredenen om anderen te demoniseren die niet buigen voor de dogma's van de woke-religie.
[..]

• Infrastructuur gaat maar een klein deel van gecreëerde budgetten heen.
• Armen moet je voor zichzelf laten zorgen, niet long-term afhankelijk maken van een alles regulerende staat.
• Gezondheidszorg is er voor iedereen, alleen net zoals bij elke dienstverlening kost dit geld.
• Milieu mag zeker aandacht hebben, de vraag is alleen een beetje op welke manier dit gaat gebeuren. Huidige maatregelen zijn niets meer dan virtue signaling.
• Onderwijs is er al voor iedereen.
• Rijken betalen al het overgrote deel van de belasting, waarom moeten zij nóg meer betalen?
Hier zijn we de tijd wel een beetje voorbij, bij ons was dit jaren 70/80 aan de orde.
In de VS zijn ze op veel plekken nog niet zo ver.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 30 april 2021 @ 12:51:57 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199218520
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of hij de belastingen dusdanig kan verhogen om zijn plannen te bekostigen zonder de staatsschuld op te laten lopen. Op hoeveel zitten we onderhand al 4 biljoen?

Overigens wel mooi dat hij krediet pakt voor de 1.1 miljoen banen die er bij zijn gekomen terwijl hij de staten die opengingen nog geen maand geleden neanderthalers noemde.
Biden zit er nog maar net 3 maanden, je veranderd dit niet in zo'n korte periode.
Orange man zijn veranderingen brachten ook geen hoop, nja de RIJKEN werden nog RIJKER en hoefden minder belasting te betalen en de armen meer, om maar te zwijgen over de ziekenhuis kosten en ga maar even door.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199218586
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dan moet je ook accepteren dat kandidaat Trump populairder was dan alle voorgaande presidenten.
Tja, een gorilla kan het meest populaire dier van de dierentuin zijn. Zegt verder weinig. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 21:00 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]Opmerkelijke cijfers van de meest populaire president aller tijden.
Toegegeven ik heb het zelf ook niet gekeken, ik krijg altijd een soort van medelijden als ik Biden zie spreken.
Dat heb ik als ik jouw posts lees.
  vrijdag 30 april 2021 @ 13:01:21 #147
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199218654
quote:
• Infrastructuur gaat maar een klein deel van gecreëerde budgetten heen.
• Armen moet je voor zichzelf laten zorgen, niet long-term afhankelijk maken van een alles regulerende staat.
• Gezondheidszorg is er voor iedereen, alleen net zoals bij elke dienstverlening kost dit geld.
• Milieu mag zeker aandacht hebben, de vraag is alleen een beetje op welke manier dit gaat gebeuren. Huidige maatregelen zijn niets meer dan virtue signaling.
• Onderwijs is er al voor iedereen.
• Rijken betalen al het overgrote deel van de belasting, waarom moeten zij nóg meer betalen?
- Waarom heeft jouw held niets aan infrastructuur gedaan dan?
- Armen mogen gewoon dood begrijp ik?
- Goh, heeft Obama dat dan toch goed gedaan? Voor Obama was er zeker geen gezondheidszorg voor iedereen
- Huidige maatregelen zijn volgens mij een aardig beginpunt. 1700 miljard dollar in 10 jaar is best een aardig bedrag
- Goed onderwijs is gewoon onbereikbaar voor arme amerikanen
- Rijken zijn de afgelopen 70 jaar, ook in verhouding, alleen maar rijker geworden. Ze betalen juist minder dan ooit
pi_199218659
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of hij de belastingen dusdanig kan verhogen om zijn plannen te bekostigen zonder de staatsschuld op te laten lopen. Op hoeveel zitten we onderhand al 4 biljoen?
Want het is onder Trump niet explosief gestegen ofzo? 8)7

Wat een onwetendheid zeg.
  vrijdag 30 april 2021 @ 13:02:54 #149
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199218685
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Want het is onder Trump niet explosief gestegen ofzo? 8)7

Wat een onwetendheid zeg.
Ja, dat is het punt waar ze steeds omzichtig omheen blijven lopen. Wat was Trump toch geweldig, want hij heeft de Belastingen verlaagd. Klopt, dat heeft hij gedaan, maar vooral voor degenen die toch al rijk zijn EN ten koste van de staatsschuld.
pi_199218704
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ja, dat is het punt waar ze steeds omzichtig omheen blijven lopen. Wat was Trump toch geweldig, want hij heeft de Belastingen verlaagd. Klopt, dat heeft hij gedaan, maar vooral voor degenen die toch al rijk zijn EN ten koste van de staatsschuld.
En daarna waarschijnlijk aankomen met Obama, natuurlijk de economische crisis als onderwerp compleet vermijdend. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')